Teknosa çok uğraştırdı ama pes etmedim ürünü iade aldılar bir daha asla teknosa'dan kulaklık almam bu arada hepsiburada indiriminden yenisini aldım bugün geldi sıfır sorun ne menteşe oynuyor nede üründe kozmetik sorun var çok şükür çin üretimi olan geldi iyiki de öyle geldi teknosa’dan aldığım sorunlu airpods hindistan üretimiydi keşke güncellemeyide yapmasaydı ama anında yaptı neyse sorunsuz kullanırım inşaallah < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Apple AirPods (Tüm Modeller) [ANA KONU] (840. sayfa)





-
-
Merhabalar herkese. 2.5 aydır AirPods Pro 2. Nesil Type-C kullanıyorum. Son birkaç gündür sağ kulaklığı kutunun içinde şarjı bitmiş halde buluyorum. Kutuyu açıyorum, sol %100, sağ %0. Kulaklığı çıkarıp tekrar kutuya koyduğumda patır patır şarj oluyor. Cihaz 6B34 sürümünde. Ne yapabilirim? Vatan'dan almıştım ürünü, ayrıca kasko da var, kaskoya mı yoksa garantiye mi göndereyim?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
sarj icin kutuda dipte yer alan baglanti yerini kolonya alkol gibi bir seyle silin duzeliyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu sorunu ben de iki defa yaşadım. Aynı kulaklığı kullanıyorum. Tek sağ kulaklıkla Spotify’da müzik dinlerken müziği durdurmadan şarj kutusu içine koydum kulaklığı. Kulaklık telefona bağlı kalmış nasıl olduysa. Sabah takıp dinleyeyim dedim yaşadığın gibi bir baktım sağ kulaklık sıfır kutu içinde. Kulaklığı sıfırlayıp tekrar bağlayarak çözüm bulabildim. Çünkü bende kutu içinden çıkarıp tekrar koyunca şarj da etmemişti. Şimdilik bu sorunu yaşamıyorum umarım devam etmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şu an satılan airpodsların çok büyük bir kısmı hatalı üretim bence.
-
Arkadaşlar airpods 3 kullanıyorum kutunun şarjı inanılmaz hızlı bitiyor, gürgençlere verdim ve hiçbir şey yok diye geri verdiler cihazı, ayrıca bazen kulaklıklardan teki şarj olmuyor, alkolle temizlemeyi denedim yine fayda etmedi, ne yapmalıyım tüketici hakem heyetine mi vereyim yoksa başka bir serviste tekrar şansımı mı deneyim?
-
AirPods Pro 2 10 dakikada yüzde 60 şarj olmuş kutunun içinde bu normal mi?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Normal tabiki. Kulaklıklar kutuda çabuk şarj oluyor.
-
Kutu ve kulaklıklar %100 iken iki saat civarı müzik dinledim kulaklıklar %80 oldu, şarj için kutuya koydum kutu %90 kulaklıklar %100 oldu, ertesi gün hiç kullanmadım bir gün sonra tekrar baktığımda kutu %80'e inmişti, kutunun kendi kendine şarjının bitmesi normal mi? bu kadar para bayılıp cihaz alıyoruz Apple'ın şu yaptığı saçmalığa bak.
-
Airpods'un "Bul" özelliği açıksa telefonla devamlı iletişimde kaldığı için şarjı bitmesi normal. Ben gereksiz zamanlarda bu özelliği kapatıyorum, kutunun kendi kendine şarjı bitmiyor.
-
,
Elimde 1 adet ESR orbit Airpods Pro 2 Sıfır Kutusunda kılıf var İsteyen özelden irtibat kurabilir.Renk Siyahtır.
-
Arkadaşlar merhaba, 1 yıldır kullandığım Airpods 3. Nesilde bugün sağ taraftaki kulaklığın sesi birden ciddi şekilde azaldı. Temiz kullanmama rağmen tekrar sıvısız ve toz bırakmayan bir bezle temizledim fakat sorun geçmedi. Bir öneriniz var mı ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Anladım ondan kaynaklanıyor o zaman şarjın erken bitmesi, aslında işime yaramıyor ama ne zaman yarayacağı da belli olmaz tabi, açık kalması en mantıklısı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam servise göndermeniz daha sağlıklı olur. Benim de sağ kulaklıkta sorun olmuştu ve troy servisi değişim yaptı.
Hatta geçen ay gibi sol kulaklıkta son ses özellikle bir şarkıyı dinlerken hafif bir pat sesi gelip ses kapanıyordu sol tarafta. Kutusuna koyup çıkartmadan da geri gelmiyordu ama bu sorun aynı senaryoda ve özellikle 1-2 şarkıda aynı sorunu yaşatıyordu. Garantisi bitmeseydi servis değiştirecekti ama bu sol kulaklıkla yaşadığım sorun da durduk yere oldu.
Hatta kulaklığı kullandığım %75-80 zamanda hep sağ kulaklık takılı podcast dinleyerek kullanıyorum ve sol taraf çok daha az kullanıldı bariz olarak. Yine de garip bir şekilde bu sorunu ortaya çıktı. Şu an %100 ile her şarkıyı dinleyemiyorum 🤷🏻♂️
Servis olarakta istanbuldaysanız apple'ın kendi servisine götürmek bence daha mantıklı ama denediğim 2-3 servis içerisinde troy servisi (artı bilgisayar olarak geçiyor) en memnun kaldığım servis oldu.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Arkadaşlar bu kulaklıkların garantisi 2 sene değil mi . Ayarlada 2025 gösteriyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bugün kulaklığı Zorlu Center’a götürdüm ve hiçbir şekilde yardımcı olmadılar. Kulaklıkları düzenli temizliyorum, arkadaşın dediğine göre buna rağmen filtrem tıkanmış ve ses o yüzden kısık geliyormuş. Filtre tıkanık olduğu için ürünü servise bile alamıyorlarmış.
Peki ne yapayım diye sordum, filtreyi temizleyip getirin diyor. Zaten temizledim anca bu kadar oldu, yerinden mi sökeyim dedim, filtreyi si sökerseniz garanti dışı kalır diyor. Bana Apple’ın temizleme makalesini atmış, kuru bezle silin başka bir şey yapmayın yazıyor. Aynılarını yaptım diyorum, yapacak bit şey yok diye açıklama yapıyor.
Tamam madem öyle siz servise alın, kullanıcı hatasıysa parası neyse fatura edin bakımını yapın gerekirse filtreyi değiştirin dedim, böyle bir hizmetimiz yok diyor.
Garantili Apple ürünü için yaşadığım olaya bak. Adamlar servise ürün kabul etmiyor. Daha önce aldığım ve ayıplı çıkan Apple Watch için de beni 1 ay uğraştırmışlardı. Apple’ın suyu benim nezdimde iyice ısınmaya başladı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Her yerden yazın ya da tüketici hakem heyetine verin. İyice delirdiler
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İlk olarak Apple'ı arayıp kayıt oluşturdum, benimle ilgilenen arkadaş da saçmaladıklarını ve süreçle ilgili inceleme başlatacaklarını belirtti.
Söz konusu durum kullanıcı hatası olsa bile sen benim ürünümü servise alamamazlık yapamazsın. O ürünü düşürüp kırsam bile servise alacaksın ki üründe gözle görülür hiçbir kusur yok. Beyefendiler filtre tıkanık olduğu için altına bakamıyormuş, olaya bak. Filtre dediği dandik siyah bir tabaka ve alta dandik bir yapıştırıcıyla bağlı, youtubeda bir toplu iğneyle 5 saniyede çıkarıp takıyorlar. Tamam dedim çıkartıp temizleyelim, "filtreyi çıkarırsanız garanti dışı kalır" diye cevap veriyor, makalede yazan dışında bir şey yapamazmışız. Makaleyi açtık, filtreyi kuru ve temiz bir bezle silin yazıyor. Çıkarıp temiz saten gözlük bezimle sildim geri verdim, hala filtre açılmadı temizlemeniz lazım diyor. Şiddete ve tartışmaya ömrüm boyunca karşı çıkmış biri olarak bugün çalışanlardan bazılarının cidden temiz bir dayağı hak ettiğini düşünmeye başladım.
-
sikayet vara da yazilsa guzel olur bu durum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
ios 17.3 de airpodslar icin de bir guncelleme bulunduğu yaziyordu. bir degisim farkeden var mi? gorusme kalitesindeki dusus cok konusuluyordu pro 2 icin, duzeltme oradadir belki.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X