Şimdi Ara

[Ana Konu] Asus ROG GL502VE (1050Ti, 7300HQ, 256 gb) (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.334
Cevap
30
Favori
76.155
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • https://www.youtube.com/watch?v=jPxkMv_3qhI

    Fiyatına göre alınabilecek en iyi donanımlı notebook alternatif olarak dell vardı ama ondada epey bir problem var gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017

    İçinde cızırtı vardı.

    Kutudan çıkma kapakta leke vardı.

    Şimdi garanti dışı, kullanıcı hatası cızırtıyı dahi yapmıyorlar.

    Alırken bir kez daha düşünün.
    Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım.
    Hayırlı olsun.
    3 ay iade beklerim.






    Hocam kaç günde geldi cevap benim cihazımda 29 undan beri ellerinde de ?

    6 günde geldi. Aradım. Biraz önce cızırtıyı yapsınlar dedim. Yok onuda yapmıyorlar. Ben şimdi tüketici hakem heyetine başvurmaya gidiyorum.

    Laptop gelince garanti belgesini ebrara göndereceğim onaylanması için. Hakem heyetinden iade kararı çıkana kadar kullanırım. Para İade çıkınca gönderip paramı alacağım. Sonra gidip monster alacağım. Bu laptop ayrıca Rog falan değil hakem heyetine bunuda belirteceğim. Müşteriyi aldatıyorlar

    Benim cihaza da sizinki gibi sonuç çıkarsa bende aynı yollara başvururum hocam o kadar para verip birde rezil oluyoruz kepazelik resmen. Asus 2.kalite olmuş artık.

    Dinleyin faturada



    ASUS GL502VE-DM032 I5-7300HQ 8GB 256GB SSD



    Yazıyor ama cihaz Asus model kodu FX502VE rog serisi ile alakası yok.

    Şuan hakem heyeti ile görüştüm.

    Tüketiciyi yanıltmaktan iade açılacak. Laptop gelince.

    6 ay boyunca para iadesi hakkımız varmış.



    Çok iyi olur hocam değişim yapmazlarsa ilk uğraşım iade olacak başka çözüm yolu yok..

    Asusu aradım böyle böyle garanti süresi falan farklı, ücret istiyorlar dedim. Bu seferki temsilci kısmı tamir yapalım dedi. Ekranı ellemeyip, cızırtı sorununu çözecekler.

    Sabahki ise ücret yatmadan işlem yapılmıyor dedi.

    Kıvırdıkça kıvırıyorlar.



    Ayrıca fatura yok ise garanti süresi sistemde yazan. Not düşülmüş.

    Aldığım tarihin başlangıç olması lazım..



    Apple cihazlarında alınan tarih giriliyor

    Hocam o cızırtıyı da anakart değişimi ile çözebilirler diye düşünüyorum.

    Belgeler hazır.

    Bakalım cızırtıyı yapacaklar mı yada direk gönderirlermi.

    Gelsin laptop duruma göre hakem heyetine belgeleri gönderceğim

    Garanti belgesini imzalatma dediler.

    Lehine olur. Garanti başlamamış kabul ederiz dediler..



    Laptop gelince datayları yazarım.
    Asus merkezede mail atacağım.
    Çünkü onların bundan haberi yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madrid2017 -- 31 Ocak 2018; 13:21:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • madrid2017 kullanıcısına yanıt
    Hocam benim de elime yeni geçti alet ancak cızırtı var. Sizdeki cızırtı klavyenin orta kısımlarından mı geliyordu? Coil whine denilen durumdur umarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnotherPlanet -- 31 Ocak 2018; 13:30:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnotherPlanet

    Hocam benim de elime yeni geçti alet ancak cızırtı var. Sizdeki cızırtı klavyenin orta kısımlarından mı geliyordu? Coil whine denilen durumdur umarım.

    Evet hocam bizdeki cızırtı da klavyenin altından geliyor.

    Benim cihazda sadece cızırtı olsa kullanırdım.

    Ama ekranı açıp kapatırken çıt sesi geliyordu sağ menteşe tarafından o yüzden servise gönderdim 2 sorunu da yazıp.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyler bu arada değişimden alınan cihaz arızalanırsa veya herhangi bir şekilde problemli çıkar ise , tekrar değişimi yokmuş bilginiz olsun. Yani değişimden aldığınız cihaz son hakkınız oluyor herhangi bir arıza durumu çıkarsa veya oluşursa sadece tamiri yapılıyormuş hak kaybım olmaması için ben iade istedim. bilginize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnotherPlanet

    Hocam benim de elime yeni geçti alet ancak cızırtı var. Sizdeki cızırtı klavyenin orta kısımlarından mı geliyordu? Coil whine denilen durumdur umarım.

    Garanti belgesini aldığınız yere onaylatıp. İade değişim istiyorum diye servise gönderin. Garanti belgesi ile hiç bekletmeyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madrid2017 -- 31 Ocak 2018; 13:59:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017

    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017

    İçinde cızırtı vardı.

    Kutudan çıkma kapakta leke vardı.

    Şimdi garanti dışı, kullanıcı hatası cızırtıyı dahi yapmıyorlar.

    Alırken bir kez daha düşünün.
    Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım.
    Hayırlı olsun.
    3 ay iade beklerim.






    Hocam kaç günde geldi cevap benim cihazımda 29 undan beri ellerinde de ?

    6 günde geldi. Aradım. Biraz önce cızırtıyı yapsınlar dedim. Yok onuda yapmıyorlar. Ben şimdi tüketici hakem heyetine başvurmaya gidiyorum.

    Laptop gelince garanti belgesini ebrara göndereceğim onaylanması için. Hakem heyetinden iade kararı çıkana kadar kullanırım. Para İade çıkınca gönderip paramı alacağım. Sonra gidip monster alacağım. Bu laptop ayrıca Rog falan değil hakem heyetine bunuda belirteceğim. Müşteriyi aldatıyorlar

    Benim cihaza da sizinki gibi sonuç çıkarsa bende aynı yollara başvururum hocam o kadar para verip birde rezil oluyoruz kepazelik resmen. Asus 2.kalite olmuş artık.

    Dinleyin faturada



    ASUS GL502VE-DM032 I5-7300HQ 8GB 256GB SSD



    Yazıyor ama cihaz Asus model kodu FX502VE rog serisi ile alakası yok.

    Şuan hakem heyeti ile görüştüm.

    Tüketiciyi yanıltmaktan iade açılacak. Laptop gelince.

    6 ay boyunca para iadesi hakkımız varmış.



    Çok iyi olur hocam değişim yapmazlarsa ilk uğraşım iade olacak başka çözüm yolu yok..

    Asusu aradım böyle böyle garanti süresi falan farklı, ücret istiyorlar dedim. Bu seferki temsilci kısmı tamir yapalım dedi. Ekranı ellemeyip, cızırtı sorununu çözecekler.

    Sabahki ise ücret yatmadan işlem yapılmıyor dedi.

    Kıvırdıkça kıvırıyorlar.



    Ayrıca fatura yok ise garanti süresi sistemde yazan. Not düşülmüş.

    Aldığım tarihin başlangıç olması lazım..



    Apple cihazlarında alınan tarih giriliyor

    Hocam o cızırtıyı da anakart değişimi ile çözebilirler diye düşünüyorum.

    Belgeler hazır.

    Bakalım cızırtıyı yapacaklar mı yada direk gönderirlermi.

    Gelsin laptop duruma göre hakem heyetine belgeleri gönderceğim

    Garanti belgesini imzalatma dediler.

    Lehine olur. Garanti başlamamış kabul ederiz dediler..



    Laptop gelince datayları yazarım.
    Asus merkezede mail atacağım.
    Çünkü onların bundan haberi yok

    Benim cihazım incehesap cihazıydı hocam.

    Sizin cihazınız hangi serviste şuan.

    Ben istanbul/ataşehir deki teleservice servisine gönderdim.

    Böyle haberleşerek birlikte hareket edersek daha iyi olur diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017

    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017

    İçinde cızırtı vardı.

    Kutudan çıkma kapakta leke vardı.

    Şimdi garanti dışı, kullanıcı hatası cızırtıyı dahi yapmıyorlar.

    Alırken bir kez daha düşünün.
    Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım.
    Hayırlı olsun.
    3 ay iade beklerim.






    Hocam kaç günde geldi cevap benim cihazımda 29 undan beri ellerinde de ?

    6 günde geldi. Aradım. Biraz önce cızırtıyı yapsınlar dedim. Yok onuda yapmıyorlar. Ben şimdi tüketici hakem heyetine başvurmaya gidiyorum.

    Laptop gelince garanti belgesini ebrara göndereceğim onaylanması için. Hakem heyetinden iade kararı çıkana kadar kullanırım. Para İade çıkınca gönderip paramı alacağım. Sonra gidip monster alacağım. Bu laptop ayrıca Rog falan değil hakem heyetine bunuda belirteceğim. Müşteriyi aldatıyorlar

    Benim cihaza da sizinki gibi sonuç çıkarsa bende aynı yollara başvururum hocam o kadar para verip birde rezil oluyoruz kepazelik resmen. Asus 2.kalite olmuş artık.

    Dinleyin faturada



    ASUS GL502VE-DM032 I5-7300HQ 8GB 256GB SSD



    Yazıyor ama cihaz Asus model kodu FX502VE rog serisi ile alakası yok.

    Şuan hakem heyeti ile görüştüm.

    Tüketiciyi yanıltmaktan iade açılacak. Laptop gelince.

    6 ay boyunca para iadesi hakkımız varmış.



    Çok iyi olur hocam değişim yapmazlarsa ilk uğraşım iade olacak başka çözüm yolu yok..

    Asusu aradım böyle böyle garanti süresi falan farklı, ücret istiyorlar dedim. Bu seferki temsilci kısmı tamir yapalım dedi. Ekranı ellemeyip, cızırtı sorununu çözecekler.

    Sabahki ise ücret yatmadan işlem yapılmıyor dedi.

    Kıvırdıkça kıvırıyorlar.



    Ayrıca fatura yok ise garanti süresi sistemde yazan. Not düşülmüş.

    Aldığım tarihin başlangıç olması lazım..



    Apple cihazlarında alınan tarih giriliyor

    Hocam o cızırtıyı da anakart değişimi ile çözebilirler diye düşünüyorum.

    Belgeler hazır.

    Bakalım cızırtıyı yapacaklar mı yada direk gönderirlermi.

    Gelsin laptop duruma göre hakem heyetine belgeleri gönderceğim

    Garanti belgesini imzalatma dediler.

    Lehine olur. Garanti başlamamış kabul ederiz dediler..



    Laptop gelince datayları yazarım.
    Asus merkezede mail atacağım.
    Çünkü onların bundan haberi yok

    Benim cihazım incehesap cihazıydı hocam.

    Sizin cihazınız hangi serviste şuan.

    Ben istanbul/ataşehir deki teleservice servisine gönderdim.

    Böyle haberleşerek birlikte hareket edersek daha iyi olur diye düşünüyorum.

    Aynı serviste. Ups evden aldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017

    quote:

    Orijinalden alıntı: AnotherPlanet

    Hocam benim de elime yeni geçti alet ancak cızırtı var. Sizdeki cızırtı klavyenin orta kısımlarından mı geliyordu? Coil whine denilen durumdur umarım.

    Garanti belgesini aldığınız yere onaylatıp. İade değişim istiyorum diye servise gönderin. Garanti belgesi ile hiç bekletmeyin

    O kadar ciddi mi bu durum? Hadi ya... Pazar günü uzun süreliğine yurt dışına gidiyorum. Çok kötü oldu bu. Artık olmadı burada tanıdığa bırakıp işlemleri ona yaptırmak zorunda kalacağım, para iadesi hakkımız oluyordu değil mi? İnternetten aldığımız için?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017

    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017

    İçinde cızırtı vardı.

    Kutudan çıkma kapakta leke vardı.

    Şimdi garanti dışı, kullanıcı hatası cızırtıyı dahi yapmıyorlar.

    Alırken bir kez daha düşünün.
    Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım.
    Hayırlı olsun.
    3 ay iade beklerim.






    Hocam kaç günde geldi cevap benim cihazımda 29 undan beri ellerinde de ?

    6 günde geldi. Aradım. Biraz önce cızırtıyı yapsınlar dedim. Yok onuda yapmıyorlar. Ben şimdi tüketici hakem heyetine başvurmaya gidiyorum.

    Laptop gelince garanti belgesini ebrara göndereceğim onaylanması için. Hakem heyetinden iade kararı çıkana kadar kullanırım. Para İade çıkınca gönderip paramı alacağım. Sonra gidip monster alacağım. Bu laptop ayrıca Rog falan değil hakem heyetine bunuda belirteceğim. Müşteriyi aldatıyorlar

    Benim cihaza da sizinki gibi sonuç çıkarsa bende aynı yollara başvururum hocam o kadar para verip birde rezil oluyoruz kepazelik resmen. Asus 2.kalite olmuş artık.

    Dinleyin faturada



    ASUS GL502VE-DM032 I5-7300HQ 8GB 256GB SSD



    Yazıyor ama cihaz Asus model kodu FX502VE rog serisi ile alakası yok.

    Şuan hakem heyeti ile görüştüm.

    Tüketiciyi yanıltmaktan iade açılacak. Laptop gelince.

    6 ay boyunca para iadesi hakkımız varmış.



    Çok iyi olur hocam değişim yapmazlarsa ilk uğraşım iade olacak başka çözüm yolu yok..

    Asusu aradım böyle böyle garanti süresi falan farklı, ücret istiyorlar dedim. Bu seferki temsilci kısmı tamir yapalım dedi. Ekranı ellemeyip, cızırtı sorununu çözecekler.

    Sabahki ise ücret yatmadan işlem yapılmıyor dedi.

    Kıvırdıkça kıvırıyorlar.



    Ayrıca fatura yok ise garanti süresi sistemde yazan. Not düşülmüş.

    Aldığım tarihin başlangıç olması lazım..



    Apple cihazlarında alınan tarih giriliyor

    Hocam o cızırtıyı da anakart değişimi ile çözebilirler diye düşünüyorum.

    Belgeler hazır.

    Bakalım cızırtıyı yapacaklar mı yada direk gönderirlermi.

    Gelsin laptop duruma göre hakem heyetine belgeleri gönderceğim

    Garanti belgesini imzalatma dediler.

    Lehine olur. Garanti başlamamış kabul ederiz dediler..



    Laptop gelince datayları yazarım.
    Asus merkezede mail atacağım.
    Çünkü onların bundan haberi yok

    Benim cihazım incehesap cihazıydı hocam.

    Sizin cihazınız hangi serviste şuan.

    Ben istanbul/ataşehir deki teleservice servisine gönderdim.

    Böyle haberleşerek birlikte hareket edersek daha iyi olur diye düşünüyorum.

    Aynı serviste. Ups evden aldı

    Benim cihazımda yurtiçiyle gitti hocam.

    Benim cihazda onarım görmüş ben başta yazmıştım kabul etmem cihazı daha 1 ay bile olmadı alalı.




    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • asus un resmi sitesine cihazı kaydettirdiniz mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnotherPlanet


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017

    quote:

    Orijinalden alıntı: AnotherPlanet

    Hocam benim de elime yeni geçti alet ancak cızırtı var. Sizdeki cızırtı klavyenin orta kısımlarından mı geliyordu? Coil whine denilen durumdur umarım.

    Garanti belgesini aldığınız yere onaylatıp. İade değişim istiyorum diye servise gönderin. Garanti belgesi ile hiç bekletmeyin

    O kadar ciddi mi bu durum? Hadi ya... Pazar günü uzun süreliğine yurt dışına gidiyorum. Çok kötü oldu bu. Artık olmadı burada tanıdığa bırakıp işlemleri ona yaptırmak zorunda kalacağım, para iadesi hakkımız oluyordu değil mi? İnternetten aldığımız için?

    Para iadesi iste

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017

    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017

    İçinde cızırtı vardı.

    Kutudan çıkma kapakta leke vardı.

    Şimdi garanti dışı, kullanıcı hatası cızırtıyı dahi yapmıyorlar.

    Alırken bir kez daha düşünün.
    Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım.
    Hayırlı olsun.
    3 ay iade beklerim.






    Hocam kaç günde geldi cevap benim cihazımda 29 undan beri ellerinde de ?

    6 günde geldi. Aradım. Biraz önce cızırtıyı yapsınlar dedim. Yok onuda yapmıyorlar. Ben şimdi tüketici hakem heyetine başvurmaya gidiyorum.

    Laptop gelince garanti belgesini ebrara göndereceğim onaylanması için. Hakem heyetinden iade kararı çıkana kadar kullanırım. Para İade çıkınca gönderip paramı alacağım. Sonra gidip monster alacağım. Bu laptop ayrıca Rog falan değil hakem heyetine bunuda belirteceğim. Müşteriyi aldatıyorlar

    Benim cihaza da sizinki gibi sonuç çıkarsa bende aynı yollara başvururum hocam o kadar para verip birde rezil oluyoruz kepazelik resmen. Asus 2.kalite olmuş artık.

    Dinleyin faturada



    ASUS GL502VE-DM032 I5-7300HQ 8GB 256GB SSD



    Yazıyor ama cihaz Asus model kodu FX502VE rog serisi ile alakası yok.

    Şuan hakem heyeti ile görüştüm.

    Tüketiciyi yanıltmaktan iade açılacak. Laptop gelince.

    6 ay boyunca para iadesi hakkımız varmış.



    Çok iyi olur hocam değişim yapmazlarsa ilk uğraşım iade olacak başka çözüm yolu yok..

    Asusu aradım böyle böyle garanti süresi falan farklı, ücret istiyorlar dedim. Bu seferki temsilci kısmı tamir yapalım dedi. Ekranı ellemeyip, cızırtı sorununu çözecekler.

    Sabahki ise ücret yatmadan işlem yapılmıyor dedi.

    Kıvırdıkça kıvırıyorlar.



    Ayrıca fatura yok ise garanti süresi sistemde yazan. Not düşülmüş.

    Aldığım tarihin başlangıç olması lazım..



    Apple cihazlarında alınan tarih giriliyor

    Hocam o cızırtıyı da anakart değişimi ile çözebilirler diye düşünüyorum.

    Belgeler hazır.

    Bakalım cızırtıyı yapacaklar mı yada direk gönderirlermi.

    Gelsin laptop duruma göre hakem heyetine belgeleri gönderceğim

    Garanti belgesini imzalatma dediler.

    Lehine olur. Garanti başlamamış kabul ederiz dediler..



    Laptop gelince datayları yazarım.
    Asus merkezede mail atacağım.
    Çünkü onların bundan haberi yok

    Benim cihazım incehesap cihazıydı hocam.

    Sizin cihazınız hangi serviste şuan.

    Ben istanbul/ataşehir deki teleservice servisine gönderdim.

    Böyle haberleşerek birlikte hareket edersek daha iyi olur diye düşünüyorum.

    Aynı serviste. Ups evden aldı

    Benim cihazımda yurtiçiyle gitti hocam.

    Benim cihazda onarım görmüş ben başta yazmıştım kabul etmem cihazı daha 1 ay bile olmadı alalı.





    Başkasından iade cihazıda size satmışlar anlaşılan



    Telegram kanal açtım

    Asus rog
    Servis iade garanti
    Telegram
    Asus rog
    https://t.me/asusrogiade



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madrid2017 -- 31 Ocak 2018; 14:15:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cihaz bugün elime geçti.İçinde endless os ile geldi.w10 kuracağım bakalım.Gittigidiyor Ebrar bilgisayardan aldım 3 gün sonra teslim edildi. Ölü piksel yok şuan için gelen herhangi bir sesde duymadım.Asus a kayıt etmedim daha cihazı 1 2 gün içerisinde görüşlerimi tamamen yazacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _GhostWarrior_ kullanıcısına yanıt
    Sessiz odada klavyede G ve H tuşlarının olduğu yere kulağınızı verin, ses oradan geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017

    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017

    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017

    İçinde cızırtı vardı.

    Kutudan çıkma kapakta leke vardı.

    Şimdi garanti dışı, kullanıcı hatası cızırtıyı dahi yapmıyorlar.

    Alırken bir kez daha düşünün.
    Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım.
    Hayırlı olsun.
    3 ay iade beklerim.






    Hocam kaç günde geldi cevap benim cihazımda 29 undan beri ellerinde de ?

    6 günde geldi. Aradım. Biraz önce cızırtıyı yapsınlar dedim. Yok onuda yapmıyorlar. Ben şimdi tüketici hakem heyetine başvurmaya gidiyorum.

    Laptop gelince garanti belgesini ebrara göndereceğim onaylanması için. Hakem heyetinden iade kararı çıkana kadar kullanırım. Para İade çıkınca gönderip paramı alacağım. Sonra gidip monster alacağım. Bu laptop ayrıca Rog falan değil hakem heyetine bunuda belirteceğim. Müşteriyi aldatıyorlar

    Benim cihaza da sizinki gibi sonuç çıkarsa bende aynı yollara başvururum hocam o kadar para verip birde rezil oluyoruz kepazelik resmen. Asus 2.kalite olmuş artık.

    Dinleyin faturada



    ASUS GL502VE-DM032 I5-7300HQ 8GB 256GB SSD



    Yazıyor ama cihaz Asus model kodu FX502VE rog serisi ile alakası yok.

    Şuan hakem heyeti ile görüştüm.

    Tüketiciyi yanıltmaktan iade açılacak. Laptop gelince.

    6 ay boyunca para iadesi hakkımız varmış.



    Çok iyi olur hocam değişim yapmazlarsa ilk uğraşım iade olacak başka çözüm yolu yok..

    Asusu aradım böyle böyle garanti süresi falan farklı, ücret istiyorlar dedim. Bu seferki temsilci kısmı tamir yapalım dedi. Ekranı ellemeyip, cızırtı sorununu çözecekler.

    Sabahki ise ücret yatmadan işlem yapılmıyor dedi.

    Kıvırdıkça kıvırıyorlar.



    Ayrıca fatura yok ise garanti süresi sistemde yazan. Not düşülmüş.

    Aldığım tarihin başlangıç olması lazım..



    Apple cihazlarında alınan tarih giriliyor

    Hocam o cızırtıyı da anakart değişimi ile çözebilirler diye düşünüyorum.

    Belgeler hazır.

    Bakalım cızırtıyı yapacaklar mı yada direk gönderirlermi.

    Gelsin laptop duruma göre hakem heyetine belgeleri gönderceğim

    Garanti belgesini imzalatma dediler.

    Lehine olur. Garanti başlamamış kabul ederiz dediler..



    Laptop gelince datayları yazarım.
    Asus merkezede mail atacağım.
    Çünkü onların bundan haberi yok

    Benim cihazım incehesap cihazıydı hocam.

    Sizin cihazınız hangi serviste şuan.

    Ben istanbul/ataşehir deki teleservice servisine gönderdim.

    Böyle haberleşerek birlikte hareket edersek daha iyi olur diye düşünüyorum.

    Aynı serviste. Ups evden aldı

    Benim cihazımda yurtiçiyle gitti hocam.

    Benim cihazda onarım görmüş ben başta yazmıştım kabul etmem cihazı daha 1 ay bile olmadı alalı.





    Başkasından iade cihazıda size satmışlar anlaşılan



    Telegram kanal açtım

    Asus rog
    Servis iade garanti
    https://t.me/asusrogiade

    Hocam ben asusu aradım biz yardımcı olalım dediler iade işlemi başlatıcam garanti belgesini imzalatıp daha da uğraşamam başka notebook alıcam işlemler bittikten sonra inşAllah.




  • AnotherPlanet kullanıcısına yanıt
    Hocam o kadar az gelen bir ses ise ben kafama takmam ama deneyeceğim akşam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017

    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017

    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn003


    quote:

    Orijinalden alıntı: madrid2017

    İçinde cızırtı vardı.

    Kutudan çıkma kapakta leke vardı.

    Şimdi garanti dışı, kullanıcı hatası cızırtıyı dahi yapmıyorlar.

    Alırken bir kez daha düşünün.
    Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım.
    Hayırlı olsun.
    3 ay iade beklerim.






    Hocam kaç günde geldi cevap benim cihazımda 29 undan beri ellerinde de ?

    6 günde geldi. Aradım. Biraz önce cızırtıyı yapsınlar dedim. Yok onuda yapmıyorlar. Ben şimdi tüketici hakem heyetine başvurmaya gidiyorum.

    Laptop gelince garanti belgesini ebrara göndereceğim onaylanması için. Hakem heyetinden iade kararı çıkana kadar kullanırım. Para İade çıkınca gönderip paramı alacağım. Sonra gidip monster alacağım. Bu laptop ayrıca Rog falan değil hakem heyetine bunuda belirteceğim. Müşteriyi aldatıyorlar

    Benim cihaza da sizinki gibi sonuç çıkarsa bende aynı yollara başvururum hocam o kadar para verip birde rezil oluyoruz kepazelik resmen. Asus 2.kalite olmuş artık.

    Dinleyin faturada



    ASUS GL502VE-DM032 I5-7300HQ 8GB 256GB SSD



    Yazıyor ama cihaz Asus model kodu FX502VE rog serisi ile alakası yok.

    Şuan hakem heyeti ile görüştüm.

    Tüketiciyi yanıltmaktan iade açılacak. Laptop gelince.

    6 ay boyunca para iadesi hakkımız varmış.



    Çok iyi olur hocam değişim yapmazlarsa ilk uğraşım iade olacak başka çözüm yolu yok..

    Asusu aradım böyle böyle garanti süresi falan farklı, ücret istiyorlar dedim. Bu seferki temsilci kısmı tamir yapalım dedi. Ekranı ellemeyip, cızırtı sorununu çözecekler.

    Sabahki ise ücret yatmadan işlem yapılmıyor dedi.

    Kıvırdıkça kıvırıyorlar.



    Ayrıca fatura yok ise garanti süresi sistemde yazan. Not düşülmüş.

    Aldığım tarihin başlangıç olması lazım..



    Apple cihazlarında alınan tarih giriliyor

    Hocam o cızırtıyı da anakart değişimi ile çözebilirler diye düşünüyorum.

    Belgeler hazır.

    Bakalım cızırtıyı yapacaklar mı yada direk gönderirlermi.

    Gelsin laptop duruma göre hakem heyetine belgeleri gönderceğim

    Garanti belgesini imzalatma dediler.

    Lehine olur. Garanti başlamamış kabul ederiz dediler..



    Laptop gelince datayları yazarım.
    Asus merkezede mail atacağım.
    Çünkü onların bundan haberi yok

    Benim cihazım incehesap cihazıydı hocam.

    Sizin cihazınız hangi serviste şuan.

    Ben istanbul/ataşehir deki teleservice servisine gönderdim.

    Böyle haberleşerek birlikte hareket edersek daha iyi olur diye düşünüyorum.

    Aynı serviste. Ups evden aldı

    Benim cihazımda yurtiçiyle gitti hocam.

    Benim cihazda onarım görmüş ben başta yazmıştım kabul etmem cihazı daha 1 ay bile olmadı alalı.





    Başkasından iade cihazıda size satmışlar anlaşılan



    Telegram kanal açtım

    Asus rog
    Servis iade garanti
    https://t.me/asusrogiade

    Hocam ben asusu aradım biz yardımcı olalım dediler iade işlemi başlatıcam garanti belgesini imzalatıp daha da uğraşamam başka notebook alıcam işlemler bittikten sonra inşAllah.

    Ben cihaz gelsin servisten, cızırtı devam ediyorsa, hakem heyetinden işlemleri başlatacağım. Para iadesi için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Anlaşıldığı üzere garanti servisi çöp bu yüzden 400 tl fark verip Dell 7577 alacağım bu kadar soruna 3.5k veremem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnotherPlanet

    Sessiz odada klavyede G ve H tuşlarının olduğu yere kulağınızı verin, ses oradan geliyor.

    İlk 3 gün az geliyor. Sonra çoğalıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.