Şimdi Ara

Alman mı Japon mu? (Anket Eklendi) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
0
Favori
14.946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki

Alman mı Japon mu? (Anket Eklendi)


(En Son Oy Tarihi: 22.7.2024)
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D@rbeli M@tk@p

    Bu isimde biri için tabii ki japon...
    minolta dijital fotoğraf makinem vardı hala çalışıyor.15 yıldan fazla olmuştur öyleyse capon diyelim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SayınOzi

    Fq-400. Bu motora 3 yıl 60bin km garanti bile veriyorlar. Hatta fq-440 bile var ama dediğiniz gibi bu arkadaşlar bilmeyeceği için efsanevi turbo beslemeli japonları sayma gereği duymadım.
    Yagini suyunu degistir surekli red line da gitme sittin sene sorun cikarmaz o arac zaten.

    Japonun zihniyeti su arabaya bir donanim koydumu? O donanım arabanin omruyle esit ömürde oluyor.



    Hayirli gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 3 Ağustos 2018; 13:14:25 >
  • webbie kullanıcısına yanıt
    Soruma cevap verememenin yanı sıra entellektüel bilgi seviyenizin oldukça yetersiz olduğunu anlıyorum.

    Turbo motorlu araçların katma değeri daha yüksektir.

    AÖF işletme okumaya aday bir meslek lisesi öğrencisine göre bu bilgi seviyesi makul

    Size İktisada Giriş kitabı okuyarak bilgi, kültür ve muhakeme gücü seviyenizi artırmanızı tavsiye ederim.
  • Cevap yazarak bilgi ve tecrübelerini paylaşan herkese teşekkür ederim.
    Yan sanayi konusunda 2 grubun da parça sorunu yoksa ve fiyatlar da eşdeğer ise ( örneğin fren diski, debriyaj balatası v.b.) tercihim Japondan yana olacaktı. Ancak piyasada o kadar çok Çin menşeeli ve parayı resmen sokağa attıran parça satılıyor ki... Bosch markanın bile Çin çakması var.
    Aralarında kaldığım modeller her gün yükselen fiyatlara göre model olarak değişkenlik gösteriyor
    150.00 km aşmamış en az 2006 ve üstü, bütçe max. 45.000TL
    Polo - Golf - Leon - İbiza - Astra ile
    Yaris - Jazz - Corolla veya Auris - belki de daha eski model Avensis arasındayım.
    (Civic yok çünkü çok oynanmış çoğu ve gereksiz pahalı)
  • Kaç tane arabam olduğunu yazmayacağım ama sorunsuzluk konusunda Japon-Kore-Alman-İtalyan-Fransız.

    8 10 senelik arabada illaki iki seçenek varsa Japon alınır.Yalnız Kore menşeili yaygın 2 marka var ve bu 2 markanın hem sorun çıkarma olasılığı düşük, hem parça maliyeti ucuz, hemde çoğu parçaları ortak olduğu için bekleme süresi az.Kore arabalarını; İtalyan hatta Fransız'dan bile daha sorunlu oldugunu soylemek komik.
  • SayınOzi kullanıcısına yanıt
    Modifiye ederek bir Şahin'den bile fabrika çıkış gücünün 3 katından bile fazla güç elde edebilirsiniz.
    Ayrıca tüm araçlar modifiye edilebilir, bunda sınır yok.

    Modifiye araçlar ile fabrikadan çıkmış vaziyetteki araçları kıyaslamanız "Kıyas Hatası" olarak adlandırılır ve bilim dilinde "Safsata" olarak nitelendirilir.

    http://felsefeforumu.blogcu.com/mantik-kiyas-hatali-mantik-safsata-nedir/6519152

    Japon firmaları Lüx araç konusunda oldukça geridirler. Lexus hariç olmak üzere Japonlarda A8, A7 veya GLE, SLC, G, CLS, S, ayarında araçları bile yok.




  • Sorunsuzluk şans işi. Temiz olduktan sonra japon yada alman fark etmez. Benim tercihim alman olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hunharca Eleştiri

    Modifiye ederek bir Şahin'den bile fabrika çıkış gücünün 3 katından bile fazla güç elde edebilirsiniz.
    Ayrıca tüm araçlar modifiye edilebilir, bunda sınır yok.

    Modifiye araçlar ile fabrikadan çıkmış vaziyetteki araçları kıyaslamanız "Kıyas Hatası" olarak adlandırılır ve bilim dilinde "Safsata" olarak nitelendirilir.

    http://felsefeforumu.blogcu.com/mantik-kiyas-hatali-mantik-safsata-nedir/6519152

    Japon firmaları Lüx araç konusunda oldukça geridirler. Lexus hariç olmak üzere Japonlarda A8, A7 veya GLE, SLC, G, CLS, S, ayarında araçları bile yok.
    Bence linkini verdiginiz konuyu siz okuyun once, bahsettigiz arabalar hakkinda 1 kelime edilmemisken, japon arabalarini savunan uyeler en teknolijik arabalar japon arabalari dememisken,



    "bana ne bana ne almanlarin da bu arabalari var japonlarin yok ki"



    anlaminda mesaj atmak, bence verdiginiz linkteki konu başlığı ile cok alakali.

    Arkadas sizin 80 kusur yillik teknoloni olan turboya katma degeri yuksek demeniz uzerine mesaj yazmis siz yok A7 yok s serisi verecek cevap bulamayinca cepheyi degistirmissiniz, iki ust mesaj da da yok aof iktisat fakültesi kitabi okuyun filan demissiniz gene konuyla alakasiz oyle olmadi bir de kelime oyunu yapayim buradan vurayım tipi mesajlar.

    Sayinozi kusura bakmasin yerine cevap verdim.



    Hayirli gunler@SayınOzi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 3 Ağustos 2018; 15:4:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hunharca Eleştiri

    Soruma cevap verememenin yanı sıra entellektüel bilgi seviyenizin oldukça yetersiz olduğunu anlıyorum.

    Turbo motorlu araçların katma değeri daha yüksektir.

    AÖF işletme okumaya aday bir meslek lisesi öğrencisine göre bu bilgi seviyesi makul

    Size İktisada Giriş kitabı okuyarak bilgi, kültür ve muhakeme gücü seviyenizi artırmanızı tavsiye ederim.
    Sevgili forumdaşım,

    Peki iktisat lisans mezunu olan, çalışma ekonomisi yüksek lisansına sahip biri için benim bilgi seviyem nasıldır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webbie

    Sevgili forumdaşım,

    Peki iktisat lisans mezunu olan, çalışma ekonomisi yüksek lisansına sahip biri için benim bilgi seviyem nasıldır?

    Alıntıları Göster
    2 haftada 300-400 mesaj yazan ve oldukça sığ yorum yapan birine bu kadar takılmamak lazım.
  • Siz yazdıklarımdan ya hiç birşey anlamadınız ya da kendinizi haklı çıkarmak için konuyu değiştiriyorsunuz.



    Size gereken cevabı uzun uzun yazarak verirdim ama gerek yok. tasshelhoff size gerekli cevabı vermiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AsiretinMarjinalCocugu

    2 haftada 300-400 mesaj yazan ve oldukça sığ yorum yapan birine bu kadar takılmamak lazım.

    Alıntıları Göster
    Geçen haftadan beri dikkatimi çeken bir arkadaş kendisi. Ancak sıkıntı şu ki, bunların kendilerinden emin bir şekilde trollük yapıyor olmaları, bilmeyen insanların bunları gerçek sanmalarına neden oluyor.
    Az önce forumun başka bir yerinde Alibaba adlı firmanın Trendyol adlı web sitesine 728 milyon dolar ödediğine dair haberi okudum. Haberi yapan, forumun editörüydü sanırım. Ardından internette bir araştırma yaptım, çünkü Türkiye tarihinde hiçbir web sitesine bu büyüklükte bir para ödenmedi, ki yemeksepeti.com ya da gittigidiyor.com bile bu rakamın yanına yaklaşamadı.
    Vardığım sonuç ise, Türkçe sitelerin bir tanesi ortaya böyle bir rakam atmış ve diğer sitelerin hiçbiri bunu araştırmadan, sırf sansasyonel bir rakam içerdiği için olduğu gibi paylaşmış.
    Editör tayfası bunu yapıyorsa, geri kalanlar neler neler yaparlar.




  • webbie kullanıcısına yanıt
    İktisat ve çalışma ekonomisi bölümleri günümüzde çok düşük puanlar ile alım yapan birer bölümdür. Neredeyse barajı geçen herkesin okuyabileceği bölümlerdir. Ülkemizde ÇEKO olarak bilinen bölüm düşük prestijli ve halk arasında pek saygın olmayan bir bilim dalıdır. Ülkemizde pekçok kişi AÖF ile bu bölümü okuyabilmektedir.

    Ülkemizde çok sayıda AÖF iktisat mezunu mevcut olup, bir çoğu asgari ücretle çalışmakta, bir kısmı ise işsizdir.

    Düşük puan ile alım yapan bir AÖF bölümünü kazanabilmiş bir kişi için "zeki" demeni isabetli olmayacağını düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hunharca Eleştiri -- 3 Ağustos 2018; 16:3:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hunharca Eleştiri

    İktisat ve çalışma ekonomisi bölümleri günümüzde çok düşük puanlar ile alım yapan birer bölümdür. Neredeyse barajı geçen herkesin okuyabileceği bölümlerdir. Ülkemizde ÇEKO olarak bilinen bölüm düşük prestijli ve halk arasında pek saygın olmayan bir bilim dalıdır. Ülkemizde pekçok kişi AÖF ile bu bölümü okuyabilmektedir.

    Ülkemizde çok sayıda AÖF iktisat mezunu mevcut olup, bir çoğu asgari ücretle çalışmakta, bir kısmı ise işsizdir.

    Düşük puan ile alım yapan bir AÖF bölümünü kazanabilmiş bir kişi için "zeki" demeni isabetli olmayacağını düşünüyorum.




  • unknownartist kullanıcısına yanıt
    Siz sanayiye onlar yetkili servise gidiyor demek ki.
  • webbie kullanıcısına yanıt
    Benim gerçek olmadığı halde gerçekmiş gibi lanse ettiğim bir beyanımı gösterebilir misiniz ?

    Hangi gerekçeler, hangi kaynaklara göre gerçeği yansıtmıyor, dayanaklarınız ve argümanlarınız nelerdir ?

    Kahvahane muhabbeti gibi "bu kişi işkembeden sallıyor" demek ayrı, dayanakları ile beraber gerekçeli ve kaynakça belirterek beyan edilen fikirler ayrıdır.

    Benim nezdimde bu yazdığınız 5 satır "harfler topluluğu" hiçbir değer ifade etmediği gibi, ne akademik değeri ne de forumda itibar edilebilecek bir yanı yoktur.
  • Japonlar sorunsuz diye gözü kapalı alınacak araçlar değil.

    Almanlar teknoloji,kalite vs yönlerden çok çok üstünler.

    Toyotanın çok satması çok iyi olduğundan değil.

    Bir bakın nerde çok satıyor.

    Uzak doğu(kendi pazarları olduğu- güçlü bağları oldugu için)

    Amerikada yerel ureticiler Fiat Chrysler,Ford,Gmden sonra en çok satan marka toyota ama bunların çoğu aracı masraf çıkarmadan sadece beni saga sola taşısın diye alıyor.

    Diger kesim taksi,ticari amaçları olan kitle.

    Yani sonuç maliyet ve sorunsuzluk.Ucuz-Sorunsuz ve yürütme maliyeti düşük amaçları güden kitle dışında çok tercih edilmezler.

    Premium markalar&süper spor otomobiller konusunda Ne alman ne italyanlarla denk degiller.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hunharca Eleştiri

    İktisat ve çalışma ekonomisi bölümleri günümüzde çok düşük puanlar ile alım yapan birer bölümdür. Neredeyse barajı geçen herkesin okuyabileceği bölümlerdir. Ülkemizde ÇEKO olarak bilinen bölüm düşük prestijli ve halk arasında pek saygın olmayan bir bilim dalıdır. Ülkemizde pekçok kişi AÖF ile bu bölümü okuyabilmektedir.

    Ülkemizde çok sayıda AÖF iktisat mezunu mevcut olup, bir çoğu asgari ücretle çalışmakta, bir kısmı ise işsizdir.

    Düşük puan ile alım yapan bir AÖF bölümünü kazanabilmiş bir kişi için "zeki" demeni isabetli olmayacağını düşünüyorum.
    Daha fazla zorlamayin bence iyice batiyorsunuz, az once devlet buyuklerimiz dahil bir cok iibf fakultesi mezununa hakaret ettiniz de o bakimdan.

    Ayrica zeka ayri bir sey, akademik başarı apayrı bir seydir. Daha bunu kavramamisken bu kadar ahkam kesmeyin bence.

    Yada hobi olarak gene kesin ama foruma yazmayin yani.





    Hayirli gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 3 Ağustos 2018; 16:0:40 >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Konudan uzaklaştık fakat herkes tarafından düşük puan aldığı bilinen bir bölümün puanlarının düşük olduğunu hatırlatmak hakaret değil haklı bir eleştiridir.

    Görüşünü beyan eden arkadaşımın sanki iktisat bölümünde "atom parçalıyormuşcasına" ifade ettiği "Ben iktisat mezunu ÇEKO yüksek lisansı yaptım." beyanını eleştirmek adına söyledim.

    İster Japon ister Alman araçlarından yana tercih kullanabilirsiniz fakat dayanaksız ileti göndermenin sadece harfler topluluğundan ibaret olduğu ve değerli olmadığını ifade etmek istedim.

    Zeka ile başarı arasında her zaman orantı olmayabilir ama akademik çalışma yöntemlerine pek de uzak olmayan bir arkadaşımdan daha nitelikli ve değerli yorumlar beklerdim.
  • Kesinlikle kiyaslanmaz bile..once toyota gitsin turbo motor uretsin..80lerin teknolojisiyle tabi sorun cikarmaz..alman arabalari her konuda üstündür..honda bayisine gitmistik civic in sacı yumusak geldi bana diyorum gorevli diyor ki kaza aninda cabuk yamulsun yolculara zarar gelmesin diye boyle diyor..kapiya koymam ama bizim ulkede yeterki birinden birsey duy tamam o en iyisi..
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.