Merhaba, eşimin cihazının alt hoparlöründen çok az ses çıkmaya başlamıştı, 16 ay kadar daha garantisi devam etmektedir. Egemek servise teslim ettim, bir hafta geçtikten sonra “Cihaz incelenmek üzere Apple onarım merkezine sevk edildi.” olarak güncellenmiş. Servisi aradığımda operatör bayan cihazın durumuna ilişkin tam bilgi veremiyorum. Ancak kontrolü sonrasında yönlendirme sağlanmıştır diye bilgi verdi. Cihazınızın durumuna ilişkin bilgilendirmeyi Apple kontrolü sonrası yapabileceğiz diye bilgi verdi. Ürün 11 Pro Max, bilgili ve tecrübeli arkadaşlar yorumlarını paylaşırsa sevinirim. Ürün sizce değişime girer mi? Yoksa hoparlör mü sadece değişir? Sıvı temas varsa ücret çıkar diye bilgi vermişlerdi, ancak sıvı temas yok ve bilgi vermeden direk Apple’ a yönlendirmişler. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senki -- 13 Eylül 2021; 18:4:13 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim