Merhabalar, Telefon, benim/çocuğun ipad'i için lightning kablo kullanıyoruz, orjinaller hasarlandıktan sonra Anker Powerline aldım, Powerline+ lightning, 5 çıkışlı şarj aleti, kulaklık için de powerline, bi de sanırım sonrasında yine lightning Powerline.. Özellikle çocuk ipad kullanırken de arada şarja takınca çokça kıvrılıyor. Maalesef yukarıda yazdıklarımın hepsi bozuldu. D&R'de görece uygun fiyat olunca, tekrar sipariş verecektim, ama yurtdışı sitelerde lifetime garantisi olduğunu okudum, gerçi kullanıcı hunharca kullandığı için kapsam dışında değil de diyebilirler ama.. Anker Türkiye (Türkiye dağıtıcısı Sanal BT?) firmalarının bu konuda tutumunu biliyor musunuz, onlara mı göndermeli, uğraşmaya değer mi, izlenmesi gereken süreç hakkında bilgisi olan varsa, paylaşırsa sevinirim. Yoksa zaten yokuş yapıyorlarsa, hiç uğraşmaya da gerek olmayabilir.. Ne dersiniz.. |
Bildirim