Şimdi Ara

AMG 7G-TRONİC- BlueEfficiency AMG farkı nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
7.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • Kardeşim arabayı bilen yok ama herkesin fikri var maşallah. 1.8 CGI sahibiyim. Ben sana anlatayım C180 leri. Bu araç 2011 de makyaj yiyene kadar 1.6 kompressor 5 ileri şanzımanlı satıldı. Bu motor hem düşük performans hem aşırı tüketim ile çok eleştirildi ama kompressor motor olması hemen hemen her lpg ye uyumlu olmasını sağlıyor. 3 bin tl lik atiker de taktırabiliyosun 5 bin tl lik BRC de. Daha sonra 2011 de makyajlı kasa geldi. Bu kasaya E serisinde de kullandığı 1.8 CGI motorla getirdi. Bir yıl boyunca sattı fakat ülkemizde motor hacmine göre vergilendirme olduğu için rakipleri A4 ve BMW 3 ün karşısında geride kaldı.O yüzden 2012 yılının ilk yarısında makyajsız kasada olan 1.6 komp. 5 ileri şanzımanlı halde tekrar getirdi. 2012 yılının ikinci yarısında ise 1.8 motorun özellikle motor bloğunun üst kısmında yaptığı değişiklerle 1.6 hacme getirip tekrar 7 ileri şanzımanla tekrar satışa çıkardı. Ülkemizin ekonomik koşulları, yakıt fiyatları vs sebepleri ile en kötü motor olmasına rağmen arabayı bilen bilmeyen herkes kompressor de kompressor. Bir de dediğim gibi 2012 nin ilk yarısında makyajlı kasayla satılan komp motorlulara rağbet var. Bu motorların hepsine LPG oluyo tek fark kompressore hepsinin olması. 1.8 CGI motorlara uyan lpg modeli Prins VSI2'dir. Ücreti de 6500 - 7000 TL'dir ve %45 tasarruf sağlar. Aynı LPG kiti 1.6 CGI lere de uyumludur fakat onun ücreti 9 bin tl neden bilmiyorum.

    Kompressor motorların kronik termostat arızası bir iki de pompa vakası var. 1.8 CGI motorlarda zincir dişlisi sıkıntısı var kronik. Özellikle 100 bin km'de 2000 tl civarı para harcayıp zincir değiştirilmezse dişlilere zarar veriyor ve 8-9 bin tl lik masraf açabiliyor. Aynı sorun 1.6 CGI lerde nadir olmuş.Aralarında en performanslısı ve en keyiflisi 1.8 CGI'dir. Ayrıca bu araçları alınca gelecek 2.soru araç AMG mi. 3.soru Cam tavan varmı? Bazen iki sor yer değiştirebiliyor. İleride okuyacaklara da rehber olması açısından onlara da açıklık getireyim. Bu arabaya herkes yorum yaptığı için hemen herkes abi amg full olanı keşke amg alsaydın cart curt muhabbetine giriyor. Bu arabanın en full ü Selection Plus'tır. Koltuk ısıtma, çift renk direksiyon vs. En çok bilineni Avantgarde ve AMG dir. Avantgarde ve AMG arasındaki farklar ise süspansiyon ve görüntüdür. AMG sert ama yol tutuşu yüksek süspansiyonlara sahiptir. Ufak bi çukurda bile tak tuk geçer nasıl mercedes lan bu der yanındaki. Avantgarde konfor odaklıdır, süspansiyonları daha yumuşaktır. Ben özellikle avantgarde aldım o yüzden ama ne yalan söyleyeyim amg de çok yakışıklı duruyor. Dış tasarımda tamponlar vs farkları görürsnüz. Cam tavan benim aracımda yok ama insanlarda inanılmaz bir cam tavan takıntısı var alabiliyosanız özellikle cam tavanlı olsun. Cam tavanlı modellerde de su tahliye kanalları tıkanıyor arabanın içini su basıyo muhabbetleri var. Youtube da falan kanallar nasıl temizlenir diye videolar varmış sanırım. Özellikle yağışın arttığı bu günlerde kesinlikle bu kontrolü yapın aracı alırsanız. Bir sabah süprizle karşılaşmayın. Özetle durumlar budur.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    AMG 7G-TRONIC-BlueEfficiency: AMG Farkı

    Giriş

    Mercedes-Benz'in AMG serisi yüksek performanslı otomobillerle tanınırken, BlueEfficiency teknolojisi yakıt verimliliği ve düşük emisyonları vurgular. Bu iki özelliğin birleşimi, eşsiz bir sürüş deneyimi sunan AMG 7G-TRONIC-BlueEfficiency modellerini ortaya çıkarıyor.

    BlueEfficiency Teknolojisi

    BlueEfficiency, Mercedes-Benz'in yakıt verimliliğini ve çevre dostu performansı iyileştirmek için uyguladığı bir dizi teknolojidir. Bu teknolojiler arasında start-stop sistemi, aerodinamik iyileştirmeler ve verimli bir şanzıman bulunur.

    AMG ve BlueEfficiency Farkı

    AMG modelleri, güç ve performansa odaklanırken, BlueEfficiency modelleri yakıt verimliliğine ve düşük emisyonlara öncelik verir. AMG 7G-TRONIC-BlueEfficiency, bu iki özelliğin bir dengesini sunarak yüksek performansı yakıt verimliliğiyle birleştirir.

    Avantajları

    AMG 7G-TRONIC-BlueEfficiency, şu avantajları sunar:

    • Gelişmiş güç ve performans
    • İyileştirilmiş yakıt verimliliği
    • Düşük emisyonlar
    • Sportif sürüş deneyimi

    AMG ile Avantgarde arasındaki Fark

    Avantgarde, standart Mercedes-Benz modellerine göre daha şık ve sportif dış ve iç tasarım özellikleriyle karakterize edilir. AMG modelleri ise daha güçlü motorlar, gelişmiş süspansiyon sistemleri ve benzersiz tasarım unsurlarıyla Avantgarde modellerinden ayrılır.

    AMG ile AMG Plus arasındaki Fark

    AMG Plus, AMG modellerinin performansını daha da artıran bir dizi ek özellik sunar. Bu özellikler arasında daha güçlü motorlar, geliştirilmiş frenler ve özel dış tasarım öğeleri bulunur.

    C180 Fascination AMG Farkı

    C180 Fascination AMG, standart C180 modeline göre daha sportif bir görünüm ve his sunar. AMG ön ve arka tamponlar, AMG alaşım jantlar ve AMG direksiyon simidi gibi özelliklere sahiptir. Bununla birlikte, C180 Fascination AMG, AMG 7G-TRONIC-BlueEfficiency modellerinde bulunan yüksek performanslı motor ve gelişmiş şanzıman gibi özelliklere sahip değildir.

    Sonuç

    AMG 7G-TRONIC-BlueEfficiency, gücü yakıt verimliliğiyle birleştiren benzersiz bir sürüş deneyimi sunar. Bu modeller, yüksek performans tutkunları için mükemmel bir seçimdir, ancak aynı zamanda çevre bilincine de sahiptir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hepsi çok istemis nedense hele ilk ilandaki :) 1.4 TSI highline 2016 150 HP lik olanını 8 bin liralık hasar kaydı var 121 bin liraya aldık 3 ay önce 51 bin km'de :)

    Tabi Mercedes mercedestir ama ben olsam almam bu fiyatlara hakları 110-130 fazlası etmez
  • Edilir, ama bu fiyatlara değil.
  • Fiyatlar çok uçuk 160bin liralara güncel kasa bulunabilir ayrıca 1.8 motor tavsiye edilmiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mand1ra_Hekimi

    Fiyatlar çok uçuk 160bin liralara güncel kasa bulunabilir ayrıca 1.8 motor tavsiye edilmiyor
    Mercedes forumlarında herkes hem performans hem de lpg uyumu için 1.8 tercih ediyor. Siz neden böyle bir yorumda bulundunuz ?
  • ÖlüyenYörüler kullanıcısına yanıt
    Lpg uyumu için en uygun motor kompressor motor hocam malum çok noktalı enjeksiyon sistemi var
    Cgi motor ise turboya sahip lpg için uygun değil aksine forumlarda 1.8 motoru tavsiye edeni ben pek görmedim youtube m271 motor kronik sorunları yazarsanız çokça video mevcut
  • (İstanbul şehir içi tüketimi 7-8 Lt, şehir dışı tüketimi 6-6,5 Lt)

    (11-12 Lt. yakan kompresörlü 1800 cc ve 5 vitesli veya normal sunruflu modellerle karıştırmayınız)

    denilmis acıklamada, komp. cok mu yakıyor
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    W204 1.6 7g Tronic
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • O paralara güncel kasa bulunur bence.
  • Hakan.. kullanıcısına yanıt
    İstanbul şehir içi 7-8 litre yakması bence hayal. Min 9-10 litre yakar diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan..

    (İstanbul şehir içi tüketimi 7-8 Lt, şehir dışı tüketimi 6-6,5 Lt)

    (11-12 Lt. yakan kompresörlü 1800 cc ve 5 vitesli veya normal sunruflu modellerle karıştırmayınız)

    denilmis acıklamada, komp. cok mu yakıyor
    1.6 komp + 5 ileri tam otomatik versiyon çok yakan. 1.8 ve 5 ileri yok zaten.
    Makyajla bir kaç parti 1.8 +7 tronik geldi sonra onlarda 1.6 +7tronik oldu.
    Ancak lpg ye en uyumlu motor 1.6 komp, birde 1.6 komp + makyaj olunca ikinci elde değerleniyor.
    Bu arada istanbul şehiriçi 7-8 lt bu araç ile bence zor(sabah aksam trafiğinde)
  • Kardeşim arabayı bilen yok ama herkesin fikri var maşallah. 1.8 CGI sahibiyim. Ben sana anlatayım C180 leri. Bu araç 2011 de makyaj yiyene kadar 1.6 kompressor 5 ileri şanzımanlı satıldı. Bu motor hem düşük performans hem aşırı tüketim ile çok eleştirildi ama kompressor motor olması hemen hemen her lpg ye uyumlu olmasını sağlıyor. 3 bin tl lik atiker de taktırabiliyosun 5 bin tl lik BRC de. Daha sonra 2011 de makyajlı kasa geldi. Bu kasaya E serisinde de kullandığı 1.8 CGI motorla getirdi. Bir yıl boyunca sattı fakat ülkemizde motor hacmine göre vergilendirme olduğu için rakipleri A4 ve BMW 3 ün karşısında geride kaldı.O yüzden 2012 yılının ilk yarısında makyajsız kasada olan 1.6 komp. 5 ileri şanzımanlı halde tekrar getirdi. 2012 yılının ikinci yarısında ise 1.8 motorun özellikle motor bloğunun üst kısmında yaptığı değişiklerle 1.6 hacme getirip tekrar 7 ileri şanzımanla tekrar satışa çıkardı. Ülkemizin ekonomik koşulları, yakıt fiyatları vs sebepleri ile en kötü motor olmasına rağmen arabayı bilen bilmeyen herkes kompressor de kompressor. Bir de dediğim gibi 2012 nin ilk yarısında makyajlı kasayla satılan komp motorlulara rağbet var. Bu motorların hepsine LPG oluyo tek fark kompressore hepsinin olması. 1.8 CGI motorlara uyan lpg modeli Prins VSI2'dir. Ücreti de 6500 - 7000 TL'dir ve %45 tasarruf sağlar. Aynı LPG kiti 1.6 CGI lere de uyumludur fakat onun ücreti 9 bin tl neden bilmiyorum.

    Kompressor motorların kronik termostat arızası bir iki de pompa vakası var. 1.8 CGI motorlarda zincir dişlisi sıkıntısı var kronik. Özellikle 100 bin km'de 2000 tl civarı para harcayıp zincir değiştirilmezse dişlilere zarar veriyor ve 8-9 bin tl lik masraf açabiliyor. Aynı sorun 1.6 CGI lerde nadir olmuş.Aralarında en performanslısı ve en keyiflisi 1.8 CGI'dir. Ayrıca bu araçları alınca gelecek 2.soru araç AMG mi. 3.soru Cam tavan varmı? Bazen iki sor yer değiştirebiliyor. İleride okuyacaklara da rehber olması açısından onlara da açıklık getireyim. Bu arabaya herkes yorum yaptığı için hemen herkes abi amg full olanı keşke amg alsaydın cart curt muhabbetine giriyor. Bu arabanın en full ü Selection Plus'tır. Koltuk ısıtma, çift renk direksiyon vs. En çok bilineni Avantgarde ve AMG dir. Avantgarde ve AMG arasındaki farklar ise süspansiyon ve görüntüdür. AMG sert ama yol tutuşu yüksek süspansiyonlara sahiptir. Ufak bi çukurda bile tak tuk geçer nasıl mercedes lan bu der yanındaki. Avantgarde konfor odaklıdır, süspansiyonları daha yumuşaktır. Ben özellikle avantgarde aldım o yüzden ama ne yalan söyleyeyim amg de çok yakışıklı duruyor. Dış tasarımda tamponlar vs farkları görürsnüz. Cam tavan benim aracımda yok ama insanlarda inanılmaz bir cam tavan takıntısı var alabiliyosanız özellikle cam tavanlı olsun. Cam tavanlı modellerde de su tahliye kanalları tıkanıyor arabanın içini su basıyo muhabbetleri var. Youtube da falan kanallar nasıl temizlenir diye videolar varmış sanırım. Özellikle yağışın arttığı bu günlerde kesinlikle bu kontrolü yapın aracı alırsanız. Bir sabah süprizle karşılaşmayın. Özetle durumlar budur.




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Valla fiyat değişimi gerçekten inanılmaz

    Ama alan var mı diyorsunuz ya, malum siteden bir ara coupe fiyatlarını takip ettim; almayı da düşünüyordum.

    Çok değil 1 hadi olsun 2 ay önce en temizini 120-130 bulabileceğiniz aracın artık temizi 150ye bile yok gibi. Daha komiği araçlar gittikçe ilanlardan kalkıyor, heralde satılıyor ki kalkıyor diye düşünüyorum. İşlerimin yoğunluğundan üstüne düşüp alamadım, şimdi kafamı duvarlara vuruyorum.

    Millet nasıl paraya kıyıp alıyor bilemiyorum ama ben o rakamlara kıyıp araba almam, alamam. Gece kafamı yastığa rahat koyamam :D
  • Üstteki mesajda arkadaş arabanın hikayesini çok güzel şekilde özetlemiş.

    Arabaya verilecek parayı hesaplarken baz alınması gereken şey 2014 yılında çıkan yeni kasa araçların kaç paraya satıldığı ve bu fiyatlara göre

    eski kasanın kaç para edebileceği...

    Örneğin geçen ay kuzenim yeni kasa 2014 c180 Fascination paket(dolu paket seçeneklerinden biri) aracı 170 bin liraya sattı...

    Buna göre 2013/2014 model selection plus (kısaca eski kasanın zirvesi) araçların 150 bin sınırının üzerine çıkmaması lazım.

    Hele ki 2011/2012 modellerin km'si düşük bile olsa 130'dan fazla etmemesi lazım...

    Benim gibi eski kasa hastasıysan 2013/2014 "Selection Plus" araçlara bakmalısın.

    Mercedeste paketlere takılmamak lazım zira çok fazla opsiyon sunulduğu için aracı alan kişi hangi opsiyonları ekletmiş ona göre karar vermek lazım.

    Dip not : Premium araç CAM TAVAN'sız alınmaz.Çünkü satması zordur.




  • StByErdeM cok tesekkur ederım
    dıger arkadaslara cok tesekkurler
  • Pyros P kullanıcısına yanıt
    O praya adam polo 308 golf egea alıyor :) c coupe iyi yine :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeliCingene

    O praya adam polo 308 golf egea alıyor :) c coupe iyi yine :)
    sahibinden.com
    Volkswagen / Polo / 1.4 TDi / Comfortline / 2015 KAZASIZ BOYASIZ CAM TAVAN sahibinden.comda - 750991125
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2015-kazasiz-boyasiz-cam-tavan-750991125/detay






  • Hakan.. kullanıcısına yanıt
    Al işte 😂
  • bu paraları bu araçlara vermek tek kelime ile ahmaklık. yeni kasasını 160 bine daha 3 gün önce aldım.
    bu araçların ederi: km sinin çok düşük ve hatasız araçlar olması dahilinde 140 bin max. dır.

    fazlasını vermek tekrar ediyorum; ahmaklıktır. yapmayın, yazık etmeyin.
  • Bu araçları alan da satan da o malum sitede doğru kategorileyemiyor. Amg paket dolu sanılıyor ama fascination ile amg arasındaki görsel paket ve süspansiyon+spor fren diski dışında ekstra tek bir donanım dahi olmadığı bilinmiyor. Yukarıdaki arkadaş güzel özetlemiş. Dediği gibi 1.8 cgilerde zincir konusu önemli ve artık bilinen bir konu.

    Piyasada en tutulanı malum lpg konusu sebebiyle 2012 yılında gelen makyajlı 1.6 kompressör motorlar. Bunlara en ilkel, en ucuz lpg sistemleri dahi takılabiliyor ve sonuçları uzun yıllar gözlendiği için tüpe tam uyumlu olarak anılıyor genelde. Yaygın olarak bilinmeyen ise artık gerek 1.8 gerekse de 1.6 cgi motorlara da lpg dönüşümü mümkün. Yerli ve ithal alternatifler mevcutsa da en iyi ve maalesef pahalısı olan Prins markası ve ikisi için de ürün mevcut. Şöyle bir fark ile ki 1.8 cgi kitleri 8500 lira, 1.6 cgi için ise 10 000 lira liste fiyatına sahip ve uyumda sorun yok.

    1.6 cgi + prins lpg kullanıcısı olarak eklemek istediğim diğer şey ise yedek parça alırken 1.6 kompressör araçlarda muadil/yan sanayi ürün alternatifleri varken ve bazı ekipmanlar daha ilkel iken 1.6 cgi'de bu imkan yok ya da parçaları farklı ve daha pahalı. Örneğin kronik olan termostat değişimi için yıldızlı servis parçası dışında alternatif yok ve fiyatı daha pahalı.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.