|
Apple çalışanları kendilerine iyi davranan müşterilerin cihazlarını ücretsiz değiştiriyor
-
-
Hep amarika da oluyor bunlar :(
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kimse kusura bakmasın ama bir şirket veya birisi iyi davrandı diye kimse bedava pahalı cihaz tamiri veya sıfır ürün değişimi yapmaz Appledan bahsediyoruz şarj aletini kutuya koymayıp ekstra ücretle satan şirket yani bu işte bir terslik var veya kendi tanıdıkları anlaştıkları insanlara yapıyorlardır
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
yok hocam cihaz çok sıkıntılıysa değiştiriyorlar benim iphone 6 yı 0 ıyla değiştirdiler bir de kulaklıklarıda yenisini vermişlerdi
-
Bu benim teorimdi gerçekmiş
Apple Store da (yapım gereği) kibar davrandığım için işlerim o kadar kolay halledildi ki ..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sene 2018 Zorlu’ya gitmiştim. Cidden kibarca sıkıntımı ifade ettikten sonra cihazı kontrol ettiler. Bir kez daha rica ettim yeniden kontrol edildi. Kulaklığı değiştirdikten sonra cihazı da bir güzel sıfırlayıp sorunum çözülmüş vaziyette getirdiler. Kahve de ikram etmişlerdi galiba tam hatırlamıyorum. Yanımda da bir tane hırbo “Yok ben buna bir dünya para verdim o zaman kırarım gider başka marka alırım.” falan diye bağırıp çağırıyordu. Adamı ipine takmadan tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz diyerek çıkardılar. Tabi aradan 3 yıl geçmiş. En ufak şeyde cihaz değişimi diye bağırıp çağıran halkımız yüzünden artık onlar da nizâmi iş yapıyor mudur bilmiyorum. -
Amerika’da olur böyle şeyler 2019’da Zorlu’daki mağazasında iPhone daki sorunu anlatırken çalışanlar insanın suratına bakmıyorlar
-
Her gittigimde kaliteli hizmet aldim gerek telefon gerek magazada.
-
Bundan 3 sene önce benim garantisi bitmiş ekranı değişmiş iphone 7 telefonumu 0, 2 yıl garantili olrak değiştirdiler. Neden böyle bişe yaptılar hiç anlamamıştım. Demek bu yüzdenmiş.
-
Abd Apple storelar cidden çok iyi buna birşey diyemem ama
Türkiye’de de ben hiç kötü ayrılmadım. Türkiye’de genelde ordaki danışman ile min muhattap olmak gerektiğini anladım. Türkiye’de Garantisi bitmiş abd de garantisi devam eden airpordsumun. Müşteri hizmetlerini arıyarak. Gayette garanti süresini uzattım ve birebir değişim yaptılar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim de MacBook Promun sağ hoparlöründen hafif cızırtı geliyordu. Garanti yeni bitmişti. Apple desteği aradım. 1 ay garanti uzattılar. Sonra da alt kasa değişti.
iPhone 7 den de ahizesinden çok az ses geliyordu. Temizlenmesi lazımmış.Ekranın da koruyucu dışında kalan kısımları baya çizikti.Apple a verdim ekran değişti.
Samsunga gelince telefona whatsapp yüklendi diye s8 plus a garanti dışı demişti.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asertyu -- 20 Mart 2021; 14:38:4 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Abi cidden müşteri memnuniyeti konusunda apple>all -
Çifte standart yani. Kurumsallığa gel.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
iyi hal indirimi
-
bizim ülkede olmaz bu
-
Benim iPhone 7 yi garantisinin bitmesine 1 ay kalmıştı cihaz kilitlenmiş açılmamıştı. Sıfırıyla değiştirdiler 2 yıl garantili olarak. Üstüne Apple’dan smart battery case aldım. (Şarjlı kılıf). 6 ay sonra kılıfın derisi soyuldu, acaba garantiden değişirler mi diye müşteri yetkilisini aradım, kılıfım soyuldu acaba değişme şansımız var mı dedim, 499 TL ye almıştım, para iadesi yaptılar anında. Çok şaşırmıştım. Çünkü ne fotoğraf istediler ne de şuraya götürün inceleyelim dediler. Soyuldu kılıfım dedim sadece. Sözüme güvenip para iadesi yaptılar kılıf da ben de kaldı. -
Apple zaten hayrına yapmıyor size satış yaparken 3-4 telefon parası alıyorlar sadece telefonda değil sattıkları her şeyin fiyatı aynı kalitede ama üzerinde apple yazmazsa olacak fiyatında 3-4 kat daha fazla sonra bir sıkıntı yaşayınca direk değiştiriyorlar değişim olarak verdikleri cihazın parasını zaten ödemiş olduğunuz için
Adamların uyguladığı politika tutmuş ki dünyanın en büyük şirketlerinden
-
quote:
Orijinalden alıntı: Manyetizma
Abd Apple storelar cidden çok iyi buna birşey diyemem ama
Türkiye’de de ben hiç kötü ayrılmadım. Türkiye’de genelde ordaki danışman ile min muhattap olmak gerektiğini anladım. Türkiye’de Garantisi bitmiş abd de garantisi devam eden airpordsumun. Müşteri hizmetlerini arıyarak. Gayette garanti süresini uzattım ve birebir değişim yaptılar.Acil Türkçe öğrenin!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tatli dil yilani deliginden cikarir..... tabi yilan var yilan var dikkat etmek lazim (:
-
ios ra kullandim ama şuan android kullaniyorum android in benim icin biçilmiş kaftan olduğunu düşünüyorum.Kim ne derse desin apple garantisi gibi bir garanti telefon camiasina ne geldi ne de gelecek(Gibi duruyor)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Sene 2018 Zorlu’ya gitmiştim. Cidden kibarca sıkıntımı ifade ettikten sonra cihazı kontrol ettiler. Bir kez daha rica ettim yeniden kontrol edildi. Kulaklığı değiştirdikten sonra cihazı da bir güzel sıfırlayıp sorunum çözülmüş vaziyette getirdiler. Kahve de ikram etmişlerdi galiba tam hatırlamıyorum. Yanımda da bir tane hırbo “Yok ben buna bir dünya para verdim o zaman kırarım gider başka marka alırım.” falan diye bağırıp çağırıyordu. Adamı ipine takmadan tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz diyerek çıkardılar. Tabi aradan 3 yıl geçmiş. En ufak şeyde cihaz değişimi diye bağırıp çağıran halkımız yüzünden artık onlar da nizâmi iş yapıyor mudur bilmiyorum.
|
Acil Türkçe öğrenin! |
Çifte standart yani. Kurumsallığa gel.
|
çifte standart değil adamlığa göre muamele
|
Atladığınız bir şey var. Apple her ne kadar paragöz olsa da söz konusu müşteri memnuniyeti ise bu tarz güzel politikaları da var.
|
Benim iPhone 7 yi garantisinin bitmesine 1 ay kalmıştı cihaz kilitlenmiş açılmamıştı. Sıfırıyla değiştirdiler 2 yıl garantili olarak. Üstüne Apple’dan smart battery case aldım. (Şarjlı kılıf). 6 ay sonra kılıfın derisi soyuldu, acaba garantiden değişirler mi diye müşteri yetkilisini aradım, kılıfım soyuldu acaba değişme şansımız var mı dedim, 499 TL ye almıştım, para iadesi yaptılar anında. Çok şaşırmıştım. Çünkü ne fotoğraf istediler ne de şuraya götürün inceleyelim dediler. Soyuldu kılıfım dedim sadece. Sözüme güvenip para iadesi yaptılar kılıf da ben de kaldı.
|
Kimse kusura bakmasın ama bir şirket veya birisi iyi davrandı diye kimse bedava pahalı cihaz tamiri veya sıfır ürün değişimi yapmaz Appledan bahsediyoruz şarj aletini kutuya koymayıp ekstra ücretle satan şirket yani bu işte bir terslik var veya kendi tanıdıkları anlaştıkları insanlara yapıyorlardır
|
Amerika’da olur böyle şeyler 2019’da Zorlu’daki mağazasında iPhone daki sorunu anlatırken çalışanlar insanın suratına bakmıyorlar
|
Apple zaten hayrına yapmıyor size satış yaparken 3-4 telefon parası alıyorlar sadece telefonda değil sattıkları her şeyin fiyatı aynı kalitede ama üzerinde apple yazmazsa olacak fiyatında 3-4 kat daha fazla sonra bir sıkıntı yaşayınca direk değiştiriyorlar değişim olarak verdikleri cihazın parasını zaten ödemiş olduğunuz için Adamların uyguladığı politika tutmuş ki dünyanın en büyük şirketlerinden |
Benzer içerikler
- telegram tek seferlik fotoğraf gönderme
- whatsapp"ta engellendiğimi nasıl anlarım
- facebook dondurma
- tiktok hesap silme
- video edit programı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X