Şimdi Ara

Apple Servisi Hayal Kırıklığına Uğrattı - Iphone SE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.562
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba;

    Severek kullandığım bir Iphone SE'm vardı. Boyutunun küçük olması hoşuma gidiyor. Yapabildikleri ise Iphone 6 veya 7'den az olmadığı gibi pil ömrü vs oldukça iyi; ekran küçük olduğu ve elektrik tüketimi bu nedenle az olduğu için. Gözüm gibi de bakarım eşyalarıma üzerinde en ufak bir çizik yoktur. Servise verirken çalışanlar hayretle bakıyorlar, çok iyi bakmışsınız diyorlar. Haziran 2016'da almıştım telefonu.

    Fakat aldığımdan beri nadiren de olsa telefona cevap verirken kaydırma işlemi tutukluk yapıyordu, önemsemedim birincide olmasa ikinci de açıyordu ve nadiren bu sorunu yaşıyordum. Aradan 1 yıl geçtikten sonra şarj kablosu diğer Iphone'ları şarj etmesine rağmen benimkini etmemeye başladı yeni kablo verdiler sorun düzeldi. Servise kabloyu gönderdi Pupa (yetkili Iphone Satıcısı) zaten. Bu olaydan 2-3 ay sonra telefon birden tepki vermemeye başladı, dokunmatik ekran tepki vermiyordu hiç, telefon kasıldı, kasıldı sonra ekran tamamen gitti, ara sıra siyah ekranın ortasında yuvarlak dönen imleç beliriyor sonra o da kayboluyordu. Ne açılıyor telefon, ne kapanıyor. Resmen can çekişerek öldü. Çok büyük donanımsal bir arıza olduğu çok belli idi. Telefonu yine verdim İzmir Pupa'ya. Her verişimde kendi servislerine gönderiyorlar oradan da Apple Onarım merkezine gidiyor. Zannediyorum Pupa'nın İzmir'deki servisi çok basit işlemlere bakıyor. Pupa'ya veriyorum cihazı 2-3 gün sonra biz bunu İstanbul'a gönderiyoruz diye mesaj geliyor, 1-2 günde de kargo süresi 5 gün kafadan gidiyor. Neyse efendim, dokunmatik ekranı bozulmuş, günlerce parça bekledi, yapıldı, gönderdiler bana. Bu arada göndermeden önce temperli camı söküp telefonu fabrika ayarlarına alıyorlar.

    Az buçuk elektronik işinden anladığım için Apple'ın bu kadar fatal bir arızaya günlerce parça bekleyip telefonu değiştirmemesine çok şaşırdım. Ben bu arada başka telefonum olmadığı için arkadaşımdan şarjı 1,5 saat giden bir Samsung S4 ödünç aldım. İşlerim de çok yoğun, ilave masrafa girmemek içi idare ederim dedim. Sürekli elektriğe veya powerbank'a bağlı amele gibi dolaşarak haftalarca o telefonu kullandım. Neyse geldi benim SE, haftalarca çile çektiğim için mutlu bir şekilde aldım telefonu, hemen temperli cam taktırdım, güzelce kullanıyorum bir ay geçti, geçmedi ekran tak diye kararıyor ara sıra, basıyorum düğmelere tepki yok, şarja takıyorum ekran geri geliyor. Bunu bir-iki kere yapmaya kalmadı telefon şarj olmamaya başladı. Şarj olması için elimle kabloyu aşağıya doğru bastırmam gerekmeye başladı. Hay dedim böyle işin içine. Hemen arkadaş arandı senin şu S4 var ya o bana yine lazım oldu diye şarjı 1,5 saat giden telefon alındı, içine dünyanın uygulaması baştan tekrar yüklendi, bankacılık uygulamaları güvenlik hatası veriyor diye bankalar telefonla arandı, güvenlik ayarları değiştirildi, bir ton iş. Şirketin uygulaması için It'den yeni şifre isteniyor, vs, tamamen Çin işkencesi. Pupa benim telefonu aldı, ekranın temperli camını söktü bir güzel, benim babamın zaten temperli cam dükkanı var, sıkıntı yok, reset attı gönderdi. Bu arada arkadaşlar soruyor, diyorlar ki bu sefer Apple değiştirir telefonu, boru mu ya, Apple bu. Hem zaten o telefonun maliyeti 125 dolar, yazılıma, pazarlamaya para veriyoruz biz, öyle değil mi? Değilmiş abi, telefon çok değerliymiş. Göndermeden önce de telefon şarj olmuyor, soketi dışarıdan ışık tutarak inceledim, 8 adet şarj şeridinin 5.si kırık, ortada yok, haberiniz ola ha, bunu da size söylüyorum sonra bana kullanıcı hatası demeyin, benim telefonun içindeki şarj şeridini kırma şansım yok diye not ettirdim Pupa'ya, öyle gönderttim.

    Apple'ın 0216 ile başlayan servis destek hattı zaten ayrı bir makale konusu. Yazarken yaşadıklarımı tekrar hatırladığımdan acı çekiyorum. Arıyorum, yazılım destek diye bir departman çıkıyor, telefon kullanmasını bilmeyen teyzelerin hedef kitlesini oluşturduğu bir departman. Onlardan birine ulaşana kadar zaten 10-15 dakika geçiyor. Onlar biz bu konuda size yardımcı olamayız diye kıdemli departmana bağlayacağız diyor bir 10 dakikada öyle geçiyor. Her aradığında da başka biri çıkıyor ve sizin dosyayı ben devraldım diyor. Sen de bunu ilk duyunca seviniyorsun adam yardımcı olacak diye ama benim dosyayı 5 -6 kişi devraldı, her aradığında ben devraldım deyip sana mail atıyorlar. Mailde dahili no'su yazıyor ama o dahiliden ulaşamıyorsun. Ne oldu kardeş diye sormak istiyorsun, tekrar arıyorsun dahiliden ulaşamayıp yeni birine bağlıyorlar ben devraldım, size hangi isminizle hitap edeyim diyor. Adamlara mail döşeniyorsun cevap bile gelmiyor. Mailde ya lütfen cevap verin de okuduğunuzu bileyim diyorum, yine cevap yok. 2 yıldır müşteri hizmetleri kalite ödülünü kimseye kaptırmayan bir firmada çalışıyorum, bulunduğum pozisyon gereği biz de destek veriyoruz bu departmana, hakikaten bizim firma kitabını yazar bu konunun. Telefonla geri dönüş yapacağız deniyor, yapılmadığı oluyor.

    Velhasıl dostlar, bir elimde şarjı 1,5 saat giden eski emektar Samsung S4, bir elimde powerbank, aradım ben bunları. Ulaştım birine kıdemli departmandan. Dedi ki "ben devralıyorum", "aferin koçum" dedim. Ne oldu dedim benim telefon, artık değiştirirsiniz herhalde dedim. Telefon 2 kere beni yüzüstü ortada bıraktı. İşim nedeniyle çok seyahat ediyorum, seyahatin orta yerinde kalakalıyorum, telefonu bana hallettik efendim diye göndereceksiniz, sonra yine ortada kalacağım, yok arkadaştan yedek telefon aldı, aplikasyonları yükleydi, vırttı, zırttı, bunaldım ben dedim. Amcamın oğlu, telefonunuz çok güzel şekilde ele alındı, jelatinleri değiştirildi, ekran değişti vs dedi. Lafını bitirmeden yuh dedim ya, yuh. Bunu 800TL verip aldığım Çinli marka yapsa anlarım. Efendim dedi telefonunuzun servisten dört dörtlük çıkmama şansı yok, emin olun ilk günkü gibi ... Tamam dedim, tamam, ok, yalnız dedim bir kere daha olursa o zaman konuşuruz senle. Gönderiler telefonu, gelir gelmez elime alıp içindeki soketin şeridine baktım aynı kırık şekliyle duruyor. Göndermeden önce de fotoğrafını çektim, değiştirmezlerse gözlerine sokarım diye. Neyse dedim ona da tamam, yeter ki çalışsın, taktım şarja, ilk taktığım kabloyla şarj oldu, diğer kablolarla şarj marj olmuyor !!! Zaten şarj olmama sorunu ilk çıktığında bazı kablolarla şarj olmamaya başladı, bazıları ile oluyordu (tamamı orijinal kablolar) sonra hiçbiri ile olmamaya başlamıştı. Şimdi tamir ettik, jelatinini değiştirdik diye geri gönderdikleri telefon bazı kablolarla şarj oluyor, bazıları ile olmuyor, bir ay geçmeden hiçbiri ile şarj olmamaya tekrar başlayacak. Bu arada denediğim tüm kablolar sorunsuz, diğer Iphone telefonları şarj ediyor. Beni yazılım destek departmanı ile pışpışladıkları teyzelerle karıştırdılar. Apple servisi, evet yanlış duymadınız, Apple servisi telefonu bozuk hali ile bana geri gönderdi. Ve Aralık ayı benim en yoğun olduğum ay. Allahınızdan bulun deyip gidip kendime yeni telefon almak zorunda kaldım. O lanet telefonu da ayın 18'inde yine Pupa'ya verdim (temperli camı sökmeyi ihmal etmediler), telefon hala Apple Onarım merkezine ulaşmamış. Ulaşmadan bir şey yapamayız diyorlar, kargodan çıkmadı diyorlar. 8 günde telefon İzmir'den İstanbul'a gidememiş, nerede olduğu da belli değil ! Üç kuruşluk SE için şu Apple'ın yaptığına bakın. Yeni aldığım telefonu da ithalatçı garantili aldım, bugüne kadar satış sonrası hizmetin kalitesi ürün tercihlerimde hep ön planda olmuştu. Biz bunun distribütörünü de gördük anam deyip ithalatçı garantili Samsung J7 Prime aldım. Taş gibi de telefon, Allah zeval vermesin. Yıllardır Iphone kullanıyordum bu sayede Android'in ne kadar güzelleşmiş olduğunu kullanarak deneyimlemiş oldum.

    Şimdi merakla bekliyorum, telefonunuzun vırtını, zırtını değiştirmeyi unutmuşuz, değiştirip gönderiyoruz, dört dörtlük oldu telefonunuz mu diyecekler? Biraz utanma sıkılma olsa müşteriyi çok mağdur ettik, düzelmeyeceği besbelli avuç kadar telefonu tamir edeceğiz diye süründürdük, ayıp bize derler. Mahalle pidecisi bile siparişi geciktirince karpuz keser yanına koyar, ikramımız olsun biraz gecikme oldu diye ezilir. Bu ne biçim bir müşteri memnuniyeti gözetmek, donanımsal özelliği 500TL olan telefona ben neden 2.000TL verdim? Apple güvencesi diye fazla para verip paramla rezil oldum.

    Telefonu değiştirseler de muhtemelen satacağım, zaten sahibinden.com swap Iphone'lar ile kaynıyor. Muhtemelen çok arıza çıkıyor, hepsini değiştirmeye kalksak bize çok pis zarar yazar, sadece üçüncüde, dördüncüde yasal sınıra gelmiş kullanıcıda sinir krizi geçirenlerinkini değiştirelim diğerlerine dokanmayalım diye bir strateji oluşturdular kendilerine. Ben de çok sabırlıyım, geçirmiyorum sinir krizi, sadece son Pupa'ya gittiğimde ekranlarımız çalışmıyor, telefonunuzu alamayız dedi kızcağız, şimdi sinirimi senden çıkartırım, işim gücüm var benim gelemem bir daha diye alev kustum üzerine, bir anda sistemler nasıl oldu ise çalışmaya başladı, hakikaten çalışmıyordu. Ben orada alev kusarken, merkezi mi aradılar ne yaptılar, nasıl oldu ben de anlamadım. 3,5 aylık birikimi kızın üzerine kustum.

    Lafın kısası Eylül'ün 15'inden beri Apple servisi ile sürünüp duruyorum, koskoca mevsim geldi geçti. Keşke telefonu Eylül 15'te suya düşürseydim de cana geleceğine mala gelsin deyip gidip yeni telefon alsaydım kendime. Yaşadığım bu rezilliğin parayla ölçülebilir tarafı yok.







  • Hocam mağdur olmuşsunuz olmamış değilsiniz ancak keşke haklarınızı bilip etkin bir şekilde kullansaydınız. Telefon çok uzunca bir süre serviste kaldı demişsiniz lakin bunun bir sınırı vardır. 20 gün içerisinde tamir edilmeli. Aksi takdirde değişim veya iade yapma hakkı doğar ve aynı sorundan birkaç kez göndermişsiniz yanılmıyorsam ve apple bunun sorun olduğunu kabul ettiyse size iade veya değişim hakkı doğuyor. Uğraşması belki sıkıcı süreçler ama siz haklarınızı bilmeyip etkin kullanmadıktan sonra burada dert yanmanızın bir anlamı yok. Geçmiş olsun yine de
  • Apple son bir senedir değişime yanaşmıyor. Benim de şikayetçi olduğum bi konu bu. Çakal çuka yüzünden ihtiyacı olanlar faydalanamaz oldu. Ben de bugün iPhone'umu sattım. Android'e geçeceğim. Android kısmı iyi diyorlar, bakalım :)

    Geçmiş olsun.
  • Valla 6plusmda küçüçük önemsiz yerde ölü piksel vardı 2.el almıştım 1.5 sene garanti vardı. Sırf ölü piksel var diye aldım telefonu hemde uygun fiyata. Garanti bitimine 1 hafta kala garantiye gönderdim. Açıkca yazdım ölü pikselden dolayı değişmesini telefonun rica ettim. Telefonumu değiştiler sıfırını garantinin bittiği gün ulaştırdılar. Allah razı olsun
  • hepsini okudum, inatla, servisten her geldikten sonra ufacık ekranlı kalın kenarlı telefona tamperli cam uygulama fantezinizi anlayamadım doğrusu.
  • Hocam mağdur olmuşsunuz olmamış değilsiniz ancak keşke haklarınızı bilip etkin bir şekilde kullansaydınız. Telefon çok uzunca bir süre serviste kaldı demişsiniz lakin bunun bir sınırı vardır. 20 gün içerisinde tamir edilmeli. Aksi takdirde değişim veya iade yapma hakkı doğar ve aynı sorundan birkaç kez göndermişsiniz yanılmıyorsam ve apple bunun sorun olduğunu kabul ettiyse size iade veya değişim hakkı doğuyor. Uğraşması belki sıkıcı süreçler ama siz haklarınızı bilmeyip etkin kullanmadıktan sonra burada dert yanmanızın bir anlamı yok. Geçmiş olsun yine de
  • Proph kullanıcısına yanıt
    haklarımı gayet iyi biliyorum, Apple'ın müşterisini hak savunucusu, telefondaki temsilciye tehdit savuran, sopa sallayan, elinde beyaz A4 ile THH'ye koşan müşteri konumuna getirmemesi gerekiyor, fakat çok para kazanacağız hırsıyla 6 ayda bir model çıkarıp sorunlar artınca başedemedikleri için politikalarını değiştirmişler. Buradan bu tespiti paylaşıyoruz ki insanlar öğrensin.
  • Ayın 20sinde telefonu pupaya vermiştim. Telefonu alıp hemen Apple a göndermeleri gerekiyordu. Aradan 8 gün geçmiş telefonu daha işleme almamışlar. Pupa ile görüştüm öyle öğrendim. Apple müşteri hizmetleri biz pupa ile yazışıyoruz mailleşiyoruz merak etmeyin demişti. Hatta telefon açıkken hemen mail atayım demişti , maili atmış ve bırakmış . Pupa ya da Apple a da lanet olsun.
  • Pupa yerine direk İstanbul’a gönderseydiniz siz zaman kazanırdınız

    Teleservice gibi kargo anlaşmaları YOk mu
  • Bilmiyorum olmayabilir , pupa telefonu almadan önce iPhone umu bul u kapatıyor , 7-8 fotoğraf çekiyor yakından , sıfırlıyor ve ekran filmini söküyor. Prosedürleri var kargo ile bu prosedürü sağlayamazlar.

    Ben haftasonu oturup Apple Usa ya tüm süreci yazacağım . Bir iletişim kanalı bulup. Amerikan firmaları müşteri memnuniyeti odaklarıyla ünlüdür. Apple tr Mozambik firması olmuş .
  • Bu arada pupa yı tekrar aradım siz cihazı servise 2 kere göndermişsiniz bizim kaydımızda yok diyor 3 kere gönderdiğim telefon için. Elimde kağıtlar var ne ikisi diyorum . Benim önümde 2 yazıyor ben size açıklamaları iki üzerinden yapacağım diyor. Artık dayanamadım küfrü basıp suratına kapattım , küfrettirdiler beni sonunda . Servisin kaydını bile tutamamışlar .
  • Pupa telefonu kaybetti. 20 Aralıkta vermiştim kendilerine. Aradan 13 - 14 gün geçti Apple hala Pupa'ya köşe bucak telefon arattırıyor. Zaten 15 Eylül'den beri sorun yaşıyorsunuz telefonunuzu değiştirelim diyen olmadı. Tek gelişme kıdemli departmandan bir üst kademeye geçti konu. Bu gidişle çıka çıka Steve Jobs'ın ruhuna kadar çıkacağım ama yine de değişim yapmayacaklar.

    Aksekili hububat tüccarından kurtlu mercimek alsaydım sorunumu şimdiye çözmüştü. Böyle rezillik olmaz, Apple patlamış.

    THH'ye başvurup paramı geri isteyeceğim artık başka çıkar yolu kalmadı.
  • Hocam öncelikle umarım sorununuzu bir an önce halledebilirsiniz. Apple servisinin de hataları elbet var fakat ben şahsen çok memnun kalmıştım. Yeni aldığım Se nin üst tarafında milim açıklık vardı farketmesi baya zordu n11’den almıştım telefonu. Akasya Apple’a götürdüm o gün ekranını çıkarıp taktılar düzelmedi sonraki gün yenisi verdiler. Şans işi biraz bunlar sanırım
  • Dogru sans isi elektronik biraz da. İyi deneyim yasayanlar da elbet vardir.
  • Benim bir yakinim ben zorlu centerdaki appleda yarim saat gecirdim iki telefon uc kulaklik degistirdiler sen apple ile muhattap olduguna emin misin diyor? Vallaha hala emin degilim. Acaba dukkana mi gitmek lazim orada boyle cici bir hava varmis . hir gur olmasin diye hemen degistirelim mi diyorlar . nedir anlamadim ben de.

    O zaman isytanbul disinda oturanlar apple almasin mi?

    Apple logosunu bir sure gormek istemedigimden eminim.
  • Eylül ayında 6S Plus cihazım şarj olurken ekran karardı ve bir daha açılmadı. Pupaya götürdüm 10 gün içerisinde değiştirip gönderdiler. Biraz da şans sanırım.
  • Bu tarz durumlarda şans diye bir kelimenin söz konusu dahi olmaması lazım. Adamlar telefonu kaybetmiş aylardır süren bir maduriyet söz konusu. Biraz sıkıntılı bir süreç ama size THH yolunu zorla göstermişler.
  • Telefonu bulup apple onarim merkezine gonderdiler. Pzt arayacaklar appledan. Bakalim neler olacak? Gerci daha once arayacagiz deyip aramadiklari 3 4 kere oldu. Bu saatten sonra isime yarayacak bir cozum onermezler ise THH paklayacak artik. Tek dilegim devletin kurumunun ve benim vaktimi bosa harcamayacak sekilde bir cozum sunmalari. Bu da para iadesi demek artik degisim kabul etmeyecegim.
  • bende iphone se verdim perşembe günü zorluya . ekran çıt çıt ediyordu ama sanki fındık kırar gibi . düğünde bile duyuluyordu sesi o derece. hemen ekran panel değişimi verildi cuma günü aldım geldim eve şimdi gene yapıyor. bir daha randevu al git derdini anlat telefonsuz kal telefon gelsin ayarları yükle offf offf 😭
  • Sabirlar dilerim. İnsallah benim yasadigim cileyi yasamazsiniz. Bu arada sms geldi telefonunuz hazirlandi gonderiliyor diye. Benim telefonu tamir edip tekrar gonderiyorlar anlasilan.

    Amerikan firmalari musteri memnuniyeti odaklari ile unludur. Apple mozambiklilere satilmis Mozambik firmasi olmus. THH yollari gorundu. Bunlar bu edepsizlikle THH kararini da uygulamaz.
  • Bir gün istanbula gezmeye gidin. O araya da randevu alın. Size yenisini versinler. Bu kadar basit aslında.

    Pupa mupa

    Bunlar bir halta yaramayan şirketler
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.