Şimdi Ara

Alfa Romeo'ya premium değil diyenlere. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
2
Favori
14.084
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alfa premium dur tartışılmaz.

    ''Ferrariye paran yetmiyorsa Alfa Romeo al'' sözü boşuna söylenmemiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Anlaşılan almancılar konuya dadanıp ne kadar öfkeleri kıskançlıkları varsa adeta kusarak konunun içine etmişler.BENCE KANGOYU ALIP TİCARİ ARAÇ DİYE CİTAN ADI ALTINDA PİYASAYA AYNEN SÜREN BİR MARKA NASIL PREMIUMSA ALFA DA O KADAR PREMIUMDUR.KONUYU AÇAN ARKADAŞA TAVSİYEM DE KİMSEYE ANLATMAK ZORUNDA DEĞİLSİN BENCE.POLO,JETTA,CADDY,GOLF GİBİ ARAÇLARI OLAN BİR FİRMAYLA ALFA AYNI KEFEYE KONAMAZ.

     Alfa Romeo'ya premium değil diyenlere.


    bu araç ticari amaçlı bu dobloyu vs aile arabası olarak kullanma birtek türkiyede var o da saçma vergi sisteminden dolayı


    mercedes bineğe bile bağlı değil

    ----------------------------------------------------------------------------------


    alfa romeo önce kendine ait direksiyon yapsın o kadar para verip doblo direksiyonu kullanmak adama koyar




  • Tipini her zaman beğendiğim asi şekilli bir araç nokta...
  • Alfa Romeo premium marka değildir.

    Kategorisi farklıdır, her zaman farklı bir araç olmuştur, olmaya da devam edecektir.

    Alfa Romeo karakterli bir markadır, bütün modellerinde o karakterin esintisini, egzotik ve sportif havayı hissedebilirsiniz.

    Rakiplerinden eksik yönleri olabilir, güvensiz olabilir (eski modeller), sorun çıkartıyor diye dedikodusu olabilir.

    Yine de Alfa Romeo ruhu olan bir araçtır, sanat eseridir. Bakınız bir GT'ye, Brera'ya, Spider'a, GTV'ye, 145'e, 33'e, 159'a.. Her biri sınıfının en sportif çizgilerine sahip araçlardır.

    Motor konusuna gelirsek, 1.6 normal aile otomobilleri arasında twinspark motordan daha güzel sesi olan bir araç gösterin bana. Ya da eski 1.7 boxer motordan, ya da 1.5 33 motorundan..

    İtalyanlar'ın logo manyaklığı bu araçta iyice kendini göstermekte, ama bu rahatsızlık vermek yerine, kullanıcısına daha hoş gelen bir durumdur.

    Bir süre sonra yurtdışında yaşamaya başlayacağım, ve kafamdaki tek araç Brera 3.2 V6 Q4 aut.

    Hantal olabilir rakiplerine göre, fazla yakabilir, ama bu bir sanat eseri. Fiyatından çok daha yüksek bir imaja sahip araç.

    Jeremy Clarkson Brera'yı rakipleri tt ve rx8 ile karşılaştırdıkran sonra, bütün değerleri ve sürüş özellikleri rakiplerinden kötü çıkan Brera için: "I think best car in here is the worst" diyerek noktalamıştır olayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dentex Dentex
    önce Alfa,sonra Volvo gelir her ne kadar Volvo son zamanlarda kendini bozsa da..

    http://forum.donanimhaber.com/m_64603984/mpage_1/f_/key_//tm.htm#64604379
    Bozulanlara bir daha göz at bence.:)

    Birader neyin kafasını yaşıyorsun allasen

    Cümlenin öncesini oku!Volvo eski ruhunu kaybetti bu açık bir gerçek.Kötü değil ama araçlarında Ford ile ortak şasi ve motor kullanıyor.Globalleşmenin bir sonucu olsa da,Ford'u bu yazdığım konularda başarılı bulsam da bunlar Volvo'yu biraz spesifiklikten uzaklaştırıyor.İç tasarım da aynı şekilde.Tamam Alfa da GM ile ortak üretim motor kullanıyor fakat spesifik özelliklerini koruyor diğer kategorilerde.Sözün özü kastettiğim şey anladığın şey değil.

    Yukarıda yazdığım markalara Saab'ı da ekleyebiliriz.Hep bir 9-3,9-5'im olsun istemişimdir ama benim için mantıklı bir tercih değil.Belki ileride işten güçten uzaklaşınca düşünebilirim.




  • onu bunu bilmem 156 mla çok mutluyum iyiki almışım..alfayı bilmeyen ve binmeyen yorum yapmasın araç hakkında ltfn.
  • Her ne kadar 159a hasta olsam da Alfa premium değildir olamamıştır. Sadece Alfa sahipleri araçlarını premium kabul ediyor...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konunun amacını tam olarak anlamasamda alfa romeo premium değildir bu kadar basit güzel araçları vardır o ayrı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    bence markalar değil modeller premiumdur ve öyle kabul edilmelidir. mesela bir a1 yada a3 premiumlukla alakası yoktur ama a8 resmen uçak gibi araç. mercedes a serisi premium filan değildir ama s serisine söylenecek laf yok. bmw 1 serisi de bence tam premium sayılmamalı çünkü kalite hissiyatı yok(yenisi fena değil eski kasasından bahsediyorum) alfanında guiletta aracının premium oldugunu sanmıyorum çünkü ne kadar sürüş dinamikleri iyi olsada direksiyondaki amblem hariç her şeyi fiatınkiyle aynı. bu da kalite hissini azaltıyor. ancak ferrari tarzında ve tasarımında çok güzel araçları var. bu araçlar kesinlikle premiumdur.

    Senin soyledigin ayrim zaten siniflar ile yapiliyor. yani A,B,C,D,E,F seklinde. A8 F sinifinda yer alirken bahsettigin A1 B sinifina A3 C sinifinda. Premium ise ayni siniftaki farklari belirtmek icin kullaniliyor. Mesela bir A3 veya 1 serisi ile 308, Bravo, Megane gibi araclar ayni sinifta fakat ne fiyat olarak birbirine yakinlar ne imaj olarak. Bu farki belirtmek icin de premium marka araclar deniyor. Premium yerine luxury de deniyor bazen.

    Bmw 1 serisini kalitesiz uretmis olabilir ama bu premium sayilmayacak anlamina gelmez. Ayni sekilde kalitesiz uretime devam ederse imaji sarsilir, fiyati duser digerleri ile esitlenir o zaman Bmw premiumluktan cikti deriz ancak.

    Yanlis anlamayin benim fikrinize karsi cikmiyorum ama otomobil sektorundeki kullanim bu sekildedir. Bir dergi aldiginiz da premium kompaktlarin kapismasi denir. Testteki araclar A3, 1 serisi ve A serisi olur.




  • alfanın karakteri olduğu doğru ama premiumla pek alakası yok hem kişisel beğeni olarakta ön tasarımını beğenmediğim bir araç kendisi (bknz. Guiletta) O farlar nedir ya :)
  • Premium vs beni ilgilendirmez Alfa her zaman farklı olmaktır. Dünyadaki kişileri sınıflandır deseler arabası olanlar ve Alfası olanlar diye sınıflandırırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dentex Dentex


    bmw de psa motorunu ortak kullanıyor ona bakarsanız.
    volvonun ne tasarımda ne kokpitte ne de motor seçeneklerinde bozulduğu yok size onu anlatmak istedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Benim mantığımı incelemeye çalışan arkadaşın mantığını inceleyelim şimdi.Sen hangi mantıkla senin tabirinle "Şunları yapan firmalarla." Alfa markasını benim bir tuttuğumu gördün ? Mesajımın içeriğinde buna dair en ufak bir kanıt var mı ? Benim mantığımı sorgularken nasıl oluyorda olmayan bir şey üzerinden mantık yürütme gibi bir faaliyete girişebiliyosun.Diğer yandan Honda ve VW kabini ile Mercedes kabini arasında dağlar kadar fark olduğunu anlayabilmen için sanırım yeteri kadar gözlem gücüne sahip değilsin.Bir tarafta her standart araçta bulunan malzemelerle oluşturulan senin gibilere hitap etsin diye yumuşak hatlı bol yuvarlamalı bir kabin varken,diğer tarafta inanılmaz kaliteli parçalarla oluşturulan,ahşap vs. gibi ilginç malzemeler ile desteklenen,keskin ve yumuşak hatların inanılmaz bir biçimde birleştirildiği ağırbaşlı süper bir kabin var.Yine Mercedes'in epey lüks diyebileceğimiz bir aracını Alfa'nın 159'una emsal göstermekte yine bence mantığın sınırlarını zorlayan bir şeydir.Yine hiç bu durumlarla alakası olmayacak bir şekilde senin mantığınla yorum yapmak gerekirse bugün o zaman dünyada Renault ile hiç bir aracın kıyası yapılmamalı zira adamlar şöyle kabinler üretti.


    tartıştığımız konunun başlığı alfa romeo markasının premium olup olmamasıyla alakalı değil mi? o zaman premium markaları ortaya koyup sonuca varmamız lazım. bende onu yaptım. senin bu konuda bir fikrin yoksa neden gelip burada tartışma yaratıyorsun sorarım. kimse sana demedi ki gel VW veya başka markayla karşılaştır. mercedesle bir tutmuyorsan tamam söyle de fikrini bilelim. gerisi fasa fiso. şu an 159 dan daha iyi bir modeli varsa koy görelim. şuan topu topu 3 modeliyle piyasada kalmak için çırpınan, italya sınırları dışına adam akıllı çıkamayan bir markayı övün durun. konunun amacından sapmışsın haberin yok. boş konuştuğunu kanıtladın bu yazınla. renault kabinlerine kadar geldin helal olsun

    Çok güzel Demagoji yapıyorsun.Bir konu içinde bu konuyla alakalı yan konuların tartışılmasında bir sakınca olmayacağı kesin.Arkadaş bu konuyu araçların kabinini değerlendirerek ele almış ben de olayın göreceli olduğunu vurgulamak amacıyla o arkadaşa bir cevap yazdım.Sen ise olaya çok başka bir boyuttan yaklaştın madem konunun amacından saptığını düşünüyorsun o zaman niye cevap veriyosun ? Al bir mantık hatası daha.Şimdi sana bu forumda açılmış konuların içinde farklı yönde şeylerinde konuşulduğu bir sürü başlık bulurum hatta bulmama gerek yok,biraz mantığını çalıştır.Eğer senin dediğin gibi bir mantıkla işlese forumlar hiç bir konu 2 sayfaya kolay kolay ulaşmaz.Burada tartışmayı başlatan sendin.Bir arkadaş koyduğu kabinlerin daha iyi olduğunu söylerken bana görede Alfa kabininin daha iyi olduğunu söyledim.Ama sen görecelik diye bir kavramdan bi haber olduğun için ayrıca süper bir mantık çalıştırdığın için olayı Mercedes CLS'nin kabinine kadar getirdin,bende senin mantığınla Reno kabinine getirince olayı suç oldu,çok komiksin be.Bak hala yazmadığım şeyleri diyosun "Övüp durun." rüya mı görüyosun arkadaşım sen ? Nevroz bir durum mu var ? Yazımda nerede Alfa övdüm ben ? Boş konuşan sensin 3 yaşında çocuk mantığıyla yazılar yazıp "Aa boş konuşuyosun." deme bari gülerler.

    Bu arada madem bu araba hakkında yorumlarımı duymak istiyosun Premium ya da değil diye yorum yapamam,kimse yapamaz yani şu forumda senin gibi kendini otorite sanan 50-100 tane adam olduğu sürece -demin ki gibi mantıksız bir şeyleri ispatlama çalışmandan anlıyoruz.- bu konular saçma kaçıyor.Ama şunu biliyorum ki Fiat grubunun "Premium." platformu var ve 159 isimli araçta "High-End" kafasıyla üretilmiş bir araç.Ama senin gibi kendini otorite sanan adamlar "Hayır öyle değil,böyledir." diyorsa bilemem.Yine yabancı forumlarda denk geldim böyle tartışmalara.Ve yanlış anlamıyorsam eğer Alfa benimde gördüğüm gibi bir Premium markadan çok çok farklı bir marka olarak görülüyor."Premium değil fakat sıradan olmayan özel bir araç." gibisinden yorum yapılıyor ve Premium dan aşağı görülmüyor.Hoş birazda olay Premium'un nasıl tanımlandığına bağlıya neyse.Pek çok yerde Alfa'nın tanımının şöyle yapıldığını gördüm.

    "Alfa Romeo is the sport premium brand among the three mainstream divisions of FIAT. Similar to BMW in market positioning, but more emphasis on style and emotion. Because Alfa Romeo is rarer than German premium cars and has strong Latin flavours, it is regarded as the most desirable mainstream brand by many car enthusiasts."

    İngilizcesi olmayan arkadaşlar için çevirmek gerekirse.

    "Alfa Romeo FIAT'ın üç ana bölümünün arasindaki en premium spor markadir. Pazarlamada pozisyonunda BMW ile benzerlik gösterir, ama daha fazla tarz ve duyguyu vurgular. Çünkü Alfa Remeo Alman premium arabalarindan daha essizdir ve latin hamuruyla yogrulmus bir güce sahiptir. Bir çok araba meraklilari tarafindan en çok arzu edilen marka olarak kabul edilir. "

    Son olarak yine benim görüğümde bu aracın Premium olduğu değil fakat Premium'dan özel olduğudur.Ama son söz her zaman senindir yüce "electrostatic" .




  • Alfa bence de üst düzey bir araçtır.

    Neden;
    Ülkemizde Alman araç ve makine sanayisine karşı bir sempizanlık var. Alman araçlarının tasarımları belki İtalyan araçlarına göre daha iyi olabilir. Ama bir Alfa motorunu ve konforonun gerçekten bir Bmw veya Audi gibi hissettirmekte. Hele ki ABD'de yapılan güvenlik testinde Mercedes C-Class, Bmw 3 ve Audi 4 serilerinin sınıfta kaldığını düşünürsek; Almanlar bu işin gösterişinde olduğunun zaten farkına varırız. Ülkemizde olan distribütörlerin yüksek kâr oranı, halkımızda pahalı olan kalitelidir mantığı ile Bmw-Mercedes gibi markalar fark atmış durumda.

    Rover türkiyede satışa 1997-1998 model 200 serisi araçlarda dünyanın en kaliteli malzemelerini kullanmıştır. Süspansiyondan kapı kollarına kadar eşsiz kalitede araç üretmiş olan marka, yine distribütörlük yüzünden yerlerde. Bmw'nin prestijini etkilediği mantığı ile dönem modellerinin model isimleri olan (214-216), Bwm'deki benzerliğinden (316-320) olayı 200 serisi olarak değiştirilmiş. Daha sonra MG olarak devam eden Rover, hala üst kalite araçlar üretmekte. Ama biz bu araçları sadece forum ve internette görebiliyoruz. Çünkü Bmw-Mercedes gibi markalara körü körüne bağlıyız.

    Alfanın bana göre dez avantajları şunlar. Türkiyede sadece 2 modelin satışta olması bence büyük eksiği. Buna istinaden küçük şehirlerde yedek parça ve servis sorunu yaşanması ise en büyük problemi olarak göze batmakta.

    Yakın bir vakitte sevdiğim birisi Golf aldı. Boş olan versiyonda 1.6 Benzinli motor var. Anahtar teslim fiyatı yaklaşık olarak 38.000 TL olması gerekli. Belki Golf, Golf'tür diyebilirsiniz. Ama değil! 38.000 TL'ye de var 55.000 TL'ye de. Bu iki araç arasında dağlar kadar fark var. Şahsen o araca para vereceğime full donanım bir 156'yı daha uygun fiyata alabilirdi diye düşünüyorum. Veya üzerine 3-5 daha ekleyip çok güzel bir 159'da tadından yenmezdi. Ama işin özü zevkler farklılık gösterir. Herkesin kendi tercihi.




  • Alfa Romeo bir tarzdır, farklı bir markalar ve lüks takıntısı yoktur bu markanın.

    Saçma saçma konular sıkmadı mı sizleri?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazılanları okuyunca dehşete düştüm. İç mekan fotolarını karşılaştırıp şekil şemal yorumu ile kalite yorumlaması yapan mı dersiniz, 159'un direksiyonuna şahin direksiyonu mu diyen dersiniz hakikatten bazı arkadaşlar ya lise 1 öğrencisi ya da tapınak şovalyesi. Kalite ne zamandan beridir fotoğraflarla karşılaştırılır oldu? kaldı ki bunu yazan adamlar hayatlarında alfa'nın direksiyonuna geçmemiş insanlar bundan adım gibi eminim.

    Arabaya oturunca kendinizi özel hissediyorsanız, direksiyonu kavrayıp araca ilk hareketi verdiğiniz anda, direksiyonun size verdiği tepki, viraja girdiğinizde tren kullanıyormuş gibi hissetmeniz, gaza bastığınızda motordan gelen homurtu, yüksek hızda viraja "dalıp" araba kıç attığı anda kontrayı verip bir anda yoluna oturması v.s. acaba bunları kaç kişi bir alfa'ya binip hissetti de yorum yapıyor?

    Alfa;
    asla sınıfının en sessiz arabası olmayı hedeflemez,
    sınıfının en sorunsuz arabası olmayı hedeflemez
    ancak alfa sınıfının en iyi dinamiklerini, sürüş keyfini, özelini olmayı hedefler.

    hayatında alfa alıp kullanabilecek cesareti haliyle o kadar maddi gücü olmayan insanlar gelip burada kahve ağzı ile yorum yapmasın. Ya büyüyüp gelsinler bazı şeyleri kavrasınlar ya da totoları yerse gidip alsınlar alfa binsinler anlasınlar demek istediğimi.




  • http://otomobilden.com/en-atesli-ask-onunki/

    Alfa Romeo Giulietta test sürüşü...
  • Premium araçlar bellidir. Alfa'nın bunların arasına girmesi imkansız bir olay.
    Araçların tasarımına lafım yok, gayet güzel araçlar ki 147' ye bayılırım ama bu araçların örnek olarak, bir merso kadar kaliteli olması beklenemez.
  • Takip...
  • Premium olup olmaması beni ilgilendirmiyor, son tercihlerimden olur. Dış tasarımları ile büyüleyen fakat iç tasarımı ve meşhur direksiyonuyla bir o kadar soğutan markadır benim için. Sorunsuzluk konusunda da yerlerdedir. Her şeye rağmen alfa romeo sürdüğünüz zaman içindeki italyan ruhunu hissedersiniz ve türkiyenin küçük bir kitlesi bunun olumsuz yanlarını örttüğünü düşünür. Herkesin otomobilinden beklentisi farklıdır...
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.