Şimdi Ara

Ainol iNovo W8 - Ana Konu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
233
Cevap
2
Favori
14.603
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ürünün fiyatı maliyetine göre oldukça makuldür.
    Ürünün kalitesini ise tartışmaya bile gerek yok.

    Ainol Türkiye'nin şu anda tek eksiği bazı arkadaşlarında söylediği gibi yalnızca reklamdır.
    Biz diğer firmalar gibi Çin'de bir fabrikaya tablet ürettirip ürettirdiğimiz tabletin üzerine markamızı basmıyoruz.
    Biz Dünya'da 130'dan fazla ülkede kendi markası ile satılan, onlarca destek sitesi bulunan ve hemen hemen her ülkede bir fan topluluğu bulunan Ainol ürünlerini satıyoruz.
    Arama motorlarına önce Türkiye'de herhangi bir marka ile satılan bir tablet markasının adını yazınız, sonra da "Ainol" yazınız.
    Markamızın nasıl bir evrensel bir marka olduğunu göreceksiniz.

    Teknik servisimiz ise her türlü sorunu en kısa sürede çözebilecek yeterliliktedir.

    Biz ürünlerimize ve teknik servisimize o kadar çok güveniyoruz ki:
    Ürünlerimizi incelemeniz ve teknik servisimizin çalışmalarını gözlemlemeniz için, isteyen herkesi merkez ofisimize davet ediyoruz.
    Bu açık bir davettir.
    Merkez ofisimizin adresine resmi internet sitemizden ulaşabilirsiniz.




  •  Ainol iNovo W8 - Ana Konu


    Arkadaşlar ürünün fiyatı maliyetine göre oldukça makuldür.
    Ürünün kalitesini ise tartışmaya bile gerek yok.

    Ainol Türkiye'nin şu anda tek eksiği bazı arkadaşlarında söylediği gibi yalnızca reklamdır.
    Biz diğer firmalar gibi Çin'de bir fabrikaya tablet ürettirip ürettirdiğimiz tabletin üzerine markamızı basmıyoruz.
    Biz Dünya'da 130'dan fazla ülkede kendi markası ile satılan, onlarca destek sitesi bulunan ve hemen hemen her ülkede bir fan topluluğu bulunan Ainol ürünlerini satıyoruz.
    Arama motorlarına önce Türkiye'de herhangi bir marka ile satılan bir tablet markasının adını yazınız, sonra da "Ainol" yazınız.
    Markamızın nasıl bir evrensel bir marka olduğunu göreceksiniz.

    Teknik servisimiz ise her türlü sorunu en kısa sürede çözebilecek yeterliliktedir.

    Biz ürünlerimize ve teknik servisimize o kadar çok güveniyoruz ki:
    Ürünlerimizi incelemeniz ve teknik servisimizin çalışmalarını gözlemlemeniz için, isteyen herkesi merkez ofisimize davet ediyoruz.
    Bu açık bir davettir.
    Merkez ofisimizin adresine resmi internet sitemizden ulaşabilirsiniz.




  • fiyat konusunda anlaşabilsek ürünüze talip olacak bi sürü kullanıcı olacağından eminim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ainolTürkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: deneme1

    500 şikayet var diyen bendim...
    şimdi baktım 6 şikayet var. normaldir. pardon yanlış bakmışım...
    ainola olan kızgınlığım şundandı, çinden 2 adet ainol getirttik alibaba.comdan .arıza yaptı ,ainoltürkiye swrvisi çinden gelenlere bakmıyoruz dedi çöp okdu.
    servis desteği konusunu bilmiyorum, trden almadığım için yorum yapamam. yalnız fiyat konusunda hala ısrar ediyorum.
    500 bandına düşmeli.....

    Bir Pardon ne yazık ki Şikayet Var'a gidip söylediklerinizin aslı olup olmadığını kontrol etmeyenlerin zihinlerindeki olumsuzlukları ortadan kaldırmıyor.
    Bu nedenle sizden ricamız, lütfen doğruluğundan emin olmadığınız şeyleri, sırf bir şeyler yazmış olmak için daha önce yaptığınız gibi yazmayınız.

    Ainol'la yaptığımız anlaşma gereği biz yalnızca Türkiye'de satılan ürünlere teknik servis hizmeti verebiliyoruz.
    Bir Türkiye forumunda, insanlarda yanlış anlaşılabilecek şeyler yazıyorsunuz.
    Yazdıklarınız sonucunda da daha önce hiç tecrübe etmediğiniz Türkiye teknik servisini kötülüyor gibi görünüyorsunuz.

    Ainol Türkiye Teknik Servisi, kendisi ile iletişim kuran ve sorunlarını açıkça belirten herkes elinden geldiğince çözüm üretmekte ve kimseyi mağdur etmemektedir.
    Lakin sizde tahmin edersiniz ki bazı art niyetli insanlar ortaya çıkabiliyor.
    Art niyetli insanları ise ne yazık ki hiç bir şekilde tatmin etmek mümkün olmuyor.
    Teknik Servis'imizden memnuniyetsizlik yaşayan insanların büyük bir kısmı, muhtemelen art niyetli insanlardır.

    Ainol insanların sorunlarını çözebilmek için Ainol Destek forumunu kurmuştur.
    Her zaman sattığı tabletlerin gerek fabrika yazılımlarını gerekse yazılım güncellemelerini yayınlamıştır.

    Şimdi bir düşünelim, onlarca tablet firması var.
    Kaç tanesinin forumu var ve kaç tanesi sattığı ürünlerin yazılımını paylaşıyor?
    Daha ne yapmamızı istiyorsunuz?

    Ürünün fiyatı maliyetine göre oldukça makuldür.
    İnanın ürün maliyeti yüksek olmasa, fiyat 649 TL olmazdı.


    Kaygılanmayın böyle şeyleri araştıran insanların yapacağı ilk iş şikayetvar.coma bakmaktır. çünkü bu site gerçek tüketici deneyimi sağlıyor.
    gerçek alıcılar dhya fazla bakmazlar.
    Buraya genellikle eleştiri meraklıları bakar.
    peki birşey soracağım...Toshiba ile iddialalaşıyorsunuz,; pekiiii.
    toshibanın yaptığı no matter what (15 gün içinde sorgusuz koşulsuz iade garantisi) hakkında ne düşünüyorsunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ainolTürkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: deneme1

    500 şikayet var diyen bendim...
    şimdi baktım 6 şikayet var. normaldir. pardon yanlış bakmışım...
    ainola olan kızgınlığım şundandı, çinden 2 adet ainol getirttik alibaba.comdan .arıza yaptı ,ainoltürkiye swrvisi çinden gelenlere bakmıyoruz dedi çöp okdu.
    servis desteği konusunu bilmiyorum, trden almadığım için yorum yapamam. yalnız fiyat konusunda hala ısrar ediyorum.
    500 bandına düşmeli.....

    Bir Pardon ne yazık ki Şikayet Var'a gidip söylediklerinizin aslı olup olmadığını kontrol etmeyenlerin zihinlerindeki olumsuzlukları ortadan kaldırmıyor.
    Bu nedenle sizden ricamız, lütfen doğruluğundan emin olmadığınız şeyleri, sırf bir şeyler yazmış olmak için daha önce yaptığınız gibi yazmayınız.

    Ainol'la yaptığımız anlaşma gereği biz yalnızca Türkiye'de satılan ürünlere teknik servis hizmeti verebiliyoruz.
    Bir Türkiye forumunda, insanlarda yanlış anlaşılabilecek şeyler yazıyorsunuz.
    Yazdıklarınız sonucunda da daha önce hiç tecrübe etmediğiniz Türkiye teknik servisini kötülüyor gibi görünüyorsunuz.

    Ainol Türkiye Teknik Servisi, kendisi ile iletişim kuran ve sorunlarını açıkça belirten herkes elinden geldiğince çözüm üretmekte ve kimseyi mağdur etmemektedir.
    Lakin sizde tahmin edersiniz ki bazı art niyetli insanlar ortaya çıkabiliyor.
    Art niyetli insanları ise ne yazık ki hiç bir şekilde tatmin etmek mümkün olmuyor.
    Teknik Servis'imizden memnuniyetsizlik yaşayan insanların büyük bir kısmı, muhtemelen art niyetli insanlardır.

    Ainol insanların sorunlarını çözebilmek için Ainol Destek forumunu kurmuştur.
    Her zaman sattığı tabletlerin gerek fabrika yazılımlarını gerekse yazılım güncellemelerini yayınlamıştır.

    Şimdi bir düşünelim, onlarca tablet firması var.
    Kaç tanesinin forumu var ve kaç tanesi sattığı ürünlerin yazılımını paylaşıyor?
    Daha ne yapmamızı istiyorsunuz?

    Ürünün fiyatı maliyetine göre oldukça makuldür.
    İnanın ürün maliyeti yüksek olmasa, fiyat 649 TL olmazdı.


    Kaygılanmayın böyle şeyleri araştıran insanların yapacağı ilk iş şikayetvar.coma bakmaktır. çünkü bu site gerçek tüketici deneyimi sağlıyor.
    gerçek alıcılar dhya fazla bakmazlar.
    Buraya genellikle eleştiri meraklıları bakar.
    peki birşey soracağım...Toshiba ile iddialalaşıyorsunuz,; pekiiii.
    toshibanın yaptığı no matter what (15 gün içinde sorgusuz koşulsuz iade garantisi) hakkında ne düşünüyorsunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deneme1


    quote:

    Orijinalden alıntı: ainolTürkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: deneme1

    500 şikayet var diyen bendim...
    şimdi baktım 6 şikayet var. normaldir. pardon yanlış bakmışım...
    ainola olan kızgınlığım şundandı, çinden 2 adet ainol getirttik alibaba.comdan .arıza yaptı ,ainoltürkiye swrvisi çinden gelenlere bakmıyoruz dedi çöp okdu.
    servis desteği konusunu bilmiyorum, trden almadığım için yorum yapamam. yalnız fiyat konusunda hala ısrar ediyorum.
    500 bandına düşmeli.....

    Bir Pardon ne yazık ki Şikayet Var'a gidip söylediklerinizin aslı olup olmadığını kontrol etmeyenlerin zihinlerindeki olumsuzlukları ortadan kaldırmıyor.
    Bu nedenle sizden ricamız, lütfen doğruluğundan emin olmadığınız şeyleri, sırf bir şeyler yazmış olmak için daha önce yaptığınız gibi yazmayınız.

    Ainol'la yaptığımız anlaşma gereği biz yalnızca Türkiye'de satılan ürünlere teknik servis hizmeti verebiliyoruz.
    Bir Türkiye forumunda, insanlarda yanlış anlaşılabilecek şeyler yazıyorsunuz.
    Yazdıklarınız sonucunda da daha önce hiç tecrübe etmediğiniz Türkiye teknik servisini kötülüyor gibi görünüyorsunuz.

    Ainol Türkiye Teknik Servisi, kendisi ile iletişim kuran ve sorunlarını açıkça belirten herkes elinden geldiğince çözüm üretmekte ve kimseyi mağdur etmemektedir.
    Lakin sizde tahmin edersiniz ki bazı art niyetli insanlar ortaya çıkabiliyor.
    Art niyetli insanları ise ne yazık ki hiç bir şekilde tatmin etmek mümkün olmuyor.
    Teknik Servis'imizden memnuniyetsizlik yaşayan insanların büyük bir kısmı, muhtemelen art niyetli insanlardır.

    Ainol insanların sorunlarını çözebilmek için Ainol Destek forumunu kurmuştur.
    Her zaman sattığı tabletlerin gerek fabrika yazılımlarını gerekse yazılım güncellemelerini yayınlamıştır.

    Şimdi bir düşünelim, onlarca tablet firması var.
    Kaç tanesinin forumu var ve kaç tanesi sattığı ürünlerin yazılımını paylaşıyor?
    Daha ne yapmamızı istiyorsunuz?

    Ürünün fiyatı maliyetine göre oldukça makuldür.
    İnanın ürün maliyeti yüksek olmasa, fiyat 649 TL olmazdı.


    Kaygılanmayın böyle şeyleri araştıran insanların yapacağı ilk iş şikayetvar.coma bakmaktır. çünkü bu site gerçek tüketici deneyimi sağlıyor.
    gerçek alıcılar dhya fazla bakmazlar.
    Buraya genellikle eleştiri meraklıları bakar.
    peki birşey soracağım...Toshiba ile iddialalaşıyorsunuz,; pekiiii.
    toshibanın yaptığı no matter what (15 gün içinde sorgusuz koşulsuz iade garantisi) hakkında ne düşünüyorsunuz ?



    Toshiba'nın 15 günlük bir koşulsuz şartsız iade süreci var mıdır, bilmiyoruz.
    (Kullandığımız Toshiba markalı hiç ürünümüz yok, son zamanlarda da Toshiba markalı bir ürünle ilgilenmedik.)
    Toshiba'nın 15 günlük bir koşulsuz şartsız iade süreci varsa da biz bu konuyla ilgili bir şey düşünmüyoruz.

    Yasalar gereği Internet üzerinden yaptığınız tüm alış verişlerde 7 gün içerisinde koşulsuz şartsız iade hakkınız var.
    Biz de ürünlerimizi Internet'ten satıyoruz.
    İlgili yasaların sağladığı sürenin yeterli olduğunu düşündüğümüz için, bu süreye bir ek süre ekleme gereği duymuyoruz.




  • toshiba ile bu ürünü kıyaslamak yanlış,en önemli neden sadece ismi toshiba diye almam,alınmamalı nedeni asusta yaşadığım en büyük sıkıntı yeterli hafıza olmaması bu cihazlar ios gibi değil hafıza yetmiyor, toshibada da bu sorun var 2 gündür araştırıyorum yapılan yorumlar yer sıkıntısını dile getiriyor, çok kaliteli cihaz olabilir ama önemli olan kullanabilirlik ! asus t100ta modelini de yetersiz depolama ve ekran dışarıda göstermediğinden sıkıntı çektiğim için sattım,bu tür cihaz alırken dikkat edilmesi gereken önemli faktörlerden biriside depolamadır, teknoseyirin incelemesi ;

    Depolama: 32 gb’lık depolama tabletin maalesef dar boğaz yaşadığı belki de tek nokta. Kutudan çıktığı hali ile Windows ve diğer kurtarma dosyaları 20-21 gb’lik bir alan kaplıyor. Windows 8.1 güncellemesi ve diğer kritik güncellemeler ile birlikte size kalan 8-8,5 gb’lik bir alan oluyor. Burada da Windows’un en büyük eksikliğinden biriyle yüzleşiyoruz;

    http://teknoseyir.com/inceleme/toshiba-encore-wt8-a-102-ve-w8-performansi-2

    Bu cihazda en önemli etken benim için depolama ips ekran ve usb 3.0 tam boy port.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caprice -- 1 Kasım 2014; 10:56:55 >




  • Bu cihazı almak isteyen arkadaşlar eğerki gold dan daha önce alışveriş yaptıysanız hesabınızda 50 tl olması gerekiyor,hediye çeki ile 600 tl ye alınabiliyor,ben kartım müsait hale gelir gelmez 1 adet almak istiyorum,

     Ainol iNovo W8 - Ana Konu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caprice -- 1 Kasım 2014; 10:55:42 >
  • toshiba encoreyi kullanıp koşulsuz iade kapsamında iade etmiştim bu yüzden sordum.
    neyse sonuçta seçeneklerin bol olması tüketiciler için iyi bir şey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun zamandır windows tablet kullanan biri olarak ürünün diğerlerinden öne çeken özelliği hdmi+usb+şarj bölgelerinin ayrı ayrı olması. Fiyatına göre güzel özellikler gerektiğinde hdmi dan monitöre bağlayıp, usb den klavye takıp, aynı anda şarja da bağlayıp gerektiğinde de söküp dışarda kullanabiliriz. Ama benim kafamdaki soru bu tarz cihazlarda pil ömrü nasıl olur. Umarım başarılı olur. Casper dan sonra ilaç oldu. Haydi devam uygun fiyat windows tabletlere...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slmsoyle -- 1 Kasım 2014; 19:13:34 >
  • Bu Tableti almadan önce Mutlaka Okumalısınız !

    Cumartesi sabah sipariş verdim Gold bilgisayardan öğleden sonra özel kuryeyle geldi teslim aldım.. 649 TL + 9.90 Kurye ücreti verdim.

    Şimdi ilk izlenimlerimi sizinle paylaşacağım.

    Kutudan Tablet, Şarj cihazı, Otg Micro Usb 3.0 kablo çıktı..cihazı başlatıp kurdum ingilizce açıldı,dil ayarlarından Türkçe ekledim bilgisayar güncellemelerini yaptım ofice uygulamasını kuramadım uygulamalarda bahsedilen Microsoft Office uygulaması yoktu.
    Asphalt oyununu kurdum sistemi güncelledim...Bellekten bana kalan kısım 15.8 GB

    Toplam 25.6 GB bellek size ayrılmış,sistem kurulumu+sistem güncellemeleri+asphalt oyunu derken 15.8 GB yerimiz kaldı..

    Cihazını üst kamera tarafında ki ekran kenarında ışık süzmesi var...rahatsız etti beni.

    Cihaz şarj olurken ekranda hiçbir bildirim ışığının olmaması çok tuhaf !

    Bir de 64 Bit işlemciye 32 bit sistem kurmaları 2GB olan ram miktarını kullanılabilir 1.89 Gb ye düşürmüş.

    Bir diğer rahatsız eden konu ise 128 GB flash belleği OTG kabloyla okuttum ama 1 TB Samsung HDD ve 2TB Toshiba HDD yi okutamadım...

    Microsoft office uygulamasını uygulamalar içinde göremeyince Ainol destek forumunda Ainol iNovo W8 kategorisine yardım olarak konu açtığım halde hala cevap gelmemesi de bir muamma !

    Şu an itibariyle cihazı aldığıma pişmanım...Pazartesi geri iade edeceğim ! Kabul etmezlerse cihazı kırıp kırılmış halde taraflarına göndereceğim

    Cihaz en az 128 GB olsaydı ! OTG kabloyla 1 TB HDD okunabilseydi !
    Şarja taktığımızda bildirim ışığı olsaydı !
    Ekran kilit tuşu olsaydı !(Ekran karardığında power tuşundan başka hiçbir tuş çalışmıyor..power tuşuna basınca da sistem sıfırdan başlıyor)
    Ağ adaptörünün yazılımını nasıl yükleyeceğimizi klavuza yazmak yerine,bütün yüklemeler yapılmış ve sistem Türkçe kurulu olarak gelseydi !
    Hediye edilen microsoft office uygulamasının key bilgileri uygulama içine değilde kutu içeriğine lisans kodu yazılarak verilseydi !

    işte o zaman bu tablet alınırdı !




  • abdispowerr kullanıcısına yanıt
    Toplam 25.6 GB bellek size ayrılmış,sistem kurulumu+sistem güncellemeleri+asphalt oyunu derken 15.8 GB yerimiz kaldı.. Bu normal

    Cihazını üst kamera tarafında ki ekran kenarında ışık süzmesi var. olmaması gereken bir olay tüm tabletlerde aynı sorun varmı ?

    Bir de 64 Bit işlemciye 32 bit sistem kurmaları 2GB olan ram miktarını kullanılabilir 1.89 Gb ye düşürmüş. buda normal 64.bit olsada ekran kartı ramden kullandığı için aynı olacaktı,

    Bir diğer rahatsız eden konu ise 128 GB flash belleği OTG kabloyla okuttum ama 1 TB Samsung HDD ve 2TB Toshiba HDD yi okutamadım... hdd ler 2.5 mu 3.5 inçmidir ? cihazda tam boy usb 3.0 port yokmu ?

    Yorumlarınız için teşekkürler,

    cihaz eğer 128 gb olsaydı emin olun 2.500 tl üzerinde olurdu 64 gb lık modeller bile 1000 tlcivarında olduğunu düşünürsek hayal den öteye geçmez bu fikir.

    Bildirim ışığı ve kilit tuşu hakkında haklısınız olması gerekiyordu.

    Yazılımlar hiç bir cihazda kurulu gelmez kurulumu siz yaparsınız, asusta böyle.




  • caprice C kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle ışık süzmesi bundan 3 ay önce aldığım Samsung Galaxy Note Pro 10.1 de vardı geri iade ettim bana yeni cihaz gönderdiler ve bu şekilde elimden 3 cihaz geçti üçünde de aynı şekilde ışık süzmesi vardı.. sonunda paramı iade ettiler...

    HDD ler 2.5 inç, cihaz da USB 3.0 portu yok hocam Micro USB 3.0 var arada OTG kabloyla bağlıyoruz..HDMI çıkışı da Micro !

    Yazılım konusunda eleştirdiğim kısım Türkçe dil dosyasını bizim internetten indiriyor olmamız ! Bu durum bilgisayarın ilk kurulumda ki yüklediği Metro arayüzünde bir kaç uygulamanın ingilizce kalmasına sebep oluyor..
    ilk kurulum ekranında Türkçe seçildikten sonra sistem tamamen Türkçe olarak kurulmalı diye düşünüyorum
  • abdispowerr kullanıcısına yanıt
    Isik suzmesi butun tab larda olabilecek bir durum.. IPad 3 4g cihazimda bile vardi.. Maliyeti dusurmek icin kaliteden odun veriyorlar.. Bluestacs indirip kurabilirmisiniz android emulatoru.. Nasil calistigini mrk ediyorum.. Acer in win tab inda sorunsuz calisiyordu.. Ainolda nasil acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde tab Dan resim cekip forumda yayinlama sansiniz olursa memnun olurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkann2020 S kullanıcısına yanıt
     Ainol iNovo W8 - Ana Konu Ainol iNovo W8 - Ana Konu Ainol iNovo W8 - Ana Konu Ainol iNovo W8 - Ana Konu Ainol iNovo W8 - Ana Konu Ainol iNovo W8 - Ana Konu








     Ainol iNovo W8 - Ana Konu Ainol iNovo W8 - Ana Konu Ainol iNovo W8 - Ana Konu Ainol iNovo W8 - Ana Konu Ainol iNovo W8 - Ana Konu Ainol iNovo W8 - Ana Konu




  • abdispowerr kullanıcısına yanıt
    Hocam cok tesekkur ederim.. Isik sizmasi bariz belli.. Servisle bir irtibat kurun derim. Birde bluestacs kurup deneme sansiniz olursa sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdispowerr

    Hocam öncelikle ışık süzmesi bundan 3 ay önce aldığım Samsung Galaxy Note Pro 10.1 de vardı geri iade ettim bana yeni cihaz gönderdiler ve bu şekilde elimden 3 cihaz geçti üçünde de aynı şekilde ışık süzmesi vardı.. sonunda paramı iade ettiler...

    HDD ler 2.5 inç, cihaz da USB 3.0 portu yok hocam Micro USB 3.0 var arada OTG kabloyla bağlıyoruz..HDMI çıkışı da Micro !

    Yazılım konusunda eleştirdiğim kısım Türkçe dil dosyasını bizim internetten indiriyor olmamız ! Bu durum bilgisayarın ilk kurulumda ki yüklediği Metro arayüzünde bir kaç uygulamanın ingilizce kalmasına sebep oluyor..
    ilk kurulum ekranında Türkçe seçildikten sonra sistem tamamen Türkçe olarak kurulmalı diye düşünüyorum





    HDMI pek micro gibi gelmedi bana ama .. resimlerden mi yanıyorum yoksa




  • abdispowerr kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun diyecektim ama ışık süzmesi şanssızlık olmuş.
    Hard diskler için pilin gücü yetmiyor olabilir, hard diskler cihaz şarjdayken çalışabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdispowerr

    Bu Tableti almadan önce Mutlaka Okumalısınız !

    Cumartesi sabah sipariş verdim Gold bilgisayardan öğleden sonra özel kuryeyle geldi teslim aldım.. 649 TL + 9.90 Kurye ücreti verdim.

    Şimdi ilk izlenimlerimi sizinle paylaşacağım.

    Kutudan Tablet, Şarj cihazı, Otg Micro Usb 3.0 kablo çıktı..cihazı başlatıp kurdum ingilizce açıldı,dil ayarlarından Türkçe ekledim bilgisayar güncellemelerini yaptım ofice uygulamasını kuramadım uygulamalarda bahsedilen Microsoft Office uygulaması yoktu.
    Asphalt oyununu kurdum sistemi güncelledim...Bellekten bana kalan kısım 15.8 GB

    Toplam 25.6 GB bellek size ayrılmış,sistem kurulumu+sistem güncellemeleri+asphalt oyunu derken 15.8 GB yerimiz kaldı..

    Cihazını üst kamera tarafında ki ekran kenarında ışık süzmesi var...rahatsız etti beni.

    Cihaz şarj olurken ekranda hiçbir bildirim ışığının olmaması çok tuhaf !

    Bir de 64 Bit işlemciye 32 bit sistem kurmaları 2GB olan ram miktarını kullanılabilir 1.89 Gb ye düşürmüş.

    Bir diğer rahatsız eden konu ise 128 GB flash belleği OTG kabloyla okuttum ama 1 TB Samsung HDD ve 2TB Toshiba HDD yi okutamadım...

    Microsoft office uygulamasını uygulamalar içinde göremeyince Ainol destek forumunda Ainol iNovo W8 kategorisine yardım olarak konu açtığım halde hala cevap gelmemesi de bir muamma !

    Şu an itibariyle cihazı aldığıma pişmanım...Pazartesi geri iade edeceğim ! Kabul etmezlerse cihazı kırıp kırılmış halde taraflarına göndereceğim

    Cihaz en az 128 GB olsaydı ! OTG kabloyla 1 TB HDD okunabilseydi !
    Şarja taktığımızda bildirim ışığı olsaydı !
    Ekran kilit tuşu olsaydı !(Ekran karardığında power tuşundan başka hiçbir tuş çalışmıyor..power tuşuna basınca da sistem sıfırdan başlıyor)
    Ağ adaptörünün yazılımını nasıl yükleyeceğimizi klavuza yazmak yerine,bütün yüklemeler yapılmış ve sistem Türkçe kurulu olarak gelseydi !
    Hediye edilen microsoft office uygulamasının key bilgileri uygulama içine değilde kutu içeriğine lisans kodu yazılarak verilseydi !

    işte o zaman bu tablet alınırdı !

    Ainol Destek forumumuzda Office 365'in nasıl kurulacağı ile ilgili bir konu mevcuttur.
    Ayrıca Ainol Destek'te açılan Office 365 yükleme konusu, burada bulunan konunun alt kısmına da eklenmiştir.
    Cihazdaki ışık süzmesi, cihazın üretimi sırasında yaşanan bir sorundan kaynaklanıyordur ve değişim talebiniz durumunda size yeni bir cihaz gönderilecektir.
    Tabii cihaz değişimi, cihaz iade alınabilecek durumda ise yapılacaktır.
    4 test cihazımızda sizin ışık süzmesi olarak bahsettiğiniz durumla karşılaşmadık.
    Test cihazlarında böyle bir durumla karşılaşmamış olmamız sizin cihazınızda bahsettiğiniz sorunun olmadığı anlamına gelmez.
    Tüm kutuları ne yazık ki tek tek açarak kontrol etmemiz mümkün değil.
    İmalattan kaynaklanan bir sorun varsa, elbette size gereken kolaylık sağlanacaktır.

    Cihaz şarj olurken, cihazın bir yerinde şarj bildirim ışığı olmaması da oldukça normal bir durumdur.
    Hemen hemen neredeyse bütün tabletlerde bahsettiğiniz bildirim ışığı bulunmamaktadır.
    Onlarca farklı marka ve model demo tabletimiz var ve 2 adet akıllı telefonum var. Bunlarda şaj olurken herhangi bir yerinde şarj bildirim ışığı yanmıyor. (Nokia Lumia 920 ve iPhone 4)
    Ekran kartınız sistem belleğinden kullandığı için kullanılabilir Ram oranı normaldir.
    USB'den 6 farklı 1TB'lık harici HDD çalıştırdık. HDD'ler pilde ve şarda Ainol iNovo W8'e bağladık ve hiç bir sorunla karşılaşmadık.
    Samsung M3 Portable, WD Elements 1048 ve Seagate Expansion Ainol iNovo W8'e bağladığımız USB 3.0 1 TB HDD'lerden bazılarıdır.
    Dilerseniz bahsettiğim diskler kullanılırken de bir video çekebilir ve konuya ekleyebiliriz.
    Power tuşuna bir defa bastığınızda ekran kilitlenir ve ekran kapanır.
    (Akıllı telefonlarda olduğu gibi.)
    Özel bir ayar yapmadıysanız böyle olması gerekiyor.
    Sizin şöyle bir durumunuz olabilir:
    Başka bir bilgisayarda Windows 8.1 kullanıyorsunuzdur. O bilgisayardaki ayarlarınızda bilgisayarınız Power tuşuna bastığınızda kapanacak şekilde ayarlıdır.
    O bilgisayarda kullandığınız Microsoft hesabınızla, Ainol iNovo W8'de oturum açtıysanız ayarlarınız eşitlenmiştir.
    Bu durumda da Ainol iNovo W8'in Power tuşuna bastığınızda ekran değil, cihaz kapanacaktır.
    Bu ayarları Denetim Masası/Güç Seçenekleri bölümünden değiştirebilirsiniz.
    Ağ adaptörü güncellemesi gerekli olmayan ama bir sorun yaşanırsa yapılması gereken bir işlemdir ve ne olur ne olmaz diye güncellemenin nasıl yapılacağı paylaşılmıştır.
    Office 365 kurulumunu neden yapamadığınızı anlayamadım.
    Cihazınızı açtığınız zaman yukarıdaki ekran alıntısında görününen "Microsoft Office" kısa yoluna tıkladınız mı?
    Microsoft politikaları gereği, cihaz üzerinde gelen ön yüklü Microsoft yazılımlarının lisans anahtarları paylaşılmamaktadır.
    Bu Windows 8 ve Windows 8.1 ön yüklü tüm bilgisayarlar için böyledir.

    Cihazı satın aldığınızda cihazı açıp deneyebilir ve bir olumsuzluk durumunda iade veya değişim talep edebilirsiniz.
    Bu sizin en doğal hakkınızdır ve taletiniz dışında aksi bir durum kesinlikle olamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ainolTürkiye -- 3 Kasım 2014; 1:17:15 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.