Gürgençler servise verdim, bugün tamir olmuş gelmiş. Tamir de değişen parçalar Anakart ve ekran🤕 < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Apple iPhone 16 Pro / iPhone 16 Pro Max [ANA KONU] (657. sayfa)
-
-
Hocam bismillah ne ara aldınız ne ara bozdunuz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam gürgençlerden niye alırsınız ki ? Apple dan alsaydınız telefonu değiştirir veya iade ederdiniz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
bu şarj olmama genel bir sorun sanırsam yabancı forumlarda da bununla ilgili başlıklar gördüm. ayrıca ekran ile ilgili de bi kaç başlık görmüştüm. ayıplı ürün almışız şansımıza bizlik bişi yok:)
-
14 gün yasal süre. gürgençlerde de var. sıkıntı bunu tamir eden teknik serviste, değişim vermesi yeterli iken telefonda değiştirmediği parça kalmadı neredeyse
-
Ben MagSafe şarjı kendi kendine bozulan 16Pmleri gördüm Reddit’te ama kablolu şarjı bozulanı okumamıştım. Geçmiş olsun hocam.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ya o değil de bu ara sıra yaşanan klavye gecikmesi sorunu ne zaman düzelecek ? 14 pm’de de vardı. Bir türlü düzeltemediler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
teşekkür ederim. ekran değişmesini çok sorun etmedim de anakart değişince imei de değişti onu canımı sıktı
-
iphone 16 kullanan varsa ayarlarda baktığında kaç imei gözüküyor acaba? 1 fiziksel sim için birde elktronik sim için ayrı ayrı mı tek bir adet mi?
-
bende bu kullanımda (sadece intagram whatsapp ve safari ağırlıklı) 6.5 saat alıyor 100-20 arası. bt konum ve diğer bütün servisler açık
mesela şuanda şarj 8, 7 saat 46 dakika ekran süresi ve arka planda güncelleme tamamlanıyor uyarısı var (18.2 beta 4)
sabah 7:16dan 2ye kadar mobil veri sonrası wifi.
-
bir tane fiziksel sim yazıyor (kullanımda olan) bir tane de kullanılabilir sim var. iki farklı imei var
-
acaba 2 imei de kayıtlı olarak mı teslim edecekler... bakalım teslim alınca yazarım tekrardan
-
-
Hıcam direk tüketici hakem heyetine verin sonuçta sıfır alıyorsunuz cihazı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet bazı cihazlarda var sorun çok net. Ayrıca android cihazlar benimde dikkatimi çekti çok daha hızlı algılıyor. Hatta şöyle diyim arkadaşımın mi 9s gibi bir cihaz vardı taa pandemiden kalma. Elimi yaklaştırıyorum algılıyor. iPhone larda hiçbir zaman böyle olmadı. Hele bu seride çok daha fena.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Buna gürgençler karar vermiyor hocam. Apple Onarım Merkezi karar veriyor. Siz servise telefon verdiğinizde direkt Apple Onarım Merkezine gönderiliyor Apple orada karar veriyor değişim veya tamire, servisle alakası yok yani. Telefon dışında olan iPad MacBook vs servisler ilgileniyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ayrıca ilk 6 ay geçmediği için Apple’ı arayıp tamir istemeyip DOA raporu almayı deneseydiniz, aldığınız yerde kapalı kutu ürün ile değiştirdiniz o raporla ya da iade alırdınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunun beyazlıkla alakası yok hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
doa raporu ne oluyor? apple aradığımda 14 gün içinde değişim yapabileceklerini 14 gün geçtiği için servise gitmesi gerektiğinden bahsettiler.
-
hakem heyeti için bir rakam vardı sanırsam, limiti hakkında bilginiz var mı acaba?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X