Şimdi Ara

Apple Store İstanbul - Değişim Koşulları (118. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.888
Cevap
52
Favori
208.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • IP5S'imle bir kaç haftadır pil problemi yaşıyorum. Günü kurtarmıyor bile. Üstelik tüm ayarlarına hakimim, yoğun olarak da kullanmıyorum üstelik.
    Konumlandırma vs. yok. Oyun vs. yüklü değil. Facebook bile kullanmıyorum üstelik. Kullanım istatistiklerine göre %20 telefon ile en başta.
    Tam şarj&deşarj olarak kullanmaya gayret ediyorum.

    Çoğu iphoneda ara sıra olur %10 seviyelerinde kapanma. Bende de oluyor arada bir. Ama dün şarjım daha %40 iken müzik açacağım esnada kapanıverdi. Şarj yok hatası ile açılmadı da. Reset attım, düzeldi. %40'dan devam etti. Bir süre sonra 30... 20.. 16.. lara geldi. Ve 2 saat telefonla konuşmama rağmen %16da sabit kaldı. %1e kadar düştü. Tam şarj ettim yine.

    Bugün apple'ı aradım. Telefondan gelen bilgilere göre, herhangi bir hata gözükmüyor imiş. i-tunes yedeklememi, telefonumu tekrar kurmamı ve uygulamasız olarak bir süre kullanmamı söylediler.
    İyi de benim uygulamalarım gayet sıradan şarj yemeyecek herkeste olan basit uygulamalar. Onlarsız kullanacaksam, niye iphone kullanıyorum dedim.

    İşin ilginci, batarya problemi yaşıyorum diyen birisine, telefonu yedekleyin. Yeni iphone olarak kullanın demek. Benim problemim yedeğimdeyse, yedeğimi kullanamayacak mıyım?
    Yedeklediğim şey, rehber, müzik, uygulamalar.


    Peki olmadı, ben ne yapacağım dedim. Size mi göndereyim dediğimde İstanbul'da mı yaşıyorsunuz dedi. Hayır dedim. İstanbul'da mağazaya randevuyla gelemeyeceksem dışarıdan servis hizmeti sunan birilerine göndermem söylendi. Benim muhatabım sizsiniz, sizin ürününüz, sizden aldım... ve o zaman neden parelel ithalat ürünü ucuza almak varken sizden alıyoruz acaba dediğimde dışarıdan kargo kabul etmeyiz dediler.

    Şimdi feedback olarak yazdım Apple'a.

    Online satıp, kargoyla 81 ile ürün göndermeyi bilen şirket, servisi de sağlamalı diye düşünüyorum.

    bu batarya problemim devam ederse şayet mağazaya kargolayacağım. İşleme almasınlar da göreyim. O zaman olacakları da ayrı yazarım.


    Konunun özeti: Apple dışarıdan kargo kabul etmiyormuşmuş..




  • Sari ekran, ekranin sokundan cıt cıt ses( ara ara, arada duzeliyor) ses kisma dugmesi bu da ekran gibi, boya atma vs bakalim istanbula yolumuz duserse gidicez umarim
    Bi cozum bulurlar bu sorunlardan goturen varsa ne yaptiklari hakkinda bilgi veririlerse sevinirim. Artik izmir ve ankaraya da bekliyoruz store.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İş yerinde arkadaşımın kullandığı iPhone 6 yamuldu. Ceket cebinde taşıyan ve dikkatli kullanan birisi. Randevusuz gidip değişim istedi ancak kullanıcı hatası diyerek kabul etmemişler. Şimdi randevu alıp cihazı değiştirmeye çalışıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carsii

    Sari ekran, ekranin sokundan cıt cıt ses( ara ara, arada duzeliyor) ses kisma dugmesi bu da ekran gibi, boya atma vs bakalim istanbula yolumuz duserse gidicez umarim
    Bi cozum bulurlar bu sorunlardan goturen varsa ne yaptiklari hakkinda bilgi veririlerse sevinirim. Artik izmir ve ankaraya da bekliyoruz store.

    Sari ekran sorunundan dolayi cihazi randevusuz apple store a goturdum (dün)
    Ekran degisecek , 3 saat sonra gelin dediler.3 saat sonra gittim .oradaki eleman bana sunu dedi : cihazinizin ekranini degistirdik fakat kalibrasyon testini gecemedigi icin telefonu degistirdik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn


    quote:

    Orijinalden alıntı: carsii

    Sari ekran, ekranin sokundan cıt cıt ses( ara ara, arada duzeliyor) ses kisma dugmesi bu da ekran gibi, boya atma vs bakalim istanbula yolumuz duserse gidicez umarim
    Bi cozum bulurlar bu sorunlardan goturen varsa ne yaptiklari hakkinda bilgi veririlerse sevinirim. Artik izmir ve ankaraya da bekliyoruz store.

    Sari ekran sorunundan dolayi cihazi randevusuz apple store a goturdum (dün)
    Ekran degisecek , 3 saat sonra gelin dediler.3 saat sonra gittim .oradaki eleman bana sunu dedi : cihazinizin ekranini degistirdik fakat kalibrasyon testini gecemedigi icin telefonu degistirdik

    Teşekkürler cevap icin, gule gule kullanin yeni cihazinizi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carsii


    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn


    quote:

    Orijinalden alıntı: carsii

    Sari ekran, ekranin sokundan cıt cıt ses( ara ara, arada duzeliyor) ses kisma dugmesi bu da ekran gibi, boya atma vs bakalim istanbula yolumuz duserse gidicez umarim
    Bi cozum bulurlar bu sorunlardan goturen varsa ne yaptiklari hakkinda bilgi veririlerse sevinirim. Artik izmir ve ankaraya da bekliyoruz store.

    Sari ekran sorunundan dolayi cihazi randevusuz apple store a goturdum (dün)
    Ekran degisecek , 3 saat sonra gelin dediler.3 saat sonra gittim .oradaki eleman bana sunu dedi : cihazinizin ekranini degistirdik fakat kalibrasyon testini gecemedigi icin telefonu degistirdik

    Teşekkürler cevap icin, gule gule kullanin yeni cihazinizi

    Tsk ederim
    İnsallah sizin sorununuzu da cozerler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba sizlere danışmak istediğim konu var ben bundan 1 ay önce iphone 6 64gb aldım bugün farkettim cihazım yamulmuş ve arkasında ezik var hep apple ın kılıfıyla kullandığım halde ve camın sağ alt kısmına basınca arada bosluk olduğundan içine giriyor cam apple store a götürsem değişim yaparlarmı acil arkadaşlar !!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aos Kasım 8 faturalı ip6 plus ekranını teknosada diğer modellerle inceleyince daha sarımsı oldugunu gördüm. Şimdi gitsem zorluya sıfır cihazmı verecekler yoksa ekranınımı değiştircekler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MysticDesign

    Aos Kasım 8 faturalı ip6 plus ekranını teknosada diğer modellerle inceleyince daha sarımsı oldugunu gördüm. Şimdi gitsem zorluya sıfır cihazmı verecekler yoksa ekranınımı değiştircekler?

    Ekran degistirecekler 3 saat beklettikten sonra yapilan kalibrasyon testlerinde kucuk puruzlerden dolayi tekrar ekran degistirmek istemedik ve cihazinizi degistirdik diyecekler kiytirik swap cihazi eline tutusturacaklar, dostum benden tavsiye hic girme swap isine bir cok cihazin ekran rengi farkli ve kullanima asla engel degil. Kisacasi ben degistirme derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaelf


    quote:

    Orijinalden alıntı: MysticDesign

    Aos Kasım 8 faturalı ip6 plus ekranını teknosada diğer modellerle inceleyince daha sarımsı oldugunu gördüm. Şimdi gitsem zorluya sıfır cihazmı verecekler yoksa ekranınımı değiştircekler?

    Ekran degistirecekler 3 saat beklettikten sonra yapilan kalibrasyon testlerinde kucuk puruzlerden dolayi tekrar ekran degistirmek istemedik ve cihazinizi degistirdik diyecekler kiytirik swap cihazi eline tutusturacaklar, dostum benden tavsiye hic girme swap isine bir cok cihazin ekran rengi farkli ve kullanima asla engel degil. Kisacasi ben degistirme derim.

    Yok hocam kesinlikle engel değil, cihazın herhangi başka bi sorunuda yok. Bi çıkarıp karşılaştırınca daha onlar mavimsi beyaz arası benimki ise dediğim gibi sarımsı beyaz şeklinde böyle kullanayım en iyisi garanti sonunda değişim tarzı diretirim artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba randevu alamadım randevusuz gitsem iphone 4s'imi parayla değiştirirler mi ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaelf


    quote:

    Orijinalden alıntı: MysticDesign

    Aos Kasım 8 faturalı ip6 plus ekranını teknosada diğer modellerle inceleyince daha sarımsı oldugunu gördüm. Şimdi gitsem zorluya sıfır cihazmı verecekler yoksa ekranınımı değiştircekler?

    Ekran degistirecekler 3 saat beklettikten sonra yapilan kalibrasyon testlerinde kucuk puruzlerden dolayi tekrar ekran degistirmek istemedik ve cihazinizi degistirdik diyecekler kiytirik swap cihazi eline tutusturacaklar, dostum benden tavsiye hic girme swap isine bir cok cihazin ekran rengi farkli ve kullanima asla engel degil. Kisacasi ben degistirme derim.

    Ne alakasi var dostum
    Bu forumdan 20 kisi bu sorundan gittiyse ortalama 14 kisinin ekrani degisti(okudugum konularda gordugum kadar )




  • Çok acil bugün randevu lazım akasya. Yoksa mecbur bu hafta içi iki store da olur. Gidemeyecek varsa lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben yaşıyorum mesela hocam Ipad air kendi kendine reset atmaya başladı ekranda çizgiler çıkıyordu bu resetler esnasında, Genpa'ya ürünü gönderdim adamlar dediki ekran hatası var 800 TL verirseniz ürünü değiştireceğiz adamlarla görüşemedimde hayır kabul etmiyorum dedim müş hizmetlerine sonra da dedimki ekran hatasından ürün nasıl reset atıyor tabi cevap yok. Ürün geririn geri geldi. Garantili ürün elimde ne yapacağımı bilmiyorum istanbula gitme şansım yok, gitsem servis değişir belki ama genpa hem apple vasıtasıyla ürünü değişecek hemde 800 Lira alacak. Resmen mağdur oldum. Bir daha apple almayı düşünmüyorum kargo ile servis hizmeti verene kadar.

    Bu arada yokmu İstanbulda öğrenci filan olupta şu ürünü değiştirebilecek sağlam profilli güvenilir bir babayiğit?
  • 1 aylık ip 5s imde sim kartın olduğu hizadan ekran esneme yapıyordu ve o bölgelere dokunup parmağı çektiğimde gıcırdama sesi geliyordu. İnternetten araştırdığım kadarıyla bu problemi yaşayan çok. Bu sabah randevusuz olarak Zorlu Center Apple Store'a gittim ekran değişimi yapılacağını 2 saat sonra telefonumu alabileceğimi söylediler. 2 saat sonra gittiğimde ekranın değiştiğini ancak yeni ekranın kalibre olmadığını söyleyerek yeni telefonu verdiler ve uğurladılar .
    Bu sorundan muzdarip arkadaşlara duyurulur :)

    Bir de kuyruktayken genius yurt dışı cihazı olan var mı diye soruyordu, arkalardan birisi benim Amerika'dan alınma diyince genius maalesef burada uluslararası garantisi yok dedi. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı, bana saçma bir uygulama gibi geldi.
  • Evet.. Apple Store Türkiye mağazası maalesef Amerikan cihazlarına bakmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler aranızda iphone 6 sı yamulup ta değiştiren oldumu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Babamın kullanmakta olduğu iphone 5 (A1429) Almanya apple store'dan alındı.Geçen gün elinden masanın üzerine düşürmüş ve telefon sürekli şebeke arıyordu ve IMEI gözükmüyordu.Sonra itunes ile güncellemeye çalıştım ve telefon yeni sürüm yükeyemediği gibi eski yedekleri de yüklemiyor. hata 1 ve hata 3 mesajı alıyorum.Araştırdığıma göre baseband chip'i bozulmuş ve tamiri mümkün değilmiş.Bu nedenle applestore'a garanti dışı tamir için göndereceğim ve muhtemelen 880 tl'ye çalışan bir telefonla swaplayacaklar.

    Asıl öğrenmek istediğim bize gönderilecek olan swap telefon için herhangi bir garanti süresi olacak mıdır?Yoksa o da bozulursa yine aynı meblayı öedemek durumundamıyız?

    Cevaplarınız için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkish_shark -- 30 Aralık 2014; 13:15:23 >
  • 26 Aralık'ta yamuk iPhone 6 cihaz için Akasya'da idim. Telefonda en ufak darbe olmamasına rağmen kullanıcı hatası olduğunu iddia ettiler. Durumla ilgili rapor vermelerini, yargısal yola başvuracağımı belirttim. Raporu verirken bile telefonun yamulduğunu ne zaman farkettiniz, yan cebinizdeyken mi yoksa arka cebinizdeyken mi diye soru soruyor terbiyesiz. Telefonun genel kontrolleri yapılırken iCloud şifremi girmem gerekiyor, o an unuttum ve notlarıma kayıtlı oradan bakacağım. Görevli o sırada aynen şöyle dedi "iCloud şifrenizi unuttuysanız zaten yapabileceğimiz bir şey yok!" Müdürünüzle görüşmek istiyorum dediğimde ise "burada en üst benim, başka yardım edebileceğim bir konu var mı?" cevabını aldım. Bu kadar ukala insanların çalışıyor olması Apple için büyük kayıp. Amerika'da cihaza iki saniye bakıp doğru söylüyorsunuz diyip değişim kararı vermişlerdi iPhone 5 için. Netice itibariyle bir hukukçu olarak hakkımı elbette yargısal yoldan arayacağım, Apple Store Türkiye benim için tam bir hayal kırıklığı oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Maxy_ -- 31 Aralık 2014; 12:29:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İyi akşamlar arkadaşlar. Bilen arkadaşlarımız yardım edebilir mi ? 2 sorum olacak.

    1 almanyadan alınan iphone 5s in apple türkiye garantisi olur mu ?

    2 garantisi var ise kargo ile gönderip garanti kapsamında tamirat veya değişim yaptırabilir miyiz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.