Şimdi Ara

Alfa Giulietta (Jülyet) 1.4 multiair 170 bg TCT incelemesi - güncellendi. (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
349
Cevap
8
Favori
74.899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • giulietta aşık olunacak kadın gibi giulietta trafikte monoton araçlardan farklı bir araç stoplarının tasarımı ile farklı olduğunu hissettiriyor hele ki içine binince verdiği o haz anlatılamaz herhalde :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D_G_N

    Adam bir paylaşım yapmaya kalktı nasıl yapılacağını tarif edenler olmuş

    Şöyle yapın, böyle yükleyin, şu daha güzel olur

    Her yiğidin bir yoğurt yeme şekli vardır.

    Teşekkür edeceğinize müdahale ediyorsunuz...

    Bence konularının tarzı ve işleyişi oldukça güzel oluyor Haluk beyin.

    Umarım devam eder...







  • quote:

    Orijinalden alıntı: one1one

    quote:


    Eskişehir yoluna çıktıktan sonra 160-170 gibi hızlarda yolda zikzaklar çizdi ve araba inanılmaz güven vericiydi.

    İnceleme güzel elinize sağlık.Yalnız 160-170 hızla zikzak çizen biriyle test sürüşünden sağ dönmüşsün allah korumuş. Bence fatih beyle teste çıktığın için değil sağ döndüğün için şanslısın.

    Okullarda fizik derslerine daha çok yer verilmeli bence.
  • Direksiyondaki tuşlar ve daha bilimum parça şirketteki linea lar ile aynı olmasaydı gerçekten ''ruhu'' olabilirdi ama bu şekilde zor... Genede dış dizaynı için 10/8 alır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: one1one

    quote:


    Eskişehir yoluna çıktıktan sonra 160-170 gibi hızlarda yolda zikzaklar çizdi ve araba inanılmaz güven vericiydi.

    İnceleme güzel elinize sağlık.Yalnız 160-170 hızla zikzak çizen biriyle test sürüşünden sağ dönmüşsün allah korumuş. Bence fatih beyle teste çıktığın için değil sağ döndüğün için şanslısın.

    Sıradan bi satış destek elemanı olsa zaten bunları pek yapamazlar. Fatih bey ileri sürüş teknikleri eğitimi almış biri. Aynı şekilde borusanda da her satış temsilcisiyle teste çıkmıyorsunuz. Ordaki eğitimli kişilerle çıkıyorsunuz. Tehlike 0 risk 0. Çünkü yaptıkları şeyler belirli limitlerde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 29 Aralık 2011; 16:52:32 >




  • 60 küsüre Alfa Romeo, 70 küsüre BMW 1 var, ne dersiniz hayat 1 den mi başlar????
  • hayat 1 den değil hayat güneşin doğduğu yerden başlar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: one1one

    quote:


    Eskişehir yoluna çıktıktan sonra 160-170 gibi hızlarda yolda zikzaklar çizdi ve araba inanılmaz güven vericiydi.

    İnceleme güzel elinize sağlık.Yalnız 160-170 hızla zikzak çizen biriyle test sürüşünden sağ dönmüşsün allah korumuş. Bence fatih beyle teste çıktığın için değil sağ döndüğün için şanslısın.

    Sıradan bi satış destek elemanı olsa zaten bunları pek yapamazlar. Fatih bey ileri sürüş teknikleri eğitimi almış biri. Aynı şekilde borusanda da her satış temsilcisiyle teste çıkmıyorsunuz. Ordaki eğitimli kişilerle çıkıyorsunuz. Tehlike 0 risk 0. Çünkü yaptıkları şeyler belirli limitlerde.

    Riskin 0 olmasi gibi bir durum asla soz konusu olmaz hayatta. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isimsiz34

    hayat 1 den değil hayat güneşin doğduğu yerden başlar :)

    Güneşin doğduğu yerden başlarsa "Honda HAYAT onda" dememiz gerekir

    Doğudan doğan güneş!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: one1one

    quote:


    Eskişehir yoluna çıktıktan sonra 160-170 gibi hızlarda yolda zikzaklar çizdi ve araba inanılmaz güven vericiydi.

    İnceleme güzel elinize sağlık.Yalnız 160-170 hızla zikzak çizen biriyle test sürüşünden sağ dönmüşsün allah korumuş. Bence fatih beyle teste çıktığın için değil sağ döndüğün için şanslısın.

    Sıradan bi satış destek elemanı olsa zaten bunları pek yapamazlar. Fatih bey ileri sürüş teknikleri eğitimi almış biri. Aynı şekilde borusanda da her satış temsilcisiyle teste çıkmıyorsunuz. Ordaki eğitimli kişilerle çıkıyorsunuz. Tehlike 0 risk 0. Çünkü yaptıkları şeyler belirli limitlerde.

    Riskin 0 olmasi gibi bir durum asla soz konusu olmaz hayatta. :)

    160 170 le giderken yaptığınız ani manevralarda, o İtalyan malı , sorunlarıyla ünlü araç rotil kesse, görürdüm risk 0 tehlike 0 ı ben, veya muhtemelen yine yerli malı hüssam ağabeyin cigara tütürürken kardığı lastik hamurundan üretilen lastik gümlerse yine görürüm ben o risk 0, tehlike 0 ı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


     Alfa Giulietta (Jülyet) 1.4 multiair 170 bg TCT incelemesi - güncellendi.



    Her şey güzelde şu direksiyon ve üstündeki tuşlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku
    ....

    BMW 1.18i kullanana kadar benim için C segmenti bitmiştir. Giulietta galiptir.


    ...

    118i'yi neden test etmiyorsun?

    Bir tek o kaldı herhalde C sınıfında.

    Borusan test sürüşü yapmak isteyenlerle çok iyi ilgileniyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: one1one

    quote:


    Eskişehir yoluna çıktıktan sonra 160-170 gibi hızlarda yolda zikzaklar çizdi ve araba inanılmaz güven vericiydi.

    İnceleme güzel elinize sağlık.Yalnız 160-170 hızla zikzak çizen biriyle test sürüşünden sağ dönmüşsün allah korumuş. Bence fatih beyle teste çıktığın için değil sağ döndüğün için şanslısın.

    Sıradan bi satış destek elemanı olsa zaten bunları pek yapamazlar. Fatih bey ileri sürüş teknikleri eğitimi almış biri. Aynı şekilde borusanda da her satış temsilcisiyle teste çıkmıyorsunuz. Ordaki eğitimli kişilerle çıkıyorsunuz. Tehlike 0 risk 0. Çünkü yaptıkları şeyler belirli limitlerde.

    Riskin 0 olmasi gibi bir durum asla soz konusu olmaz hayatta. :)

    160 170 le giderken yaptığınız ani manevralarda, o İtalyan malı , sorunlarıyla ünlü araç rotil kesse, görürdüm risk 0 tehlike 0 ı ben, veya muhtemelen yine yerli malı hüssam ağabeyin cigara tütürürken kardığı lastik hamurundan üretilen lastik gümlerse yine görürüm ben o risk 0, tehlike 0 ı

    Risk tehlike 0 derken tabiki mubalaga yapiyorum. Ama bu kisiler egitimli kisiler ayrica 160-170 km hizlarda mubalaga yapilmis rakamlar. Bu araclari birinin bize tanitmasi gerekmiyormu ? Egitimli kisiler araclarin limitlerini gostermeleri gayet guzel. Yurt disindaki arac satim islemlerine test suruslerini bi inceleyin isterseniz. Ayrica kucumsediginiz aracin yol tutusu ve sinirlari gercekten muazzam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil


    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: one1one

    quote:


    Eskişehir yoluna çıktıktan sonra 160-170 gibi hızlarda yolda zikzaklar çizdi ve araba inanılmaz güven vericiydi.

    İnceleme güzel elinize sağlık.Yalnız 160-170 hızla zikzak çizen biriyle test sürüşünden sağ dönmüşsün allah korumuş. Bence fatih beyle teste çıktığın için değil sağ döndüğün için şanslısın.

    Sıradan bi satış destek elemanı olsa zaten bunları pek yapamazlar. Fatih bey ileri sürüş teknikleri eğitimi almış biri. Aynı şekilde borusanda da her satış temsilcisiyle teste çıkmıyorsunuz. Ordaki eğitimli kişilerle çıkıyorsunuz. Tehlike 0 risk 0. Çünkü yaptıkları şeyler belirli limitlerde.

    Riskin 0 olmasi gibi bir durum asla soz konusu olmaz hayatta. :)

    160 170 le giderken yaptığınız ani manevralarda, o İtalyan malı , sorunlarıyla ünlü araç rotil kesse, görürdüm risk 0 tehlike 0 ı ben, veya muhtemelen yine yerli malı hüssam ağabeyin cigara tütürürken kardığı lastik hamurundan üretilen lastik gümlerse yine görürüm ben o risk 0, tehlike 0 ı

    Risk tehlike 0 derken tabiki mubalaga yapiyorum. Ama bu kisiler egitimli kisiler ayrica 160-170 km hizlarda mubalaga yapilmis rakamlar. Bu araclari birinin bize tanitmasi gerekmiyormu ? Egitimli kisiler araclarin limitlerini gostermeleri gayet guzel. Yurt disindaki arac satim islemlerine test suruslerini bi inceleyin isterseniz. Ayrica kucumsediginiz aracin yol tutusu ve sinirlari gercekten muazzam.

    Mantikli cevaplar vermeye calisma suna...

    Bosa vakit harcama.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Cahilce yorum yapan, absürd benzetme yapanlar var.

    Golf Mk1 zaten İtalyan tasarımcı Giorgetto Giugiaro tarafından tasarlanmıştır.

    Lancia'nın VW Golf'ü taklit etmesi (dış tasarım olarak) yadırganacak yada küçük görülecek birşey değildir.

    Zaten her iki aracı da aynı kişi tasarlamıştır.

    Golf çok başarılı olmuş bir araçtır. Sanıyorum bunu gören Lancia firması aynı tasarımcıya benzer bir araç tasarlattrmıştır.

    Alfa Romeo Giulietta inceleme konusu altında size veya bir başkasına bu bilginin sorulduğunu sanmıyorum..Dolayısıyla 2 sayfadır ısrarla Lancia VW'nin kopyasıdır vb düşüncelerinizi artık kendinize saklasınız diyorum..Zira bu konuyu takip eden insanların hiçbirini VW krallığı ile ilgili haberler ve onu yüceltme çabaları ilgilendirmiyor..


    Dersimiz : Alfa Romeo Giulietta




    Haluk abi inceleme yazıların,resimler ve tüm emeklerin için sana ve eşlik eden arkadaşlara teşekkürler..Merakla takip ediyorum konularını




  • DSg nin kalkışı sarsıntılı mı? Bu da nerden çıktı utku? TCT DSG ve EDC den daha iyi. Vaybe, anında kesti raconu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: one1one

    quote:


    Eskişehir yoluna çıktıktan sonra 160-170 gibi hızlarda yolda zikzaklar çizdi ve araba inanılmaz güven vericiydi.

    İnceleme güzel elinize sağlık.Yalnız 160-170 hızla zikzak çizen biriyle test sürüşünden sağ dönmüşsün allah korumuş. Bence fatih beyle teste çıktığın için değil sağ döndüğün için şanslısın.

    Slalom yapmadi tabii ki.

    Sadece o suratte kucuk direksiyon hareketleriyle sag sol seklinde manevra yaptik.

    O suratlerde piyasada dolasan araclarin cogu ayni hareketi yapsa 2. manevrada spin atardi.

    Fatih bey de sattigi aracin limitlerini dahi cok iyi taniyan, bugune kadar tanidigim en iyi satis danismani. otomotiv sektorumuzun onun gibilere cok ihtiyacj var.

    bir daha gidersem yine onunla teste cikmak isterim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    DSg nin kalkışı sarsıntılı mı? Bu da nerden çıktı utku? TCT DSG ve EDC den daha iyi. Vaybe, anında kesti raconu.

    Sana gorede dsg'den iyisi yok?

    Tct dsg den niye daha olamasin?

    Size yazacak o kadar cok sey var ama...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    DSg nin kalkışı sarsıntılı mı? Bu da nerden çıktı utku? TCT DSG ve EDC den daha iyi. Vaybe, anında kesti raconu.

    Benim goruslerim bu yonde begenmiyorsan sen de laf atmak yerine kendi goruslerini yaz.

    Bu gune kadar kullandigim butun DSG sanzimanlar ilk kalkista titreme yapiyordu. EDC'lerin de 2. vifes gecisi cift kavramaya yakismayacak derecede hissedilir.

    TCT, ikisinden de iyi. benim gorusum bu yonde ve cok net.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    DSg nin kalkışı sarsıntılı mı? Bu da nerden çıktı utku? TCT DSG ve EDC den daha iyi. Vaybe, anında kesti raconu.

    Sana gorede dsg'den iyisi yok?

    Tct dsg den niye daha olamasin?

    Size yazacak o kadar cok sey var ama...

    Ne diyeceksen özelde. kişiliğini göster. ben dsg en iyisi diye bir ifade kullandım mı? dsg kalkışta sarsıntılı felan değildir. körler sağırlar birbirini ağırlar olmuş burası...
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.