Şimdi Ara

Ailenin Yıldızı Paketini Alana 6 Ay Sporun Yıldızı Hediye (BİTTİ) (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
859
Cevap
28
Favori
66.544
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pakete yeni üye olanlar için tavsiyeleriniz nelerdir?
    1- Humax 9505 decoder isteyelim
    2- eutelsat uydusu üzerinden bağlatalım
    3- ?
    4- ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihan0001

    pakete yeni üye olanlar için tavsiyeleriniz nelerdir?
    1- Humax 9505 decoder isteyelim
    2- eutelsat uydusu üzerinden bağlatalım
    3- ?
    4- ?
    3-beinconnect güzel onada giriş yapmak lazım
    4-verdikleri digiturk yazan hdmi kablosunu abonelik bitiminde istiyorlar başkasınıda kabul etmiyorlar onuda kaybetmemeye dikkat etmek lazım.
    5-online işlemlere kayıt olup paketlerde hata vb var mı yok mu takip etmek lazım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademcell

    3-beinconnect güzel onada giriş yapmak lazım
    4-verdikleri digiturk yazan hdmi kablosunu abonelik bitiminde istiyorlar başkasınıda kabul etmiyorlar onuda kaybetmemeye dikkat etmek lazım.
    5-online işlemlere kayıt olup paketlerde hata vb var mı yok mu takip etmek lazım...

    Alıntıları Göster
    eyvallah
  • Film kanalları açık mi sizde? Bende paketiniz yoktur diyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bu peketi personel indirimiyle 99 liraya aldım. Adıma bir üyelik vardı 2. Üyelik yine benim adıma kuruldu. Sorunsuz izliyorum. Online işlemlerde iki üyelikte görünüyor. Müşteri hizmetleri olmaz der. He deyin geçin. Gelen arkadaş sizin adınıza yapacaktır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Onilat-Avm (n11)'den siparişi geçtim. 11 tl bkm express indirimini kullandım 214 tlye geldi. Ardından 1 saat içinde arayarak kodu ulaştırdılar. Digiturk müştei hizmetlerini aradım randevu oluşturduk cuma için. 3 Ocak son gün olayını da sordum kurulumun yapıldığı tarih değil de başvuru yaptığınız tarih önemli. Sorunsuz bir alışveriş oldu.
  • yibo90 kullanıcısına yanıt
    Benimde kapalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende servis ile anlaşamadım... benim çatıdaki eski digitürk çanağı apartmanda başkasına tahsis etmişler. 150 gibi bir ücret talep etti veya sd yayın olarak anlaşacağız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ilk 1 ay tum kanallar acik hadisesi bunda yok mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onuncu_köy

    İstanbul Fatih Arçelik Bayisinden 149 TL'ye satın aldım, sözleşmeyi imzaladım ve ödemeyi yaptım, sözleşme sureti ve makbuz dışında birşey vermediler, 1 hafta içerisinde onlara şifre gelecekmiş, onlarda bana gönderecekmiş, 3 Ocak son gün dedim, sorun olmadığını benim ödemeyi yaptığımı söylediler. Halen taahhütsüz Digiturk abonesi olduğumu da söyledim, sorun olmayacağını ifade ettiler. Ellerinde başka olup olmadığını sordum, ilk alan benmişim. Forumda paylaşıp yönlendireceğimi de söyledim, yönlendirebileceğimi söylediler. Fakat sayımda, sayımdan sonra 9 tane gelecek gibi bir ifade kullandı, fiyat değişir mi, farklı bir uygulama olur mu bilemiyorum. Gitmeden aramakta fayda var 0212 635 51 51 (Abdik Dayanıklı Tüketim Ltd. Ali Kuşçu Mah. Fevzipaşa Cad. No:16/1)
    Paketi aldıktan sonra kodu göndereceğini söyleyen Arçelik bayii 5 gün sonra, Arçelik’ten cevap alamıyoruz paranızı iade edelim diye geri döndü. 5 gündür de sürekli aradım sorun yok, biz size kodu göndereceğiz dediler. Parayı iade etselerde kampanyadan yararlanamayacağım, mevcut abone olduğum için bu dutumdan dolayı ciddi anlamda kaybım olacak. Parasını 5 gün önce ödediğim hizmeti alabilmek için ne yapabilirim, yardımcı olabilecek, yok gösterebilecek bir arkadaş varsa çok sevinirim. Vazgeçmek istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onuncu_köy

    Paketi aldıktan sonra kodu göndereceğini söyleyen Arçelik bayii 5 gün sonra, Arçelik’ten cevap alamıyoruz paranızı iade edelim diye geri döndü. 5 gündür de sürekli aradım sorun yok, biz size kodu göndereceğiz dediler. Parayı iade etselerde kampanyadan yararlanamayacağım, mevcut abone olduğum için bu dutumdan dolayı ciddi anlamda kaybım olacak. Parasını 5 gün önce ödediğim hizmeti alabilmek için ne yapabilirim, yardımcı olabilecek, yok gösterebilecek bir arkadaş varsa çok sevinirim. Vazgeçmek istemiyorum.

    Alıntıları Göster
    Bence onilat avm den 225 tl.ye hemen paket alıp üyeliğinize tanımlatın,ben satın alma,kod gelmesi kurulumu 4 saat içinde tamamladım.Mevcut üyeliğim devam ediyordu,3 şubatta bitecek olanın yerine bugün yeni paketi tanımlattım,ama m.hizmetlerine değil çözüm merkezine ulaşın.




  • Bende sorunsuz aktivasyon yapildi , 4K cihaz aldim ama 4K servisi tanimlayamadilar



    Yani 4 K kanallari izleyemiyorum ama 4K cihaza da aylik para odemiyorum gibi sacma bir durum ortaya cikti , iyi mi kotu mu bilemedim



    Tek problem ilk 1 ay tum kanallar acik degil , bu sifreli kurulumu yaptiranlar yazabilir mi film kanallarinda durum ne , acik mi sizde ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isikdeniz kullanıcısına yanıt
    Sizin eski çanağı nasıl başkasına tahsis etmişler çanak zaten size ait oluyor.LNB alın hocam 2 li sizde kullanın o çanakta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teen wolf -- 2 Ocak 2019; 18:32:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0212 310 55 87 numarasından arandım paket içeriğini tekrarladı ardından sadece doğum tarihimi, tuttuğum takımı, evimdeki TV sayısını, internet kullanıp kullanmadigimi sordu ve film paketini 1 ay hediye ettiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serden

    Bence onilat avm den 225 tl.ye hemen paket alıp üyeliğinize tanımlatın,ben satın alma,kod gelmesi kurulumu 4 saat içinde tamamladım.Mevcut üyeliğim devam ediyordu,3 şubatta bitecek olanın yerine bugün yeni paketi tanımlattım,ama m.hizmetlerine değil çözüm merkezine ulaşın.

    Alıntıları Göster
    Söylediğiniz gibi yaptım, diğerini de iptal etmedim, bakalım ne sonuç çıkacak. Çözüm merkezi telefonu ayrı mı, paylaşabilir misiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuncu_köy -- 2 Ocak 2019; 19:28:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onuncu_köy O kullanıcısına yanıt
    Ya iptal etmezlerse diğer paketi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wakrupalice

    Ya iptal etmezlerse diğer paketi ?
    Kendileri teklif etti para iadesini ben kabul etmedim, yarın kod gelirse satarım başkası faydalanmış olur en azından, gelmezse de para iadesi yaparlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onuncu_köy O kullanıcısına yanıt
    Çözüm merkezi telefonu bende yok,onlar aradı,bende 2 gün bekledim,m.hizmetlerini arayıp kayıt oluşturduktan sonra,siz şöyle yapın halen digi üyesiyim bu kampanyadan bu paketi aldım,ama yarın aktivasyon süresi bitiyor,arkadaşlara 3 gün dönüş yapılmamış,aktivasyon süresi yarın son paketim yanmasın diye söyleyin.lütfen çözüm merkezinden çok acil beni arasınlar deyin ve 2-3 saatte bir arayın hatta,üyeyseniz online işlemlerden tüketiğci şikayetlerinede derdinizi anlatın oradanda dönüş ihtimali yüksek.
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.