Turk Telekom yine beni çıldırttı 8mbit adsl de 15gbyte geçince sürekli ip değişmesinden sonra şimdi de aile kart güncellemesi varmış 2 gündür bitemedi şu güncelleme şu güncellemeleri gece kullanımın olmadığı saatlerde yapsalar olmaz mı acaba niye hep sorun hep sorun zamanında fiber optik kablo koptu dediler 1,5 ay ttnet dial up a hizmet alamadan para ödedik şimdi yine durum aynı aile kartı jetvell 100 için aldık ama hizmet alamıyoruz ama hizmet bedeli ödemeye aynen devam
Kullanıcı : Aile kart çalışmıyor? Call Center: Güncelleme var ilerleyen saatlerde düzelecek. Kullanıcı: Tşk ederim.
Kullanıcı: Saatler ilerledi 5 saat geçti hala durum aynı. Call Center: Düzelecek
Ertesi Gün...
Kullanıcı: Hala problem var Call Center: İlerleyen saatlerde düzelecek genel merkez güncelleme yapıyor. Kullanıcı: Alamadığım hizmet için para ödüyorum zaman verebilir misiniz ne zaman bitecek güncelleme askerdeyim arama yapmam gerek. Call Center: Aile kart için para ödemiyorsunuz. Kullanıcı: İyi de ben aile kart kullanmak için pahalı tarifeye geçiyorum hizmet alamıyorum zamanında ttnet dial up da 1,5 ay kablo koptu hizmet alamadık para ödedik.Ben şikayette bulunmak istiyorum bana hizmet veremediğiniz günler için indirime gidin o zaman. Call Center: Hat sahibi şikayette bulunabiliyor ancak ... Kullanıcı: Verdiğiniz kaliteli hizmet için teşekkür ediyorum