Merhabalar arkadaşlar 24.11.2015 tarihinde aple store dan yaptığım cihaz değişim talebini sizinle paylaşmak istedim
iphone 6 + cihazım vardı ben ikinci el ve faturalı aldım cihazı 1 hafta kullanınca bazı sorunları ortaya çıkdı
zor da olsa randevu aldım ve zorlu center apple store a gittim baya bi kalabalıkdı iğne atsan yere düşmez
genius barda randevu olduğunu söyledim sıraya girdim ve gayet güleryüzlü anlayışlı iyi bir kişi ile sohbet etmeye başladık bu sırada cihazımın sorunlarını anlattım
benim cihazımda ses kilit tuşu gevşek ve kendi kendine titreşime alıyordu cihazı anlattım sohbet ettik ve cihazınb gerekirse kvk ya gönderrilip tamir edileceğini söylediler ben içime sinmedi lütfen bana yenisini verin diyince tamam dediler
ve cihazımı değiştirdiler yani olay tamamen apple genius yetkilisi ile alakalı zaten bütün gün çalışan insanlar sohbet edip halinden bahsederseniz sorununuzu hemen çözeceklerdir