Şimdi Ara

Apple çalışanları kendilerine iyi davranan müşterilerin cihazlarını ücretsiz değiştiriyor (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
1
Favori
17.357
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
79 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • İPad Pro ilk çıktığında netten sipariş edip almıştım. Birkaç ay sonra iPad in ekranının tam ortasında yuvarlak parmak ucu kadar ışık sızması ortaya çıktı. Beyaz ekranda belli oluyordu ve daha beyaz parlıyordu. İlk zamanlar önemsemedim ama giderek gözüme batmaya başlayınca zorludan randevu aldım. Randevuya gittiğimde bir bayan yardımcı oldu. Bende her zamanki halimle iyi niyetimle gittim ve bu şekilde yaklaştım. Hanımefendi cihaza baktığında başta var mıydı bu sorun diye sordu. Yoktu gözüme çarpmadı dedim. İlginç dedi ve cihazı aşağı katta bulunan teknikteki arkadaşlarına göstermesi gerektiğini söyledi bende tabi buyurun dedim beklemeye başladım. Sonra bayan geldi hafif bir tebessümle cihazı değiştiremeyeceğini, ve cihazın ekranının ortasına su girdiği için ışık sızması olduğunu söyledi ve ben kendimden geçtim. Tableti evden bir kere bile dışarı çıkmarmayan ve benden başka kimsenin kullanmadığı bir cihaza ekran ortasına su girdiğini beyan edince çıldırdım resmen, açıklayın ekranın ortasına nasıl su girmiş olabilir diye söylendim, güvenlik geldi millet toplandı ne oluyor diye, söyledim bende su hiçbir yere temas etmemiş sadece ortasına girmiş öyle söylüyorlar garantiden çıkarmışlar cihazı dedim. Tabi ben olayın şokundayım sinirimden bağırıyorum böyle birşey olabilir mi diye. Sonra baktım bayan hemen müdahale etti beyefendi tamam sakin olun ben yeni cihaz getireceğim dedi ve gitti yenisini getirdiler ücretsiz değişim yaptılar. İşte o zaman anladım çalışanların iyi niyetini. Bildiğiniz şaka yapmışlar bana, sizi gidiler sizi, ne gerek var böyle tatlı sürprizlere, yersen tabi. Kimseden hakkım olmayan birşeyi istemem yapım değildir ancak kimsede hakkımda kalsın istemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eee çalışanlar tüm akrabalarına yeni telefon dağıtır o zaman

  • baslık les apple ürünlerine 3 katı fiyat verip, kendini saf hissetmek istemeyen fanboylarla dolmus..

  • saçmalık

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok saçma ama ne kadar kibar olsa da bu ödülü vermedikleri müşterilere haksızlık değil mi? Ve yakınların arkadaşların akrabaların kayırılma ihtimali yok mu? Tamamen temsilci insiyatifine bırakılırsa böyle olur bence çok yanlış




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tmrtmr -- 25 Mayıs 2021; 3:16:38 >
  • Kayaa__h K kullanıcısına yanıt

    Anlaştığı arkadaşına verir ordan kendisi geri alır böyle de olabilie

  • Zamanında yolum akasyaya düşmüştü. iPhone 5s cihazım kapanıyordu ve açılırken kırmızı ekran çıkıp tekrar geri kapanıyordu.

    Cihazımın sağında solunda darbeler vardı. Ama kesinlikle ekranla temas etmemiş darbelerdi, ufak tefeklerdi.

    Anlattım arkadaşa dedim böyle böyle. Ben bu cihazı düşürdüm ama ekranla alakalı hiç bi problem yaşamadım. Cihazı ilk aldığım zaman düşürmüştüm, üzerinden 4-5 ay geçtikten sonra bu sıkıntıyı vermeye başladı dedim.

    Neymiş efendim cihazım darbe aldığı için garantiden çıkmış istersem 1000-1200 lira tam hatırlamıyorum verip değişim yapabilirlermiş. Ben telefonu 1350 liraya almıştım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi davranan derken, basını okşayıp, yağ çeken müşteri profili mi 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nier -- 30 Mayıs 2021; 18:15:19 >
  • Amazon'da aynı şekilde kibar olan müşterilerine ellerinden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyor. Genelde Yurtdışındaki temsilciler kibar olan müşterilere daha çok yardımcı oluyorlar.

  • iPad air 3 ve apple pencil kullanıcısıyım ekranımdaki dokunmatik problemi ve bir anda ortaya çıkan noktasal beyaz ışık problemi icin zorlu apple'a gittim anında değişim yapıldı aynı şekilde apple pencil'ımda da uç oynaması problemi vardı onuda anında değiştirdiler kalem için hiç inceleme bile yapılmadı beyanıma dayalı sıfırını verdiler benimle ilgilenen kişiyle 30-40 dakika muhabbet ettik sıkıntısız bir servis süreci yaşadım. İki ürünüde yaklaşık 13 aydır kullanıyordum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 6s telefonumu garanti süresi içinde 2 kere değiştirdiler, garantinin bitimine doğru ise ellerinde cihaz yoktu 16 gb yerine 32gb verdiler sıfırdan garanti başladı. 6-7 sene önce şarj kablolarını bile değiştirdikleri oldu ama artık yapmıyorlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 13 değil de 15e falan benziyor daha modern

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.