Sevgili dostlar, abile, ablalar, Bir konuda fikrinizi almak istiyorum. Ben elektronik anlamda herşeyimi Amazon Türkiye'den alan birisi olarak bu zamana kadar hiç bir problem yaşamadım. Fakat dün eşime Airfryer almak için Philips in modeli olan ve 2.700 TL olan modelini sipariş verdim. Hatta hızlı gelmesi için Prime üyesi olup 30TL de üstüne para verdim. Ertesi sabah ürün gerçekten hızlıca geldi. Ve eşim ürünün paketini komple açıp inceliyor hatta yetişmesem nerdeyse kullanacaktı. Fakat gördüğümde öyle şaşırdım ki ürün yanlış gelmiş. Cosori marka 6.4 LT. ve amazon fiyatı 5.000TL, hepsiburada'da 9.000TL olan bİr ürün gelmiş. Hemen hızlıca amazon ile iletişime geçip bana hızlıca yenisini gönderir misiniz dememe rağmen firma hiç bi şekilde acele etmiyor ve hafta sonu 1 mayıs vs derken 2-3 gün sonra sizden alınabilir ürün tarafımıza geldikten sonra yenisi gönderilir diyor. Benim hatam ne kardeşim bi an önce ürünümü yollayın dememe rağmen ilgilenmediler. Bende çok sinirlendim ürünü kullandım. Şuan istesemde muhtemelen iade almazlar. Şimdi benim sormak istediğim bunun bana herhangi bir zararı yararı varmı veya herhangi bir talep edebilir mi hukuken tüketici hatası değil ama yinede bilemedim. Bilgisi olan başına gelen arkadaşlar varsa aydınlatırsa sevinirim. Teşekkürler |
Bildirim