Şimdi Ara

Apple Store İstanbul - Değişim Koşulları (119. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.888
Cevap
52
Favori
208.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 117118119120121
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tek Han kullanıcısına yanıt
    1 yıl uluslararasi garantisi var, kargo vs gibi işlem maalesef yok randevu ile apple Store ya da genpa kargo ile destek veriyordu bir de pupa troy gibi servisler ile bizzat vermen gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba :) bugun metrodan cikarken merdivende telefonumla beraber dustum. Telefonumun ekrani yere carpti. Distan bakildigi zaman hicbirsey yok ama ekran karti cizilmis galiba icten altta iki cizik var kirmizi kirmizi. Yani app store a gotursem kullanici hatasi diycekler. Peki telefonumu ucretsiz olarak degistirirler mi? Yoksa bana fiyat cikarirlar mi? Lutfen cevap verin tesekkur ederim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selamlar, herkesin iyi geceleri olsun. Sormak istediğim ve anlamak istediğim aşağıda belirteceğim bir kaç soru işareti var, onları cevaplarsanız çok sevinirim.

    I. Bugün itibari ile ilimde ki bir firmadan Apple Türkiye distrbutor garantili iPhone 6 Plus 128 GB Gold siparişi verdim, fakat bir sorunumuz var ürün hatalı yada sorunlu çıkarsa diye endişeleniyorum bunun çıkma olasılığı nasıldır?

    II. Allah göstermesin, eğer çıkarsa aldığım yere götürüp mü yoksa direkt Apple Türkiye ile iletişime mi geçeyim?


    Arkadaşlar yarın sağ salim cihazıma ulaşıp tüm testleri yapmak istiyorum, bu süreçte sizden çok birşey değil sadece hatalı yada sorunlu çıkmaması için dua istiyorum. Dualarınız benimle olsun, iyi akşamlarınız olsun.
  • Arkadaşlar selam,

    Akasya AVM ya da ZORLU için telefonu garanti kapsamında tamire vereceğim.

    Randevusu olup gidemeyecek varsa PM' den bana verebilir mi? Ücret vs talep eden olursa en azından ben de destek olmaya calısırım; randevuyu 2 haftadır alamıyorum maalesef:(
  • Arkadaşlar selam,

    Akasya AVM ya da ZORLU için telefonu garanti kapsamında tamire vereceğim.

    Randevusu olup gidemeyecek varsa PM' den bana verebilir mi? Ücret vs talep eden olursa en azından ben de destek olmaya calısırım; randevuyu 2 haftadır alamıyorum maalesef:(
  • Arkadaş 2 haftadır alamıyorum Demiş ben 2 aydır alamıyorum ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sinemesila S kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla belli bi ücret karşılığında değiştirirler
  • Telefonun degisimini talep etsem olmuyor mu peki? Degistirmezler dimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim iPhone5 amerikadan alınma ve şuan power tuşu tamamen işlevsiz. Yarın için Zorlu'dan randevu aldım ama Amerika cihazları ile ilgilenmediklerini okudum. Acaba değişim yapmıyorlarsa tamir ederler mi ücret karşılığı. Yada hiç gitmemi dersiniz. Ne yapayim sizce ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melatonin -- 7 Ocak 2015; 14:36:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melatonin

    Benim iPhone5 amerikadan alınma ve şuan power tuşu tamamen işlevsiz. Yarın için Zorlu'dan randevu aldım ama Amerika cihazları ile ilgilenmediklerini okudum. Acaba değişim yapmıyorlarsa tamir ederler mi ücret karşılığı. Yada hiç gitmemi dersiniz. Ne yapayim sizce ?

    Sonuçta bunu öyle yada böyle yaptıracaksınız. Benim bildiğim kadarı ile de amerikan cihazlarına bakmıyorlar.
    Garanti süresi içerisinde ise bi denemenizde fayda var. Yok olmadı dışarıda ücret vereceğinize apple da vererek tamirini yaptırırsınız. Bence daha mantıklı.
  • melatonin kullanıcısına yanıt
    Amerika cihazlarına ne ücretli, ne de ücretsiz işlem yapıyorlar. Gitseniz bile boşu boşuna gitmiş olacaksınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmudf2 M kullanıcısına yanıt
    Ücretiyle neden işlem yapmasınlar ki?
  • behicefe kullanıcısına yanıt
    Apple'ın prensip meselesi, eğer bir cihaza ücretsiz servis veremiyorsak, ücretli de vermemeliyiz diyorlar. Diğer yandan ücretli yaptırmak isteseniz bile sizin cihaz yerine verebilecekleri değişim cihazları ellerinde bulunmuyor. Tabi bu cihazların ülkemizde bulunmasını da ülkemiz yasaları engelliyor maalesef. Elektronik cihazlara uygulanmakta olan pek çok prosedür var ve bu kurallara takılıyor bu değişim cihazları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmudf2

    Amerika cihazlarına ne ücretli, ne de ücretsiz işlem yapıyorlar. Gitseniz bile boşu boşuna gitmiş olacaksınız.

    Evet bende gitmedim bu havada gözüm kesmedi gerçekten bir kaç arkadaşdan daha duydum cihaz TR den alınma değilse insan yerine konmuyorsunuz Apple TR de. Acaba Pupa ya mı versem tamir için yada nerden yaptıracam ben bu power tuşunu baya meşakatli bir işleme benziyor komple flex kablosu değişimi. Ahh Apple ahh..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    quote:

    Orijinalden alıntı: Scuderia.

    Benim şimdi genpa garantim var apple store'a götürsem garanti kapsamında işlem yaparlarmı yoksa illa genpayamı göndermem gerek ?

    %99 yapacaklardır, Amerika cihazları bile oluyorsa yani farklı telefon olan cihazlar bile oluyorsa bu da olacaktır

    Sa hocam benimde 4s im var vatandan aldım 1 yıl garantisi var acaba istanbula götürsem pil degişimi yaparlarmı garantisi varmı yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • melatonin kullanıcısına yanıt
    Alakası bile yok hocam, yurtdışından alınca da Türkiye'den alınca da hizmet kalitesi değişmiyor. Ben iki yurtdışı cihaz değiştirdim ve birde Türkiye cihazı değiştirdim. Hepsinde aynı şekilde hizmet aldım. Bazı insanlar sorun çıkartıyor Amerika cihazı olunca ve sizin cihazınıza servis veremiyoruz dendiğinde, herhalde sorun çıkartınca değiştireceklerini zannedip ama bir kere bile değişmedi ne zaman gördüysem. Zaten orada ki çalışan değiştirmek istese bile sistem buna izin vermiyormuş, daha önce bir çalışanla muhabbet ettiğimde bana söylemişti. Amerika cihazlarına servis verememelerinin ana sebebi zaten bizim yasalar, yani Apple'ın kendisinin yapabileceği birşey değil maalesef. Pupa'ya da verseniz onlarda bizim yasalarımıza ve Apple'a bağlı, yani onlarda cihazınızı kabul etmezler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmudf2 -- 8 Ocak 2015; 20:44:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değişir hocam, garantisi Apple Store'da geçer merak etmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmudf2 M kullanıcısına yanıt
    galiba sadece amerika modelleri değişmiyor, neden öyle acaba?
  • 24-25 ocak tarihlerinde randevusu olan var mi arkadaslar, yer cok onemli degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi batarya problemi yaşadığım ip5s'i istanbul dışından servise göndermek istiyorum. Bana apple, pupayı öneriyor.

    Ben kendilerine yollamaktan yanayım.

    Apple, bırakın üretici olmayı sırf satıcı olduğundan bizzat ilgilenmek zorunda cihazımla. Mevzuat bu yönde çünkü.

    Onlar ille de pupa diyor.

    Pupa deneyimi olanlar? Yazabilirler mi?

    Apple'a iki satır yazı ile göndericem.. Umarım geçerli bir mazeret bulabilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 117118119120121
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.