Şimdi Ara

Anatolia Games - Araba yarışı yapıyoruz. (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
149
Cevap
2
Favori
8.911
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aksoysoft önemli bir noktaya değinmiş maliyeti yüksek oluyor grid vb gibi büyük firmaların çünki uzun vadede mükemmele ulaşılmaya çalışıyor ama tüketicinin isteklerini karşılar niteliktede olmuyor bu projeler şahsen bu oyun çıktığında Nfs den çok seveceğim kesin neden diye sorarsanız 2 kişi tez ödevi olarak başladıkları projeyi bizim beğenimize sunuyorlar ayrıca türk yapımı olmasıda gözümüzdeki değerini artırıyor şahsi fikrimce.

    Edit : Kelime Hatası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Voilet -- 15 Ekim 2008; 23:13:27 >
  • tf 2 sıktı galiba
    başarılar.
  • oyun oynayıp oyun yapmak güzel olsa gerek eksikleri bilerek yapmak .
    jawa ve mz motorsiklet bekleriz. kolay olur en azından:D
  • bununla baslayan duramaz,(onunuz acik)
  • En yakın zamanda tester olarak bende katılacağım ekibe, umut ediyorum yani
  • Beta test aşamasında beraber multi ve single kasacaz inş DanGWaR.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: FaTaLL

    oyun oynayıp oyun yapmak güzel olsa gerek eksikleri bilerek yapmak .
    jawa ve mz motorsiklet bekleriz. kolay olur en azından:D


    Güzel ve Değişik bi duygu kendi kafandaki oyunu yazıp çizip oynuyorsun.

    Metalli Headın İlk Türk Otomobili Devrimi Söylemesiyle Devrimin Çizimlerine başlandı yakında onuda görecez inş.Metalli Head'e teşekkürler.
     Anatolia Games - Araba yarışı yapıyoruz.

    oyundan ss ler.

     Anatolia Games - Araba yarışı yapıyoruz.

     Anatolia Games - Araba yarışı yapıyoruz.

     Anatolia Games - Araba yarışı yapıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aksoysoft -- 17 Ekim 2008; 12:42:53 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ylcnsntrk


     Anatolia Games - Araba yarışı yapıyoruz.




    Köprü biraz alçak olmuş gibi

    Bu şaka tabii. Umarım başarılı olursunuz




  • Valla gayet iyi gidiyorda, bu kaldırım kenarlarındaki sarılar neden bu kadar parlak?Gerçi hepsi parlakta sarı daha çok gözünü alıyor insanın, bunları sonradan mı düzelteceksiniz?Yoksa oyun motorunda bloom ya da hdr hangisiyse kendiliğinden mi aşırı var?
  • @Dangwar
    Orda aksoy hdryi biraz abartmış , ayarlarda hdr yoğunluğu olur isteğe göre açılıp kapatılır artık.

    @özzer

    Tf den bıkılırmı.


    Devrim bitti sayılır, bir iki yeri kaldı.
     Anatolia Games - Araba yarışı yapıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylcnsntrk -- 17 Ekim 2008; 23:18:37 >
  • Başarılar umarım herşey istediğiniz gibi olur
  • isiklar cokmu abartili banami oyle geliyor acaba?
  • Evet. HDR fazla abartılmış. Bana da öyle geldi.
  • Yukarıda hem sorusu var hemde cevabı, zahmet edipte mesajları okursanız cevapları zaten var
  • dostlar benim şahsi fikrim bir oyunda HDR efekti kadar gereksiz birşey olmadığıdır,bkz gerçek hayata,nerde HDR var,baktığımız hangi yer bu kadar alacalı bulacalı şekilde parlıyor? HDR gibi oyunu kastıracak şeyler yerine daha ince detaylar eklenebilir,mesela pistler genişletilebilir,yada Driver,San Andreas gibi serbest dolaşım yapılabilecek şekilde dizayn edilebilir şehirler..ama yinede bir başlangıç seviyesi için gayet iyi bir çalışma..bu arada dil konusunda (ing.ce ve almanca) yardımcı olabilirim çeviri vs gerekirse ;) adresim b_ismen@hot..
  • Emekleriniz için teşekkür ederim.Oyunun tutulması için bence diğer araba yarışı oyunlarından bi farkı olması gerekir.Mesela bana göre en büyük fark dümdüz yolların olmaması arada çukurlar olucak mesela tümsekler falan araçlar engebeli belediye yollarında yarışıcak mesela bu gerçekten mükemmel olur.
  • arabalar iyide bence çevredeki cisimleri daha yüksek polygonlu yapın...o köprünün ipleri ney öyle...zaten binalarda biraz gereğinden fazla düz...ama bu kadarını bile görebilmek iyi birşey hehe sanırım bu forumdaki en iyi şu anda...
    kullandığınız motor baya güçlü birşey...postprocessinge abanın bence günümüzde oyunları o iyi gösteriyor zaten...materialleri sizmi yazıyorsunuz anlamadım...material editörü falan yokmu bunun?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _iği_

    arabalar iyide bence çevredeki cisimleri daha yüksek polygonlu yapın...o köprünün ipleri ney öyle...zaten binalarda biraz gereğinden fazla düz...ama bu kadarını bile görebilmek iyi birşey hehe sanırım bu forumdaki en iyi şu anda...
    kullandığınız motor baya güçlü birşey...postprocessinge abanın bence günümüzde oyunları o iyi gösteriyor zaten...materialleri sizmi yazıyorsunuz anlamadım...material editörü falan yokmu bunun?


    Teşekkürler @_iği_

    post_proccess e abanınca görüntü ss lerde güzel gözüküyor ama oyunda çok göze batıyor.onun için minimal derecede tutuyoruz.
    yüksek polygonlu objelerde Fizik kısmı rahatsız edici derecede kastırıyor.
    köprüdeki iplere gelince elimizden geldiğince düşük polygonlu çalışıyoruz

    materyalden kastın shader mi yoksa model materyallerimi, model materyallerine koddan müdahale ediyoruz kullandığımız editor yok.




  • hep destek tam destek kardeşlerim şu crack olayınıda çözseniz orjinal almak zorunda kalsalar cok ii olur bu oyunu bile lisassız almayı düşünenler olucaklar onlara benden kocaman bir başarılarınızın devamını dilerim ALLAH yardımcınız olsun kardeşlerim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tankobunny

    hep destek tam destek kardeşlerim şu crack olayınıda çözseniz orjinal almak zorunda kalsalar cok ii olur bu oyunu bile lisassız almayı düşünenler olucaklar onlara benden kocaman bir başarılarınızın devamını dilerim ALLAH yardımcınız olsun kardeşlerim


    Dostum bende sana katılıyorum orjinal için elden ne gelirse yapmaya çabalansa daha iyi olur....

    Bu arada güzel çalışmalar tebrikler.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.