Şimdi Ara

ALMAN MI, JAPON OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ? (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
892
Cevap
12
Favori
107.907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic


    quote:

    Orijinalden alıntı: goro1982

    biraz mantıklı düşünün birde madalyonun öbür yüzüne bakın
    peki o teknolojiyi herzaman almanlara ,abd ve avrupaya kim üretti ,geliştirdi

    ses sistemleri WALKMAN ı hatırlayan varmı alman malımıydı yoksa
    televizyonlar
    kamera-fotograf makinesi
    bilgisayar
    oyun konsolları
    elektronik sistemlerin
    donanımlarının tüm devreleri ve elemanları.

    japonlarda ve onlar icat edip geliştirdi
    sony,aiwa,toshiba,sharp,panasonic,(LG-hitachi),sanyo,seiko,ataba,akai, en önemlisi Pıoneer, Nec,casio,fujitsu,Fuji,,canon,olympus,Maxell,JVC, Nintendo, vs vs vsv svs vs + onlarca yarı iletken teknolojik üretim tesisleri.

    "Hani Herbaşarılı erkeğin arkasında br kadın vardır ya Her başarılı markanın arkasında herzaman japon vardır"
    avrupa amerika asya ırkı dediğin savaşçı,kaba,vahşi ,hırçın milletler. ince işlere kafaları basmaz.




    Sanayi Devrimini kimler yaptı,bunun cevabını ver sonra yazacaklarına karar ver istersen...


    SANAYİ İNKİLABI Oku öğren aslında sana cevap bile vermezdim ama
    sanayi inklabını saltanatlarını , lüks hayatlarını sürdürebilmek için başkalarını hiçe sayan yozlaşmış caniler yaptı.,


    XVIII.Yüzyılın sonunda serbest güçlerin ilk kentsel sanayi toplumunu yarattığı İngiltere’de XIX.yüzyılın ilk 70 yılında eşine rastlanmamış bir ekonomik gelişme görüldü.Geniş ticari yayılmaya
    Fabrika üretim sisteminin büyük ölçüde uygulanmasına ve buharlı makinelerin gittikçe artan üretim süreçlerine kullanılmasına dayanan sanayileşmedeki gelişmenin ardından nüfus büyümesi kentsel kalkınma baş gösterdi.Demir yollarının ve buharlı gemilerin kullanımı ile birlikte buharın gücü ulaşıma da uygulanmaya başlandı.Kent yaşamı.İngiltere’de pek çok toplumsal siyasal kurumun baş göstermesine yol açtı.


    XVII.Yüzyılda ve XIX.Yüzyılda eski İspanya,Portekiz ve Hollanda İmparatorlukları gerilemeye başladılar.Bir dizi ayaklanma İspanya ve diğerlerini sömürgelerinden kopardı.Bu ülkelerin sömürgelerini alan Britanya büyük sömürgelere ve ayrıca Afrika ve Asya’da birçok adacık ve yere sahip olunca Avrupa’nın en güçlü deniz devleti olarak ortaya çıktı.
    1800 yılında: DÜNYANIN %55 ‘i...
    1878 yılında: DÜNYANIN %67 ‘si...
    1914 yılında: DÜNYANIN %84 ‘ü

    Avrupalı devletlerin sömürgesi altına girdi.


    1914’TE SÖMÜRGELERİN YÜZÖLÇÜMÜ:

    İNGİLTERE: 32.0 MİLYON KM VE 391 MİLYON NÜFUS

    FRANSA: 10.5 MİLYON KM VE 62.3 MİLYON NÜFUS

    ALMANYA: 3.2 MİLYON KM VE 13 MİLYON NÜFUS

    BELÇİKA: 2.5 MİLYON KM VE 15 MİLYON NÜFUS

    PORTEKİZ: 2.2 MİLYON KM VE 10 MİLYON NÜFUS

    HOLLANDA: 1.9 MİLYON KM VE 37.4 MİLYON NÜFUS

    İTALYA: 1.5 MİLYON KM VE 1.3 MİLYON NÜFUS



    * Buharlı makine. Sanayi devriminin en önemli gelişmelerinden birisi buharlı makinenin bulunuşudur. 1763'de James Watt, İskoçya'da buharla çalışan makineyi buldu.
    * 1807'de Robert Fulton adındaki Amerikalı buharlı makineyi gemilere uyguladı. 1840'da ilk düzenli okyanus ötesi buharlı gemi seferleri başladı.
    * 1825 tarihinde ilk kez buharlı makine lokomotiflerde kullanılmaya başlandı.
    * 1844'de Samuel Morse Amerika Birleşik Devletleri'nde ilk ticaret amaçlı telgraf servisini hizmete soktu.
    * 1876'da Alexander Graham Bell telefonu buldu.
    * Tarım teknolojisinde gelişmeler sağlandı. Almanya bu alandaki gelişmelere öncülük etti. Almanlar pancardan şeker çıkarma tekniğini buldu. Bir başka Alman kimyager suni gübreyi yaptı. 1834'de bir Amerikalı mühendis bir biçerdöver icat etti. 1870'lerden sonra konserve yiyecek imalatı hızlı bir biçimde arttı.
    * 1830–1860 arasında İngiltere'de daha etkili maden tasfiye yöntemlerinin geliştirilmesine paralel olarak kömür üretimi hızla arttı. Çünkü yüksek demir ve çelik talebi bu yöntemler sayesinde kolayca karşılanabiliyordu.
    * Bu üretim sayesinde 1800–1830 arasında köprü, kanal, demiryolu vb. gibi inşaatlar hızla arttı. 1850'lere kadar genelde İngiltere'nin tekelinde olan sanayi devrimi, bu tarihten sonra tüm Avrupa'ya ve Amerika Birleşik Devletleri'ne yayıldı. Günümüzde ise, gelişmekte olan ülkelere doğru bir yönelme gözlenmektedir.

    Japonya'da yoğun teknolojik dönüşümün devlet güdümünde Batı'dan teknoloji transferi yoluyla sağlandığı hemen akla gelir. Fakat tüccar ve zanaatçı sınıflarla bunların oluşturduğu küçük yerel birlikler olmasaydı, sadece ithal bilgi ve makinelerle sanayileşme gerçekleşemezdi. Japon sanayi devrimi ithal teknolojilerden ziyade, Tokugawa döneminde (1601-1868) geliştirilmiş tekniklerin yeni ortamda daha hızlı ilerletilmesine dayanıyordu.

    yani electrositatic sen ve sizin gibiler herzaman sömürülmeye mecbursunuz ve sömürüleceksiniz. git o çok beğendiğin fransızların, ingilizlerin mallarını öv birazda onların tarihini ve senin yaşadığın bu millete ve dünyaya neler çektirdiklerini binlerce doğmamış çocuğun katillerini ve binlerce anaya tecavüz edip öldüren katillerin mallarını kullan.

    ayrıca ben mekanik, kömür, vs gelişmeden bahsetmedimki teknolojik ürünlerden bahsettim. markalar yazmıştım onlar dünyada bu sektörde sevilen ve söz sahibi olan markalar değilmi ey Allahın kulu. ilk icat edenlerden bahsetmedim taş devrine gitseydiniz bari. Allah sizi islah etsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goro1982 -- 29 Mart 2011; 0:24:39 >




  • konuya uzun süredİr yazılmamış ama bence alman,japon,amerİka vs. Vs.....yerİne artık TÜRK arabasını konuşma,tartışma vakti gelmiştir.Param o pis almana japona gideceğine vatanımda kalsın....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ax

    saçma bir soru almanlar tabikide.mercedes,audi,bmw vede vw yeterde artar bile.arkadaşa katılıyorum bentley ingiliz markasıdır.

    Bentleyin ingiliz doğması farketmez üretimini almanlar yapıyor sadece bentley değil mesela Vw Ag ye ait olan Seat Skoda Bentley Bugatti Lamborghini gibi markalarda alman sayılır yada Bmw ye ait olan RR Mini gibi markalarda almandır
  • honda varken almanda ne
  • Sorduğun soru mu bu tabiki alman

    edit: konu hort
  • şöyle yorumlara göz attımda. Japon arabalarını yani honda ve toyota gibi markaları hep mercedes bmv ve audi gibi markalarla kıyaslama yapmışlar. Kimse opel ford gibi kıyaslama yapmamış. Halbuki toyota honda gibi araçlar opel ve ford gibi araçlarla kıyaslanması gerekiyor diye düşünüyorum.
  • Japonların motor konusunda ne kadar başarılı olduğunun herkes farkında. herkesin otomobil alırken baktığı öncelikler farklıdır. ben ilk olarak motora sonra güvenliğe sonra konfora bakarım. bu da tercihimi japondan yana kullandırıyor. ama ben diyorumki motoru japonlar yapar
  • Japon Alman yanyana sonra diğerleri..
  • otomotiv sektörüne damga vurmuş iki ülke açısından seçim yapmak gerçekten zor!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cehennemden_Cennete

    Konfor'da alman
    geri kalan herşey için Japon.

    Aynen katiliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hızda japon lexus ve nissan yeter.
  • Şu hayatta kesinlikle alman arabadan şaşmayın japon arabalar sorunludur ben her ikisinide kullandım ve biliyorum her konuda A-L-M-A-N
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111


    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum




    sorunsuz diye birşey kesinlikle söz konusu olamaz..eşyan9ın tabiyatına aykırı zaten..

    ayrıca kesinlikle geri çağırma övünülecek birşey olduğu için yazmadım..ama en azından yediği haltı temizlemeye çalışıyor, "dükkanın önünü kapatma kardeşim, hadi bakim" demiyor

    japonların sorunsuz oldugunu sahip olanları bilir, kullanmadan konusanlar yanlıs yapar geri cagırmada bir satış stratejisidir toyota bu sayede bu yıl krılması nerdeyse yıllarca imkansız bir rekor alacak belkide 13 milyon araç üretmeye dogru gidiyor


    japon kullanıyorum,honda civic, sorunsuz diye birşey yok..gerçekten yok. şimdiye kadar fren disklerim ve aküm değişti. yani sorunsuz değil. ama esas sorun aracın sorununun olup olmaması değil, esas sorun aracın sorunu olduğunda markanın bunu nasıl sahiplendiği ve düzelttiği. işte japonlar bu yönden iyiler, genelde sorun yapmıyorlar ve düzeltiyorlar.

    geçenlerde başıma gelen bir olay anlatayım,yakın bir arkadaşımın aracı(japon) direksiyon kutusundaki arızadan dolayı servise gitti, aracın garantsi devam ediyor diye biliyorduk. fakat firma ilk periyodik bakımda sadece yağ-yağ filtresi değişti, tam bakım yapılmadı diye bahane etti ve aracın garantisini bitirdi. ki bu haltı yiyen adam aracın ilk sahibi olan adammış. firma da bu açığı iyi kullanıp periyodik bakımlarla hiç alakası olmayan bir konudaki arızayı sahiplenmemişler. yani gördüğün gibi bir önceki paragrafta övdüğüm japonlar bile bu konuda dört dörtlük değil..

    ha doğruya doğru ciddi sorun açısından bakarsak japonlar hem daha az sorunlu hemde daha sahiplenmeci bir yaklaşıma sahipler, ama dediğim gibi tam anlamıyla sorunsuzluk veya soruna sahip çıkma hiçbir markada yok..

    Trafikte fren diskleri ve aküsü değişmeyen araba yok. Daha o teknoloji dünyada yok daha doğrusu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkerr_83

    şöyle yorumlara göz attımda. Japon arabalarını yani honda ve toyota gibi markaları hep mercedes bmv ve audi gibi markalarla kıyaslama yapmışlar. Kimse opel ford gibi kıyaslama yapmamış. Halbuki toyota honda gibi araçlar opel ve ford gibi araçlarla kıyaslanması gerekiyor diye düşünüyorum.

    aynen öyle

    toyota kim bmw kim

    honda kim mercedes kim
  • Üst sınıf Alman, orta sınıf japon....
  • Focustan,astradan,polodan civicte aldığım zevkin %10unu alamadım.
    Üst sınıfta tabi isler değişir.
    Ve bu sınıflarda araba Vw ve Hondadir diye düşünüyorum ve bu benim şahsi görüşüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goro1982

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic


    quote:

    Orijinalden alıntı: goro1982

    biraz mantıklı düşünün birde madalyonun öbür yüzüne bakın
    peki o teknolojiyi herzaman almanlara ,abd ve avrupaya kim üretti ,geliştirdi

    ses sistemleri WALKMAN ı hatırlayan varmı alman malımıydı yoksa
    televizyonlar
    kamera-fotograf makinesi
    bilgisayar
    oyun konsolları
    elektronik sistemlerin
    donanımlarının tüm devreleri ve elemanları.

    japonlarda ve onlar icat edip geliştirdi
    sony,aiwa,toshiba,sharp,panasonic,(LG-hitachi),sanyo,seiko,ataba,akai, en önemlisi Pıoneer, Nec,casio,fujitsu,Fuji,,canon,olympus,Maxell,JVC, Nintendo, vs vs vsv svs vs + onlarca yarı iletken teknolojik üretim tesisleri.

    "Hani Herbaşarılı erkeğin arkasında br kadın vardır ya Her başarılı markanın arkasında herzaman japon vardır"
    avrupa amerika asya ırkı dediğin savaşçı,kaba,vahşi ,hırçın milletler. ince işlere kafaları basmaz.




    Sanayi Devrimini kimler yaptı,bunun cevabını ver sonra yazacaklarına karar ver istersen...


    SANAYİ İNKİLABI Oku öğren aslında sana cevap bile vermezdim ama
    sanayi inklabını saltanatlarını , lüks hayatlarını sürdürebilmek için başkalarını hiçe sayan yozlaşmış caniler yaptı.,


    XVIII.Yüzyılın sonunda serbest güçlerin ilk kentsel sanayi toplumunu yarattığı İngiltere’de XIX.yüzyılın ilk 70 yılında eşine rastlanmamış bir ekonomik gelişme görüldü.Geniş ticari yayılmaya
    Fabrika üretim sisteminin büyük ölçüde uygulanmasına ve buharlı makinelerin gittikçe artan üretim süreçlerine kullanılmasına dayanan sanayileşmedeki gelişmenin ardından nüfus büyümesi kentsel kalkınma baş gösterdi.Demir yollarının ve buharlı gemilerin kullanımı ile birlikte buharın gücü ulaşıma da uygulanmaya başlandı.Kent yaşamı.İngiltere’de pek çok toplumsal siyasal kurumun baş göstermesine yol açtı.


    XVII.Yüzyılda ve XIX.Yüzyılda eski İspanya,Portekiz ve Hollanda İmparatorlukları gerilemeye başladılar.Bir dizi ayaklanma İspanya ve diğerlerini sömürgelerinden kopardı.Bu ülkelerin sömürgelerini alan Britanya büyük sömürgelere ve ayrıca Afrika ve Asya’da birçok adacık ve yere sahip olunca Avrupa’nın en güçlü deniz devleti olarak ortaya çıktı.
    1800 yılında: DÜNYANIN %55 ‘i...
    1878 yılında: DÜNYANIN %67 ‘si...
    1914 yılında: DÜNYANIN %84 ‘ü

    Avrupalı devletlerin sömürgesi altına girdi.


    1914’TE SÖMÜRGELERİN YÜZÖLÇÜMÜ:

    İNGİLTERE: 32.0 MİLYON KM VE 391 MİLYON NÜFUS

    FRANSA: 10.5 MİLYON KM VE 62.3 MİLYON NÜFUS

    ALMANYA: 3.2 MİLYON KM VE 13 MİLYON NÜFUS

    BELÇİKA: 2.5 MİLYON KM VE 15 MİLYON NÜFUS

    PORTEKİZ: 2.2 MİLYON KM VE 10 MİLYON NÜFUS

    HOLLANDA: 1.9 MİLYON KM VE 37.4 MİLYON NÜFUS

    İTALYA: 1.5 MİLYON KM VE 1.3 MİLYON NÜFUS



    * Buharlı makine. Sanayi devriminin en önemli gelişmelerinden birisi buharlı makinenin bulunuşudur. 1763'de James Watt, İskoçya'da buharla çalışan makineyi buldu.
    * 1807'de Robert Fulton adındaki Amerikalı buharlı makineyi gemilere uyguladı. 1840'da ilk düzenli okyanus ötesi buharlı gemi seferleri başladı.
    * 1825 tarihinde ilk kez buharlı makine lokomotiflerde kullanılmaya başlandı.
    * 1844'de Samuel Morse Amerika Birleşik Devletleri'nde ilk ticaret amaçlı telgraf servisini hizmete soktu.
    * 1876'da Alexander Graham Bell telefonu buldu.
    * Tarım teknolojisinde gelişmeler sağlandı. Almanya bu alandaki gelişmelere öncülük etti. Almanlar pancardan şeker çıkarma tekniğini buldu. Bir başka Alman kimyager suni gübreyi yaptı. 1834'de bir Amerikalı mühendis bir biçerdöver icat etti. 1870'lerden sonra konserve yiyecek imalatı hızlı bir biçimde arttı.
    * 1830–1860 arasında İngiltere'de daha etkili maden tasfiye yöntemlerinin geliştirilmesine paralel olarak kömür üretimi hızla arttı. Çünkü yüksek demir ve çelik talebi bu yöntemler sayesinde kolayca karşılanabiliyordu.
    * Bu üretim sayesinde 1800–1830 arasında köprü, kanal, demiryolu vb. gibi inşaatlar hızla arttı. 1850'lere kadar genelde İngiltere'nin tekelinde olan sanayi devrimi, bu tarihten sonra tüm Avrupa'ya ve Amerika Birleşik Devletleri'ne yayıldı. Günümüzde ise, gelişmekte olan ülkelere doğru bir yönelme gözlenmektedir.

    Japonya'da yoğun teknolojik dönüşümün devlet güdümünde Batı'dan teknoloji transferi yoluyla sağlandığı hemen akla gelir. Fakat tüccar ve zanaatçı sınıflarla bunların oluşturduğu küçük yerel birlikler olmasaydı, sadece ithal bilgi ve makinelerle sanayileşme gerçekleşemezdi. Japon sanayi devrimi ithal teknolojilerden ziyade, Tokugawa döneminde (1601-1868) geliştirilmiş tekniklerin yeni ortamda daha hızlı ilerletilmesine dayanıyordu.

    yani electrositatic sen ve sizin gibiler herzaman sömürülmeye mecbursunuz ve sömürüleceksiniz. git o çok beğendiğin fransızların, ingilizlerin mallarını öv birazda onların tarihini ve senin yaşadığın bu millete ve dünyaya neler çektirdiklerini binlerce doğmamış çocuğun katillerini ve binlerce anaya tecavüz edip öldüren katillerin mallarını kullan.

    ayrıca ben mekanik, kömür, vs gelişmeden bahsetmedimki teknolojik ürünlerden bahsettim. markalar yazmıştım onlar dünyada bu sektörde sevilen ve söz sahibi olan markalar değilmi ey Allahın kulu. ilk icat edenlerden bahsetmedim taş devrine gitseydiniz bari. Allah sizi islah etsin.






    +100000000000

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Alman mı japon mu denilirse cevabım kesinlikle Alman olur...

    Alman'mı Amerikan'mı denilirse cevabım kesinlikle Amerikan olur...
  • Servis kalitesi, malinin arkasında durma , çileden çıkmadan işinizi halletme dersen Toyota derim. Yıllarca kullandım. Babam halen kullanıyor. Başka marka aldırmıyorum.

    Diğer markalar ne kadar iyi olursa olsun servis kalitesi ve sorunsuzlukta toyota ile yarışmaz. Bu markanın felsefesi .

    Renault kullandım , aynı sorundan 4 defa değişim yaptırdım , servisinden memnun kalmadım hiçbir zaman.

    Vw kullandım , yolcu kapısının camı açılıp kapanirken ses geliyor dedim normal dedi adam. O zaman sürücü tarafı bozuk çünkü ondan ses gelmiyor dedim. ( bana sakın o servisin elemanından kaynaklanıyordur demeyin , adam gibi bir firmanın her servisi aynı kalite ve donanımda , bilgili personele sahip olmalı)

    BMW kullanıyorum ama ondan da pek ümidim yok zira Avrupa haritasi istedim , adam var zaten içinde dedi :) , diğer servisi aradım 360 eur istedi. Kısaca kafamda fikir oluştu az çok.

    Ama Alman için Mercedes denince dururum. Geçen gün bir arkadaşımın babasına ait 12 yaşındaki e serisi arabanin arka cam perdesi bozulmuş. Servis garantiden değiştirmiş. İşte budur dedim . Bir sonraki aracımı nasip olursa Mercedes seçeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ridleyscott -- 19 Ağustos 2012; 11:27:08 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkerr_83

    şöyle yorumlara göz attımda. Japon arabalarını yani honda ve toyota gibi markaları hep mercedes bmv ve audi gibi markalarla kıyaslama yapmışlar. Kimse opel ford gibi kıyaslama yapmamış. Halbuki toyota honda gibi araçlar opel ve ford gibi araçlarla kıyaslanması gerekiyor diye düşünüyorum.

    toyotanın karsısına ne yapsınlar vw yı mı koysunlar.

    mercedesın bmwnın karsısına kalkıp lexusu, infiniti yi falan da koyamayacaklarına gore, gecme sansı olan markaları koyuyorlar
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.