Şimdi Ara

Apple Store İstanbul - Değişim Koşulları (129. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.888
Cevap
53
Favori
208.465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 127128129130131
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eğer 32 Gb iPhone 5Cmi degisime yollarsam ve kabul edilirse iOS 7 mi gelir 8 mi? Applenin sitesinde sadece 8 gblik var ve o ios 8, belki 16 ve 32 ios 7 gelir bu nedenle diye dusundum uretimleri durduysa. Sizce nasil doner?

    Sorunum ekrandan catlama sesleri gelmesi aralıklarla ve bu da beni korkutuyor. Degisim yaparlar mi?
    Bir de aşırı ısınıyor öyle böyle değil, bundan da çok rahatsızım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alpier -- 22 Mayıs 2015; 20:05:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bozkan38 kullanıcısına yanıt
    evet .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mafaky

    Acaba ben mi şanslıydım???

    Burada Apple'a kızan da, öven de var. Ben övenler grubuna gireceğim bu mesajla.

    2013 Mart'ında bir GSM Operatörü üzerinden aldığım iP5'i (64GB) uzun zamandır sorunsuz kullandım.

    Hatta bu telefonumun seri numarası "Uyku/Uyandır Tuşu" değişimine giriyordu ama benimkinin bir sorunu yoktu ve değiştirmeye teşebbüs etmediydim. Daha sonraki "Batarya Değişim" programına da girmemekteydi.

    Son 20 aydır da, malum bataryanın akşamı ancak çıkartması konusunda tedirgin olduğum için, şarjlı kılıfla kullanmaya alışmıştım. Önceleri bir Mophie Juice Pack Air kullandım, sonra bunu yine bir Amerikan markası olan TYLT'ın bir modeliyle değiştirdim. Bu ikincisinin özelliği, kızaklı bir şarjlı kılıf olmasıydı. Yani telefonu ince sayılabilir bir kılıfa takıyorsunuz, bu haliyle de şarjlı kılıf gövdesine takıyorsunuz. Buna benzer bir başka markanın ürünü AppleStorelar'da satışta (veya idi...).

    Birkaç gün önce farkettim ki kılıflı haliyle bile telefonun sol tarafından dışarıya bir ışık sızmakta, şöyle bir 4-5 cm'lik alandan (çizgi halinde). Kılıftan çıkartıp incelediğimde, ekranın o bölgede kabarmış olduğunu tesbit ettim. Aklıma gelen olasılıktan hoşlanmadım tabii ki: bataryanın şişmesi... Telefonu laptopa takıp iBackUpBot yazılımı ile kontrol ettiğimde daha 380 döngüde olduğunu, kapasitesinden de fazlaca bir kayıp olmadığını tespit ettim.

    Dün, yolum düştüğünden, randevusuz olarak Zorlu AppleStore'a uğradım... Niyetim, telefonu ayaküstü bir Genius'a gösterip teyid almaktı. Sonra da Sirkeci'de güvendiğim bir özel servise bulabildiğim orijinale yakın bir batarya ile değiştirtmekti (iP6S+ çıktığında, en geç yıl sonunda TR'de olur herhalde, o modele geçmeyi planlıyordum...).

    Randevusuz olduğumdan malum sırada 10-15 dakika bekledim. (Saat 11:00) Kabulleri yapan kişiye derdimi anlattım, isteğimin sadece bir "teyit almak" olduğunu söyledim. Telefona şöyle bir göz attı. "Ben size dört saat sonrasına bir randevu kaydı yapıyorum; bu telefonla gelin..." dedi. Ben, "bu telefon zaten garantiden çıktı.." deyince de kibarca üsteleyip "olsun, siz yine de geliniz ltf." dedi. Artık mecburen orada kaldım, dört saat kadar sonra randevuya gittim. Bana bakan Genius (hanım kızımız) telefona şöyle bir baktı; "yedeklemeniz yoksa hemen iCloud'a yedekleyebileceğinizi yedekleyiniz... Telefonunuzu değiştiriyoruz!" demez mi? Benim zaten bir akşam öncesinde alınmış otomatik bir yedeğim vardı (telefonda da hafızayı işgal edecek video, müzik vb. bulunmuyordu). "Peki, buyrun ne istiyorsunuz onu yapın..." deyip telefonu uzattım.

    Tüm işlem 10 dakika içinde hallolmuştu. Yepyeni görünümdeki (bu Forum'da "swap"/"değişim" telefonları konusunda epeyce tartıştık...) ip5'i aldım. Aldığım haliyle şarjı tamamen sıfır idi (orada kalıp biraz şarj ettim...;, bu değişim ip5'i iOS 7.1.2 ile gelmişti. Orada 8.3'e güncellemesini de yaptım. Bu arada laptop da yanımdaydı ve iBackupBot ile tekrar baktım; bataryanın şarj döngüsü "0" (sıfır) gösteriyordu...

    Not: Bu durumda "ücretli" değişim söz konusu olsaydı bu telefon için 719.5 + KDV ödenmesi gerekmeydi...

    Sonra oralarda gördüğüm ve biraz tanıdığım Manager'e: "durumum böyle böyle. Ben telefonun değişimi için de gelmemiştim. Siz ısrar edip ÜCRETSİZ değişim yaptınız; teşekkür ederim ama niye yaptınız?" diye sorduğumda "bizde müşteri memnuniyeti esastır, tek izahatım budur..." dedi.

    Bilginize.



    ben perte çıkmış bir iphone plus aldım, vodafone dan alınma.. 1000 tl değişim istediler, acaba diyorum orada ki elemanların insiyatifi var mı? mesela benim işlemi ücretsiz yapabilirler miydi? ben 1000 tl verdim gerçi ama merak ettim doğrusu.

    yani sizin garanti devam etse tamam ama bitmiş garantili bir cihaza ücretsiz değişim yaptılarsa bence karşınızda ki eleman baya iyi niyetliymiş sanırım.




  • Fantasticoo kullanıcısına yanıt
    Başımdan geçeni hiç abartmadan ya da hafifletmeden anlattım!...

    Ben değişim istememek, onlar da değişim yapmak konusunda ısrarcı idiler.

    Ben bunu iki nedene bağlıyorum (daha doğrusu tahminde bulunuyorum...):

    1) Müşteri memnuniyeti sağlamak / devam ettirmek (aslında beni Zorlu'daki elemanlar oldukça tanırlar ama bu sefer işimi gören onlardan hiçbiri değildi...)

    2) Telefonumdaki sorun bataryanın "şişmesinden" kaynaklanmaktaydı. Bu durumun ileride tatsız bir gelişmeye neden olabileceği endişesiyle de (telefonun elimde ya da konuşurken "patlaması" olasılığı gibi...), garantisi biteli öyle yıl falan değil de sadece 2.5 ay kadar olan cihazı değişime sokmuş olabilirler!...

    Yine de telefonu Genpa, TeleServis gibi yetkili bir servise götürmüş olsaydım, böyle bir değişim yerine olsa olsa bedelli batarya değişimi yapılacaktı; onun da bilincindeyim...





  • treko kullanıcısına yanıt
    Bu bahsettiğiniz türdeki paralel ithalat telefon, yurt dışından bir ülkeden alındığından ve oralardaki garanti süresi de sadece "1 yıl" olduğundan, TR'de AppleStore ya da onların Yetkili Teknik Servislerine götürdüğünüzde garantisi "bitmiş" olarak gözükecektir. Burası normal ve kabullenmeniz gereken bir konu (maaalesef)!

    Sadece TR'ye paralel ithalatı gerçekleştiren Firma'yı bulabiliyorsanız, ve cihaz halen 2 yıllık garanti süresi içindeyse, o Firma'yı zorlayabilirsiniz de nasıl bir sonuç elde edersiniz; orasını kestiremem.

  • 5S telefonum 1.5 yildir ilk defa mavi ekran ( bsod ) vermeye basladi. Ancak telefonum Amerikadan gelme, bir sansim olabilir mi? Parayla degisim mumkun olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wirm kullanıcısına yanıt
    Türkiye'deki AppleStore'larda hiçbir değişim (ücretli dahil) yapılacağını zannetmiyorum, maalesef: cihazın Amerika menşeli olması nedeniyle...

    Avrupa'daki (özellikle İngiltere-Fransa-Almanya'dakilerde) muhtemelen ücretli değişim yapabiliyorlardır ama şimdilik TR'de bu olanaksız... Çünkü Apple'ın bu konudaki politikası size çalışan bir değişim cihazı vermek değil: sizden geri aldığı telefonun birebir aynısını size (ücretli ya da ücretsiz) vermek. Sizin Amerika versiyonu telefonunuzu da TR'nin ithalat rejimi açısından "yedek parça olarak" ithal edemediklerinden TR'de Amerika cihazlarına bakılmıyor, servis verilmiyor, değişim yapılmıyor...

    Denebilir ki "geri alsa ne olur, bu telefonu zaten yurt dışına bir şekilde Apple sistemi dahilinde bir geri dönüşüme yollayacaklar..": Bu doğru ama, bir de "iyi niyetli olmayan/uyanık" tüketiciler (bunlar sadece TR'de değil, her ülkede var...) var ya: Ya bunlardan birisi (diyelim Türkiye'den birisi) "Apple TR benim Amerika versiyonu telefonumu alıp bana TR versiyonu bir cihaz "kakaladılar"" deyip de tazminat davası açarsa? İspatı hazır ve kolay; üstüne üstlük haklı çıkacağı da kesin... Adam hukuken haklı. Diyebilirsiniz ki, "TR'deki tüketicinin elinden itirazı olmadığına dair bir taahhütname alsınlar..." Hukuken yapılabilecek tek çözüm de öyle ama bunun da tam sağlam olması için iki şahit huzurunda Noter'likten yapılması lazım!... Apple ya da benzeri bir şirket bu kadar bürokrasiyle uğraşır mı?

    Amerika menşeli bir telefonu (özellikle de Amerika'dan satın alıp getiren) olan kişi, ürünü satın aldığı yerdeki garanti koşullarını peşinen kabul etmiş sayılır. Bu nedenle, maalesef sizin telefonunuz (eğer Amerika'dan alınmış ise, yani paralel ithalat da değilse...) zaten garanti dışı kalmış statüde şu an için...

    Biraz uzattıysam da durumu tüm yönleriyle izah etmek istediğimdendir...

    Ancak yine de sözlerimi "kanun hükmünde" kabullenmeyiniz, İstanbul'da iseniz AppleStore'a bir uğrayıp şansınızı deneyiniz...

    Biginize





  • Bugün saat 16.30 da Apple da randevum var. İphone 5s kullanıcısıyım. Şarj sorunu ve ısınma sorunu yaşıyorum. Özellikle telefonu wi-fi veya 3g açıkken kullanıyorsam inanılmaz derecede şarj yediğini görüyorum. Ayrıca sürekli ısınıyor kendi kendine soğuyor yani elimde tutamıyorum ısınmasından o derece. Sizce bir çözüm bulabilirler mi değişim ya da başka bir şey. Uzun zamandır randevu almaya çalışıyordum sonunda aldım. Telefonu servise vermekte istemiyorum versem telefon 20-30 gün yok. Başka kullanacak telefonumda yok :D
  • mafaky kullanıcısına yanıt
    hocam benim telefonumun bayaryası şişti fakat ankarada oturuyorum istanbula gelsem acaba işlemimi kaç günde sonuçlandırırlar değişim alabilirmiyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iPhone 6 güç tuşu basmıyor garantiye yollasam sıfırı ile değiştirirler mi ? Acil cevap verirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mafaky kullanıcısına yanıt
    Saolun hocam uzun uzun yazmissiniz usenmeden, hepsini okudum. Artik farkli yollarla cozmeye calisacagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 3 günlük i6 cihazımda nokta kadar kırmızı piksel hatası var düzelir mi yoksa randevu Alıp gideyim mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 42has42 kullanıcısına yanıt
    peki hocam ikametiniz nere görünüyor? Yurtdışı olabilir mi? Israrımın nedeni gümrük mevzuatlarının çok katı ve neredeyse açık bırakmicak şekilde olması. eğer gerçekten dediğiniz gibiyse ben alırım bu iadeyi
  • iPhone 6 telefonunda ekran kasadan ayrıldı. Akasya dan 1.5 dakika içinde değişim yaptılar. İkinci bir değişim olursa ücret talep edeceklermiş ve renk seçme hakkınız yok. Space Gray verdim aynı rengi aldım çıktım.
  • Arkadaşlar merhaba,
    kardeşimin 6 nın ekranı bisikletten düşünce tuzla buz oldu. Eskişehir Pupa ya gösterdim 1200 liraya sıfır anında verebiliriz dediler. Bu değişim hakkımızda youtube da bir videoda sanırım shiftdelete de izledm 300-400 e sıfırını vermştiler? İstanbulda olan arkadaşlar bir teyit edebilir miyiz ona göre geleyim. Birde randevusuz gelsem işlem yaptırabilirmiyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caglar_kilic

    Arkadaşlar merhaba,
    kardeşimin 6 nın ekranı bisikletten düşünce tuzla buz oldu. Eskişehir Pupa ya gösterdim 1200 liraya sıfır anında verebiliriz dediler. Bu değişim hakkımızda youtube da bir videoda sanırım shiftdelete de izledm 300-400 e sıfırını vermştiler? İstanbulda olan arkadaşlar bir teyit edebilir miyiz ona göre geleyim. Birde randevusuz gelsem işlem yaptırabilirmiyim?



    sadece ekran değişimi 380.27 TL

    swap değişim bedeli yani yeni cihaz bedeli ise 1130.27 TL

    cihazı verip eve teslim isterseniz 31.27 TL kargo parası var

    batarya değiştirmek isterseniz 249 TL


    bu fiyatlar iphone 6 içindir kargo ücreti tüm telefonlar için fixdir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihan -- 25 Mayıs 2015; 16:55:00 >
  • 5s ekranda oynama var. ekran değişimi yapacaklar büyük ihtimal. ekran değişince home tuşu ve ahize de değişiyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan

    quote:

    Orijinalden alıntı: caglar_kilic

    Arkadaşlar merhaba,
    kardeşimin 6 nın ekranı bisikletten düşünce tuzla buz oldu. Eskişehir Pupa ya gösterdim 1200 liraya sıfır anında verebiliriz dediler. Bu değişim hakkımızda youtube da bir videoda sanırım shiftdelete de izledm 300-400 e sıfırını vermştiler? İstanbulda olan arkadaşlar bir teyit edebilir miyiz ona göre geleyim. Birde randevusuz gelsem işlem yaptırabilirmiyim?



    sadece ekran değişimi 380.27 TL

    swap değişim bedeli yani yeni cihaz bedeli ise 1130.27 TL

    cihazı verip eve teslim isterseniz 31.27 TL kargo parası var

    batarya değiştirmek isterseniz 249 TL


    bu fiyatlar iphone 6 içindir kargo ücreti tüm telefonlar için fixdir

    Çok teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar telefonum 5S. Telefonu aldıktan 1 ay sonra simkart okumaması nedeniyle değişim yapıldı. yeni aldığım telefonun üst tuşu gevşekti ve genius bana zamanla oturabileceğini söyledi tamam deyip çıktım. sonra farkettim ki çok ses çıkarıyor ve hala gevşek. neyse bu o kadar önemli değil ama ekranın sağ tarafının bastırınca içeri çöktüğünü farkettim. geçenlerde telefonu düşürdüm ve sağ tarafına düştüğü için sağ üst köşesinde bi çizik, çatlama gibi bişey oluştu. ben şimdi apple store a gittiğimde bana o çiziği bahane edip kullanıcı hatası derler mi?
  • Arkadaşlar 23 mayısta mesaj atmıştım buraya bugün randevum var diye. 5s şarj ve ısınma sorunu falan diye bahsetmiştim. belki yazdıklarımı okumayacaksınız ama aynı sorunu yaşayanları aydınlatma amacıyla yazıyorum. o gün randevuya gittim. Bir eleman baktı ne var ne yok diye sordu bende anlattım sorunları. hemen sadece burada yapılabilen bir sıfırlama var onu yapıcaz falan dedi iyi yap dedim bende. pil iyi durumda falan bir şeyler dedi ama nasıl oluyorsa 10 dk takılsam %20 azalıyor?bide bana suç atmaya çalışıyor telefonu yanlış şarj etmiş olabilirsiniz falan ama aldığım günden beri çok dikkatli şarj ediyorum ve apple ın sitesindeki talimatlara uyuyorum. ..herneyse ardından ısınmayla ilgili sıkıntıyı nasıl çözeceğimizi sordum ve onun içinde sim kartınız eski aşırı voltaj emiyor bunu yenisiyle değiştirin dedi. Herneyse ben sorunun çözüleceği ümidiyle çıktım appledan ve bu dediği yeni sim kartlardan taktırdım. 3 gün oldu hiçbir değişiklik yok. Telefonumu sıfırladığı zaman rehberim de silindi. kısacası rehberimin silindiğiyle ve akasya avm ye giderken yaşadığım ulaşım zorluklarıyla kaldım. Kimse kusura bakmasın Apple eskisi kadar büyük değil. Akasya Apple da ki çalışan görevlinin bile ne dediği belli değil hızlı hızlı konuşuyor hiçbir şey anlaşılmıyor. Telefonumun şarjı aşırı hızlı bitecekse ve aşırı ısınacaksa neden bu kadar para verip iphone alıyorum? kapatırım whatsapp ne var ne yok 3310 kullanırım. Bir ara zorluya götürmeye çalışcam eğer randevu alabilirsem.




  • 
Sayfa: önceki 127128129130131
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.