Şimdi Ara

PAJERO 2009+ 3.2 DI-D Kullananlar.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
6.385
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    2009-2011 Arası Pajero'ları araştırıyorum, Forumda bu aracı bir dönem ya da şuanda kullanmış değerlendirebilecek var mı ?


    Bazı versiyonlarında Yakıt Pompası problemi duydum, Enjektor problemlerı 2010 sonrasında çözülmüş sanırım.

    Kullanan Problem yaşayan ya da genel olarak değerlendirebilecek varsa yorumlarını rica ederim.

    Teşekkurler.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D Kullanıcı Yorumları

    Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D modeli, sahip olduğu güçlü motor ve sağlam yapısıyla arazi meraklılarının gözde modellerinden biridir. Bu aracı kullanan sürücülerin yorumları, aracın performansı, güvenilirliği ve sürüş deneyimi hakkında fikir vermektedir.

    Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D Motor Ömrü

    3.2 litrelik DI-D dizel motor, Pajero'nun en çok tercih edilen güç ünitelerinden biridir. Bu motor, 190 beygir güç ve 441 Nm tork üreterek araca hem yolda hem de arazide üstün bir performans sağlamaktadır. Uzun vadeli kullanımda, Pajero 3.2 DI-D motorunun ömrü, düzenli bakım ve doğru kullanıma bağlı olarak 300.000 km'yi aşabilmektedir.

    Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D Performansı

    Araç sahipleri, Pajero 3.2 DI-D'nin arazideki yeteneklerine hayran kalmaktadır. Aracın dört tekerlekten çekiş sistemi, kilitli diferansiyelleri ve gelişmiş süspansiyon sistemi, zorlu arazilerde bile güvenli ve keyifli bir sürüş deneyimi sunmaktadır. Yolda ise Pajero 3.2 DI-D, güçlü motoru sayesinde yüksek hızlarda bile stabil ve konforlu bir sürüş sunmaktadır.

    Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D Kullanıcı Memnuniyeti

    Pajero 3.2 DI-D sahipleri, aracın genel performansından, dayanıklılığından ve sürüş keyfinden oldukça memnundur. Forumlardaki ve sosyal medya platformlarındaki yorumlar, aracın fiyat-performans oranının yüksek olduğunu ve uzun yıllar sorunsuz bir şekilde kullanılabileceğini göstermektedir.

    Sonuç

    Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D, arazi ve yol kullanımına uygun, güvenilir ve performanslı bir araçtır. Güçlü motoru, sağlam yapısı ve üstün arazi yetenekleri ile Pajero 3.2 DI-D, macera tutkunları ve zorlu koşullarda araç kullanmak isteyenler için ideal bir seçimdir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Sorunuzun cevabını 4*4 forumlarında aramanız size daha faydalı olur zaten az bir kullanıcısı o da bu forumda zor. bakmanız gereken adres gezenbilir.com
  • Evet biliyorum her forumda arıyorum teşekkürler
  • 2009 sonlarında uretılmeye başlanan 200hp modellerınde hiçbir kronik sorun yok.
    superselect 2 arazi şanzımanına orta ve arka elektrikli defransiyel kilidine ve ön arka bağımsız salıncaklı suspansiyona sahip arazi kabiliyeti ve dayanıklılığı diğer 4x4 lerden üstündür.
    sağlık bakanlığı bu araçları paletli ambulans olarak kullanıyor. eğer arazi lastiği , yükseltme kiti vb. uygulanmıyıcak ise yakıtı oldukça düşüktür şehiriçi 10L uzun yolda 8L ortalama yakar
    düzenli bakımı yapıldıktan sonra ömürlük bir araçtır. ön arka bağımsız klima , rockford ses sistemi , istenildiğinde bagaj tabanından çıkan 3.sıra koltuklar geniş iç hacim aracın + ları oldukça fazladır

    kendimde 2010 modelini kullanıyorum almayı düşünüyorsanız 2009 sonrası uretılen 200hp modellerıne bakın hem yakıtı 170hp ye göre düşüktür hemde kronik sorunlar bu motorda duzeltilmişdir




  • subaru.sti kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkür ederim.

    Aracınız kaç km'de siz ne kadar yaptınız ? Işletme maliyeti hakkında biraz daha detayli bilgi sağlayabilir misiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 15 Ocak 2019; 15:40:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • subaru.sti kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkür ederim.



    Aracınız kaç km'de siz ne kadar yaptınız ? Işletme maliyeti hakkında biraz daha detayli bilgi sağlayabilir misiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 160bin de araba 50bin biz yaptik işletme maliyeti derken ne demek istediniz vergisi motor hacmi yuzunden yuksek maalesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • subaru.sti kullanıcısına yanıt
    işletme maliyeti = Yakit+ vergiler+ kasko+sigorta + bakım ücreti ve yedek parça Gibi hepsinden zaten vergi ve yakit bahsettiğiniz gibi geribkalanlari nasıl?



    Hala kullanıyor musunuz ? Yoksa satma nedeniniz nedir teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015'ini kullandım geçenlerde. yakın bir abimizde var. 1994 modelini haftanın iki günü kullanıyorum zaten, 1988 modelini de kaç kere kullanmışlığım var.

    2015 olanı 200 hp yanılmıyorsam. cüssesine göre gayet seri kabul edilebilecek bir alet. hoş 94 modeli de (2800 cc turbo dizel 128 beygir 300 küsür nm tork 2129 kg boş ağırlık aracı tork yürütüyor ) o cüsseye ve ağırlığa göre gayet iyi kalkıyordu. ben kamyon gibi ağır ağır kalkmasını bekliyordum

    pajero kullanmak harika bir duygu. çakma suv'ler gibi değil bu araç. yerden hakikaten yüksektesiniz ve en az 2 tonluk bir aygırın içindesiniz. güven duygusu çok yüksek. sadece şu yadırganabilir, keşke monokok şase yerine eski pajerolardaki gibi geleneksel şase kullanılsaydı. 94 pajero'da geleneksel şase var monokok değil, onun içindeyken sanki traktör sürüyormuşum gibi hissediyordum yenisi daha lüks ve avantgarde.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.