edit :22.gün sonunda yeni cihazım ulaştı edit :arkdaşlar bugün tam 3.hafta bitiyor iş günü olarak,yine aradım ,bildiğiniz gibi series x stokları yok ,bekledim günlerce .İlk gün preorder yapıp bir hayal kırıklığı yaşadım.Ama bugün kargolama safasına geçildiğini söylediler.P.tesi bende olacaktı ama sokağa çıkma yasağı var,inşallah salı alırım elime. Hep derler çıkış konsolunu alma bozuk çıkabilir ,bende derdim milyonlarca üretiliyor 10.000 de 1 olabilir,xbox 360 da başıma geldi seried x dede aynısı oldu.Allahım sen gelecek ps5 imi koru. farklı elektrik kabloları,prizler,ekrablarda denedim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phantom_coal -- 8 Aralık 2020; 22:44:52 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Amazon.de den aldığım Xbox series X 'im 2.gün bozuldu
-
-
Geçmiş olsun. Xbox.com üzerinde cihazlarım kısmından yada xbox destek hattını arayıp kayıt açtırın. Konsolu göndereceğiniz yerin aşağıdaki adres ile aynı olup olmadığını teyit edin. Şayet bu firma destek vermeye devam ediyorsa, firmayı arayıp konsolu elden teslim edip edemeyeceğinizi mutlaka sorun, çünkü UPS kargo teslimatı dışında elden teslimde arızalı ürünleri almıyorlar. Boşu boşuna adrese gitmeyin diye baştan uyarmak istedim.
IQOR Elektrik Elektronik Ticaret Limited Sirketi
Meclis Mahallesi
Teraziler Caddesi
Karacaoglan Sokak
No:7
34785 Sancaktepe
Istanbul/Türkiye
0216 526 20 67
Ellerinde ürün varsa 1-2 gün içerisinde sıfır cihaz ile değişim yaparlar. Cihaz yoksa maks. 15 gün beklersiniz.
Son olarak değişim için sadece konsolun kendisini gönderiyorsunuz, kablolar ve gamepad siz de kalacak.
Xbox destek hattı 0 (212) 370 55 55
Microsoft destek hattı 0 850 3902777
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 15 Kasım 2020; 14:8:12 >
-
çok teşekkürler.
-
Geçmiş olsun, gelişmelerden haberdar edin bizi.
-
Maalesef bu biraz şans. 100'de 1 ihtimâl arızalı oluyor bu ürünler. 2. partı da beklesek öyle olacak 3. partı da. Aslında değişen bir şey yok. Ciddi bir kronik sorun olursa zaten tüm cihazlar toplatılır.
Sadece çıkış dönemi olduğundan, çok fazla satın alım olduğundan hâliyle arıza durumları da normalden fazla duyuluyor. Aslında konsolun çıkışında da sonunda da 100'de 1 ihtimâl sorun yaşanıyor. Sans, kısmet artık :(
-
Yurtdışı mı Tr cihaz mı diye sormayacağım zira Microsoft global garanti veriyordu. Şu firmanın en beğendiğim tarafı. Geçmiş olsun, Microsoft sorunu en kısa sürede çözecektir. Umarım kronik bir sorun değildir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: evo_4
Yurtdışı mı Tr cihaz mı diye sormayacağım zira Microsoft global garanti veriyordu. Şu firmanın en beğendiğim tarafı. Geçmiş olsun, Microsoft sorunu en kısa sürede çözecektir. Umarım kronik bir sorun değildir.Amazon almanya ama microsoft tr garantisinde diye biliyorum,yarın yolluyacağım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: phantom_coalAmazon almanya ama microsoft tr garantisinde diye biliyorum,yarın yolluyacağım.
Alıntıları GösterKonsolu kayıt etmediyseniz eğer aşağıdaki adresten cihaz ekle diyerek kayıt edin.
-
Ekledim hocam,zamanında 2.el amazon almanyadan alınmış xbox elite series gamepadi hiç bir aksesuarı olmadam(değişebilir tuş,pad,analoglar hariç)yollayıp sıfır kutusunda yenisini almış biri olarak sıkıntı yaiayacağımı düşünmüyorum.Ama işte yeni aldık bir heves haftasonu evde vakit geçirecektik,kısmet.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Sony olsa uğraşırdınız ama Microsoft çok rahat bu konuda içiniz rahat olsun.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
şanssızlık ama MS değişim yapar muhakkak.
-
quote:
Orijinalden alıntı: snakefatihşanssızlık ama MS değişim yapar muhakkak.
Evet yarın ups kargoya vereceğim,adrese geliyorlarmış ücretsiz,microsft farkı,her ne kadar favorim sony olsada ,içim rahat ms değişecek büyük ihtimalle.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam kafan rahat olsun. Paketinde sıfır cihaz gelecek evine. Milyonlarca cihaz üretiliyor illa ki aralarında sos lu olan çıkacak bu kaçınılmaz bir şey. Geçmiş olsun.quote:
Orijinalden alıntı: phantom_coalEvet yarın ups kargoya vereceğim,adrese geliyorlarmış ücretsiz,microsft farkı,her ne kadar favorim sony olsada ,içim rahat ms değişecek büyük ihtimalle.
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackTower_35 -- 16 Kasım 2020; 0:4:7 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
ms bu konuda çok iyi sorun yok "0" ı gelir.
-
Geçmiş olsun. Ellerinde cihaz varsa en kısa sürede değişim yapacaklardır...
-
Büyük şanssızlık olmuş geçmiş olsun.
-
Bende bugün gamepad değişime gönderecem bakalım ne kadar sürede gelecek
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Geçmiş olsun fakat büyütülecek bir şey yok MS size çağrı kaydı oluşturuyor UPS ile geri yolluyorsunuz, ertesi gün yeni konsolu adresinize gönderiyor. Sistem bu kadar basit, 0 bürokrasi.
-
Yeni nesil gamepad mi bozuldu hocam?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet
Ses giriş yeri bozuldu
Tabi benim suçum o ayrı konu :)
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Sony olsa uğraşırdınız ama Microsoft çok rahat bu konuda içiniz rahat olsun.
|
Geçmiş olsun. Xbox.com üzerinde cihazlarım kısmından yada xbox destek hattını arayıp kayıt açtırın. Konsolu göndereceğiniz yerin aşağıdaki adres ile aynı olup olmadığını teyit edin. Şayet bu firma destek vermeye devam ediyorsa, firmayı arayıp konsolu elden teslim edip edemeyeceğinizi mutlaka sorun, çünkü UPS kargo teslimatı dışında elden teslimde arızalı ürünleri almıyorlar. Boşu boşuna adrese gitmeyin diye baştan uyarmak istedim. IQOR Elektrik Elektronik Ticaret Limited Sirketi Meclis Mahallesi Teraziler Caddesi Karacaoglan Sokak No:7 34785 Sancaktepe Istanbul/Türkiye 0216 526 20 67 Ellerinde ürün varsa 1-2 gün içerisinde sıfır cihaz ile değişim yaparlar. Cihaz yoksa maks. 15 gün beklersiniz. Son olarak değişim için sadece konsolun kendisini gönderiyorsunuz, kablolar ve gamepad siz de kalacak. Xbox destek hattı 0 (212) 370 55 55 Microsoft destek hattı 0 850 3902777 |
Gelişmeleri paylaşayım dedim,Microsoft servisinden aradılar 10 iş günü içinde değişim yapıyorlarmış.
|
Arkadaşlar gelişmleri anlatayım.
Microsoft hesabına login olduktan sonra support kısmından telefon numaranızı giriyorsunuz ve 14 dakika içinde aracağınızın bildirimi geliyor. Amerika'dan aranıyorsunuz microsoft çağrı merkezi yani.Arayan kişi Türkçe konuşuyor. Sorunu anlatıyorsunuz,tabi size tekrar fişe takın ,basılı tutun vsvs diyor.neyse size bir servis no veriyor bunu kaydediyorsunuz.Konsolu bir kutuya koyun diyorlar ama konsoldan başka hiç birşey olmaması belirtiliyor,ayakkabı kutusuna koyun diyor ama series x çizme kutusuna sığar anca.Kutunun üstüne servis noyu yazıyorsunuz. 24 saat içinde mail geliyor,bir kod ile ups i arayıp o kodu veriyorsunuz,evinize gelip konsolu arayıp servise götürüyor. Amazon almanyadan aldım Türkiyeden değil sorduğumda Amerikadan alsam bile bu hizmeti alabiliyormuşuz,Türkiye garantisinin hiç bir anlamı yok.Tr den alsanız bile prosedür aynı. |
Benzer içerikler
- xbox çocuk oyunları
- aynı ekranda 2 kişilik oyunlar xbox
- kahraman konsol güvenilir mi
- xbox 2 kişilik oyunlar
- xbox series s alınır mı
- black myth wukong xbox
- en çok oynanan oyunlar
- god of war xbox
- gt6 ne zaman çıkacak
- mafia the old country ne zaman çıkacak
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X