Şimdi Ara

ALFA ROMEO Hayranları Buraya (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
778
Cevap
16
Favori
171.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beyler ben 1 sene alfa romeodan sonra 1 sene focus ve 1 senede mazda 3 kullandım....bu arabalarım içinde en rahat ve konforlusu mazdadır ve iyi bir araba üretmiş japonlar ama kullanırken korkuyordum ki sonunda kaza yaptım ve hemen sattım.....şimdi 156 ya geri döndüm ve bir hafta içinde 2005 alfa romeo 156 distincive teslim alıcam....mazda ile alfayı kıyaslamam bile...palio ile kafa kafaya çarpıştım ve benim arabamdaki hasar paliodan fazlaydı ve 6 milyarıma mal oldu....satarkende internete bile ilan vermeme rağmen arayan kimse olmadı ama eski alfam 98 modeldi ama hergün 3-4 kişi aradı ve daha rahat sattım........devam edicem ...az bi yemek yiyeyim....ok
  • slm ben alfacı yım sorunuza cvp vermek istedim 1.6 mı 2.0 mı demişsiniz eğer gaz taktırmayı düşünürseniz 2.0 tavsiye ederim eski kasa pek tavsiye edilmiyor evet çünkü yeni kasası var+çok güzel yeni kasanın önü çamurluklar kaput tampon komple farklı sizide aramızda görmek isteriz dostum
  • merhaba ben alfa 156 1.6 ts var arabadan çok memnunum ama şu sıralar araba bi tuhaf giderken arada bir enjeksiyon lambası yanıyo ve araba tekler gibi oluyo daha çok bu olay ışıkta beklerken veya bi tarafda dönerken filan oluyo yani vites boştayken daha çok rastladım bu olaya hatta stop ta ediyo çoğu zaman.

    Ayrıca arabanın devirlenmesinde bi sorun var sanki kalkış yaptıktan sonra sanki araba bi devir aralığında kendini buluyor adam gibi gaz yemeye başlıyor. (ayağımı gaz pedalında aynı basınçta tutarken araba birden
    hızlanıp devirleniyor)

    Bu sorunlar hakkında beni bilgilendirirseniz çok sevinirim...
  • (ayağımı gaz pedalında aynı basınçta tutarken araba birden
    hızlanıp devirleniyor)


    Bu sorun arabam 20.000 bakımından çıktıktan sonra bende de başladı, servise girmeden öne canavar gibi devir alıyordu şimdi ise öyle değil.. Özellikle rampa tırmanırken durup kalktığım zaman araba çok zorlanıyor, boğulacak gibi olup sonra kendini toparlıyor ve insubut un söylediği gibi ayak pedalda sabitken araba birden hızlanıyor.. Servisten aldığımda daha berbat durumdaydı, ayarı bozulmuş diyerek tekrar servise götürdüm bir yerleriyle oynadılar biraz olsun düzeldi ama kesinlikle ilk bakımından önceki gibi değil. Ve servis arabanın bu halini normal görüyor anormallik yok diyor, bu servis Birmot.. Fabrika çıkışlı bir alfa ile servise girmiş bir alfa arasında gerçekten fark var bunu daha ilk servise girişimde anlattılar sağolsunlar, hesapta en yetkili servis..
  • slm alfanızdaki sorun 3 nedenden biri 1=lamda snsörü 2=hava debimetre 3=gaz kelebek potansielmetre şimdi bence siz bir alfa servisene uğrayın cihaza bağlasınlar motor arıza ışığınız yandığı için beyinde kaydı vardır muhtemelen yukarda yazdığım şıklardan biri çıkacaktır değiştirtin o parçayı sorunsuz binin alfanıza hoşcakalın
  • slm ben alfacıyım ankaraya yeni geldim bi servis açtım buröşür yaptırdım ve orda şöyle bir yazı yazdırdım ALFA'NIZDA BİR SORUN VARSA VE BU GÜNE KADAR GİTTİĞİNİZ SERVİSLERDE ÇÖZÜM BULAMADIYSANIZ BİZ SORUNU ÇÖZECEĞİMİZE DAİR GARANTİ VERİYORUZ yani mrk etmeyin alfayı en az sizin kadar seven ve bu araçtan anlayanlar var HOŞCAKALIN
  • Selam arkadaşlar,ben 1984'den beri alfaromeo ile uğraşıyorum.1995'den 2001'e kadar türkiyede professyonel olarak alfa ile yarıştım.Son 4 yıl italya da alfa romeo fabrikasında bulundum.Şuan da ankara da alfa romeo servisim var.Yani anlıcağınız ben bir alfacıyım.Bu markayı çok seviyorum.
    Sorunlarınız olduğunda (başka markalarla kıyaslamadan,çünkü yersiz olur) bana yazarsanız,cevap vermeye çalışırım.
    Tüm twan spark motorlarda yaşanan VARYATÖR sorunu ile ilgili bilgi vermek istiyorum.
    Arkadaşlar 1998'den 2004'ün 6. ayına kadar üretilen tüm modellerde bu sorun var.2004'ün 6. ayından sonra alfa romeo muhendisleri,bu soruna noktayı koydular.Nasıl mı?.
    Motorların yağ pompası güçlü olmadığından varyotöre yağ yetiştiremiyordu.Motorla kapak arasında ki yağ kanalına küçük bir valf koyarak bu sorun çözülmüştür.
    Çünkü eskiden akşam aracınızı stop ettiğinizde sabaha kadar yukarda ki yağlar aşağı iniyordu.Siz sabah marşa bastığınızda yukarı yağ gelene kadar(yağ pompası güçlü olmadığından)varyatör yağsız çalışıyordu.Bu da varyatörünüzü kullandığınız yağın kalitesine göre bazen 3 bazen 6 ayda bozuyordu.
    Bu valf sayesinde yukarda hep yağ bulunduğundan varyatör sorunu ortadan kalkmaktadır.Yani alfanız artık dizel gibi çalışmayacak.
    Mutlu keyifli sürüşler.
    Not: Gittikçe kaybolan şu güzel duyguyu lütfen yaşamaya çalışın.(Tüm alfacılar birbirinizle yolda geçiştiğinizde yani aracın önünde bulunan karizmatik alfa üçgenini gördüğünüzde sellektör yapın,selamlaşın lütfen.)




  • Selam arkadaşlar sizin araçları severim ve size bir süprizim var.Alfa Romeonun pc oyununu buldum sizlerle paylaşmak istedim.gerçekten çok kaliteli yapmışlar oyunu.. hadi bakalım herkes kendi aracıyla drift yapsın

    PART1
    PART2

    Rar Şifresi : thijs




  • arkadaşlar merhaba 156 2003 yada 2005 model düşünüyorum.
    156 nasıl bir araba kullanan arkadaşlar alınırken nelere dikkat etmeliyim yedek parçası rahat bulunuyormu ince noktaları akarı kokarı nedir
    teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: @lfacı

    Selam arkadaşlar,ben 1984'den beri alfaromeo ile uğraşıyorum.1995'den 2001'e kadar türkiyede professyonel olarak alfa ile yarıştım.Son 4 yıl italya da alfa romeo fabrikasında bulundum.Şuan da ankara da alfa romeo servisim var.Yani anlıcağınız ben bir alfacıyım.Bu markayı çok seviyorum.
    Sorunlarınız olduğunda (başka markalarla kıyaslamadan,çünkü yersiz olur) bana yazarsanız,cevap vermeye çalışırım.
    Tüm twan spark motorlarda yaşanan VARYATÖR sorunu ile ilgili bilgi vermek istiyorum.
    Arkadaşlar 1998'den 2004'ün 6. ayına kadar üretilen tüm modellerde bu sorun var.2004'ün 6. ayından sonra alfa romeo muhendisleri,bu soruna noktayı koydular.Nasıl mı?.
    Motorların yağ pompası güçlü olmadığından varyotöre yağ yetiştiremiyordu.Motorla kapak arasında ki yağ kanalına küçük bir valf koyarak bu sorun çözülmüştür.
    Çünkü eskiden akşam aracınızı stop ettiğinizde sabaha kadar yukarda ki yağlar aşağı iniyordu.Siz sabah marşa bastığınızda yukarı yağ gelene kadar(yağ pompası güçlü olmadığından)varyatör yağsız çalışıyordu.Bu da varyatörünüzü kullandığınız yağın kalitesine göre bazen 3 bazen 6 ayda bozuyordu.
    Bu valf sayesinde yukarda hep yağ bulunduğundan varyatör sorunu ortadan kalkmaktadır.Yani alfanız artık dizel gibi çalışmayacak.
    Mutlu keyifli sürüşler.
    Not: Gittikçe kaybolan şu güzel duyguyu lütfen yaşamaya çalışın.(Tüm alfacılar birbirinizle yolda geçiştiğinizde yani aracın önünde bulunan karizmatik alfa üçgenini gördüğünüzde sellektör yapın,selamlaşın lütfen.)




    Merhaba bende alfa 156 1.6 ts var arabadan çok memnunum ama şu sıralar araba bi tuhaf giderken arada bir enjeksiyon lambası yanıyo ve araba tekler gibi oluyo bu olay çok seyrek oluyo belirgin bi şekilde ışıkta beklerken veya bi tarafda dönerken filan oluyo yani vites boştayken daha çok rastladım bu olaya hatta stop ta ediyo çoğu zaman. Benzin filtresiyle alakalı olmasını umuyorum :)

    Ayrıca arabanın devirlenmesinde bi sorun var sanki kalkış yaptıktan sonra sanki araba bi devir aralığında kendini buluyor adam gibi gaz yemeye başlıyor. (ayağımı gaz pedalında aynı basınçta tutarken araba birden
    hızlanıp devirleniyor)

    Bu sorunlar hakkında beni bilgilendirirseniz çok sevinirim...




  • Herkese selam,

    Ben de 2000 model bir 156 1.6TS kullanıyorum. Alfa'lar aslında zaten kendinden modifikasyonlu gibi, çok hoş bir gönürüşleri var. Ama yine de merak ediyorum, acaba aşağıdaki fotolardaki gibi türkiye'de de body-kit parçaları satın alıp taktırabileceğimiz yerler var mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xenon -- 7 Haziran 2008; 20:19:25 >
  • şakamı buu?????
  • 115 bg 2,0 156 varmı? hepsi 155 bg mi yoksa
  • varyatör büyük sorunlar çıkarırmı yoksa sadece ses mi.. bakıtmazsak bir şey olur mu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: @lfacı

    Selam arkadaşlar,ben 1984'den beri alfaromeo ile uğraşıyorum.1995'den 2001'e kadar türkiyede professyonel olarak alfa ile yarıştım.Son 4 yıl italya da alfa romeo fabrikasında bulundum.Şuan da ankara da alfa romeo servisim var.Yani anlıcağınız ben bir alfacıyım.Bu markayı çok seviyorum.
    Sorunlarınız olduğunda (başka markalarla kıyaslamadan,çünkü yersiz olur) bana yazarsanız,cevap vermeye çalışırım.
    Tüm twan spark motorlarda yaşanan VARYATÖR sorunu ile ilgili bilgi vermek istiyorum.
    Arkadaşlar 1998'den 2004'ün 6. ayına kadar üretilen tüm modellerde bu sorun var.2004'ün 6. ayından sonra alfa romeo muhendisleri,bu soruna noktayı koydular.Nasıl mı?.
    Motorların yağ pompası güçlü olmadığından varyotöre yağ yetiştiremiyordu.Motorla kapak arasında ki yağ kanalına küçük bir valf koyarak bu sorun çözülmüştür.
    Çünkü eskiden akşam aracınızı stop ettiğinizde sabaha kadar yukarda ki yağlar aşağı iniyordu.Siz sabah marşa bastığınızda yukarı yağ gelene kadar(yağ pompası güçlü olmadığından)varyatör yağsız çalışıyordu.Bu da varyatörünüzü kullandığınız yağın kalitesine göre bazen 3 bazen 6 ayda bozuyordu.
    Bu valf sayesinde yukarda hep yağ bulunduğundan varyatör sorunu ortadan kalkmaktadır.Yani alfanız artık dizel gibi çalışmayacak.
    Mutlu keyifli sürüşler.
    Not: Gittikçe kaybolan şu güzel duyguyu lütfen yaşamaya çalışın.(Tüm alfacılar birbirinizle yolda geçiştiğinizde yani aracın önünde bulunan karizmatik alfa üçgenini gördüğünüzde sellektör yapın,selamlaşın lütfen.)

    boxer motorlar (yanılıyorsam düzeltin) 97 ve öncesinde kullanılıyordu.
    siz bu işten anlayan biri olarak boxer ve TS arasında tercihinizi hangisinden yana kullanırsınız. varyatör sorunu boxer tip motorlarda da varmıdır?
    birde bi konuda daha fikir sormak isterim;
    ikinci el oto satan büyük galerilerden birinde 2000 model 145 1.6 ts beğendim. galerinin ismini vermekte sakınca yok sanırım (autorite-avcılar şubesi)
    bu adamlar aracı mekanik ve kaporta yönünden muayene ettiklerini iddia ediyorlar, bende ekspertize götürmeydi, usta aramaydı filan uğraşmak istemiyorum direk alıp eve götürmek istiyorum :)
    bu durumda adamlar büyük firma diye (çok araç satıyorlar) sözlerine güvenmek gerekirmi yoksa ekspertiz için yine uğraşmakta fayda varmı dersiniz.




  • ALFACILARIN DİKKATİNE ACİLDİR .........

    Arkadaşlar konuyu ozetlemek gerekirse bende opel vectra 2000 gls var bugun bakım ve tup taktırmak için gittigim sanayide 99 model alfaromeo 156 twinspark 2.0 gordum durusu gercekten guzeldi ancak beni daha cok ilgilendiren yakıt durumu sehir içi bende ki 2000 motor benzinli 0.4 ytl yakarken litrede , 156 nın benzinli olarak 0.25 ytl yaktıgı konusunda usta ısrarcı idi bunun dogruluk payı varmıdır sizce... eger varsa opele tup taktırmakdansa 156 yı almak ve benznli olarak kullanmak aracın omru içinde iyi olacagını dusunuyorum buarada 156 ya 15 bin ytl diyor arac temiz tekerler yeni değişmiş her turlu bakımı yapılmış sağ on parca ve ve sag far değişmiş dusunceleriniz nelerdir ?????
  • Bende 1.6 motor 147 var...km de 300 yakıyor. 8,5 litre sakin kullanımda.
    2.0'lar ise 9,5-10 litre şehir içi yakar. Çok çok dikkat edilirse ve uzun yol gibi kullanılırsa o zaman her uzun yol kullanımı gibi 2.0'da düşer.
    LPG taktırmak gibi bir düşüncen varsa 156'yı tavsiye ederim. Performanslı kullanım, yol tutuş vs ve karizma olarak Vectra'dan çok daha fazlasını verir. LPG olduğu için de yaktığı pek hissedilmez.
    Ama Alfa motorları LPG ile aşırı uyumlu değil. İyi montaj yapan birisini bulmak lazım. Sorunsuz bir montajla yağını devamlı kontrol ederek binmek lazım.
  • herkese slm.
    alfa konusunda pek bi bilgim yoktur ama izmirden ankaraya gelene kadar ilk kez bir araba yormadı benı. yol tutuşu ve rahatlık olarak çok ıyı bır araba.o yüzden yol tutuşuna laf etmesın kımse :) alfa 166 için geçerli bu söylediğim :)

    ufak bir sorunum var yardım edebılırmısınız acaba. dijital ekranın şifresinı aldıgım arkadaşta bilmiyordu ve bir turlu çözemedik şifreyi.ve arabanın tüm herşeyi ordan kontrol ediliyor yol bilgisayarı arıza bilgisayarı vs.vs. zaten biliyorsunuzdur. nasıl bi çözüm önerirsiniz?
  • Mrb,

    2005 Alfa 156 Distinctive kullanıcısıyım. Alfa'dan genelde memnunum ancak variatör sorunu benim aracımda da var maalesef. 38000 km ve 85.000 de iki kez variatör değiştirdim.

    @lfacı arkadas. 2004 yılının 6. ayından sonra bu sorunun çözüldüğünü soyluyor, ancak gerek 2005 model olan benim aracımda gerekse serviste karşılastığım daha yeni araclarda bu sorunun devam ettiğini goruyorum.Bahsettiğin valf acaba benim aracımda varmı, yoksa bunu sonradan taktırmak mumkun mu? ve bu valf sorunu gercekten cozuyor mu?

    Diğer bir sorunum aracın alt takımı ile ilgili. Aldığımdan beri surekli alt taraftan ses geliyor.Bu sorun 8000 km de basladı ve donem donem yeniliyor. Bugune kadar 3 kez salıncaklar, 2 kez viraj denge cubukları degisti.Yinet rot başları falanda bir kaç kez değişti.Merak etmeyin o kadar kotu kullanıcı değilim. elimden geldiğince cukur doldurmamaya calısıyorum:) yani sorun aractan kaynaklanıyor.Allahtan garantisi var, serviste biraz zorlayarakta olsa degistirebiliyorum.Bu sorun hakkında bilgisi olan ve yol gosterebilecek olan varsa da sevinirim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: @lfacı

    Selam arkadaşlar,ben 1984'den beri alfaromeo ile uğraşıyorum.1995'den 2001'e kadar türkiyede professyonel olarak alfa ile yarıştım.Son 4 yıl italya da alfa romeo fabrikasında bulundum.Şuan da ankara da alfa romeo servisim var.Yani anlıcağınız ben bir alfacıyım.Bu markayı çok seviyorum.
    Sorunlarınız olduğunda (başka markalarla kıyaslamadan,çünkü yersiz olur) bana yazarsanız,cevap vermeye çalışırım.
    Tüm twan spark motorlarda yaşanan VARYATÖR sorunu ile ilgili bilgi vermek istiyorum.
    Arkadaşlar 1998'den 2004'ün 6. ayına kadar üretilen tüm modellerde bu sorun var.2004'ün 6. ayından sonra alfa romeo muhendisleri,bu soruna noktayı koydular.Nasıl mı?.
    Motorların yağ pompası güçlü olmadığından varyotöre yağ yetiştiremiyordu.Motorla kapak arasında ki yağ kanalına küçük bir valf koyarak bu sorun çözülmüştür.
    Çünkü eskiden akşam aracınızı stop ettiğinizde sabaha kadar yukarda ki yağlar aşağı iniyordu.Siz sabah marşa bastığınızda yukarı yağ gelene kadar(yağ pompası güçlü olmadığından)varyatör yağsız çalışıyordu.Bu da varyatörünüzü kullandığınız yağın kalitesine göre bazen 3 bazen 6 ayda bozuyordu.
    Bu valf sayesinde yukarda hep yağ bulunduğundan varyatör sorunu ortadan kalkmaktadır.Yani alfanız artık dizel gibi çalışmayacak.
    Mutlu keyifli sürüşler.
    Not: Gittikçe kaybolan şu güzel duyguyu lütfen yaşamaya çalışın.(Tüm alfacılar birbirinizle yolda geçiştiğinizde yani aracın önünde bulunan karizmatik alfa üçgenini gördüğünüzde sellektör yapın,selamlaşın lütfen.)




  • Alfa romeo 156 kullandım. Bir tanıdığındı açıkçası bu kadar güzel olacağını beklemiyordum sürüş zevki çok iyi. Ve 2. el fiyatlarının düşük olduğunu duyunca sevindim. Bmw hayalim vardı şimdi bmw veya alfa oldu bu hayalim.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.