Selam arkadaşlar, öncelikle bir sorun yaşadım kısaca söz edeceğim (belki bilgisi olup paylaşan olur) ve bir sorum olacak. ttnet ten taahhütlü olarak 3lü avantaj paketi (fibernet+konuştukçaöde+tivibu) ile internet aboneliğimi başlatmıştım. 12 ay tamamlandı ve çiftetelli kampanyasına 24aylık taahhütlü geçiş yaptım. Müşteri temsilcisindeki kişi bu değişikliği yaptığı andan itibaren internet bağlantım gitti. O ana kadar internet bağlantımda hiçbir sorun yaşamamıştım 1yıl boyunca. tttnet müşt. temsilcilerinden kimse sorunuma çözüm üretemedi, teknik destek hattıda dahil. Saha ekiplerinden yönlendirdiler, gelip baktılar modeminiz bozuk fln filan. ttnet arayıp şikayetimi yineledim geldiler onların sorumluluğu değilmiş ama yaptılar. (neymiş modem arızalı değilmiş bunu da görmüş oldular tabii). Herneyse öğrendiğim kadarıyla ilk aboneliğimi başlatırken tivibu tarafından modemim verildiği için onların ayarları ile ttnet ayarları farklıymış. Ne kadar mantıklı bilemiyorum!
*Herneyse evet internetim var çalışıyor ancak 24mbit ödeme yaparken 16mbit bağlantı alabiliyorum maksimum ve modem ayarlarında bağlantı türü adsl2+ görünüyor, fiberde bu vdsl olması gerekmez mi? Bu sorunu nasıl çözebilirim.
*Diyeceksinizki santral ile ev uzaklığı vs hız düşebilir. Hayır, 1 hafta öncesine kadar 20mbit bağlantım vardı ve köpek gibi çalışıyordu.
Uzun oldu yardımcı olabilecek varsa çok makbule geçer.
Teşekkürler.
Adsl2 altyapısıyla mesafe müsaitse 24 mbite kadar hız verilebildiğinden vdsl2 verme gibi bir şart yok, bu tamamiyle santralin keyfine kalmış bir olay.
Hat değerlerinizi paylaşırsanız yorum yapabiliriz sorun hakkında.