Şimdi Ara

ADSL SİNYAL DEĞERLERİNDEN ANLAYANLAR-SÜREKLİ KOPMA-YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  ADSL SİNYAL DEĞERLERİNDEN ANLAYANLAR-SÜREKLİ KOPMA-YARDIM

    ARKADAŞLAR BIKTIM YAHU SÜREKLİ KOPUYOR BU ADSL..SİNYAL DEĞERLERİNİ FALAN KOYUYORUM ANLAYAN YARDIMCI OLABİLİR Mİ?BEN PEK ANLAMIYORUM...BİR DE HAT PARALEL ONDANDIR BELKİ AMA ÖNCEDEN HİÇ KOPMUYORDU BABAM ALT KATTAKİ TELEFONUN FİŞİNİ ÇEKMİŞ SONRA DA BENİM ODADAKİ FİŞİ ÇEKMİŞ(BENİM ODA AŞŞAĞIDAN PARALEL AMA DİREK MODEME BAĞLIYORUM TELEFON YOK YANİ SPLİTER FARK ETMİYOR SANIRIM)ONDAN SONRA PASO KOPMAYA BAŞLADI...


    NE YAPABİLİRİM????
    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER....



  • yaklaşık 1 haftadır yurtgenelinde internet ulaşımında sorun var. seninki de belki ondandır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siriusb

    yaklaşık 1 haftadır yurtgenelinde internet ulaşımında sorun var. seninki de belki ondandır
    hmm olabilir ama pek sanmıyorum yine de...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TÜRK!

    hmm olabilir ama pek sanmıyorum yine de...

    Alıntıları Göster
    Bende paralel hatdan bağlanıyorum nete ama sinyal sorunum yok !

    Bence sen Telekom'a kendin git ve oradan bir teknik ekibin hattını kontrol etmesini iste, genelde 2 günde bir ekip gönderip sorunu düzeltiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 486 DX2

    Bende paralel hatdan bağlanıyorum nete ama sinyal sorunum yok !

    Bence sen Telekom'a kendin git ve oradan bir teknik ekibin hattını kontrol etmesini iste, genelde 2 günde bir ekip gönderip sorunu düzeltiyorlar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 486 DX2

    Bende paralel hatdan bağlanıyorum nete ama sinyal sorunum yok !

    Bence sen Telekom'a kendin git ve oradan bir teknik ekibin hattını kontrol etmesini iste, genelde 2 günde bir ekip gönderip sorunu düzeltiyorlar.

    peki saol pazartesine kadar düzelmezse ararım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TÜRK!

    quote:

    Orjinalden alıntı: 486 DX2

    Bende paralel hatdan bağlanıyorum nete ama sinyal sorunum yok !

    Bence sen Telekom'a kendin git ve oradan bir teknik ekibin hattını kontrol etmesini iste, genelde 2 günde bir ekip gönderip sorunu düzeltiyorlar.

    peki saol pazartesine kadar düzelmezse ararım

    Alıntıları Göster
    Şimdi CS'Den Çıktım. 512 sınırsız Kullanıyorum. Pingim 400-500 arasında idi.

    Artık Ne Diyeceğimi bilmiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeKiL

    Şimdi CS'Den Çıktım. 512 sınırsız Kullanıyorum. Pingim 400-500 arasında idi.

    Artık Ne Diyeceğimi bilmiyorum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: SeKiL

    Şimdi CS'Den Çıktım. 512 sınırsız Kullanıyorum. Pingim 400-500 arasında idi.

    Artık Ne Diyeceğimi bilmiyorum

    yahu speed ile line farklı yahu..
    ben sinyalden bahsediyorum yani HATLARLA ilgili bir sorun olsa gerek ping ile alakası olacağını sanmıyorum..
    ama bu aralar sorun var o sorun ikisinide etkileyebilir..

    neyse; her şekil telekoma




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TÜRK!


    ARKADAŞLAR BIKTIM YAHU SÜREKLİ KOPUYOR BU ADSL..SİNYAL DEĞERLERİNİ FALAN KOYUYORUM ANLAYAN YARDIMCI OLABİLİR Mİ?BEN PEK ANLAMIYORUM...BİR DE HAT PARALEL ONDANDIR BELKİ AMA ÖNCEDEN HİÇ KOPMUYORDU BABAM ALT KATTAKİ TELEFONUN FİŞİNİ ÇEKMİŞ SONRA DA BENİM ODADAKİ FİŞİ ÇEKMİŞ(BENİM ODA AŞŞAĞIDAN PARALEL AMA DİREK MODEME BAĞLIYORUM TELEFON YOK YANİ SPLİTER FARK ETMİYOR SANIRIM)ONDAN SONRA PASO KOPMAYA BAŞLADI...

    NE YAPABİLİRİM????
    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER....



    Modem konsolundan gördüğünüz SNR MARGIN (işaret gürültüoranı, yani hattınızın ne ölçüde "parazitli olduğu") dfeğeri 6 dB altında ise pratik olarak ADSL bağlantısı yoktur. Bu değerin 14 dB üzerinde olması sağlıklı bir ADSL bağlantısını gösterir. Sizinki arada kalan bir değer ve buna bakılarak hattınızın sık kopmaya eğilimli bir hat olduğu da anlaşılıyor. LINE ATTENUATION (Hat zayıflaması) da 60 dB üzerinde ise hattınız problemli, 40 dB altında ise hattınız problemsizdir. Bu değer abone-santral arası mesafeye göre daha az rakamlara iner ama sağlıklıalt sınır 40 dB'dir. Sizin değer bu sınırın da bir miktar üstündegözükmekte.

    Bu 2 sorun (ama SNR sorunu daha öncelikli) Santral-hattınızın bulunduğu apartman içi dağıtım kutusu arasında oluşabildiği gibi dağıtım kutusu-ev-ev içi tesisatdan da kaynaklanabilir. Öncelikle apartman kutusundan size gelen tesisatı kontrol ettirmenizi öneririm; bir yerlerde kabo ezilmesi felan var mı diye. Eğer sizin taraftaki tesisat gözle görülebildiği kadarıyla sağlamsa, hatayı Telekom'da aramaya başlamanız lazım. Telekom'dan arızaya bakmaya gelenler o Santralın bünyesindeki ADSL elemanı iseler onlar daha yerlerinde otururken bile Santral'dan hattınıza bakıp kutunuza kadar olan durumu ölçebilirler. İkinci ölçimü de sizin evin kutusundan yapabilirler... Eğer problem varsa gidermeye çalışırlar ama bu her zaman onların (yani ADSL'cilerin) yapacakları bir onarım olmayabiliyor. Bazen kabloların değiştirilmesi vs. de gerekiyor ki onu Telekom'daki başka birimler halledebiliyorlar (ancak zaman alabiliyor...) Bilginize...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mafaky

    quote:

    Orjinalden alıntı: TÜRK!


    ARKADAŞLAR BIKTIM YAHU SÜREKLİ KOPUYOR BU ADSL..SİNYAL DEĞERLERİNİ FALAN KOYUYORUM ANLAYAN YARDIMCI OLABİLİR Mİ?BEN PEK ANLAMIYORUM...BİR DE HAT PARALEL ONDANDIR BELKİ AMA ÖNCEDEN HİÇ KOPMUYORDU BABAM ALT KATTAKİ TELEFONUN FİŞİNİ ÇEKMİŞ SONRA DA BENİM ODADAKİ FİŞİ ÇEKMİŞ(BENİM ODA AŞŞAĞIDAN PARALEL AMA DİREK MODEME BAĞLIYORUM TELEFON YOK YANİ SPLİTER FARK ETMİYOR SANIRIM)ONDAN SONRA PASO KOPMAYA BAŞLADI...

    NE YAPABİLİRİM????
    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER....



    Modem konsolundan gördüğünüz SNR MARGIN (işaret gürültüoranı, yani hattınızın ne ölçüde "parazitli olduğu") dfeğeri 6 dB altında ise pratik olarak ADSL bağlantısı yoktur. Bu değerin 14 dB üzerinde olması sağlıklı bir ADSL bağlantısını gösterir. Sizinki arada kalan bir değer ve buna bakılarak hattınızın sık kopmaya eğilimli bir hat olduğu da anlaşılıyor. LINE ATTENUATION (Hat zayıflaması) da 60 dB üzerinde ise hattınız problemli, 40 dB altında ise hattınız problemsizdir. Bu değer abone-santral arası mesafeye göre daha az rakamlara iner ama sağlıklıalt sınır 40 dB'dir. Sizin değer bu sınırın da bir miktar üstündegözükmekte.

    Bu 2 sorun (ama SNR sorunu daha öncelikli) Santral-hattınızın bulunduğu apartman içi dağıtım kutusu arasında oluşabildiği gibi dağıtım kutusu-ev-ev içi tesisatdan da kaynaklanabilir. Öncelikle apartman kutusundan size gelen tesisatı kontrol ettirmenizi öneririm; bir yerlerde kabo ezilmesi felan var mı diye. Eğer sizin taraftaki tesisat gözle görülebildiği kadarıyla sağlamsa, hatayı Telekom'da aramaya başlamanız lazım. Telekom'dan arızaya bakmaya gelenler o Santralın bünyesindeki ADSL elemanı iseler onlar daha yerlerinde otururken bile Santral'dan hattınıza bakıp kutunuza kadar olan durumu ölçebilirler. İkinci ölçimü de sizin evin kutusundan yapabilirler... Eğer problem varsa gidermeye çalışırlar ama bu her zaman onların (yani ADSL'cilerin) yapacakları bir onarım olmayabiliyor. Bazen kabloların değiştirilmesi vs. de gerekiyor ki onu Telekom'daki başka birimler halledebiliyorlar (ancak zaman alabiliyor...) Bilginize...
    şu nasıl? söylediklerinize dayanarak iyi gibi gözüktüğünü anlıyorum. buradan abone-santral arası mesafeyi tahmin edebilir miyiz? errored seconds ve loss of signal ben splitteri takarken hattı bir süreliğine iptal ettiğimde oldu. yok sayabiliriz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siriusb -- 11 Şubat 2006 22:28:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siriusb

    şu nasıl? söylediklerinize dayanarak iyi gibi gözüktüğünü anlıyorum. buradan abone-santral arası mesafeyi tahmin edebilir miyiz? errored seconds ve loss of signal ben splitteri takarken hattı bir süreliğine iptal ettiğimde oldu. yok sayabiliriz.



    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: siriusb

    şu nasıl? söylediklerinize dayanarak iyi gibi gözüktüğünü anlıyorum. buradan abone-santral arası mesafeyi tahmin edebilir miyiz? errored seconds ve loss of signal ben splitteri takarken hattı bir süreliğine iptal ettiğimde oldu. yok sayabiliriz.

     ADSL SİNYAL DEĞERLERİNDEN ANLAYANLAR-SÜREKLİ KOPMA-YARDIM



    Bunlar çok çok iyi olmasa bile gerçekten güzel ve problemsiz ADSL için fazlasıyla yeterli değerler... Telekom Santral-abonenin apartman kutusu mesafesi (aslında bu tabii ki yürüyüş mesafesi değil, "kablo mesafesi"dir...) herhalde 1-2 km'den fazla değil. Daha fazla ise gerçekten şaşırırım... Keza apartman içi tesisat da züpppeeer!....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mafaky -- 12 Şubat 2006 22:55:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mafaky

    quote:

    Orjinalden alıntı: TÜRK!


    ARKADAŞLAR BIKTIM YAHU SÜREKLİ KOPUYOR BU ADSL..SİNYAL DEĞERLERİNİ FALAN KOYUYORUM ANLAYAN YARDIMCI OLABİLİR Mİ?BEN PEK ANLAMIYORUM...BİR DE HAT PARALEL ONDANDIR BELKİ AMA ÖNCEDEN HİÇ KOPMUYORDU BABAM ALT KATTAKİ TELEFONUN FİŞİNİ ÇEKMİŞ SONRA DA BENİM ODADAKİ FİŞİ ÇEKMİŞ(BENİM ODA AŞŞAĞIDAN PARALEL AMA DİREK MODEME BAĞLIYORUM TELEFON YOK YANİ SPLİTER FARK ETMİYOR SANIRIM)ONDAN SONRA PASO KOPMAYA BAŞLADI...

    NE YAPABİLİRİM????
    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER....



    Modem konsolundan gördüğünüz SNR MARGIN (işaret gürültüoranı, yani hattınızın ne ölçüde "parazitli olduğu") dfeğeri 6 dB altında ise pratik olarak ADSL bağlantısı yoktur. Bu değerin 14 dB üzerinde olması sağlıklı bir ADSL bağlantısını gösterir. Sizinki arada kalan bir değer ve buna bakılarak hattınızın sık kopmaya eğilimli bir hat olduğu da anlaşılıyor. LINE ATTENUATION (Hat zayıflaması) da 60 dB üzerinde ise hattınız problemli, 40 dB altında ise hattınız problemsizdir. Bu değer abone-santral arası mesafeye göre daha az rakamlara iner ama sağlıklıalt sınır 40 dB'dir. Sizin değer bu sınırın da bir miktar üstündegözükmekte.

    Bu 2 sorun (ama SNR sorunu daha öncelikli) Santral-hattınızın bulunduğu apartman içi dağıtım kutusu arasında oluşabildiği gibi dağıtım kutusu-ev-ev içi tesisatdan da kaynaklanabilir. Öncelikle apartman kutusundan size gelen tesisatı kontrol ettirmenizi öneririm; bir yerlerde kabo ezilmesi felan var mı diye. Eğer sizin taraftaki tesisat gözle görülebildiği kadarıyla sağlamsa, hatayı Telekom'da aramaya başlamanız lazım. Telekom'dan arızaya bakmaya gelenler o Santralın bünyesindeki ADSL elemanı iseler onlar daha yerlerinde otururken bile Santral'dan hattınıza bakıp kutunuza kadar olan durumu ölçebilirler. İkinci ölçimü de sizin evin kutusundan yapabilirler... Eğer problem varsa gidermeye çalışırlar ama bu her zaman onların (yani ADSL'cilerin) yapacakları bir onarım olmayabiliyor. Bazen kabloların değiştirilmesi vs. de gerekiyor ki onu Telekom'daki başka birimler halledebiliyorlar (ancak zaman alabiliyor...) Bilginize...
    quote:

    Orjinalden alıntı: mafaky

    quote:

    Orjinalden alıntı: TÜRK!


    ARKADAŞLAR BIKTIM YAHU SÜREKLİ KOPUYOR BU ADSL..SİNYAL DEĞERLERİNİ FALAN KOYUYORUM ANLAYAN YARDIMCI OLABİLİR Mİ?BEN PEK ANLAMIYORUM...BİR DE HAT PARALEL ONDANDIR BELKİ AMA ÖNCEDEN HİÇ KOPMUYORDU BABAM ALT KATTAKİ TELEFONUN FİŞİNİ ÇEKMİŞ SONRA DA BENİM ODADAKİ FİŞİ ÇEKMİŞ(BENİM ODA AŞŞAĞIDAN PARALEL AMA DİREK MODEME BAĞLIYORUM TELEFON YOK YANİ SPLİTER FARK ETMİYOR SANIRIM)ONDAN SONRA PASO KOPMAYA BAŞLADI...

    NE YAPABİLİRİM????
    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER....



    Modem konsolundan gördüğünüz SNR MARGIN (işaret gürültüoranı, yani hattınızın ne ölçüde "parazitli olduğu") dfeğeri 6 dB altında ise pratik olarak ADSL bağlantısı yoktur. Bu değerin 14 dB üzerinde olması sağlıklı bir ADSL bağlantısını gösterir. Sizinki arada kalan bir değer ve buna bakılarak hattınızın sık kopmaya eğilimli bir hat olduğu da anlaşılıyor. LINE ATTENUATION (Hat zayıflaması) da 60 dB üzerinde ise hattınız problemli, 40 dB altında ise hattınız problemsizdir. Bu değer abone-santral arası mesafeye göre daha az rakamlara iner ama sağlıklıalt sınır 40 dB'dir. Sizin değer bu sınırın da bir miktar üstündegözükmekte.

    Bu 2 sorun (ama SNR sorunu daha öncelikli) Santral-hattınızın bulunduğu apartman içi dağıtım kutusu arasında oluşabildiği gibi dağıtım kutusu-ev-ev içi tesisatdan da kaynaklanabilir. Öncelikle apartman kutusundan size gelen tesisatı kontrol ettirmenizi öneririm; bir yerlerde kabo ezilmesi felan var mı diye. Eğer sizin taraftaki tesisat gözle görülebildiği kadarıyla sağlamsa, hatayı Telekom'da aramaya başlamanız lazım. Telekom'dan arızaya bakmaya gelenler o Santralın bünyesindeki ADSL elemanı iseler onlar daha yerlerinde otururken bile Santral'dan hattınıza bakıp kutunuza kadar olan durumu ölçebilirler. İkinci ölçimü de sizin evin kutusundan yapabilirler... Eğer problem varsa gidermeye çalışırlar ama bu her zaman onların (yani ADSL'cilerin) yapacakları bir onarım olmayabiliyor. Bazen kabloların değiştirilmesi vs. de gerekiyor ki onu Telekom'daki başka birimler halledebiliyorlar (ancak zaman alabiliyor...) Bilginize...

    teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TÜRK!

    quote:

    Orjinalden alıntı: mafaky

    quote:

    Orjinalden alıntı: TÜRK!


    ARKADAŞLAR BIKTIM YAHU SÜREKLİ KOPUYOR BU ADSL..SİNYAL DEĞERLERİNİ FALAN KOYUYORUM ANLAYAN YARDIMCI OLABİLİR Mİ?BEN PEK ANLAMIYORUM...BİR DE HAT PARALEL ONDANDIR BELKİ AMA ÖNCEDEN HİÇ KOPMUYORDU BABAM ALT KATTAKİ TELEFONUN FİŞİNİ ÇEKMİŞ SONRA DA BENİM ODADAKİ FİŞİ ÇEKMİŞ(BENİM ODA AŞŞAĞIDAN PARALEL AMA DİREK MODEME BAĞLIYORUM TELEFON YOK YANİ SPLİTER FARK ETMİYOR SANIRIM)ONDAN SONRA PASO KOPMAYA BAŞLADI...

    NE YAPABİLİRİM????
    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER....



    Modem konsolundan gördüğünüz SNR MARGIN (işaret gürültüoranı, yani hattınızın ne ölçüde "parazitli olduğu") dfeğeri 6 dB altında ise pratik olarak ADSL bağlantısı yoktur. Bu değerin 14 dB üzerinde olması sağlıklı bir ADSL bağlantısını gösterir. Sizinki arada kalan bir değer ve buna bakılarak hattınızın sık kopmaya eğilimli bir hat olduğu da anlaşılıyor. LINE ATTENUATION (Hat zayıflaması) da 60 dB üzerinde ise hattınız problemli, 40 dB altında ise hattınız problemsizdir. Bu değer abone-santral arası mesafeye göre daha az rakamlara iner ama sağlıklıalt sınır 40 dB'dir. Sizin değer bu sınırın da bir miktar üstündegözükmekte.

    Bu 2 sorun (ama SNR sorunu daha öncelikli) Santral-hattınızın bulunduğu apartman içi dağıtım kutusu arasında oluşabildiği gibi dağıtım kutusu-ev-ev içi tesisatdan da kaynaklanabilir. Öncelikle apartman kutusundan size gelen tesisatı kontrol ettirmenizi öneririm; bir yerlerde kabo ezilmesi felan var mı diye. Eğer sizin taraftaki tesisat gözle görülebildiği kadarıyla sağlamsa, hatayı Telekom'da aramaya başlamanız lazım. Telekom'dan arızaya bakmaya gelenler o Santralın bünyesindeki ADSL elemanı iseler onlar daha yerlerinde otururken bile Santral'dan hattınıza bakıp kutunuza kadar olan durumu ölçebilirler. İkinci ölçimü de sizin evin kutusundan yapabilirler... Eğer problem varsa gidermeye çalışırlar ama bu her zaman onların (yani ADSL'cilerin) yapacakları bir onarım olmayabiliyor. Bazen kabloların değiştirilmesi vs. de gerekiyor ki onu Telekom'daki başka birimler halledebiliyorlar (ancak zaman alabiliyor...) Bilginize...

    teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    şimdi bu bilgilere göre benim bağlantımda normal değil galiba çünkü veri gönderme sinyalim 0 bu nasıl oluyor ?...

     ADSL SİNYAL DEĞERLERİNDEN ANLAYANLAR-SÜREKLİ KOPMA-YARDIM






  • yaa bendede aynı sorun var yaa netten kopuyorummm mesela emule ya da bitcomet i açınca 3-4 dakkika sonra internet kopuyor ve modeme ulaşamıyorum anca modemi kapatıp açmam gerekiyor bu sıralar internette dolaşırkende kopmaya başladım nette surf falan yapmasam kopma olmuyorda ama yoğun bi şekilde internet sitelerinde dolaşayım kopuyor net acıba neden dir "mafaky" arkadaşım bi bilgin varmı acıba bu aradada "TÜRK!" arkadaşım özür dilerim senin konunda bende kişisel bi soru sorduğum için ama sen konuyu bitirmişin gibi geldi bide boşuna başlık açmayım dedim kusura bakma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panturk



    yaa bendede aynı sorun var yaa netten kopuyorummm mesela emule ya da bitcomet i açınca 3-4 dakkika sonra internet kopuyor ve modeme ulaşamıyorum anca modemi kapatıp açmam gerekiyor bu sıralar internette dolaşırkende kopmaya başladım nette surf falan yapmasam kopma olmuyorda ama yoğun bi şekilde internet sitelerinde dolaşayım kopuyor net acıba neden dir "mafaky" arkadaşım bi bilgin varmı acıba bu aradada "TÜRK!" arkadaşım özür dilerim senin konunda bende kişisel bi soru sorduğum için ama sen konuyu bitirmişin gibi geldi bide boşuna başlık açmayım dedim kusura bakma.
    arkadaşlar şuan kırıkkaledeyim ve ilk defa dsl hattımın koptuğunu gördüm
    bence bunun sebebi genel kötü durum
    ve şuanda aşırı sağnak bir kar yağışı var buda onun üzerine tuz biber oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vurucu

    arkadaşlar şuan kırıkkaledeyim ve ilk defa dsl hattımın koptuğunu gördüm
    bence bunun sebebi genel kötü durum
    ve şuanda aşırı sağnak bir kar yağışı var buda onun üzerine tuz biber oluyor


    Alıntıları Göster
    şu anda genel bir sorun bu sanırım, herkezde aynı şey oluyor. bendede 5 gündür sürekliydi, şimdi azaldı ama yinede kopma oluyor maalesef.....

    edit: bende yine kopmalar başladı, değerler kritik gözüküyor sanırım, bi bakarmısınız şu resime, hat zayıflığı 40'ın üstü




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XR9 -- 12 Şubat 2006 16:35:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XR9

    şu anda genel bir sorun bu sanırım, herkezde aynı şey oluyor. bendede 5 gündür sürekliydi, şimdi azaldı ama yinede kopma oluyor maalesef.....

    edit: bende yine kopmalar başladı, değerler kritik gözüküyor sanırım, bi bakarmısınız şu resime, hat zayıflığı 40'ın üstü



    Alıntıları Göster
    Online oyun oynayanlar son bir hafta icerisinde bu sorunun sürekli tekrarlandığını eminim biliyorlardır.
    150 latency ye cok fazla diyen insanlarla aynı platformda 12k latency ile bişeyler yapmaya çalışıyoruz.
    güya 20gbps 'ye yükseltilmisti en son ama değişen hiç bir şey yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Comador

    Online oyun oynayanlar son bir hafta icerisinde bu sorunun sürekli tekrarlandığını eminim biliyorlardır.
    150 latency ye cok fazla diyen insanlarla aynı platformda 12k latency ile bişeyler yapmaya çalışıyoruz.
    güya 20gbps 'ye yükseltilmisti en son ama değişen hiç bir şey yok

    Alıntıları Göster
    ya bu sinyalleri nasıl anlıyorsunuz biri kolay birşeyse açıklayabilirmi bunları?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MemID12055

    ya bu sinyalleri nasıl anlıyorsunuz biri kolay birşeyse açıklayabilirmi bunları?

    Alıntıları Göster
    SNR : 40,8 db.....31,0 db.

    Line : 24,3 db......15,0 db.

    nasıl çakmak ama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    SNR : 40,8 db.....31,0 db.

    Line : 24,3 db......15,0 db.

    nasıl çakmak ama

    Alıntıları Göster
    .......................Downstream -- Upstream

    SNR Margin (dB): 30,5 db.........31,5 db

    ATTENUATİON : 00,0 db....... ...6,0 db

    Output Power : 11.9 db...........-1.2 db

    USR 9106 USR DE SNR Downstream değerleri 30,5 db üzeri olmuyor heralde

    Upstream 31,5 db zaten hiç değişmiyor. USR KULLANANLAR SİZLERDE NASIL ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi casual -- 12 Şubat 2006 18:00:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    SNR : 40,8 db.....31,0 db.

    Line : 24,3 db......15,0 db.

    nasıl çakmak ama

    Alıntıları Göster
    Buda benden olsun adsl ile ilgili hiçbir sorun yaşamıyorum (Denizdeki kablo kopması dışında)

     ADSL SİNYAL DEĞERLERİNDEN ANLAYANLAR-SÜREKLİ KOPMA-YARDIM




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.