Şimdi Ara

Ainol iNovo W8 - Ana Konu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
233
Cevap
2
Favori
14.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperMario.

    Fiyat politikası yanlış kimse bilmediği markaya 650tl vermez.Adını şanını tanıtmak, istiyorsan 400tlden giriş yapmalıydı.Bakınız. Casper normalde casperdan hoşlanan yoktur donanımhaberde ama adamlar yapmış inceleyenlerde beğenmiş 400tlye koymuşlar f/p cihaz olmuş.E onda 1gb ram ainolda 2gb iste sizde 400tl bandında fiyat olursa kullanıcı bakacak 2gbramlisi iyi diyecek onu alacak herşey fiyata bakar.
    Sadece tavsiyedir.


    Anlatamazsın hocam. Şimdi biri gelir sana da ajan damgasını yapıştırıverir
  • brktmr B kullanıcısına yanıt
    Casper in hem laptop unu hemde via t4-eg model tab ini kullandim.. Casper mi aman aman Allah a Yakin bana uzak olsun.. 3 -6 ay kullanıp atacak kadar zengin değilim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkann2020

    Casper in hem laptop unu hemde via t4-eg model tab ini kullandim.. Casper mi aman aman Allah a Yakin bana uzak olsun.. 3 -6 ay kullanıp atacak kadar zengin değilim

    Hocam casperi herkes o yönüyle biliyo zaten ama bu cihazı kullananlar gayet olumlu yorum yapmışlar. Konuyu incelerseniz göreceksiniz. Daha önceden casper mağduru olanlar dahil olumlu yorum yapmışlar.
  • brktmr B kullanıcısına yanıt
    Hocam casper da bir Ariza oldumu at çöpe.. Servis kotununde kötüsü.. Hangi cin markasina etiket bastigida belirsiz.. Parca bulamazsin 10 dolarlık parçaya 100 dolar isterler ... Ainol kendi adiyla piyasada. Ve bilinen bir firma yurt disinda .. Ve k. Hatasinda parca temini çok basit ve ucuz.. İkincisi casper in satis sonrasi desteği sifir.. Ne yazilim güncellemesi ne başka birşey.. Ainolun desteği çok fazla.. Yurt disinda ainol için kurulan özel forumlar var.. Tr de destek ekibi var.. İkincisi 1gb RAM o cihazi kasar.. Kasmasa bile ileride kasacak .. Ainol için arti birşey belki ileride windowstan cikarip androide çeviren yazilimi desteği verebilir.. Reeder geçiş yapilabilecegini belirtti.. Ama casper alirsan apisip kalirsin.. Aldigin gibi kullanmaya mahkumsun çünkü ... Fiyat 650 TL bencede fazla.. Bu konuda herkese katilirim .. 549-599 TL bandinda olmaliydi.. 2gb RAM 32gb Samsung SSD bunu hak ediyor ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkann2020

    Hocam casper da bir Ariza oldumu at çöpe.. Servis kotununde kötüsü.. Hangi cin markasina etiket bastigida belirsiz.. Parca bulamazsin 10 dolarlık parçaya 100 dolar isterler ... Ainol kendi adiyla piyasada. Ve bilinen bir firma yurt disinda .. Ve k. Hatasinda parca temini çok basit ve ucuz.. İkincisi casper in satis sonrasi desteği sifir.. Ne yazilim güncellemesi ne başka birşey.. Ainolun desteği çok fazla.. Yurt disinda ainol için kurulan özel forumlar var.. Tr de destek ekibi var.. İkincisi 1gb RAM o cihazi kasar.. Kasmasa bile ileride kasacak .. Ainol için arti birşey belki ileride windowstan cikarip androide çeviren yazilimi desteği verebilir.. Reeder geçiş yapilabilecegini belirtti.. Ama casper alirsan apisip kalirsin.. Aldigin gibi kullanmaya mahkumsun çünkü ... Fiyat 650 TL bencede fazla.. Bu konuda herkese katilirim .. 549-599 TL bandinda olmaliydi.. 2gb RAM 32gb Samsung SSD bunu hak ediyor ...

    Hocam ben zaten cihaz ainol tabletten daha iyi demiyorum. Ben f/p olarak örnek gösterdim. Reeder örnek vermişsin mesela. Reeder klavye + office veriyor 50 lira farkla. f/p olabilir mesela. Bu forudaki kullanıcıların %99'unun dikkat ettiği bi kıstastır f/p oranı. Servis meselesine gelince, casper için yapılan kötü yorumlar kadar ainol için yapılan kötü yorumlar da var. Buraya tek tek link koymak isteiyorum. Biraz araştırmayla bulabilirsiniz. Kısacası f/p olarak beni hala cazip eden bi tablet değil. Kalitelidir vs bişey diyemem, çünkü kullanmadım. Ama f/p ürünü olmadığı sürece benim ilgi alanıma girmiyo malesef.




  • Merhaba,
    Bildiğiniz gibi, kısa bir süre önce Ainol’un yeni modeli iNovo W8’i satışa sunduk.
    Satış öncesi test amacı ile temin ettiğimiz demo cihazlarımızda Office programı bulunmamaktaydı.
    Bu nedenle de ürün tanıtımını yaparken üründe Office programı olmadığını belirttik.
    Elimize ulaşan son cihazlarda Office 365 programı mevcuttur ve müşterilerimize hediye olarak verilmektedir.
  • brktmr B kullanıcısına yanıt
    Konuyu biraz abartmışsınız.
    500 şikayet nerede?
    Şikayet Var sitesinde bir kaç kullanıcının şikayeti var.
    Yalnızca Flame modelinden yirmi bin adetten fazla satmış bir marka içinde bu rakam oldukça normaldir.
    Kaldı ki, tüm şikayetlerin kaynağı olarak markayı göstermek yanlıştır.
    Bazen öyle kullanıcılarla karşılaşıyoruz ki, insanı şaşırtıyorlar.
    Hepsi de teknik servisimiz tarafından çözüme ulaştırılmıştır.
    Bizim insanımız sorunu olduğu zaman yazar, sorunu çözülünce arkasına bile bakmaz.
    Bize bize anlatmaya gerek yok.
    Bu nedenle Şikayet Var'da bulunan bir kaç şikayetin kaldırılmaması ise normaldir.

    Toshiba markası ile ilgili konuya gelince:
    Ainol Toshiba'dan daha iyidir demiyoruz, kötüdür de demiyoruz.
    Lakin burada tanıttığımız ürünün donanım bileşenlerini incelediyseniz, hepsi marka ve kaliteli bileşenler.
    Intel, Ainol için başka işlemci, Toshiba için başka işlemci üretmiyor.




  • Dışarıda ekran kalitesi ve office ve güncellemeler kurulduktan sonra c os bölümü kaç gb boş yer kalıyor,ekstra program vs kurmadan,asus t100 dışarıda ekran çok belli olmuyordu kullanan arkadaşlar yorumlarını bekliyorum,


    Yukarıda yazı yazan arkadaşlar siz sanıyormusunuz ki bilindik markalar müşteri ye önem veriyor ! servis sizi önemsiyor, bırakın allah aşkına boş yazmayı ben şahsım olarak asus ve lenovo servisten illallah etmişken bu yazdıklarınız beni güldürüyor,elektronik şans işidir,serviste erkişi işidir,servise işiniz düştü ordaki elemanlar eğer ki yapıcı değilse zaten servis hangi markanın olursa olsun yandınız, tek memnun olduğum servis benq ve fujitsudur hiç mağdur etmediler,hep yardımcı oldular,kullanıcı hatalarını bile görmezden geldiler,lenovo allah düşmanımı bile düşürmesin,şikayetmiş müşteri hizmetleriymiş,miş miş,,,,,


    asus toplam 771 şikayet Cevaplanan Şikayet 3

    https://www.sikayetvar.com/firma/detay/asus

    Toshiba Toplam Şikayet 658 Cevaplanan Şikayet 0 Bu mudur hizmet kaitesi,

    https://www.sikayetvar.com/firma/detay/toshiba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ainolTürkiye

    Konuyu biraz abartmışsınız.
    500 şikayet nerede?
    Şikayet Var sitesinde bir kaç kullanıcının şikayeti var.
    Yalnızca Flame modelinden yirmi bin adetten fazla satmış bir marka içinde bu rakam oldukça normaldir.
    Kaldı ki, tüm şikayetlerin kaynağı olarak markayı göstermek yanlıştır.
    Bazen öyle kullanıcılarla karşılaşıyoruz ki, insanı şaşırtıyorlar.
    Hepsi de teknik servisimiz tarafından çözüme ulaştırılmıştır.
    Bizim insanımız sorunu olduğu zaman yazar, sorunu çözülünce arkasına bile bakmaz.
    Bize bize anlatmaya gerek yok.
    Bu nedenle Şikayet Var'da bulunan bir kaç şikayetin kaldırılmaması ise normaldir.

    Toshiba markası ile ilgili konuya gelince:
    Ainol Toshiba'dan daha iyidir demiyoruz, kötüdür de demiyoruz.
    Lakin burada tanıttığımız ürünün donanım bileşenlerini incelediyseniz, hepsi marka ve kaliteli bileşenler.
    Intel, Ainol için başka işlemci, Toshiba için başka işlemci üretmiyor.


    500 şikayet olduğunu söyleyen ben değilim. Düzeltelim lütfen. Bileşen konusuna gelince de iş bileşenle bitseydi keşke kimsenin marka veya kalite korkusu olmazdı. İşin bileşenle bitmediğini gayet iyi biliyosunuz




  • brktmr B kullanıcısına yanıt
    Kasa ve saglamlik olarak Samsung tan kalitelidir aionol.. Daha once kullanmis biri olarak soyluyorum.. Destegide saglamdir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ainol turkiyenin tek hatasi urunlerini tanitamamak.. Duzgun bir reklam kampanyasi ile marka kendini tanitabilirdi..ne chip ne dh ne teknoseyir nede diger inceleme sitelerinde ainol yok.. Bu Boyle olunca insanlarin suphe ile yaklasmasi dogal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 500 şikayet var diyen bendim...
    şimdi baktım 6 şikayet var. normaldir. pardon yanlış bakmışım...
    ainola olan kızgınlığım şundandı, çinden 2 adet ainol getirttik alibaba.comdan .arıza yaptı ,ainoltürkiye swrvisi çinden gelenlere bakmıyoruz dedi çöp okdu.
    servis desteği konusunu bilmiyorum, trden almadığım için yorum yapamam. yalnız fiyat konusunda hala ısrar ediyorum.
    500 bandına düşmeli.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1gb ram 16gb dusuk hizda kalitesiz hafizaya sahip olanlar 600 tl iken 2gb ram 32gb Samsung ssd ye sahip ainolun 500 e dusmesi saka gibi olur ki suan alibaba da bile 180-260 dolar bandinda satilan bir cihaz Bu .. Yedek parca garanti ve vergiler dusunuldugunde 600 un altina inmez :))) inse de alsak hemen 4-5 adet :)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ferhat121 F kullanıcısına yanıt
    Görüşünüz için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ainolTürkiye -- 31 Ekim 2014; 21:52:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferhat121

    http://www.mediamarkt.com.tr/mcs/product/REEDER-W8iS-Intel-Z3735D-1-GB-16-GB-7-85-in%C3%A7-3G-Windows-8.1-Tablet,103452,471115,1464909.html?langId=-14

    500 lira hem de 3g'li

    Evet bahsettiğiniz ürün 500 TL.
    Daha doğrusu 599 TL + 5.90 Kargo ücreti.
    Muhtemelen bizim satış noktalarımızdan satın aldığınız ürünler tarafınıza ücretsiz olarak gönderilecektir.
    49 TL için karçıdıklarınız:
    2 GB yerine 1 GB Ram, 32 GB yerine 16 GB HDD, USB 3.0 yerine USB 2.0, 5.0 MB Kamera yerine 2.0 MB Kamera, 128 GB SD Kart Desteği yerine 32 GB SD Kart Desteği.
    Liste uzayıp gidiyor lakin bu kadarı yeterli olacaktır.

    Şimdi size önerim bilgisayarınızın işletim sisteminin kurulu olduğu diskin üzerinde sağ tuş yaparak disk özelliklerine bakmanızdır.
    İşletim sisteminiz ve programlarınız ne kadar yer kaplıyor?
    1 GB Ram bilgisayarınız için yeterli mi?
    Windows 8.1 işletim sistemli bir tablet alırken dikkatli olmalıyız.
    HDD ve Ram yetersiz kaldığında bunları şuan için arttıramıyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brktmr

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkann2020

    Alip kullanan olursa kullanici yorumlarini bekliyorum.. Ainol un basic inden sparkina kadar tüm modellerini kullandim ve memnun kaldim.. Ben ainol almaya basladigimda daha tr de servisi vs yoktu.. Ve ainol kendi adiyla dünyaya nam salmis bir firmadır.. Büyük ve güçlü bir firma.. Bu arada Toshiba vs demissiniz onlar uzaydami üretiliyor ? Hepsi çinde üretiliyor Apple bile :)) şuan kalite olarak Toshiba neyse ainolda odur.. İkincisi casper diyenler casperda çinden alip üstüne marka yapistiriyor.. Reeder in artisi 3g - ainolun artisi 2gb RAM 32gb SSD.. Reeder da cin ainolda cin.. Toshibada cin Apple da cin.. Ainol 600 TL bandinda olsa piyasada tablet kalmaz..

    Casper'i fiyatı için örnek verdim. Alanlar çok memnun. 400 liraya windows tablet sahibi olabiliyosunuz. Konusunu incelerseniz kullananların gayet memnun olduğunu ve autocad dahi çalıştırdıklarını görürsünüz. Madem iki firma da çinde üretim yapıyo casperi f/p örneği olarak göstermemde bi sakınca yok Toshiba neyse ainol da odur gibi bi cümleyi kurmadınız varsayıyorum. Şu forumda bu cümleye katılacak başka biri yoktur muhtemelen.

    Auto CAD bizim ofisimizdeki Fi tarihinden kalma 512 MB Ram'li bilgisayarımızda da çalışmaktadır.
    Toshiba'yı sizin gözünüzde bu kadar kaliteli, Ainol'u ise sizin gözünüzde bu kadar kalitesiz yapan nedir, hangi deneyimlerinizdir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferhat121

    casper tablet kullananlar windowsun 3,5 gb alan kullandıkları söylüyorlar ve o da 1 gb ram sahip ben sadece alternatif olsun diye söylemiştim zaten 600 lira olmuş ben dedğimde 500 lira idi şu an bu fiyata çöp casper daha makul

    Siz söylentilere kulak asmayın.
    Şuan da Windows 8.1'in güncellemelerinin boyutu neredeyse 3 GB'dan fazla.
    Umarım bunun ne demek olduğunu anlayabiliyorsunuzdur.
    Maliyetler nedeni ile ne yazık ki ürünümüzü bu fiyata satmak zorundayız.
    100 TL'ye mal ettiği bir ürünü 300 TL'ye satmayan bir firma olarak, fiyatın maliyetlere göre normal olduğundan emin olabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caprice

    Dışarıda ekran kalitesi ve office ve güncellemeler kurulduktan sonra c os bölümü kaç gb boş yer kalıyor,ekstra program vs kurmadan,asus t100 dışarıda ekran çok belli olmuyordu kullanan arkadaşlar yorumlarını bekliyorum,


    Yukarıda yazı yazan arkadaşlar siz sanıyormusunuz ki bilindik markalar müşteri ye önem veriyor ! servis sizi önemsiyor, bırakın allah aşkına boş yazmayı ben şahsım olarak asus ve lenovo servisten illallah etmişken bu yazdıklarınız beni güldürüyor,elektronik şans işidir,serviste erkişi işidir,servise işiniz düştü ordaki elemanlar eğer ki yapıcı değilse zaten servis hangi markanın olursa olsun yandınız, tek memnun olduğum servis benq ve fujitsudur hiç mağdur etmediler,hep yardımcı oldular,kullanıcı hatalarını bile görmezden geldiler,lenovo allah düşmanımı bile düşürmesin,şikayetmiş müşteri hizmetleriymiş,miş miş,,,,,


    asus toplam 771 şikayet Cevaplanan Şikayet 3

    https://www.sikayetvar.com/firma/detay/asus

    Toshiba Toplam Şikayet 658 Cevaplanan Şikayet 0 Bu mudur hizmet kaitesi,

    https://www.sikayetvar.com/firma/detay/toshiba

    Cihaza İşletim Sistemi, Office ve bunlara ait güncellemelerden sonra olmazda olmaz bir kaç program ve uygulama daha yükledik.
    Disk alanından geriye, neredeyse disk alanının yarısına yakını boşta kaldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brktmr

    quote:

    Orijinalden alıntı: ainolTürkiye

    Konuyu biraz abartmışsınız.
    500 şikayet nerede?
    Şikayet Var sitesinde bir kaç kullanıcının şikayeti var.
    Yalnızca Flame modelinden yirmi bin adetten fazla satmış bir marka içinde bu rakam oldukça normaldir.
    Kaldı ki, tüm şikayetlerin kaynağı olarak markayı göstermek yanlıştır.
    Bazen öyle kullanıcılarla karşılaşıyoruz ki, insanı şaşırtıyorlar.
    Hepsi de teknik servisimiz tarafından çözüme ulaştırılmıştır.
    Bizim insanımız sorunu olduğu zaman yazar, sorunu çözülünce arkasına bile bakmaz.
    Bize bize anlatmaya gerek yok.
    Bu nedenle Şikayet Var'da bulunan bir kaç şikayetin kaldırılmaması ise normaldir.

    Toshiba markası ile ilgili konuya gelince:
    Ainol Toshiba'dan daha iyidir demiyoruz, kötüdür de demiyoruz.
    Lakin burada tanıttığımız ürünün donanım bileşenlerini incelediyseniz, hepsi marka ve kaliteli bileşenler.
    Intel, Ainol için başka işlemci, Toshiba için başka işlemci üretmiyor.


    500 şikayet olduğunu söyleyen ben değilim. Düzeltelim lütfen. Bileşen konusuna gelince de iş bileşenle bitseydi keşke kimsenin marka veya kalite korkusu olmazdı. İşin bileşenle bitmediğini gayet iyi biliyosunuz

    Afedersiniz bir karışıklık olmuş.
    Evet haklısınız, iş bileşenle bitmiyor.
    Cihazı tecrübe etmek lazım.
    Cihaz üzerinde yaptığımız tecrübeler sonucunda cihazın kaliteli ve kullanışlı bir ürün olduğu kanaatine vardık.
    Ürünümüzünde sonuna kadar arkasındayız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deneme1

    500 şikayet var diyen bendim...
    şimdi baktım 6 şikayet var. normaldir. pardon yanlış bakmışım...
    ainola olan kızgınlığım şundandı, çinden 2 adet ainol getirttik alibaba.comdan .arıza yaptı ,ainoltürkiye swrvisi çinden gelenlere bakmıyoruz dedi çöp okdu.
    servis desteği konusunu bilmiyorum, trden almadığım için yorum yapamam. yalnız fiyat konusunda hala ısrar ediyorum.
    500 bandına düşmeli.....

    Bir Pardon ne yazık ki Şikayet Var'a gidip söylediklerinizin aslı olup olmadığını kontrol etmeyenlerin zihinlerindeki olumsuzlukları ortadan kaldırmıyor.
    Bu nedenle sizden ricamız, lütfen doğruluğundan emin olmadığınız şeyleri, sırf bir şeyler yazmış olmak için daha önce yaptığınız gibi yazmayınız.

    Ainol'la yaptığımız anlaşma gereği biz yalnızca Türkiye'de satılan ürünlere teknik servis hizmeti verebiliyoruz.
    Bir Türkiye forumunda, insanlarda yanlış anlaşılabilecek şeyler yazıyorsunuz.
    Yazdıklarınız sonucunda da daha önce hiç tecrübe etmediğiniz Türkiye teknik servisini kötülüyor gibi görünüyorsunuz.

    Ainol Türkiye Teknik Servisi, kendisi ile iletişim kuran ve sorunlarını açıkça belirten herkes elinden geldiğince çözüm üretmekte ve kimseyi mağdur etmemektedir.
    Lakin sizde tahmin edersiniz ki bazı art niyetli insanlar ortaya çıkabiliyor.
    Art niyetli insanları ise ne yazık ki hiç bir şekilde tatmin etmek mümkün olmuyor.
    Teknik Servis'imizden memnuniyetsizlik yaşayan insanların büyük bir kısmı, muhtemelen art niyetli insanlardır.

    Ainol insanların sorunlarını çözebilmek için Ainol Destek forumunu kurmuştur.
    Her zaman sattığı tabletlerin gerek fabrika yazılımlarını gerekse yazılım güncellemelerini yayınlamıştır.

    Şimdi bir düşünelim, onlarca tablet firması var.
    Kaç tanesinin forumu var ve kaç tanesi sattığı ürünlerin yazılımını paylaşıyor?
    Daha ne yapmamızı istiyorsunuz?

    Ürünün fiyatı maliyetine göre oldukça makuldür.
    İnanın ürün maliyeti yüksek olmasa, fiyat 649 TL olmazdı.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.