Bildirim
Alfa Giulietta (Jülyet) 1.4 multiair 170 bg TCT incelemesi - güncellendi. (12. sayfa)
Rolson Tornavida Seti 28882, 18 Parça : Amazon.com.tr: Yapı Market
https://www.amazon.com.tr/dp/B00JITIPFG
7 ay önce paylaşıldı
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
ee hani haluk incemelesi? utku yazmis. haluk da isteruk. -
quote:
Orijinalden alıntı: akburak
ee hani haluk incemelesi? utku yazmis. haluk da isteruk.
Cuma'ya gittim gelicem.
edit: çok yoğunum elim ermedi bir türlü. :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 31 Aralık 2011; 13:33:06 > -
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
quote:
Orijinalden alıntı: akburak
ee hani haluk incemelesi? utku yazmis. haluk da isteruk.
Cuma'ya gittim gelicem.
edit: çok yoğunum elim ermedi bir türlü. :)
peki bekleriz napalim.
tct sanziman dsg gibi dur kalki cok olan yollarda manuel moda almayi gerektiriyor mu acaba. yani almazsan 1-2 ve 2-1 gecislerinde (cok dur kalkli trafiklerde cok dusuk hizlarda) cuvalliyor mu dsg gibi? (evet arkadas bence dsg bu konuda cuvalliyor otesi yok. fanatiksen buna cevap verme! parantez ici parantez: haluk sana demiyorum gelinim sen anla:) )
ve tct 6 ileri kuru kavrama mi kullaniyor? dsg gibi bozuk yollarda tikirtilar yapiyor mu? (evet arkadas dsg burda da cuvalliyor otesi nedir yani?)
tct sanziman vites gecisleri en az dsg kadar mukemmel mi? kick-down gecislerde sarsiyor mu?
kick-down kalkislarda patinaja dusuyor mu?
vs vs..
tesekkurler :)
ha bir de bu aracta sadece turbo mu var? kompressor de var mi ?
bir sonraki aracim bu arac olabilir yahu. hosuma gitti. 122 hp tsi dsg7 ve golften sonra ya julyet yada 160 lik golf kesecek beni sanirim anca..
son olarak.. basligi su sekilde degistirsene: romeo ve julyet :)
-
quote:
Orijinalden alıntı: akburak
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
quote:
Orijinalden alıntı: akburak
ee hani haluk incemelesi? utku yazmis. haluk da isteruk.
Cuma'ya gittim gelicem.
edit: çok yoğunum elim ermedi bir türlü. :)
peki bekleriz napalim.
tct sanziman dsg gibi dur kalki cok olan yollarda manuel moda almayi gerektiriyor mu acaba. yani almazsan 1-2 ve 2-1 gecislerinde (cok dur kalkli trafiklerde cok dusuk hizlarda) cuvalliyor mu dsg gibi? (evet arkadas bence dsg bu konuda cuvalliyor otesi yok. fanatiksen buna cevap verme! parantez ici parantez: haluk sana demiyorum gelinim sen anla:) )
ve tct 6 ileri kuru kavrama mi kullaniyor? dsg gibi bozuk yollarda tikirtilar yapiyor mu? (evet arkadas dsg burda da cuvalliyor otesi nedir yani?)
tct sanziman vites gecisleri en az dsg kadar mukemmel mi? kick-down gecislerde sarsiyor mu?
kick-down kalkislarda patinaja dusuyor mu?
vs vs..
tesekkurler :)
ha bir de bu aracta sadece turbo mu var? kompressor de var mi ?
bir sonraki aracim bu arac olabilir yahu. hosuma gitti. 122 hp tsi dsg7 ve golften sonra ya julyet yada 160 lik golf kesecek beni sanirim anca..
son olarak.. basligi su sekilde degistirsene: romeo ve julyet :)
Arkadaşım merhaba,
İlk yaptığım ve Anıl'ın da olduğu testten sonra önceki mesajlarımda yazdığım gerekçelerle test yazımı yetiştirememiştim.
Bir de o gün TCT'yi detaylı incelemediğimi farkettim.
Bu sebeple Cuma günü akşama doğru Jülyet ile TCT'nin hakkını verecek bir test sürüşü daha yaptım Fatih Bey'in eşliğinde.
Bu gece yeni fotolar ve detaylı yorumlarımla Jülyet ve TCT incelemelerimi eklemeye çalışacağım.
Bu vesileyle konudaki Jülyet yorumlarımı beklediklerini belirtmiş olan tüm arkadaşlarıma bu haberi verir ve herkesin yeni yılını kutlarım.
-
Beklemedeyiz haluk abi :) -
Tekrar ugrayan olursa alfa ya aksesuar fiyatlarini ogrenirse cok memnun olurum. .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mesaj içeriği ilk mesaja taşındı...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 2 Ocak 2012; 14:05:06 > -
quote:
Orijinalden alıntı: mac3560
Tekrar ugrayan olursa alfa ya aksesuar fiyatlarini ogrenirse cok memnun olurum. .
Tamamdır arkadaşım. :)
Not aldım. -
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
quote:
Orijinalden alıntı: mac3560
Tekrar ugrayan olursa alfa ya aksesuar fiyatlarini ogrenirse cok memnun olurum. .
Tamamdır arkadaşım. :)
Not aldım.
teşekkürler şimdiden :) -
Mesaj içeriği ilk mesaja taşındı...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 2 Ocak 2012; 14:02:55 > -
Mesaj içeriği ilk mesaja taşındı...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 2 Ocak 2012; 14:02:37 > -
-
Ağabeyim ellerine sağlık.
Yine çok güzel bir inceleme yapmışsın.
Hem sana hem de Ankara ekibine teşekkür ediyorum. -
http://translate.google.com.tr/#tr|it|quadrifoglio%20verde%0A -
allahım bizede nasip olacakmı bundan -
İnceleme için hem Haluk Bey'e hem de Utku arkadaşımıza teşekkürler.
Elinize sağlık -
Arkadaşlar 170 bg'lik versiyonun test sürüşü foto ve izlenimlerimi ilk mesaja aktardım.
Yaklaşık 20 küsur post kasmama yaramış olan aralardaki diğer mesajlarımı ona göre editliyorum.
Bilginize. -
Haluk abi quadrifoglio verde nin yakıt tüketi mi çok uçuk mudur?Test eden arkadaşlardan bilgi alabilirsek iyi olur.Bazı düşüncelere sahibim -
quote:
Orijinalden alıntı: ex_silver
Haluk abi quadrifoglio verde nin yakıt tüketi mi çok uçuk mudur?Test eden arkadaşlardan bilgi alabilirsek iyi olur.Bazı düşüncelere sahibim
Emrahcım bu tamamen sağ ayağına ne kadar hakim olabildiğinle alakalı bir durum.
Fabrika verileri:
Ş.içi: 10.8
Ş.dışı: 5.8
Ort: 7.6
Mevcut Tiguan aracının da turbo benzinli olduğunu, sürüş tarzın ile fabrika verilerini yakalayıp yakalayamadığını sen daha iyi bilirsin.
Ama 235 bg'lik bu araçla ışıklarda gaza gelirsen yakıt tüketiminin cep yakacağını düşünebilirsin.
Gerçi belki de buna değecektir, orası da ayrı.
Selamlar.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X