< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arfyilmaz -- 15 Aralık 2019; 0:28:42 > |
Aldıktan 1 saat sonra kırılan AOC C24G1
-
-
Böyle bir şey yaşamanız çok üzücü çok ciddi bastırmadıysanız normal değil böyle kırılması itopyadan almanız daha üzücü.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi naak98 -- 15 Aralık 2019; 0:32:29 > -
:)) Bremin aynı monitör den bende var şuan nerede duruyor biliyormusun yerde kullanmıyorum gavura davranır gibi davrandım.. ÖRÜMCEK AGLARI KAPLAMIŞ ARADA SIRADA AYAGIMLA İTİKLİYORUM GEEÇERKEN TAKILIYORUM...
CİDDİYİM
BENQ XL2740 KULLANIYORDUM İTOPYA dan almışdım arıza oldu teknik servise yolladılar vel hasım monitörsüz kalmıyım diye gittim başka bir toptancı dan BU SENİN MONİTÖR DEN SATIN ALDIM 700 KUSUR TL YE
VE NORMAL İNSAN GİBİ 2.5 3 AY KULLANDIM ESKİ MONİTÖRÜM GELENE KADAR HİÇ BİR ŞEKİLDE KIRILMA ETME VS OLMADI..
Benq XL2740 GELİNCE KALDIRIP YERE KOYDUM KUTUSUNDA FİLENDE AÇIKTA TOZ İÇERİSİNDE DURUYOR... GEÇEN 2 Cİ MONİTÖR LAZIM OLDU TAKTIM BU SEFER HAYVAN GİBİ HOR KULLANDIM YİNE KIRILMADI !!!
SEN BAŞKA BİRŞEY YAPTIN SANIRIM. VEYA SANA SIKINTILI ÜRÜN DENK GELDİ.. -
SATAYIM 700 TL YE SANA İSTANBULDAMISIN ? ELDEN -
Durumu güncellemek ve konuyu kapatmak adına uzunca ama detaylı bir yazı paylaşıyorum. Yeni konu açıp boşu boşuna kimseyi yormak istemedim.
Öncelikle konuyu tamamen kapattığımı gösteren video ile başlayayım:
Bu da videonun uzun hali, izleyenler sıkılmasın diye arka plana Tchaikovsky'den bir eser ekledim. :
2019 Aralık ayında “İtopya” firmasından AOC C42G1 marka/model monitör aldım. Eve gelip monitörü kutusundan çıkardım, ayağını taktım. Yükseklik ayarlı (yukarı-aşağı hareket edebilen) bir model olduğundan tam göz hizama ayarlıyayım diye elimi monitörün üzerine koyup hafifçe bastırmak istedim. Yani herkesin normalde yapacağı bir hareketi yapmak isterken monitöre dokunmamla “çatlama” sesinin gelmesi bir oldu. Yanımda arkadaşım vardı, arkamı döndüm oğlum bu kırıldı dedim. O da inanamadı, ekran koruyucu falandır oğlum o saçmalama dedi. Sonuç olarak ekran kırılmıştı. Hemen ürünü satın aldığım “İtopya” firmasına gittik. Durumu anlatmak için çalışanların yanına gittik ama elimizde kutuyla geldiğimizi görünce, yan yana çalışan 4-5 çalışanların hepsi bizi görmezden geldi. Dinlemeseler de anlatmaya çalıştım. Olmaz abi vurmuşsundur biz burada “atıp tutuyoruz” acayip sağlam aletler bunlar diyerek başından savdı. Çaresiz eve döndüm. Ertesi gün, Yetkili Teknik Servis olan “Tecpro Bilgi Teknolojileri”ne gidip durumu anlattım. Bu sefer de buradaki çalışanlar olur mu öyle şey ya bunlar aşırı narin cihazlar, ayar yaparken monitöre değmeden yapman gerek dediler. İtopya atıp tutuyor sağlam diyor, Tecpro narin ayar yaparken bile ekrana dokunma diyor. (Silmeyeceğiz, çevirmeyeceğiz vs) Neyse işin özü baktım herkes başından salıyor Hakem Heyetine ilk başvurumu yaptım. Dosya sonucu benim monitöre “darbe uyguladığım” sonucuna varıldı. Çaresiz kabullendik ne yapalım.
Ardından teknik servise ulaşıp “ ücreti karşılığında “ monitörümü tamir ettirmek istediğimi söyledim. Tamir ettirmeyin ya yenisini alın gibi bir cevapla karşılaştım. Israrla bunu daha fişe bile takmadığımı, yepyeni ürün olduğunu söyleyip tamir ettirmek istediğimi belirttim. Bunun karşılığında “stoklarında parça bulunmadığını” ve 8-9 ay gibi bir sürede ancak gelebileceğini, ayrıca bu parçanın ürünün sıfırından daha pahalıya mal olacağını belirttiler.
Bunun üzerine 2. Kere Tüketici Hakem Heyetine başvurarak yetkili servisin yasalarla belirlenmiş süre boyunca stok bulundurması gerektiğini, parasıyla yaptırmak ürünümü dahi yaptırmadığımı belirttim. Ancak hakem heyeti “ ürün garanti dışıdır “ diyerek dosyamı olumsuz olarak kapattı. Ancak asıl sorun şu ki, az önce de bahsettiğim gibi ben ürün garantiden yapılsın diye bir başvuru da bulunmadım. Heyet ile yüz yüze görüşmek için fiilen “x” kaymakamlığına gittim. Durumu anlattım. Sağ olsunlar dosyaya bile bakmadan, “mahkemeye başvurun” diyip beni çıkardılar
Düşününki bir ürün almışsınız, gerçekten hatanız yokken kırılıyor. Hakem heyeti sizi haksız buluyor. Mecbur kabulleniyorsunuz. 2. sefer de “ kardeşim parasını verip yaptırmak istiyorum “ diye gidiyorsunuz. Firma, bu ürünün “ Resmi Teknik Servisi “ biziz ama sizin aldığınız modelin parçası elimizde kalmamış diyor.
Yasal olarak her yola başvurduktan sonra yapacak bir şey kalmadı ve en iyisi parçalayıp bu maceranın üzerine sünger çekmek gerek diyip bugün bir güzel parçaladım. İşin güzel yanı, monitöre vurduğumda videoda görüleceği üzere önce çekiç kırıldı
Kısacası derdim ürünü garantiden bedavaya yaptırayım falan değildi. Hatalı ben isen parası neyse verip yaptırmak istiyorum kardeşim “Resmi Teknik Servisinde”. Ama ülkede yasal olarak da uğraşsanız olmadı mı olmuyor.
-
Nedense hep bu kavisli ürünlerde görülüyor
geçmiş olsun
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 7 Ocak 2021; 1:36:8 > -
Zor bir durumda kalmışsınız da tamir niye ki?
Tamir fiyatı konusunda servis doğruyu söylüyor, genellikle ya yeni monitör fiyatının 100 lira aşağısı tutar en iyi ihtimalle yada daha pahalı tutar, ayrıca servis için kaçırılmaz fırsattır bu, monitör satışlarından değil tamirlerinden kazanıyor o servisler, eğer mantıklı bir hareket olsaydı sizden önce davranırlardı.
Geçmiş olsun tekrardan, yeni monitör fiyatına tamir ettirmektense yeni monitör almak daha mantıklı, muhtemelen curved olduğu için panel konumlandırılması zor oluyor, düzgün yapılmamıştır siz de dokununca oradaki sıkışma yüzünden 1lik kuvvet 10000 lik etki yapmıştır oraya.
-
Üretim de fabrika hatası yaşanmıştır %99 ve sizin en ufak dokunmanız da monitör bozulmuştur. Fabrika hatası deyip aslında monitörü iade almalılardı ya da degiştirmeleri gerekirdi. Size haksızlık yapılmış. Hiç bir monitör öyle üstünden biraz bastırmakla öyle çatlamaz. Bir de yanlarından tutun demişler. Üstten çatlarsa yanlardanda çatlar. İnsanları kandırıyorlar kendilerini çok akıllı sanıp. Sizin adınıza üzgünüm. Size yapılması gereken monitör üretim hatası, kusurlu mal deyip aynı monitörden vermeleri gerekirdi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harunefetr -- 7 Ocak 2021; 10:22:52 > -
haksızlığa uğramışsınız kimsenin başına gelmemesi gereken bir durum maalesef. AOC firmasını listemden çıkardım.
-
Valla bu kadar hassas ise zaten ilk kurulumda olmasa da sonradan hiza ayarlamak istediğinde veya silmek istediğinde kırılacakmış rezillik resmen
-
quote:
Orijinalden alıntı: ezicioyuncuValla bu kadar hassas ise zaten ilk kurulumda olmasa da sonradan hiza ayarlamak istediğinde veya silmek istediğinde kırılacakmış rezillik resmen
Hasas degildir hocam. Fabrika hatası olmuştur o üründe. Diger ürünler saglamdır. Arkadaşın şansına bozuk ürün gelmiş en ufak dokunmada gitmiş fabrika hatalı üretim oldugu için. Bu tarz sorunlar genellikle curved monitörlerde oluyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X