Şimdi Ara

Airbagleri Açılmayan Mercedes (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
3
Favori
5.357
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz.

    Benim bildiğim iki çeşit hava yastığı var.Biri emniyet kemerine bağlı çalışan(SRS) ve diğeri de bağımsız çalışan(SRP).Emniyet kemeriyle ortak çalışan daha mantıklı ve güvenli.Bunun nedeni siz yüzünüzü direksiyona yakın tutarken hava yastığı patlarsa çok yüksek bir ihtimal boynunuzu kırar.Kemerin görevi de tam olarak bunu önlemek.

    Konudaki en mantıklı yorum.
  • Onu bunu boş verin yukarıda ve önceki sayfada SRS sistemi yeterince anlatılmış.Esas bu aracın ne olacağını düşünün hava yastıkları kapalı çıtır hasarlı bir araç olarak piyasaya sürülecek malesef.
  • Açılmaması normal geldi bana. Çünkü bir çarpışma yok. Dorse arabayı sıyırıp geçiyor. Havayastığı sensörleri kaza olarak algılamıyor ve yastıklar açılmıyor.
    Tıraylerin altında çelik bar da yokmuş demek ki tamponda pek bir hasar yok.

  • Bunla alakalı şunu diyebilirim,

    1-Emniyet kemeri takmamış olabilir.

    2-Aırbag 'ı iptal etmiş olabilir.

    3-Sensörler algılamamış olabilir.

    4-Sensörler bozuktur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GreenHeart


    quote:

    Orijinalden alıntı: Captan Prıce

    Mercedes işte BMW olsaydı böyle olmazdı


















    The bomb has been planted


    The troll has been here.

    Nedeni srs airbag olması emniyet kemerine bağlı oluşu

    Trollük yok tamamen eğlence amaçlı yaptım ortalığı karıştırmak için değil. Zaten altta yazan CS yazısı belirtiyor.




  • Benim sahip oldugum Mercedesinde bayiden araci cikarttiktan 5dk sonra V kayisi kopmustu. Bu tarz ciddi hatalar hangi marka olursa olsun ortaya cikabiliyor ne yazik ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sensorlere denk gelmemistir. Benzer sekilde tirin altina giren bir scenic vardi. Onda da acilmamisti ama onlar o kadar sansli degildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Kemer takılı mı sormak lazım.Arıza yapsa uyarı verirdi önceden.

    Hocam bu şehir efsanesi mi gerçek mi ?
    Gerçekten emniyet kemeri takılı değilse airbag açılmaz mı ?
    Kesin bir bilgi bulamadım.

    Şehir efsanesi mi bilmem ama,o araçta Pre-Safe var.Kaza anında kemerleri sonuna kadar sıkar.
    Eğer adam kemeri takmadı ise daha çok zarar görebilir diye açmamış olabilir.

    aktif gergili emniyet kemeri her araçta var. kaza anında daha hava yastıkları açılmadan kemeri sıkıyor.




  • Crash Sensors
    The most important parts of the success of the airbag system are the crash sensors. These small pieces of electronics are designed to tell when the vehicle has been damaged in an accident. They respond to several different sets of stimuli, including sudden stopping, increased pressure as pieces of the car are moved due to the force of the collision, and more.

    Different types of sensors measuring wheel speed, seat occupant status, brake pressure and impact, and other vehicle status indicators are monitored by the airbag control unit located in the front portion of the cabin. The sensors relay signals to the airbag control unit, which analyzes the data and can orchestrate safety features like seat belt lock, automatic door locks, as well as airbag deployment.

    Two types of airbag sensors used in cars are electrical and mechanical. Electrical sensors vary in design. Some use an electromechanical "ball and tube" mechanism, which basically consists of a small tube containing a circuit switch and ball that's held together by a small magnet. If a collision occurs, the ball is dislodged from the magnet and rolls forward in the tube, hitting a switch that completes the electrical circuit. Other electrical designs are similar in principle, using a metal roller or spring loaded weight instead of a ball, or in newer cars, an accelerometer to trip the sensor. Mechanical sensors work independent of the electrical system and respond similarly to the electrical sensors, with a design that actuates a firing pin triggering a small explosion after a crash. Since a mechanical sensor does not require a power source, it cannot be deactivated like an electrical sensor can when the battery is disconnected.

    The success of the airbag system relies upon the crash sensors working not only accurately but also extremely quickly, so the most expensive and technologically advanced part of the airbag system are here.

    Videosu:http://www.youtube.com/watch?v=UTvPndZOP9g




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaMoreau

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jacques

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: Heudérbaix

    quote:

    Orijinalden alıntı: HodriMeydan89

    quote:

    Orijinalden alıntı: Heudérbaix

    Airbag açık mıydı ki?

    Hem airbag kapalı hem emniyet kemeri yoksa direk intihara teşebbüstür bu

    Bende öyle düşünüyorum kesinlike airbag kapalıdır yoksa açılmamasının imkanı yok.

    Kemer takılı değil ise açılmaz.

    Kemerle alakası olduğunu düşünmüyorum. Öyle olsaydı arka taraftaki yolcular genelde emniyet kemeri takmaz, arka taraftaki airbag neye göre açılıyor? Öndeki açılınca otomatikmen mi açılıyor arkadaki?

    Ayrıca 2009 yılında eski kasa Jetta ile emniyet kemeri takılı olmadan kaza geçirdim ve airbag açıldı.

    Emniyet kemeri ile alakalıdır hava yastığı. Hatta bu teknoloji SRP Airbag diye geçer. Yolcu airbagleri ise manüel kontrol edilir. Yani yolcu varken kapatılır, yolcu yokken açılır. Yolcu içinde emniyet kemerinin prensibi söz konusudur.

    Tamam tesekkurler yukaridaki arkadaslar da aciklamisti. Ay utandim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araç görevini yapmış gerisi hikaye açılır açılmaz herkes mühendis zaten çok anlıyosunuz ya yorum yapıyorsunuz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zero-Hour

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    aiirbaglar genelde ön tamponun arka kısımlarında önden vurulmaya göre hasassıtr.Adam tıra arkadan çaprtığı için Tırların arkada damper koruma olmadığından damper kısmı direk ön cama gelmiş ,gördüğünüz gibi kaputun üst kısmını sıyırmış önden cidddi hasar almamış bu durumda airbagin açılmaması normal ,ayrıca adam tıra girmiş sağ çıktığına şükretmiyor dava açıcam diyor olaydı bi fiat reno bakayım bu açıklamayı yapabiliyormuydu

    200 bin tl ödeyeceksin ... ve airbagın açılmama durumunu normal olarak mı algılayacaksın?
    ön tampon ile çarpmadığı için airbag açılmaması normal mış ...

    madem ki mercedes, 200 bin tl gibi para almayı biliyor .. o zaman adam gibi işini yapsın ..

    adam dava açmakla %100 haklı ...

    yok ön kaputun üst kısmını sıyırmış yok önden hasar almamış ... bu fiat yada renault değil ... bu 200 bin tlilik mercedes ..

    bu kaza gösteriyor ki mercedesin güvenlik konusunda daha çok öğrenmesi lazım... konforu düşüneceklerine birazda güvenliğe önem versinler

    konforu düşüneceklerine birazda güvenliğe önem versinler


    su yaziyi en basa yazsaydinda okumayi biraksaydim bende...




  • Aracın hasar durumuna ve bahsedilen yola göre kaza arkadan tıra carpma değil uyanıklık yapıp sürati hesap etmeden tırın sağından gecme gibi görunuyor.Adama sorarlar aracın güvenliğini eleştirirken sen trafik güvenliğini neden tehlikeye attın neden hızlı seyir halindesin diye tabi bizim ülkemizde sormazlar.emniyet kemeri -hava yastığı konusuna gelirsek yeni nesil araçlarda emniyet kemeri takılı olmasından ziyade arac koltuklarındaki ağırlık sensorleri herhangi bir yük algılamazsa kaza anındaki hasar fazla değilse yine hava yastıkları açılmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Açılmalıydı bu kaza sık olan hatta abd gibi ülkelerde yeniden araştırılan bir konu yani üreticinin gerekli önlemi alması gerekirdi.

    Nasıl algılayacakmış ??? Eğer pre safe devreye giriyorsa yani normalden hızlı olarak öndekine yaklaşılıyorsa emniyet kemerini sıktığı gibi programın son satırına if aradaki mesafe= 0 + senin hızın >=20km/h olursa hava yastığını patlat dersin bu kadar basit.Olmadı diğer markalardan farkın olsun bu tip kazalar çok olduğundan ona göre sensör eklersin.

    Öyle bisiklet çarpınca açılmaz bilmeyenlerde öğrenir..

    Kaput sıyırdı açılmaz cevaba bak ..yani araba haklı kardeşim ,çarpmasaydın bizde böyle :))))


    Evet zaten o kadar basit bir kodu gel gor ki Mercedes muhendisleri atlamis bak sen su ise ya.Hersey bu kadar kolay olsaydi keske

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Zaten düşünselerdi bu konuyu tartışıyor olmazdık .Aslında bu kadar basit ancak maliyetleri düşünüyorlar yoksa bu kazalar için bir sensör ekleyebilirler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    Emniyet kemeri ile airbag bağımsız diye biliyorum ben.

    Yanlış hatırlamıyorsam , Bir yerde okumustum 2 tip varmıs eski tip olanlar kemer takılı olmadığı haldede açılıyormus ama yeni tipler açılmıyor
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.