Şimdi Ara

Apple Store İstanbul - Değişim Koşulları (117. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.888
Cevap
52
Favori
208.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 115116117118119
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fransa Lyon apple store'dan Nisan 2013'te aldığım Iphone5'im aniden açılmadı , Başarı yetkili Teknik servise verdim. 930 TL'ye birebir değişim yapılacağını söylediler. Fiyat normal midir? Eski telefon gitti, hafızasındaki videoları almamın bir yolu var mıdır? Eski telefonu vermeyeceklerini belirttiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: behicefe

    3 Ay

    Eminsin değil mi hocam?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sportivo

    Fransa Lyon apple store'dan Nisan 2013'te aldığım Iphone5'im aniden açılmadı , Başarı yetkili Teknik servise verdim. 930 TL'ye birebir değişim yapılacağını söylediler. Fiyat normal midir? Eski telefon gitti, hafızasındaki videoları almamın bir yolu var mıdır? Eski telefonu vermeyeceklerini belirttiler.

    Apple Storeda 850 tl ye yenisini veriyorlar. O fark ne acaba..?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anabolic

    Merhaba arkadaşlar. İphone 5s kullanıyorum ve ne zamana kadar garanti kapsamında olduğunu bilmiyorum. Apple sitesinden sorguladım şu ekran çıkıyor ürün ne zamana kadar garanti kapsamı içinde acaba?



    up

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anabolic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anabolic

    Merhaba arkadaşlar. İphone 5s kullanıyorum ve ne zamana kadar garanti kapsamında olduğunu bilmiyorum. Apple sitesinden sorguladım şu ekran çıkıyor ürün ne zamana kadar garanti kapsamı içinde acaba?



    up

    20 Nisan 2016




  • exclusive132 E kullanıcısına yanıt
    Garantisi bitmiş cihazınızın ne problemi vardı birde Bnm 3gs ekarn kırıldı simkart okumuyor şarj olmuyor bende değişim yaptıracağım ama yaparlarmı diye tereddüt ediyorum ıspartada yaşıyorum yol parası git gel değişim ücreti 700 ü bulcak değişim yapmazlarsa gitmeme gerek yok ikinci el 4s fiyatı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sportivo

    Fransa Lyon apple store'dan Nisan 2013'te aldığım Iphone5'im aniden açılmadı , Başarı yetkili Teknik servise verdim. 930 TL'ye birebir değişim yapılacağını söylediler. Fiyat normal midir? Eski telefon gitti, hafızasındaki videoları almamın bir yolu var mıdır? Eski telefonu vermeyeceklerini belirttiler.

    O fiyata 5s - 6 degistiriyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flowerhorn kullanıcısına yanıt
    peki hangi fiyattan değişim yapılmalı ve bu konuda hakkımı nasıl arayacağım ? Apple Store TR'ye mesaj mı atayım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sportivo

    peki hangi fiyattan değişim yapılmalı ve bu konuda hakkımı nasıl arayacağım ? Apple Store TR'ye mesaj mı atayım?

    Benim telefonun kamerasinda,asiri sicaga maruz kalmasindan dolayi leke olusmustu
    Telefonu degistirdiler (iphone 5)
    Degisim kagidinda 592 lira yaziyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flowerhorn kullanıcısına yanıt
    Ne zaman değiştirmiştiniz tarih olarak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sportivo

    Ne zaman değiştirmiştiniz tarih olarak?

    2 ay oldu,sanirim o fiyat kamera icin bicilmis bir fiyat
    Bak birde bunu buldum
    Degisim fiyatlari
    İlk sayfada

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=90184798&p=1#90184798

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlgili post Nisan'da atılmış, acaba o zamandan bu zamana ücretler mi değişti?

    Apple Store Zorlu Center'ı aradım, bana değişim ücretinin 880 TL olduğunu belirttiler , üzerine çeşitli yetkili servis masrafları gelebilir dediler. Bu bilgiyi yazılı olarak konfirme etmelerini istedim , aşağıdaki linki mail adresime gönderdiler, burada da 880,27 TL yazıyor Iphone5 için.

    Açıkçası yurtdışından bile alınmış olsa Türkiye'de yaşayan ve Türkiye'de IMEI kaydı yaptırmış birisi olarak 2 yıl garanti kapsamına alınmadığım için mağdur olduğumu düşündüğümü kendilerine ilettim. Aynı ürün , aynı satıcı, fakat Fransa'dan aldığım için 1 sene garantim var, nerden alındığı bence mevzu bahis olmamalı.

    http://support.apple.com/kb/index?page=servicefaq&geo=Turkey&product=iphone&locale=tr_TR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: a.hikmet

    Garantisi bitmiş cihazınızın ne problemi vardı birde Bnm 3gs ekarn kırıldı simkart okumuyor şarj olmuyor bende değişim yaptıracağım ama yaparlarmı diye tereddüt ediyorum ıspartada yaşıyorum yol parası git gel değişim ücreti 700 ü bulcak değişim yapmazlarsa gitmeme gerek yok ikinci el 4s fiyatı

    Iphone 5 tuş sorunu vardı değişim programı kapsamındaki seriden ürün o yüzden değiştirdiler. Üretimden kaynaklı hata olduğu için yani
  • Arkadaşlar bilgisi olan lütfen cevap versin,şu an yakın bir arkadaşım Çin'de, Ya İphone 6 yada galaxy S5 siparşi vericem,dikkat etmem gereken neler var ve son zamanlarda Çinden bu telefonları ne kadara aldınız öğrenebilirmiyim?
  • Pazar(14 aralik) gecesi tesaduf eseri sali gunu(16 aralik) icin apple sitesinden randevu alabildim. Basima gelenler su sekilde..

    Sabah 10 sularindaki randevum icin 10 gibi zorlu apple store a gittim. İnanilmaz bir kuyruk cogu kisi rezervasyonsuz gelmis.. Benim gibi rezervasyonu olanlari oncelikli isleme aldilar ve beklemeye basladim.

    Kibar ama kibirli bir apple calisanina telefonumdaki problemlerimi anlattim. 2 aylik iphone 6 min ekranindaki olu piksel ve home butonundaki ariza sebebi ile degisim istedigimi soyledim. Degisim yapilamadigi parca degisimi ile sorunu giderebileceklerini soylediler ve israrlarima ragmen ilk aldigimdan beri bu sekilde kullandigim telefonu degistirmeyi kabul etmediler. Peki dedik, degisim icin kayitlar acildi fln 2 saat sonra gelip alabilecegimi belirttiler.. Bu arada kibirli tavirlar hala devam etmekte..

    Yaklasik birbucuk saat sonra geri geldigimde telefonumun hazir oldugunu ogrendim, ustunkoru bir kontrol ile problemlerimin cozulmus oldugunu gorup teslim aldim.

    Zorludan ciktim gidiyorum, telefonun ekranini actim ve ne goriyim bu sefer ekranin baska bir noktasinda bir olu piksel bana bakiyo. Hadii tekrar geri don.. Benimle ilgilenen vatandasi buldum(bu sefer kibirli davranislardan uzak gayet kibardi), ekrani gosterdim, telefonu aldi ve iceri gitti. Geri gelip birazdan telefonun gelecegini soyledi.. Yaklasik 20dk sonra telefonum ekrani 2. Kez degismis sekilde getirildi..

    Sonuc olarak izlenim ve tavsiyelerime gelirsek;
    -sabahin erken saatlerinde gitmeyin, saat 12 ye kadar calisan sayisi cok kisitli ve tahmin ediyorum aksam 10 a kadar calisanlar oglen 12 de geliyorlar ve daha fazla kisiye hizmet verme kapasiteleri artiyor. Sabah ve ogleden sonraki kuyruk ilerleme hizinda bariz farklar var.. Randevusuz gidenler oglen 12-1 i tercih etmeli..

    -sabah saatlerinde daha sert ve kibirli davranan calisanlar oglene dogru yogunlugun artmasi sebebi ile daha kibar oluyorlar... Kisaca afyonlari yeni patliyor.

    -oyle kildan tuyden problemler icin degisim yapmiyorlar, Problem cozuyorlar ama bedavadan cizik telefonu yenileyim diyenler hayal kurmasin. Problemin neyse onu cozuyorlar. Ne eksik ne fazla..Anladigim kadari ile degisim cogunlukla anakart problemli ve degisim programina dahil cihazlarda yapiliyor. Benim orda oldugum sure boyunca hicbir cihazin degistirildigine sahit olmadim, hep tamir yoluna gidildi..

    -gercekten hizlilar. 1 bucuk saatte telefonun arizalarini giderip teslim eden bir sistemle suana kadar karsilasmadim..

    -son olarak randevu sistemi gece 12 de aciliyor, bilginize..




  • Merhabalar
    Telefonum ip6.Haftasonu home tuşunun ses yaptığını farkettim.Biraz kurcalarken touch id den ve çevresindeki yüzükten dokunulduğunda kombi çakmağı gibi bir ses geldiğini farkettim.Ancak ses ilgili bölümü kulağınıza çok yaklaştırdığınızda farkediliyordu.Bu sesi duyduğumda ekran açıkken hoparlörden de radyo sesi gibi bir ses duydum.Neyse fazla uzatmayayım Apple zorlu dan p.tesi için randevu aldım.
    P.tesi akşam üstü randevu saatinde Zorlu Apple daydım.Havalı bir Genius nasıl yardımcı olabilirim diye sordu.Sorunları anlattım,bu arada içeride müzik çalıyordu.Arkadaş herhangi bir ses duymadığını ve bir problemin olmadığını belirtti.Telefonu kılıfından çıkardı ve sağ üst köşede çok hafif ,küçük bir damla gibi bir cam hatası farketti.Telefonu alır almaz kılıf kullandığım için bu üretim hatasını farketmemiştim.Ekranı değiştireceğiz dedi ve 1,5 saate gelin alın dedi.
    Telefonu beklerken ben de üst kata çıkıp ürünlere bakayım dedim.Üst katta teşhirdeki telefonların % 80 inde yukarıda belirttiğim çakmak sesi vardı.
    Birbuçuk saat sonra telefonu teslim almaya gittiğimde ekranı değişmiş bir şekilde telefonu teslim ettiler.Sarı ekran veya ölü piksel için telefonu incelemeye başladım.Ve korktuğum başıma gelmişti.Ekranda 1 adet ölü piksel vardı.Arkadaşa gösterdiğimde müşteri memnuniyeti adına telefonu değiştireceklerini belirtti be depodan telefon istedi.
    Yeni telefon geldi jelatini çıkarttım ve yine incelemeye başladım.İlginçtir bu telefonda da ölü piksel vardı.Sebebi nedir anlamadım.Bu sefer benimle ilgilenen genius ,müdürüne sorduğunu bir değişim daha yapamayacaklarını belirtti.
    Ben;3-4 saattir beklediğimi ,sıkıldığımı,sorunun biran önce çözülmesini talep ettim.
    Velhasıl kelam telefon bir daha değişti.Artık paranoyak bir şekilde telefonu abartısız 20-25 dakika inceledim.Ölü piksel,sarı ekran,kamera,hoparlör,touch id vs
    Neyse ki yeni gelende bir sorun yoktu.Ancak Apple fa Türkiye şartlarına ayak uydurmuş anlaşılan.Ekran değiştiriyorlar ölü piksel,telefon değiştiriyorlar ölü piksel.
    Çözemedim gitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arthshock A kullanıcısına yanıt
    eğer servis konusunda en ufak seviye düşüklüğü yaparlarsa , müthiş bir kayıp yaşar.

    alan çoğu kişi servise güvenerek alıyor apple ürününü
  • BoDuR B kullanıcısına yanıt
    eline sağlık. şu forumda senin gibi düşünen 100tane üye yoktur.

    geçenlerde bende storedaydım adamın bir tanesi sıradaydı sonra sıkıldı ayrıldı diye düşündüm, gitti masada çalışan birisini esir aldı.

    adamda müşteriyle konuşuyor, hem işini yapmaya hemde adamı kırmamaya özen gösteriyor belli.

    randevusuz adam başladı bela okumaya, bağırmaya. görevli adam işini alel acele bitirdi aşşağıya gitti.

    şimdi ne oldu randevuyu zor alan müşteri hem gerçek apple deneyimi yaşayamadı hem işinin olup olmadığını bilmiyorum ama resmen cahil herif yüzünden kendi işini göremedi.

    suistimal ediyoruz herşeyi hızlı tüketiyor ve eritiyoruz.

    benim arkadaşın aldığından beri ekranın üst kısmında bariz şekilde ayrılma vardı, randevuyu alıp gitmişti mağza yeni açıldığında telefonunu müşteriyi memnun etmek için bütünüyle değiştirdiler. istese ekran değişerek problem çözülmesine ragmen, radikal değişikliğe gittiler. şimdi bu tip adamlar yüzünden gerçek apple deneyimi yaşayamıyoruz.

    pideci kuyruğu gibi kuyruk var storeda. ben avrupada 4-5 mağza gördüm amerikada 20den fazla mağzada işimi gördüm ben istanbuldaki mağzadaki müşteri profilinin 10da 1ini orda görmedim.

    hatta ingilterede adamın biri çalışana bağırdı çağırdı 10 dakika genius bayan arakdaşa hakaret bile etti kız ağır başlılıkla sakin kaldı en son adam ayağa kalktığı gibi kız uzaklaştı güvenlik geldi adamı yaka paça dışarı çıkardılar.

    bizde şimdilik bunu yapmıyorlar ama ilerde bak görürsün mağdur edebiyatına girip bağıran çağıran adamları avmye bile sokmayacaklar.

    insanlıktan nasibin almamış maaşının 3 katı parasına telefon alınca adam zannedenler yüzünden daha çok gerçekten yararlanmak isteyen müşteri mağdur olucak.

    bizde elemanın bri mac randevusu almış diyoki iphoneda yer yoktu bende bunu aldım bakmak zorundasın. kendini çakal-akıllı!- zannediyorya, bak ne oldu gerçekten mac'i arızalı olan biri birinin zeka özürlülüğü yüzünden mağdur oldu.




  • Arkadaşlar merhaba herkese iyi geceler öncelikle size danışmak istediğim bir konu var bu konuda apple bana yardımcı olurmu bilemiyorum ve sormak istedim vodafonun değişim kampanyasından aldığım iphone 6 plusumu aldığım subede kırılmaz cam ve slikon kılıfla kullanmaya başladım telefonumdan çok memnunken ömür boyu garantili ekran koruyucu ve arka koruma full bir sistem ile karşılaştım bir avm de bu işlemi yaparken arkadaş kılıfı çıkardığında cihazın sağ alt kısmında bir ezilme gördüm bu bir darbeye dayalı ezilme gibi duruyordu kendim işim gereği takım elbise giydiğim için geniş bir kıyafetten dolayı bu durumun oluşma şansı yok ve cihazımı ufak bir darbeye maruz kalmasıda mümkün değil kesinlikle düşürmedim hiç bir şekilde silikon kılıfı incelediğimdede hiç bir eziklik ve darbe izine rastlamadım hatta kaplama yapılan bölgede gözümden kaçan birşey varmı diye paranoyaklık yapıp kamera kayıtlarını incelettim. kesinlikle düşme ve benzeri bir durum söz konusu değil öncelikle bu şekilde eziklik fabrika çıkışı olabiliyormu veya bu durumda bana ürün değişimi gerçekleştirirlermi bu konuda bilgisi olan arkadaşım varmı paylaşırsa çok sevinirim. Özellikle belirtmek istiyorum cihazda eğilme bükülme gibi bir problem değil bombeli kenarların alt kısmında darbeye dayalı bir eziklik söz konusu bununla ilgili tecrübeleri olan arkadaşlarım varsa paylaşırsa sevinirim saygılarımla.




  • İphone 5 üst tuş için hala değişim yapılıyor mu arkadaşlar.
  • 
Sayfa: önceki 115116117118119
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.