Şimdi Ara

aman dikkat!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar sizi nekadar ilgilendirir bilmiyorum ama dikkatinizi çekmek için anlatmak istedim.

    03.11.2005 tarihinde araştırarak aldım(469ytl) cx75 imi.gerçekten özellikleriyle acayip ilgimi çekti.gerçekten telefon harika.yaklaşık 2 ay kadar kullandıktan sonra arıza yaptı.menulerde gezerken cihaz kapanmaya reset atmaya başladı.şansa bak.

    02.01.2006 da yetkili servis TELESERVICE int. Ltd.Şti. ye teslim ettim.
    Tamir edemediler ve cihaz değişimine karar verildi.

    buradan itibaren komik olan durum
    telefonumu hala(yaklaşık iki ay) teslim alamadım.(bugün 25.02.2006(yaklaşık iki ay))
    hegün telesevice nin destek hattını arıyorum 02165445644 (yaklaşık 53 kez)
    4 defa Siemens Müşteri hizmetlerine mail attım.
    sanırım 6 kez siemens müşteri hizmetlerini aradım.
    her defasında aynı sebep ve mazeret :)

    hehe(komik olduğu kadar düşündürücü de) sebep ise cihaz yurtdışına gönderilmiş yada yurtdışından parça gelecekmiş ve gümrükte takılmış......

    tüketici olarak gümrükte takılmasında benim suçum ne?

    yaklaşık 2 aydır telefonumu kullanamıyorum.emektar(yedek) nokia 3310 saolsun.

    özellik olarak emsallerinden fiyat olarak çok iyi.çok memnundum ama DİKKAT edin sakın arızalanmasın sizde benim gibi 2 ay eliniz kolunuz bağlı bekleyebilirsiniz.

    Tüketici hakem heyetine başvurdum.yerimde olsanız seçeneğiniz olsa hangisini seçerdiniz.
    1.cihazı yenisiyle değiştiririm.
    2.bedel iadesi isterim ve başka bi telefon markasını tercih ederim.
    3.elimden geleni ardıma koymam ve tazminat davası açarım.
    4.başka seçeneğim yok beklerim.

    Siemens CX75 gerçekten harika telefon (bluetooth hariç) ama DESTEK için aynı şeyleri söyleyemem.müşteri hizmetleri kibar ve yardımsever ama icraat yok.
    BU OLAYIN SİZİN BAŞINIZADA GELME İHTİMALİNİ GÖZ ARDI ETMEYİNİZ. BİR KEZ DAHA DÜŞÜNÜNÜZ:







  • tuketici koruma wakfını ara a bak nooluyo
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ceyran

    tuketici koruma wakfını ara a bak nooluyo



    HİÇBİŞEY OLMUYOR.
  • sikayetvar.com a bence sikayet et bak neler oluyor
  • Arkadaşlar oturduğunuz ilçedeki genellikle kaymakamlığa yada belediye ye bağlı Tüketici Hakem Heyetine Başvurabiliyorsunuz.

    Haklı olduğunuzu düşündüğünüz bi durum varsa(Bkz.Tüketici Koruma Kanunu) internette heryerde güncel halini bulabilirsiniz.Okuyunuz ve Şikayetinizi bi dilekceyle(onun örnekleride de var internette) Heyete iletiniz.

    Ben 20.02.2006 da şikayette bulundum. 01.03.2006 da toplantıya çağrıldım. Toplantıdan birgün önce de Sıfır Km telefonumu aldım.

    Yani haklı olduğunuz durumlarda şikayet ediniz.Duyarsız kalmayınız.Kesinlikle sonuç alıyorsunuz.

    Ürünün garantili olması işi kolaylaştırıyor. Garantili almaya çalışınız.

    Şu ana kadar cevap yazan arkadaşlara ayrıca teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fevzizafer -- 14 Mart 2006; 21:26:06 >




  • arkadaşlar bende aldım ilk çıktığında ... aldıgımın ikinci haftası telefon kafayı yedi servise verdim yaklaşık 5 hafta sonra teslim aldım(yenisini verdiler )şimdilik bi sorun çıkarmıyor ama bundan sonra SİEMENS markasını asla almam.....
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Pasta-Cila AMAN DİKKAT OKUYUN
    17 yıl önce açıldı
    FORUM DİKKAT EDİN...
    20 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.