Şimdi Ara

Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (18871. sayfa)

16 Kayıtlı Üye (6 Mobil) ve 106 Misafir (27 Mobil) - 89 Masaüstü33 Mobil
5 sn
377.427
Cevap
8.732
Favori
81.843.288
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1665 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • ensar14 E kullanıcısına yanıt
    Olmuyor kabul etmiyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Microsoft Edge kullanıcısına yanıt
    O nasıl olacak ,öyle bir secenek yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • celebic kullanıcısına yanıt
    valla ne diyelim. şu uğursuz dönem bitene kadar , herkes kendisine sahip çıksın. kim vurduya gitmesin.

    hoca nasrettin'in dediği gibi, devir, taşları bağlayıp, köpekleri salanların devri.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • samil422 S kullanıcısına yanıt
    ödeme yapıp o ay sipariş yoksa dediği oluyor onu demiş

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • samil422 S kullanıcısına yanıt

    2 seçenek sundu bana, dönem sonuna kadar devam eden üyelikte iade yapmıyor. Bir de hemen sonlanan üyelik iptal seçeneği var. Bu seçenekte kalan gün kadar geri iade yapıyor.

  • SquidGame kullanıcısına yanıt
    Members uygulamasından kod aldım fakat yeni amazon üyelik açmak zorunda kaldım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yhyilkrgll -- 22 Şubat 2025; 21:50:16 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Her şey ayan beyan yazıyor okuduğumuzu anlamada son sıralarda olduğumuz gene tescillendi veya birileri şart şurt demeden açık arayıp illa olsun diye zorluyor.


    "Kendilerine gönderilen ilk e-postanın gönderim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde belirtilen adımları tamamlayan Katılımcıların"


    "Bu kampanyadan yalnızca mevcut aktif Amazon Prime üyeliği olmayan kullanıcılar yararlanabilir. Mevcut ücretli Amazon Prime üyeliği bulunan kullanıcılar ve ticari müşteriler bu kampanyadan yararlanamaz. 12 ay içerisinde bir (1) defadan fazla ücretsiz üyelik hakkı kullanılamaz"


    "Her Katılımcı, kampanyaya 1 kez katılabilir.  Kampanya, başka kampanyalarla birleştirilemez ve ticari amaçlarla kullanılamaz."


    https://www.samsung.com/tr/amazon-prime-membership/




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 22 Şubat 2025; 21:56:10 >




  • Members uygulamasından kod aldım


    Daha önce Samsung bedava kod kullandığım hesaplardan birinde kabul etmedi birinde etti


    Not: E mail filan gelmedi, buradan gördüm haberim oldu


    Haber veren arkadaşa teşekkür ederim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkat -- 22 Şubat 2025; 22:24:31 >
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt

    Tesekkurler dostum, samsung tv aldik bi halta yaramadi, hediye vermedi. Alakasiz sekilde haybeden 4 ay üyeligim oldu)) Sağ ol))


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anywar kullanıcısına yanıt

    Hocam haddime değil belki ama -iş için kullanmayacaksanız- ben olsam geçmezdim.

  • Şu son kod mevzusundan anladığım, Amazon'da 1 hesap kullanan bir tek ben varmışım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kod paylaşabilen olursa duacı oluruz kendisine.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Microsoft Edge

    Üyeliği iptal ederken para iadesi isteyin. O zaman iptal oluyor.

    Üyeliği iptal edince kod ile aktifleştirebiliyor muyuz ?

  • Arkadaşlar mevcut prime aboneliğinizi bilgisayar üzerinden iptal edin. Para iadenizi alın. Direkt bugün anlık olarak iptal edin. Sonra kod ile tekrardan kayıt olun. Ben öyle yaptım oldu sıkıntı yok.


    Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _EngiN_ -- 23 Şubat 2025; 1:9:25 >
  • _EngiN_ kullanıcısına yanıt

    ben iptal etiğimde para iadesi seçeneği çıkmıyor, 5 gün kalmış üyeliğin bitmesine, böyle oluncada kodu girdigimde etkinleştirme başarısız diyor,


    para iadesini nasıl ve hangi kısımda seçiyorsunuz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mc Angel -- 23 Şubat 2025; 1:11:9 >
  • Mc Angel kullanıcısına yanıt

    Bilgisayar üzerinden iptal ettitğiniz sırada üyeliğimi iptal et diye bir kısım var. Çıkıyor. Telefondan uygulamadan çıkmayabilir.

  • Mc Angel kullanıcısına yanıt
    ödeme yapılan ay ya hiç sipariş geçmemiştir ya da ödeme sonrası çok az gün geçmiştir hocam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • _EngiN_ kullanıcısına yanıt

    sanrım üsteki arkadaşın dedigi gibi, yoksa bende pc den deniyorum para iade seçeneği çıkmıyor, 5 gün sonra üyeliğim bitince deneyecegim olursa yazarım buradan




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mc Angel -- 23 Şubat 2025; 1:16:8 >
  • ensar14 E kullanıcısına yanıt

    Ödeme günü 15 şubattı. 15 şubat sonrası sipariş geçmedim evet bundan olabilir.

  • albati kullanıcısına yanıt

    +1 :)

  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.