Şimdi Ara

Alfa&Romeo Giulietta Uzun Dönem Kullanıcı İncelemesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
52
Cevap
2
Favori
5.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba , sahip olduğun aracın 2012 modeline sahiptim. 2011 yılında ankara'da alfa romeo bayisi yoktu, ankara'da tek tük giulietta vardı. İlk kez balgatta aracı canlı gözlerle görmüştüm, abartmıyorum ; ilk görüşte aşk gibiydi.
    Ertesi gün ilk uçakla istanbula gittim, birmot şubesinde soluğu aldım. Evet dedim aradığım araç bu (o zamanlar fd civic vardı). Test sürüşü fln hiçbirşey yapmadım, direk satın aldım. 4 sene boyunca bana her daim tatlı anılar bıraktı araç. Sonrasında 1 serisi, öncesinde Civc, Astra, Vectra sahibiydim. Sahip olduğum araçlar arasında en keyifli araç buydu. Şuan ise bambaşka bir sınıf araca biniyorum, arada sırada aklıma geliyor, yakıyorum bir sigara :p

    Ben görsel paylaşayım siz paylaşmıyorsanız. Ayrıca aracıma yazılım yaptırmıştım, çift çıkış egzozu yayı vs, yazılımla çok keyifli bir hale gelmişti. Dizel sahipleri düşünmesin yaptırsın derim.

    Alfa&Romeo Giulietta Uzun Dönem Kullanıcı İncelemesiAlfa&Romeo Giulietta Uzun Dönem Kullanıcı İncelemesiAlfa&Romeo Giulietta Uzun Dönem Kullanıcı İncelemesi




  • -s-laughter kullanıcısına yanıt
    Benim böylesine bağ kurduğum tek aracım Civic’ti. Ta ki Giulietta’ya kadar Ben de çift çıkış difüzör yaptırdım, yazılım var aklımda sırada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 2016 Şubat da aldım, aynı yıl Eylül de sattım, araba spor 2 paketti.

    52 bin km de gerçekten sıfırdan farksız, koltuk ısıtmalı, deri koltuklu, beyaz renk, çok temiz ve çiziksizdi. İlan da vermiştim ama tanıdığım birine 60 bin TL'ye sattım.

    Şimdi C-HR'ye biniyorum fakat (Ben de İtalyan sevgilim diyordum) Giulietta'nın dynamic modu hala aklımda.

    Yeni sahibine geçen dedim ki: Ara sıra kendini şımart, bir deponun 50 TL'sini Dynamic moda ayır, arabanın hakkını ver.

    Arabanın en sevmediğim yönleri, motor sesi ve zor soğutan klimasıydı.

    Güle güle kullanın..
  • humerus06 kullanıcısına yanıt
    Dostum gerçekten keyifle okudum. Jülyetta benimde hep hayallerimde olan bi araç. Sormak istediğim bunların çift kavramalı şanzımanlarıyla ilgili bi bilgin var mı ? Ben düz vites kullanmaktan gerçekten sıkıldığım için soruyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • humerus06 kullanıcısına yanıt
    Belirttiğim gibi ben basık araç sevmiyorum, orjinal olmasından yanayım süspansiyon sistemi olarak, jant kombinasyonu olarak da 8C jantı efsanedir çok yakışacağı garanti zaten. Bana da bu resimi bir arkadaşım göndermişti. Plaka açık bir şekilde paylaşılmakta bu resim problem olacak ise kaldırabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha nice keyifli kilometrelere! :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sistemli adam

    İnternette araştırıyorum ama halen belirgin bir sonuca ulaşamadım.
    Giuiletta 2018 de kasa değiştirecek mi

    2019'da arkadan çekişli(itişli, ne derseniz artık) büyük makyaj geçirmiş(Giulia tarzı ön farlar vs.) versiyonunun geleceği söyleniyor(Çeşitli fotoşoplu örnekler var ve çok güzel görünüyor). 2018'de değişecek olsa idi çoktan görünmüş olurdu.
  • umutsen U kullanıcısına yanıt
    Hocam tam da bizim Astra'yı satıp Golf'ü almaya niyetlendiğimiz zamanlar. Ne kadar almak isterdim o zamanlar kafama dank etsin isterdim bir bilseniz Öğrenci halimle bazen bir daha mı geleceğiz dünyaya diyerek iki üç gün için sigarayı yarı yarıya azaltarak 30 liralık fazla yakıt alırım. Dediğiniz gibi Dynamic modda keyifle gazlamak için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi humerus06 -- 30 Eylül 2017; 0:9:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Dostum gerçekten keyifle okudum. Jülyetta benimde hep hayallerimde olan bi araç. Sormak istediğim bunların çift kavramalı şanzımanlarıyla ilgili bi bilgin var mı ? Ben düz vites kullanmaktan gerçekten sıkıldığım için soruyorum

    Hocam grupta TCT kullanan arkadaşlar var. Vites geçişlerinin hızlı ve sarsıntısız olduğundan bahsediyorlar ancak tam emin olmamakla birlikte kavrama değişimi için 7 - 8 civarı şeyler konuşulmuştu
  • Selçuk ALAGÖZ kullanıcısına yanıt
    En yakın zamanda daha iyisinin sizin olması dileğiyle, teşekkür ederim
  • Güzel inceleme olmuş, blog tarzı daha da hoşuma gidiyor. Elinize sağlık. Giu hala kalbimde benim de. Ama değişken hayat şartlarından ötürü şu an biraz platonik takılıyoruz :D



    Haberdar ettiğiniz için teşekkürler. Kazasız,belasız ve de cezasız sürüşler dilerim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: humerus06


    quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Dostum gerçekten keyifle okudum. Jülyetta benimde hep hayallerimde olan bi araç. Sormak istediğim bunların çift kavramalı şanzımanlarıyla ilgili bi bilgin var mı ? Ben düz vites kullanmaktan gerçekten sıkıldığım için soruyorum

    Hocam grupta TCT kullanan arkadaşlar var. Vites geçişlerinin hızlı ve sarsıntısız olduğundan bahsediyorlar ancak tam emin olmamakla birlikte kavrama değişimi için 7 - 8 civarı şeyler konuşulmuştu

    Sıkıntı çıkarmadığı sürece normal günlük kullanımla baskı balata bittiği için bu değişimi yapıyolarsa tamam. Ben dsg gibi patlamaya hazır bi bombamı onu sormak istemiştim. Bence tctnin dsg kadar kötü namı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yazınız çok güzel,aracınızda öyle.Kazasız belasız sürüşler diliyorum.

    Her ne kadar iki otomobili çokça sürsem de merak ediyorum.Astra j ile guilettanın sahibi olmuş biri olarak, sürüş keyfi ve yol tutuş anlamında iki aracı kıyaslarsanız neler söylersiniz ?
  • humerus06 kullanıcısına yanıt
    Mesela senle dün konuştuktan sonra dikkat ettim müziği kapatıp. Yani yol sesi vardı 120 130 la giderken ama dikkat etmesem duyup rahatsız olmazdım

    .

    Gaza geldim senin yüzünden bir ara dynamic de sürdüm 170 de bile öyle rahatsız edici bulmadım sesi normaldi.



    Şöyle de Söyliyim sen kıyasla, fd 7 civic de sabah kullanmıştım. Ondaki rahatlık konfor yok jüliette ama rüzgar yalıtımı olarak yüzde 30 40 civarı jüliet iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: humerus06

    Hocam makyajlılarda yalıtım sorununu giderdiler, bu konu üzerine iyileştirmeler yapıldı diye biliyorum. Aslında rüzgar sesi de daha önceleri bu denli geldiğini hatırlamıyorum ama şu son zamanlar ciddi anlamda farketmeye ve rahatsızlık duymaya başladım bu konudan

    Hocam fitillere teroson fitil spreyi sıkın fitilleri canlandırıyor daha tok hale getiriyor . Artan rüzgar sesine çözüm olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın d modunun çok yakması sanki fazla abartılıyor gibi geliyor bana.

    Yokuş çıkarken zaten, n modu zevksiz ve zaman kaybı. D'de çıkarken fazla yakar ama n'de uzayan zamanı düşününce fark aslında oldukça az. D'nin verdigi tebessüm de artısı.

    Yokuş inerken de, olay motor freninde olduğu için ve devir saatini zıplatmadan inildiğinde aynı yakarlar. Özellikle bu durumda, virajda d'nin güvenliği çok ileride olduğundan d modunda inilmesini tavsiye ederim.

    Düz yol veya düz virajlı yolda, evet d fazla yakar ancak erken fren kavrama da hayat kurtarır.

    Tabii bütün bunlar; hıza abanmamak kaydıyla geçerli 😊

    Dizel Giulietta için belirttiğim durum, yakın oranlarla benzinli için de geçerlidir herhalde.

    TCT'ye gelince; hiç kullanmadım desem yeridir. Ancak, o da çift kavrama olduğu için DSG'den ürün kalitesi olarak iyi olması hariç, bir farkı olmaz. Duran aracı her seferinde N'ye alırsanız birşey olmaz. Üşenip D'de bırakırsanız DSG'ye kardeş gelir. O zaman da; (bunun otomatikligi nerede?) sorusu sorulur😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nightbringer kullanıcısına yanıt
    Hocam bunu söylediğiniz çok iyi oldu. Ben de ilk fırsatta fitillere bir baktırayım diyordum dediğiniz gibi önce spreyle bir deneyim
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Yok Hocam. Kullanan birkaç arkadaşım da var grupta öyle şanzıman aşırı ısındı uyarısı alan, kalkışta titreme vs sıkıntı yaşayana denk gelmedim
  • elegantt E kullanıcısına yanıt
    Aynen Hocam ben de FD6 Civic vardı düşünün sizin FB7'den de rezil bir yalıtımı vardı. Ona kıyasla Giulietta yine iyi durumda
  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim Hocam, videolu çekmeye kısmet olmadı İnşallah bir gün yapabilirsem yine etiketlerim sizi. Bu arada daha iyileri nasip olsun İnşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.