Şimdi Ara

Alfa Romeo Tonale (Ana Konu) (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.900
Cevap
53
Favori
101.590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu arada iyi yanlarından da bahsedelim benim şu sıcaklarda en sevdiğim özellik 22 c üzeri direk koltuk soğutmayı açması, sürücü ekranının kalitesi, inanılmaz fren gücü ilk defa brembo araç kullanıyorum normalde renkli kaliper sevmem ama fren performansı mükemmel

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mbkaynar M kullanıcısına yanıt

    Premium opsiyonu almadan koltuk ısıtma ve soğutmanın gelmiyor olması çok üzücü. Hadi koltuk soğutma neyse de, koltuk ısıtma Veloce'de olmalıydı.


    Edit: Alfa'nın opsiyonları beni benden alıyor. 2 yıl önce de Giulia'larda Metalik boyayı premium opsiyonuna koymuşlardı. Araba 1 milyon lirayken premium opsiyon paketi 100 bin liraydı. Premium opsiyonu olmayan arabaların tümü buzdolabı beyazı geliyordu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abandonware -- 25 Ağustos 2023; 19:18:29 >
  • abandonware A kullanıcısına yanıt

    0 aldım hocam.

    150 takas desteği vardı, onula beraber 2400e geldi 3 aşağı 5 yukarı, 1.5Mhev Veloce+Driving+Luxury+Cam Tavan ile.

    ST tanıdığın tanıdğı, yapabildiği bir miktar bayi indirimi yaptı.

  • suphion kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam. Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın :)

  • Bu arada, artık eski bir Tucson kullanıcısı olarak gördükçe eksilerini yazayım

    Artılarına gerek yok teknolojik artıları zaten çok fazla, 2017 vs 2023 olması bile yeni teknolojiler için yeterli zaten.


    Bu sınıf/fiyat bir SUV için 4x4 seçeneği yok.

    Basit gibi görünecek, ama gözlük bölmesi yok.

    Torpido daha küçük ve torpido soğutması yok.

    Arka koltuk ısıtması yok.

    Kaldı ki 2017 Tucson en dolu paket bile değildi benim Elite versiyondu.

    Onca artısının üstüne bu eksileri yazmazsam olmazdı.

  • suphion kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun hocam 200bin tl civarı indirim olmuş, gayet iyi %10 eder


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Kendi aracımı piyasanın biraz altına verdim, tam 200 olmadı ama yine de güzel indirim oldu.


    Teşekkür ederim.

    Hepimize kazasız keyifli kullanımlar.

  • suphion kullanıcısına yanıt

    Valla bende Edizione Speciale paket var ve premium paket olmadığı için koltık ısıtma bile yok maalesef :)


    4x4 seçeneği aslında Plug-in hybrit ile kısmi olarak var. Ön tekerleklere bağlı 180 beygirlik 1.3 litrelik motor var, arka tekerleklerdeyse toplamda 100 beygirlik 2 tane elektrikli motor var. dnA modunda kullandığınızda yalnızca arkadaki elektrikli motorlar aktifleşiyor ve araba arkadan itiş oluyor; dNa modunda duruma göre elektik motorunu aktifleştiriyor; Dna modunda ise sarj durumuna bağlı olarak 4 çeker gibi çalışabiliyor.

  • suphion kullanıcısına yanıt
    Bende beceremedim kayıtlı istasyonlar arasi gezmiyor. Radyo çok dinlemedigimden farketmemisim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Phev modeli 4x4 evet belirttiginiz gibi elektrikli motor ve benzinli motor birlikte çalıştığında tum tekerleklerde tahrik var.

    Karda buzda nasıl olacak bende merak ediyorum compass in phev modeli için olumlu görüşler vardi.

    Bu arada birşey dikkatimi çekti örneğin Almanya da compass in phev modeli aynı donanım seviyesi için neredeyse 10 bin Euro daha ucuz tonale den. Türkiye de opsiyonel donanim eklenmemis halleri ayni fiyata satılıyor ki veloce donanım paketi daha dolu sertliği ayarlanabilir süspansiyon brembo kaliperler standart.

    Hem 40 bg toplam gücü daha düşük hem de pil kapasitesi ve menzili daha az. Marka algısı böyle birşey demek ki.

    Gümrük vergisini ile alakalı olamaz fiyat farkı bildiğim kadarıyla compass da İtalya da üretiliyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben de aklima gelen bir eksisini yazayım tonalenin:) yağmurlu havalarda ön kapı menteselerinin altında su giderinin olduğu yere tekerleklerden çamur atiyor. Ne alaka demeyin metal olduğu icin o kısım tık tık ses yapıyor.

    4x4 olayı kağıt üstünde belirttiğiniz gibi tercih nedeni olabilir c suvlarda. Ama yakıt tüketimi açısından da ciddi bir artış getiriyor. Yeni Tucson un n line modeli var arkadaşımda. Cok memnun aracından ama yakıt tüketimi 11 12 litrelerde geziyor.

    Gözlük bilmesini ben de arıyorum haklısınız on kısımda kablosuz sarj olduğu için oraya da koyamiyorum.

    Ben birde baldır desteği olmasını isterdim. Giulia daki koltuklar harikaydı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kablosuz şarj lafı geçince ben de yazayım dedim.


    Galaxy S10e telefonum var. Telefonun ekranı 5.8" ve günümüz standartlarına göre küçük bir telefon (kasa boyutu iPhone 6 ile birebir aynı). Kablosuz şarj kısmına koyduğumda bazen şarj ediyor, bazen etmiyor. Sürekli gidip geliyor. Boyu kısa geldiği için öyle galiba diyip siyah bir silgi aldım ve telefonun altına yerleştirdim ama durum devam ediyor. Telefon bazen çok ısındım diye şarjı kendisi kesiyor falan. Siz bu problemleri yaşıyor musunuz?


    Not: Android Auto'yu sürekli açıyorum.

  • @asaridere Hocam diğer araba modellerinin ana konuları gibi biz de ilk mesaja arabanın resimlerini falan koysak nasıl olur  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abandonware -- 25 Ağustos 2023; 21:43:58 >
  • abandonware A kullanıcısına yanıt

    Bende s23 ultra var, büyükçe epey. Yerleşim biraz zor oluyor, çakmaklığa sürterek koyuyorum. Şarj hızı çok iyi, ama dediğiniz gibi sıcaklık konusunda nazlı biraz, bir kaç dakika şarj edip kesiyor ısındı deyip sonra tekrar başlıyor. Tabi bunu yaparken de sürekli ekrana bildirim gönderiyor. Yazılımsal olarak çözülebilir aslında. Bu ve radyo gezinme gibi bildirimleri ingilizce/Türkçe gönderebileceğimiz (dikkate alınacak) bir kanal var mıdır?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abandonware A kullanıcısına yanıt
    Baska incelemelerde ısınma ile ilgili yorumlar okumuştum. Aslında telefonu doğal olarak destekelediginden daha hızlı sarj etmemesi gerekir. Telefonun ısınması değil kablosuz sarj sisteminin isinmasi ile ilgili yorimlar vardi sanırım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • abandonware A kullanıcısına yanıt

    Aynı sorunu bende yaşıyorum benim tüm keyfşmş kaçırıyor çözüm bulan lütfen yazsın aracın bütün zevki kaçıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmetipek63 M kullanıcısına yanıt

    Hocam ben iyi olduğunu bildiğim bir ustaya balans ayarı yaptırdım ama değişen bir şey olmadı pek. Önümüzdeki cumartesi sabaha yetkili servis randevusu aldım, bir götüreyim bakalım ne olacak (bir halt olmayacak bence ya neyse). Direksiyonunda titreşim problemi olmayan başka bir arabanın lastik ve jantlarını komple benim Tonale'ye takıp test sürüşüne çıkmaktan başka çare yok gibi. Eğer o durumda da titremeye devam ederse o zaman ne bok yerim bilmiyorum


    Edit: Başka bir konuda genel bir sorun olduğunu düşündüğünüzü söylemişsiniz ama burada benden başka yaşayan yok aslında  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abandonware -- 27 Ağustos 2023; 21:15:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Merhabalar aynı sorun bende de var hangi servis ilgilendi konu ile bilgi verirseniz sevinirim arabadan soğudum vallahi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abandonware A kullanıcısına yanıt

    Hangi servis randevu aldınız deneyim paylaşırsanız sevinirm bir kullanıcı direksiyon açı sesmsörğ demiş. Bahsermiş onada yazdım. Hangi serviste işlem yapıldı diye. Ben istanbuldayım zincirlikıyu servis te baktırdım güvendiğim yerde balans yaptırdım 3 kere serviste. Yaptırdım sorun aynı insanlar ya konunun farkında seğil ya da biirli bir grupta bu sıkıntı var aynı sizin araç gibi bençmde direksiyon hafif solda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.