Şimdi Ara

Apple (İphone) Uluslararası Garanti Zorlu Apple Store da Geçerli Olacak mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
2
Favori
25.353
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: californication_

    Randevu aldım Zaten geniusdan o gün orda olacağim saat için.

    geniusdan randevuyu nasıl alıyoruz zorlu apple store için?

    ayrıca ingiltere ve almanyada amerika cihazlarını avrupa cihazlarıyla değiştiren bir dünya Türk vardı oralardaki store çalışanlarıda genelde aslında avrupada amerika cihazı değiştiremezsiniz ama sizi kırmayacağız felan diyip değiştirmişler hep yani iş o genius boy da bitecek inşallah Türkiye'de oralara dallama adamları koymamışlardır
  • soyturk58 kullanıcısına yanıt
    http://concierge.apple.com/reservation/tr/tr/R583/techsupport


    Bu adresten alınıyor. Bana bugün maille call centerdan gönderdiler...
  • teşkkürler
  • californication_ kullanıcısına yanıt
    Hocam arayinca kontorden mi kesti dakikadan mi ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir konuyu netliga kavusturayim.
    Apple cihazlarında faturaya gerek yoktur. iPhone hariç cihazlarda Seri Numarası ile iPhone'da ise hem Seri Numarası hem de IMEI ile bulunabiliyor
    Bunun için aşağıdaki linkten bakabilirsiniz:
    https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do

    Garanti konusu da şu şekilde işliyor diye biliyorum ben, umarım değişir.
    Amerika'dan aldığınız iPhone sadece Amerika'da
    Amerika'dan aldığınız diğer Apple cihazları Tüm Dünya'da
    Avrupa ülkelerinden aldığınız iPhone sadece Avrupa ülkelerinde
    Diğer tüm dünyadan alınan tüm Apple cihazları tüm ülkelerde
    Garantileri geçerlidir.

    Umarım Amerika cihazlarını da burada değiştirebilirler, ama pek sanmıyorum.
    Bende de iPhone 4S var WiFi sorunu olan bakalım ne yapacaklar..




  • Kuray K kullanıcısına yanıt
    Bende aynen sizin gibi biliyordum. Ancak hem forumda amerikadan aldığı cihazı avrupada değişenler olmuş. Hemde mesela bir arkadaş honkhong dan aldığı cihazı Avrupada değişmiş. Örnekleri mevcut.

    Birde 2 gündür call centerdakiler benim amerika cihazı için burda olmaz ise amerika VEYA avrupada işlem yapabileceğimi belirtiyorlar. Ben tabiki Türkiye için zorluyorum yoksa kısa vadede yurt dışına çıkma şansım yok.

    Bekleyip göreceğiz sanırım. @Kuray

    Ama dediğim gibi bana bugün 2 yetkilide kesin dille işlem yapılacağını söylediler. Telefon görüşme saatlerim kayıtlı. Hatta birisi genius dan randevu almam için mail gönderdi.
  • İyi geceler,

    Birkaç hafta içinde distribütör garantili (Brightstar/Teleservice) iPhone 5S alacağım, bu ilk Apple cihazım olacak nasipse. Cihazın herhangi bir teknik sorun çıkarması halinde, Apple Store - Zorlu' da garanti geçerli oluyor mu ? Okuduğum yorumlar sebebiyle (Brightstar/Teleservice) pek güven vermedi bana, bir problem durumunda cihazı onlara teslim etmek istemem açıkçası.

    Distribütör garantili olmayan cihaz almanın mahsuru var mıdır, o da aklıma takılan bir başka konu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DOZ_ -- 3 Nisan 2014; 23:31:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: californication_

    Bende aynen sizin gibi biliyordum. Ancak hem forumda amerikadan aldığı cihazı avrupada değişenler olmuş. Hemde mesela bir arkadaş honkhong dan aldığı cihazı Avrupada değişmiş. Örnekleri mevcut.

    Birde 2 gündür call centerdakiler benim amerika cihazı için burda olmaz ise amerika VEYA avrupada işlem yapabileceğimi belirtiyorlar. Ben tabiki Türkiye için zorluyorum yoksa kısa vadede yurt dışına çıkma şansım yok.

    Bekleyip göreceğiz sanırım. @Kuray

    Ama dediğim gibi bana bugün 2 yetkilide kesin dille işlem yapılacağını söylediler. Telefon görüşme saatlerim kayıtlı. Hatta birisi genius dan randevu almam için mail gönderdi.

    Çok sevinirim bende eğer değişim olursa, telefon bana gelmişti yurtdışından 5S gelcek diye aldırdık 4S almışlardı.
    Aldığım fiyata dayıma sattım geri fakat şansımıza WiFi sorunu oluştu ve ben mahçup oldum..

    Haberleşelim bu konuda




  • Bu ne seri no muhabetiymis :) ben defalarca konustum apple ile seri no istesi ben de bi dk imei vereyim bakin dedim. Catir catir girdi bilgilerime ulasti. Yalan yanlis bilgiler vermeyin :) imeiden de kontrol ediliyor seri numarasindan da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: californication_

    Bende aynen sizin gibi biliyordum. Ancak hem forumda amerikadan aldığı cihazı avrupada değişenler olmuş. Hemde mesela bir arkadaş honkhong dan aldığı cihazı Avrupada değişmiş. Örnekleri mevcut.

    Birde 2 gündür call centerdakiler benim amerika cihazı için burda olmaz ise amerika VEYA avrupada işlem yapabileceğimi belirtiyorlar. Ben tabiki Türkiye için zorluyorum yoksa kısa vadede yurt dışına çıkma şansım yok.

    Bekleyip göreceğiz sanırım. @Kuray

    Ama dediğim gibi bana bugün 2 yetkilide kesin dille işlem yapılacağını söylediler. Telefon görüşme saatlerim kayıtlı. Hatta birisi genius dan randevu almam için mail gönderdi.

    Hocam bir teknoloji sitesinde Apple Store' un bugün yayınlanan videosunu izledim, bu sitenin sahibinin store yetkililerinden aldığı kesin bilgiye göre "Cihaz nereden alınmış olursa olsun teknik destek verilecekmiş"

    EDIT: Yalnız cihazın size ait olduğunu kanıtlamak kaydıyla diye de ekledi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DOZ_ -- 4 Nisan 2014; 1:34:50 >




  • Keşke bilet alıp babanızla göndermek yerine, kargo ile gönderim yapsaydınız.. Apple kargo ile gelip kapanızdan alır, cihazın değişimi için ısrarcı olun..
  • Hocam görüştüklerimden birisine kargoyu sordum bilgim yok bekleyin öğreneyim dedi. Sonrasında kargoyla ilgili bilgi mağaza kapalı olmasından alamadım dedi bende tamam o zaman ben ni göndereyim dedim. Herşeyi didik didik ettim aslında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de birkaç hafta önce ekranda dikine çizgiler oluştu. apple'ı aradım bana mağazanın açılış tarihi belli değil ama açılınca değişim yapılır dediler. yani baya kesin bir ifade kullandı görüştüğüm kişi. ben de içim rahat açılış gününü bekliyordum, burayı okuyunca içime bir kurt düştü. umarım destek sağlamamak gibi bir durum olmaz. kendi mağazası varken garanti kapsamındaki cihazımı değiştirmezlerse ömür boyu uğramam zaten öyle hırt şirkete. hatta telefondaki kişi avrupaya götürebilirsem orda da değişim olabileceğini söyledi. avrupada değişiyorsa burda değişmeme ihtimali olmaz diye zannediyorum. cumartesi gününe randevu aldım, umarım geniuslara ulaşamayacağım kadar bir kalabalık olmaz :)
  • hkcanan H kullanıcısına yanıt
    Hocam yarın deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hkcanan H kullanıcısına yanıt
    Avrupa cihazi ise zaten garantiye kesin giriyor asıl soru isareti amerika, kanada tarzi anten yapisi farkli olan ulkelerin cihazinlarinda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karti -- 4 Nisan 2014; 14:24:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulan yilan hikayesine dondu olay:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkcanan

    Benim de birkaç hafta önce ekranda dikine çizgiler oluştu. apple'ı aradım bana mağazanın açılış tarihi belli değil ama açılınca değişim yapılır dediler. yani baya kesin bir ifade kullandı görüştüğüm kişi. ben de içim rahat açılış gününü bekliyordum, burayı okuyunca içime bir kurt düştü. umarım destek sağlamamak gibi bir durum olmaz. kendi mağazası varken garanti kapsamındaki cihazımı değiştirmezlerse ömür boyu uğramam zaten öyle hırt şirkete. hatta telefondaki kişi avrupaya götürebilirsem orda da değişim olabileceğini söyledi. avrupada değişiyorsa burda değişmeme ihtimali olmaz diye zannediyorum. cumartesi gününe randevu aldım, umarım geniuslara ulaşamayacağım kadar bir kalabalık olmaz :)

    Hocam online store dan mı almıştınız aleti ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayır ABD'den aldım. Avrupadan değişir dediler mağaza açılmazsa da o yüzden mağaza açıldığına göre burdan da değişir diyorum. Online storedan alan birinin değiştirilmemesi imkanı yok zaten.

    Anten yapısı falan da demesinler bana valla, bedava çıkan yerden al diyen bakkal mantığı mı olur dünyanın en büyük şirketinde. ben apple storedan aldım, garantisi var ve arızadan dolayı apple store a götürüyorum. Bu kadar basit aslında, çok mühimse yeterli sayıda farklı yerlerin cihazlarından bulundursun. İki bin liralık alet taşınınca çöp mü olacak. Zannetmiyorum apple'ın böyle ucuz bir davranışta bulunacağını. Zaten arızalı ihazı alınca imha ettiklerini söylüyorlar. O zaman ne farkediyor benim verdiğim cihazın ne cihazı olduğu? Franchise gibi bir şey değil ki bu aynı şirketin burdaki mağazası.

    Elbette, yarın akşam randevum dönünce aktarırım başımdan geçenleri. Başka değiştirebilen olursa o da yazsın adamların insiyatifinde ise bilelim de ısrar edelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hkcanan -- 4 Nisan 2014; 18:20:08 >




  • Peki paralel ithalat ürünler ne olacak? Elimizde Türkiye faturası var. Bir yıl mı iki yıl mı sayacaklar?
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Türkiyeden faturalı ürünlerde 2 yıl garanti mecburidir. Apple store bakarmı bilmem. 1 yıl olan uluslararası garanti yani bizim sıkıntımız olan amerikadan alınan cihaza türkiyede işlem yapılması gibi. Onuda yarın anlayacağız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.