Şimdi Ara

ALMAN MI, JAPON OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
892
Cevap
12
Favori
107.897
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Şahbaba

     ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?


    AUDI MERCEDES BMW


    Hayır mercedesi yoldan çıkarsalarmış
    nası olsa test aracı
    resmen dışarda gidio adam




  • Audi baya karizmatik çıkmış..

    Makyajlısınıda bugün canlı gördüm..Stoplar gayet hoştu..
  • ikiside iyidir ama bir bildigim var diger ülkelerden üstün olarak ilk 2 sırada hep alman ve japon vardır .tercih etmek zordur.başka ülkenin arabasına binen araba degiştirecegi zaman başka marka ve ülkeleride deniyim diyebiliyor ama almana binen yine alman alıyor kopamıyor.japon alan yine japon alıyor kopamıyor çünkü gerçekten sahibini pek üzmeyen saglam konforlu araba yapıyorlar her ikiside.ben alman aracına biniyorum bunuda belirteyim
  • cok paraya az donanım almak istiyorsan alman aracı alcaksın , az paraya cok sey almak istiyorsan japon alcaksın
  • sorunsuzluk motor istiyosan japon konfor istiyosan alman
  • Şu sorunsuzluk konusunda çok dar pencereden konuşuyo herkes..

    Sanki Alman arabaları acaip sorunlu markalar..

    Ayrıca devir eski devir değil güncelleyin artık persfektiflerinizi..

    Önceden japon araçları elektronik aksam yönünden zayıftı şimdi ise gelişmiş sistemleri kullanıyolar aynı almanlar gibi..

    Bu sebepden dolayı bu tezde artık yavaş yavaş çürüyor..corollaların eski corollalar kadar sorunsuz olmadığı bir gerçek..

    Japonlar en büyük kozlarını kaybediyolar..Motorda da almanlar boş durmuyor..

    Ekoller birbirine yaklaşıyor ister istemez her ne kadar almanlar prensiplerini korumaya çalışsada japonlar için aynı şeyi söylemek zor olsa gerek..

    İyi Forumlar..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Şu sorunsuzluk konusunda çok dar pencereden konuşuyo herkes..

    Sanki Alman arabaları acaip sorunlu markalar..

    Ayrıca devir eski devir değil güncelleyin artık persfektiflerinizi..

    Önceden japon araçları elektronik aksam yönünden zayıftı şimdi ise gelişmiş sistemleri kullanıyolar aynı almanlar gibi..

    Bu sebepden dolayı bu tezde artık yavaş yavaş çürüyor..corollaların eski corollalar kadar sorunsuz olmadığı bir gerçek..

    Japonlar en büyük kozlarını kaybediyolar..Motorda da almanlar boş durmuyor..

    Ekoller birbirine yaklaşıyor ister istemez her ne kadar almanlar prensiplerini korumaya çalışsada japonlar için aynı şeyi söylemek zor olsa gerek..

    İyi Forumlar..






    Bir motor sorunsuzluğudur gidiyor,sanırsın ki diğerlerinin motoru sorun çıkartıyor hep.

    Bir de Japon motorları uzun ömürlüdür,şu kadar km.yapar.Herkes anlasın,günümüz teknolojisinde hemen hemen bütün araçların motorları,düzenli bakım ile rahat bir şekilde 400-500 bin km. görür.

    Toyota'nın sorunsuzluk imajı silinmeye başladı bence.Forumda Corolla şikayetleri konusunda okuduk,gördük.O yüzden Toyota şöyle mükemmel,sorunsuz vs. lafı gerilerde kaldı.Araç komplike oldukça sorun çıkarma ihtimali artar.Uno varken bakım harici servise hiç gitmezken,Passat'ı aldıktan 1 ay sonra göstergelerde sorun oldu,sanayiye götürdüm paneli söküp,tekrar taktılar düzeldi.Düşünün iki aracında dağlar kadar fark var,ama sorun çıkabiliyor.

    Bunu da geçtim,Japon arabalarında detaya fazla önem verilmez (Honda tasarıma daha çok önem veriyor).Araba sağlam olsun yeter mantığı var gibi.Ama Avrupalılara (Almanlar ilk sırada) işin içine sürüş keyfi de katılıyor,konfora,kaliteye daha çok önem veriyor.

    Avrupalı bir arabaya binen birisi (benim için Fransızlar hariç,hiç sevmem kendilerini) ,kolay kolay Japon tercih etmez.Japonların da fanatikleri var tabi.

    Uzun lafı kısası,bundan böyle Almandan şaşmam.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Şu sorunsuzluk konusunda çok dar pencereden konuşuyo herkes..

    Sanki Alman arabaları acaip sorunlu markalar..

    Ayrıca devir eski devir değil güncelleyin artık persfektiflerinizi..

    Önceden japon araçları elektronik aksam yönünden zayıftı şimdi ise gelişmiş sistemleri kullanıyolar aynı almanlar gibi..

    Bu sebepden dolayı bu tezde artık yavaş yavaş çürüyor..corollaların eski corollalar kadar sorunsuz olmadığı bir gerçek..

    Japonlar en büyük kozlarını kaybediyolar..Motorda da almanlar boş durmuyor..

    Ekoller birbirine yaklaşıyor ister istemez her ne kadar almanlar prensiplerini korumaya çalışsada japonlar için aynı şeyi söylemek zor olsa gerek..

    İyi Forumlar..


    aynı şeyi söyledim düşünceleriimiz aynı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: selim82

    cok paraya az donanım almak istiyorsan alman aracı alcaksın , az paraya cok sey almak istiyorsan japon alcaksın


    Özet olarak...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Güneydoğu

    quote:

    Orjinalden alıntı: selim82

    cok paraya az donanım almak istiyorsan alman aracı alcaksın , az paraya cok sey almak istiyorsan japon alcaksın


    Özet olarak...

    cok da ucuk fiyat aralığı olduğunu sanmıyorum
  • boşver Almanı,japonu
    yerli malı yurdun malı
    herkes onu kullanmalı
    70 lerin anadolu!
  • öyle bi anlatiliyor ki sanki alman araclari cok konforlu, japonlar cok konforsuz. alman araclarinda surus zevki cok fazla japonlarda surus zevki yok veya alman motorlari iyi japonlar sorunsuz vs. vs. bikere avensisisn d sınıfının en sessiz araclarindan biri olmasi ,surus zevki derken neyi kastediyorlar anlamadim. bir markanin 2 modeli bile birbirinin yakalaigi basariyi gosteremezken nasil butun japon ve almanlar kıyaslanabiliyor bilemiyorum. motorlar iyi derken de ne kastediliyor anlamis degilim. 10 yildir 2litre 240 beygir atmosferik s2000 varken 2 yildir 2.0 200 Turbolu motor yapan vw nin motorlarimi cok ustun oldu japonlardan. veya efsane supra motorundan mi iyiymis alman motorlari ? gecin bunlari vw 1.4 e turbo takti almanlar kral oldu. bi bizde oldu zaten. boyle sacma vergilendirme bi yunanistanda bi bizde var koca dunyada. yoksa amerikada golfleri bile 2.5 litre satiyolar sorunsuzluk konusuna gelince bana gore japonlar hala onde . bu fikrimde forumdan birinin aldigi opel insignia konusudna yasadigi sorunlar, fiestanin 2 ayda koltuklarinin bozulmasi , boyasinin dokulmesi vs. gibi kronik sorunlari hadi bunlar sadece bu forudma gorduklerimiz genel olarak satilan 1000 aractan ariza nedeniyle servise en az gitme sayinsinin ilk 10 daki araclardan 9 unun JAPON olmasida bir gosterge. tabiki artik arada daglar kadar farklar kalmadigida bir diger gercek.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Exxcrea

    öyle bi anlatiliyor ki sanki alman araclari cok konforlu, japonlar cok konforsuz. alman araclarinda surus zevki cok fazla japonlarda surus zevki yok veya alman motorlari iyi japonlar sorunsuz vs. vs. bikere avensisisn d sınıfının en sessiz araclarindan biri olmasi ,surus zevki derken neyi kastediyorlar anlamadim. bir markanin 2 modeli bile birbirinin yakalaigi basariyi gosteremezken nasil butun japon ve almanlar kıyaslanabiliyor bilemiyorum. motorlar iyi derken de ne kastediliyor anlamis degilim. 10 yildir 2litre 240 beygir atmosferik s2000 varken 2 yildir 2.0 200 Turbolu motor yapan vw nin motorlarimi cok ustun oldu japonlardan. veya efsane supra motorundan mi iyiymis alman motorlari ? gecin bunlari vw 1.4 e turbo takti almanlar kral oldu. bi bizde oldu zaten. boyle sacma vergilendirme bi yunanistanda bi bizde var koca dunyada. yoksa amerikada golfleri bile 2.5 litre satiyolar sorunsuzluk konusuna gelince bana gore japonlar hala onde . bu fikrimde forumdan birinin aldigi opel insignia konusudna yasadigi sorunlar, fiestanin 2 ayda koltuklarinin bozulmasi , boyasinin dokulmesi vs. gibi kronik sorunlari hadi bunlar sadece bu forudma gorduklerimiz genel olarak satilan 1000 aractan ariza nedeniyle servise en az gitme sayinsinin ilk 10 daki araclardan 9 unun JAPON olmasida bir gosterge. tabiki artik arada daglar kadar farklar kalmadigida bir diger gercek.


    s2000 den başka aracda bu motoru kullandılar mı yani C sınıf olsın D sınıfı olsun sanırım kullanmadılar.
    almanların bu tip bir motora ihtiyacı varmı hangi aracında kullanıcak hadi onu gec bu birazda aracların pazarlandığı yerlere göre belirlenir alıcısına göre arac üretirsin. vw golf GTI a 2,0 turbo motor koymuştu o sınıfda bir arac için yeterliydi zaten s2000 ne rakip olacak bir alman arabası yok o karasorde o sınfda bir arac yok durum böyle olunca cok performanslı bir motorada gereck yok beklentilere karşılık versin yeter ( bmw z4 z8 ) s2000 e rakip onların motorlarını ispatlamaya gerek yok bir de s2000 alt devirlerde ölüdür güç istiyorsan cok yüksek devirlerde kullanacaksın bu tamamen tüketici tercihi aracın pazarlandığı ülke insanlarının beklentisine göre yapılmış pazar taktikleri japonlar nasıl 2,0cc den 245 beygir aldıysa bugün almanlar ekonomik şartlara göre 1,4 cc den 140 ve 160 gb lik araclar cıakrttılar turbomudur vardır turbodur ama tüketici bunu istiyordu s2000 ninde motor ömrünün cok olduğunu sanmıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Balanced blue -- 11 Nisan 2009; 1:25:42 >




  • bu konu çok göreceli herkesin fikri görüşü elbette bambaşka...

    japonlar....

    yeni tasarımlar gayet güzel sorunsuzlukları kaliteyi arttırmaları mod a yatkın oluşları.. vs..

    honda toyota mazda en favori japon otolarım... eski ve yani bazı modelleri ve efsane olmuş hız makineleri filan anlarsınız...

    almanlar.... işte orda bi dururum...

    en başta rüyalarımın hatta inş. sahip olmayıda nasip eder rabbim bi BMW delisi olarak hastasıyım alman araçlarının...

    konfor kalite mükemmel motorlar ve torklar.. M AMG RS ler dimi yaaaa...

    BMW AUDI MERCEDES PORCSHE VOLKSWAGWEN ...

    ee işe burdan bakında almanlar bu konuda benim 1 numaram...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orjinalden alıntı: Şahbaba

     ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?


    AUDI MERCEDES BMW


    Hayır mercedesi yoldan çıkarsalarmış
    nası olsa test aracı
    resmen dışarda gidio adam


    merso sağa kaçmış




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Exxcrea

    öyle bi anlatiliyor ki sanki alman araclari cok konforlu, japonlar cok konforsuz. alman araclarinda surus zevki cok fazla japonlarda surus zevki yok veya alman motorlari iyi japonlar sorunsuz vs. vs. bikere avensisisn d sınıfının en sessiz araclarindan biri olmasi ,surus zevki derken neyi kastediyorlar anlamadim. bir markanin 2 modeli bile birbirinin yakalaigi basariyi gosteremezken nasil butun japon ve almanlar kıyaslanabiliyor bilemiyorum. motorlar iyi derken de ne kastediliyor anlamis degilim. 10 yildir 2litre 240 beygir atmosferik s2000 varken 2 yildir 2.0 200 Turbolu motor yapan vw nin motorlarimi cok ustun oldu japonlardan. veya efsane supra motorundan mi iyiymis alman motorlari ? gecin bunlari vw 1.4 e turbo takti almanlar kral oldu. bi bizde oldu zaten. boyle sacma vergilendirme bi yunanistanda bi bizde var koca dunyada. yoksa amerikada golfleri bile 2.5 litre satiyolar sorunsuzluk konusuna gelince bana gore japonlar hala onde . bu fikrimde forumdan birinin aldigi opel insignia konusudna yasadigi sorunlar, fiestanin 2 ayda koltuklarinin bozulmasi , boyasinin dokulmesi vs. gibi kronik sorunlari hadi bunlar sadece bu forudma gorduklerimiz genel olarak satilan 1000 aractan ariza nedeniyle servise en az gitme sayinsinin ilk 10 daki araclardan 9 unun JAPON olmasida bir gosterge. tabiki artik arada daglar kadar farklar kalmadigida bir diger gercek.


    International Engine of the Year 2008
    YILIN EN İYİ MOTORU
    BMW 3-litre Twin Turbo (135, 335, X6)

    Rakipleri ve Neticeleri:

    1. BMW 3-litre Twin Turbo (135, 335, X6) 380

    2. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Touran, Tiguan, Jetta) 287

    3. Volkswagen/Audi 2-litre 4-cylinder Turbo FSI (A3, A4 Cabrio, A6, TT, Eos, Jetta, Skoda Octavia, Seat Altea, León, Golf GTi) 270

    4. BMW 4-litre V8 (M3) 241

    5. BMW 5-litre V10 (M5, M6) 151

    6. BMW-PSA 1.6-litre Turbo (MINI Cooper S, Clubman, Peugeot 207, 308) 149

    7. Subaru 2.5-litre flat four Turbo (Forester, Impreza, Outback, Legacy) 78

    8. Toyota 1-litre 3-cylinder (Aygo,Yaris/Echo/Vitz, Citroën C1, Peugeot 107, Subaru Justy) 69

    Best New Engine of 2008
    (Yılın En İyi Yeni Motoru)
    BMW 2-litre Diesel Twin Turbo (123d)

    Rakipleri ve aldıkları neticeler :

    1. BMW Diesel 2-litre Twin Turbo (123d) 257

    2. BMW 4-litre V8 (M3) 218

    3. Subaru Diesel 2-litre flat four Turbo (Outback) 201

    4. Audi 5-litre V10 (RS6) 166

    5. Nissan 3.8-litre Twin Turbo (GT-R) 147

    6. Volkswagen 1.4-litre TSI (Audi A3, Seat Leon, Altea, VW Golf, Eos, Jetta, Passat) 115

    Best Performance Engine
    ( Yılın Performans Motoru )
    Porsche 3.6-litre Turbo (911 Turbo, 911 GT2)

    Rakipleri ve Neticeleri :

    1. Porsche 3.6-litre Turbo (911 Turbo, GT2) 137

    2. BMW 5-litre V10 (M5, M6) 134

    3. BMW 4-litre V8 (M3) 133

    4. Ferrari 6-litre V12 (599 GT 125

    5. Nissan 3.8-litre Twin Turbo (GT-R) 124

    6. Audi 5-litre V10 (RS6) 108






  • quote:

    Orjinalden alıntı: DH-ALEMDAR



    International Engine of the Year 2008
    YILIN EN İYİ MOTORU
    BMW 3-litre Twin Turbo (135, 335, X6)

    Rakipleri ve Neticeleri:

    1. BMW 3-litre Twin Turbo (135, 335, X6) 380

    2. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Touran, Tiguan, Jetta) 287

    3. Volkswagen/Audi 2-litre 4-cylinder Turbo FSI (A3, A4 Cabrio, A6, TT, Eos, Jetta, Skoda Octavia, Seat Altea, León, Golf GTi) 270

    4. BMW 4-litre V8 (M3) 241

    5. BMW 5-litre V10 (M5, M6) 151

    6. BMW-PSA 1.6-litre Turbo (MINI Cooper S, Clubman, Peugeot 207, 308) 149

    7. Subaru 2.5-litre flat four Turbo (Forester, Impreza, Outback, Legacy) 78

    8. Toyota 1-litre 3-cylinder (Aygo,Yaris/Echo/Vitz, Citroën C1, Peugeot 107, Subaru Justy) 69

    Best New Engine of 2008
    (Yılın En İyi Yeni Motoru)
    BMW 2-litre Diesel Twin Turbo (123d)

    Rakipleri ve aldıkları neticeler :

    1. BMW Diesel 2-litre Twin Turbo (123d) 257

    2. BMW 4-litre V8 (M3) 218

    3. Subaru Diesel 2-litre flat four Turbo (Outback) 201

    4. Audi 5-litre V10 (RS6) 166

    5. Nissan 3.8-litre Twin Turbo (GT-R) 147

    6. Volkswagen 1.4-litre TSI (Audi A3, Seat Leon, Altea, VW Golf, Eos, Jetta, Passat) 115

    Best Performance Engine
    ( Yılın Performans Motoru )
    Porsche 3.6-litre Turbo (911 Turbo, 911 GT2)

    Rakipleri ve Neticeleri :

    1. Porsche 3.6-litre Turbo (911 Turbo, GT2) 137

    2. BMW 5-litre V10 (M5, M6) 134

    3. BMW 4-litre V8 (M3) 133

    4. Ferrari 6-litre V12 (599 GT 125

    5. Nissan 3.8-litre Twin Turbo (GT-R) 124

    6. Audi 5-litre V10 (RS6) 108






    ee zaten bu ödülleri çoğu şeyi açıklıyor..




  • Arkdaşlar, tüm katılan ve fikir beyan eden arkadaşlara teşekkürler.
    Araba işi zevk işi. Herkes iyi arabaya binmek ister ama imkan meselesi.
    Almanlar otomotiv sektöründe epey mesafe katetmişler. Birbirinden güzel markalar bunu gösteriyor.
    Japon arabaları da büyük gelişim içerisinde. Öte yandan, Alman oto sektörü gerçekten süper.
    Arkadaşlar, bindiğiniz araba ne olursa olsun sonuçta kazasız sürüşler diliyorum.
  • Arkadaşlar, bu başlık altında seviyeli ve okuyanlar için faydalı bir bilgi alışverişi ortamı oluşturduğunuz için teşekkürler...


    Alman ve japon arabaları dışındaki ülke arabaları da güzel. Ama burada iki ülkenin araçları hakkında bir fikir edinmek amaçlandı.

    Hangi arabayı alırsanız alın, sağlıkla kullanmak çok önemli. Kazasız sürüşler diliyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyinn06 -- 13 Nisan 2009; 22:06:23 >
  • Yardımcı olabilmişizdir inşallah...
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.