Fiyat aralığı 17-35.000 arası. Yani ucuz olanları çok mu kötüdür? En az ne kadara almak lazım?
Bu devirde 3.0 motor arabaya binilmez. Binebilecek kapasiteniz varsa şayet 30 milyarlık değilde 70-80 bin liralık araçlara bakın derim. Bu arabanın şehir içi yakıtını 15 ten aşağı düşüremezsiniz tahminim. Alfanın bu modeli tutulmadı. Satmak isterseniz sizi zorlayabilir ve zarar ettirebilir. Daha uygun modellere bakabilirsiniz. Mesela accord 2.4 ler alfa 166 dan çok daha mantıklıdır.
araba çok iyi , ağır kasa ama yüksek hızlarda çok iyi sürüş keyfi sunuyor
yalnız arabada bardaklık yok diye biliyorum ben
bide piyasası çok yok , nerdeyse klasik oldu , fiyatlar o yüzden karışık , zamanında italyada filan hep makam aracı olarak kullanılıyordu , hala kullanan vardır çok konforlu ve donanımlı bir araç
son sahibi olursun.
ön tasarımı gördüğüm en kötü tasarımlardan biri ama tabi zevk meselesi
tarzı olan arac. passata vectraya yenilsede dikkat cekici baskın şık sportif
alfanın amiral gemisi ama piyasası yok gibi..hastası mutşak vardır..alfistler..
Alfaların kötü arabasını bilmiyorum ben şahsen konforlu ve bi okadarda performanslı araçlar fakat alıncaksa 2. ilandaki araç fena değil performansı çok güzeldir fakat bence okadar yükseğe çıkmaya gerek yok hem yakıt sarfiyatı hemde ıvır zıvır açısından sıkıntılı olur o yüzden 159 kasasına bakın derim gerçekden kasa olarak konfor ve performans açısından çok iyi
bir ömür geçirmek için birebir bir araç.
quote:
Orijinalden alıntı: Skayn
quote:
Orijinalden alıntı: onboardx
son sahibi olursun.
nikahına alırsın
O kadar da degil
quote:
Orijinalden alıntı: Skayn
quote:
Orijinalden alıntı: onboardx
son sahibi olursun.
nikahına alırsın
gerçekleri söyleyince senin gibi çamur atanlar çok çıkıyor ancak yılmayız insanlar zar zor kazandığı paralarla araba alıyor.gidipte alfa alıp başına dert almasın arkadaş.
yok denecek kadar az
Memurdan 166....müthiş bir memlekette yaşıyoruz...
başka bir sayfada da yazdıklarımı tekrarlayayım:
Merhaba arkadaşlar, Alfa Romeo 166 Türkiye'de az bulunan bir araç (sahibinden.com da an itibariyle 23 ilan) ve sahipleri genelde pek yorumlarla uğraşmıyor kanaatindeyim; ben de araba alırken çok araştırma içine girmiştim ama pek az bilgiye ulaşmıştım. İlgilendiğim araba BMW E39 5 serileriydi, ama kardeşimin tavsiyeleri üzerine Alfa Romeo'lara bakmaya başladım. 166 serisini yolda pek görmemiştim, açıkçası ilk satılık ilanına gidip bakınca ilk görüşteki aşk gibi oldu diyebilirim: bence fotoğraflarından da daha güzel duruyor. Şimdiye kadar olan bilgiler öznellikten öteye gitmedi diyorsanız biraz da nesnel olayım. BMW 520 lerin 2.0 lt sıralı 6 silindir ve 150 bg olduğunu, daha sonra, yanılmıyorsam 2001 den itibaren 2.2 lt ve 170 bg olduğunu ve genelde BMW lerin her motor klasmanında en yüksek güçleri alabildiğini biliyorsunuzdur. (Son zamanlarda tüm markalar birbirine yaklaştı tabi) Alfa Romeo 166'nın 2.0 lt 4 silindirli modeli 155 bg; benim kullandığım 2.0 lt turbo V6'nın ise 205 bg olduğu kitapçıklarında yazmakta. Yani güç olarak arabanın eksiği yok fazlası var denebilir. Kasanın ağır olması çok konuşulan bir şeydir; ama modern arabalarda klima, hava yastıkları, elektrikli koltuklar vs gibi donanımların ağırlığa katkısını da inkar etmemek lazım. Karbonfiberin ucuzlayıp da yoğun şeklide kullanılması ise, herhalde çok zaman alacaktır :) Alüminyum ve plastik ise, bilindiği üzere halihazırda kullanılıyor. Dolayısıyla benzer klasmandaki arabalar incelendiğinde 166'nın ağır olduğu yorumu gereksiz gibi görünüyor. Donanım olarak dijital klima, EBD'li ABS, sürücü ve yolcu hava yastıklarının, sis farının (ilk aklıma gelenler) standart olduğunu; bagajdaki 6'lı CD değiştiricinin ve beraberinde alınan DSP'li müzik sisteminin (10 hoparlör) opsiyon listesinde olduğunu söyleyebilirim. MOMO deri koltuklar da opsiyonel ve bence hem güzel görünümlü hem de rahatlar. Alfa'nın I.C.S. adını verdiği sistemin kullanıldığı araçta yol bilgisayarı, klima, müzik sistemi, navigasyon (opsiyonel), telefon bağlantısı (opsiyonel) fonksiyonlarını 5 inçlik renkli LCD ekrandan takip edebiliyorsunuz. Arka camda manuel perde, ön ve arkada kol dayama gibi konfor ekipmanları, ön koltuk ısıtmaları benim sevdiğim yanlarından oldu. Yakıt tüketimi ile ilgili söyleyebileceğim arabanın az yakmadığı (bence) ama daha da çok yaktırabileceğiniz gerçeği: STR adında bir tuşu var konsolda, Sport Throttle Response'un kısalması; motor sesi ve gaz tepkisini değiştiriyor. Hız sabitleyici ile 90 km/h ile ortalama 8.5 gibi değerlere ulaşabiliyorsunuz; asıl problem şu ki daha fazla gaz verip motorun sesini duymayı ve seri hızlanmayı yaşamak istemenin bedeli 20'lilere yaklaşabilir; yoğun trafikte de yine bu civarlarda yakmakta. Kısaca, bazı arkadaşların söylediği şekliyle ifade edersem, arabayı yalnızca A noktasından B noktasına gitmek için bir araç olarak düşünürseniz, Alfa Romeo 166 gereksiz olacaktır; ama işin içine biraz keyif katmak isterseniz tavsiye edebileceğim bir araba olacaktır. Şimdilik bu kadar yazabiliyorum; sormak istediğiniz birşeyler varsa cevaplandırmaya çalışırım.
quote:
Orijinalden alıntı: onboardx
son sahibi olursun.
beklenen cevap geldi.
Alfa Romeo'nun E sınıfı aracı için 2.el olarak 20.000 TL civarı olması ilginç.
usta arabnın tipine baksana önden hayattan bezmiş gibi bakıo derdi var sanki
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme