Hp Victus laptop almıştım dün, neyse kargoya verildi yola çıkmıştı kargo istanbul anadolu yakasındaydı sabah, 1 saat önce kontrol ettiğimde kargonun iade edildiği yazıyor. İade ve iptal işlemini ben yapmadım. Müşteri hizmetlerine ulaştım aradılar, benim iptal etmediğimi söyledim, bir kaç yer arandı doğrulandı. Kargo hasar gördüğünde kargo firması böyle bir insiyatif alınıyor denildi. Kolay Gelsin kargo takip nosunda bu yazıyor: 28 Kasım, Salı 16:58 Durdurma ve İade İsteği Alındı. ISTANBUL, TR TR 27 Kasım, Pazartesi Paket gönderildi Amazonun sipariş takip kısmında da alttaki yazıyor: Ne yazık ki kargo sırasında bir sorun oluştu. Paketinizi tarihine kadar almadıysanız lütfen güncelleme için buraya geri dönün. Yaşanan aksaklıktan dolayı özür dileriz. Şimdi iade sürecini ben başlatmadığım için iade etmiş gibi görünmüyorum amazon panelde, saçma sapan bir durumun ortasındayım, 6 taksitle aldığım için limitimde bloke olacak para iade süreci sorunsuz olsa bile. Üstüne birde ucuza alman şansımıda kaybetmiş oluyorum. Daha önce böyle bir saçmalık yaşayan var mı? |
Bildirim