Şimdi Ara

alfa romeo 166 2.0 ts başımı ağrıtır mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
2.991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selamlar 166 düşünüyorum 2.eli yakıtı zartı zurtu önemli değil benim için önemli olan arıza yapmamaması sizce nasıldır 166lar kronik arızaları var mı ?



  • yakıt cok yakabilir
  • yakıt önemli değil 3 sende 15 bin km yapıyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çakal yemi

    yakıt önemli değil 3 sende 15 bin km yapıyoruz

    farketmez basarsan yakar yani şöyle düşün 1.5 bi arabala atıyorum sende 20 depo giderse bunla 32 falan bulur
  • yav 2. araba olucak az kullanılıcak yakıt önemli değil uzun yolda az yakar zaten sadece uzun yolda kullanıcaz
  • Yakıt önemli değil deyince niye çok yakar gibi bir yoruma gerek duyuyorsunuz anlamıyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Yakıt önemli değil deyince niye çok yakar gibi bir yoruma gerek duyuyorsunuz anlamıyorum.

    herkez düşman mı le bana yaptık işte ne var allah allah ya

    anlamazsınız.
  • Yakıt madem sorun değil, bence 2.5 V6 bakın. uzun yolda daha bile az yakabilir.
  • selamın aleyküm bende yeni üye oldum arkadaşlar BENİMDE DÜŞÜNCEMDE ALFA 166 V.6 TURBO VAR ACABA TAFSİYE DEN VARMI MOTOR VE TURBO SIKINTISI OLURMU BU ARAÇLARDA VE YÜRÜYENİ ALFA 156 GİBİ NAZİKMİ ?????????????
  • Merhaba arkadaşlar, Alfa Romeo 166 Türkiye'de az bulunan bir araç (sahibinden.com da an itibariyle 23 ilan) ve sahipleri genelde pek yorumlarla uğraşmıyor kanaatindeyim; ben de araba alırken çok araştırma içine girmiştim ama pek az bilgiye ulaşmıştım.

    İlgilendiğim araba BMW E39 5 serileriydi, ama kardeşimin tavsiyeleri üzerine Alfa Romeo'lara bakmaya başladım. 166 serisini yolda pek görmemiştim, açıkçası ilk satılık ilanına gidip bakınca ilk görüşteki aşk gibi oldu diyebilirim: bence fotoğraflarından da daha güzel duruyor. Şimdiye kadar olan bilgiler öznellikten öteye gitmedi diyorsanız biraz da nesnel olayım.

    BMW 520 lerin 2.0 lt sıralı 6 silindir ve 150 bg olduğunu, daha sonra, yanılmıyorsam 2001 den itibaren 2.2 lt ve 170 bg olduğunu ve genelde BMW lerin her
    motor klasmanında en yüksek güçleri alabildiğini biliyorsunuzdur. (Son zamanlarda tüm markalar birbirine yaklaştı tabi) Alfa Romeo 166'nın 2.0 lt 4
    silindirli modeli 155 bg; benim kullandığım 2.0 lt turbo V6'nın ise 205 bg olduğu kitapçıklarında yazmakta. Yani güç olarak arabanın eksiği yok fazlası var
    denebilir. Kasanın ağır olması çok konuşulan bir şeydir; ama modern arabalarda klima, hava yastıkları, elektrikli koltuklar vs gibi donanımların ağırlığa
    katkısını da inkar etmemek lazım. Karbonfiberin ucuzlayıp da yoğun şeklide kullanılması ise, herhalde çok zaman alacaktır :) Alüminyum ve plastik ise,
    bilindiği üzere halihazırda kullanılıyor. Dolayısıyla benzer klasmandaki arabalar incelendiğinde 166'nın ağır olduğu yorumu gereksiz gibi görünüyor.

    Donanım olarak dijital klima, EBD'li ABS, sürücü ve yolcu hava yastıklarının, sis farının (ilk aklıma gelenler) standart olduğunu; bagajdaki 6'lı CD
    değiştiricinin ve beraberinde alınan DSP'li müzik sisteminin (10 hoparlör) opsiyon listesinde olduğunu söyleyebilirim. MOMO deri koltuklar da opsiyonel ve
    bence hem güzel görünümlü hem de rahatlar. Alfa'nın I.C.S. adını verdiği sistemin kullanıldığı araçta yol bilgisayarı, klima, müzik sistemi, navigasyon
    (opsiyonel), telefon bağlantısı (opsiyonel) fonksiyonlarını 5 inçlik renkli LCD ekrandan takip edebiliyorsunuz. Arka camda manuel perde, ön ve arkada kol
    dayama gibi konfor ekipmanları, ön koltuk ısıtmaları benim sevdiğim yanlarından oldu.

    Yakıt tüketimi ile ilgili söyleyebileceğim arabanın az yakmadığı (bence) ama daha da çok yaktırabileceğiniz gerçeği: STR adında bir tuşu var konsolda, Sport Throttle Response'un kısalması; motor sesi ve gaz tepkisini değiştiriyor. Hız sabitleyici ile 90 km/h ile ortalama 8.5 gibi değerlere ulaşabiliyorsunuz; asıl problem şu ki daha fazla gaz verip motorun sesini duymayı ve seri hızlanmayı yaşamak istemenin bedeli 20'lilere yaklaşabilir; yoğun trafikte de yine bu civarlarda yakmakta.

    Kısaca, bazı arkadaşların söylediği şekliyle ifade edersem, arabayı yalnızca A noktasından B noktasına gitmek için bir araç olarak düşünürseniz, Alfa Romeo 166 gereksiz olacaktır; ama işin içine biraz keyif katmak isterseniz tavsiye edebileceğim bir araba olacaktır.
    Şimdilik bu kadar yazabiliyorum; sormak istediğiniz birşeyler varsa cevaplandırmaya çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meting12 -- 18 Aralık 2011; 17:06:54 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.