Şimdi Ara

Apple store rezaleti akasya

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tam bir rezalet yaşadım bilmenizi istedim. :) telefonum 6s. bataryası üretim hatalı olduğu apple sayfasında tescilli olandan. ansızın şarjınız bitip kapanandan. %40-50 allah ne verdiyse canı nerde isterse. Şans eseride akasya store dan randevu aldım. Ellerinde batarya yokmuş olunca haber verip rezarvasyonsuz davet edeceklermiş. tabiki kabul etmedim. değiştirin o zaman dedim. sonuçta ben servise vermeme sebebim beklemek istemediğim için. Yok bunda batarya değişecek, cihaz değişimi yapamayız diye direttiler. bende batarya olmadığı için değişim talebi ettiğimi, batarya beklemek istemediğimi belirten raporu alıp çıktım gittim. ektede resmi mevcut :)

    Resmen dalga geçiyorlar.

     Apple store rezaleti akasya







  • Rezaletlik bir durum yok ortada.
    Bende hem bataryadan hem de ahize sesinin kısıklığından gittim, ahizeyi temizleyip eskisine nazaran iyi halde verip batarya için aynı şeyi söylediler.

    Batarya değişimi için cihaz değişimine gerek yoktur, fakat müşteri memnuniyeti için kimi zaman jest yapabiliyorlar fakat bu her zaman olacak diye bir şey yok.


    Bizde çok suistimal edildiği için bu hale geldi, normalen benim gibi iki sorunla giden bir müşteriye ilk zamanlar olsa veya yurtdışı olsa yeni cihaz verilebilirdi ama ota b... cihaz isteyenler için bu hale geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    Rezaletlik bir durum yok ortada.
    Bende hem bataryadan hem de ahize sesinin kısıklığından gittim, ahizeyi temizleyip eskisine nazaran iyi halde verip batarya için aynı şeyi söylediler.

    Batarya değişimi için cihaz değişimine gerek yoktur, fakat müşteri memnuniyeti için kimi zaman jest yapabiliyorlar fakat bu her zaman olacak diye bir şey yok.


    Bizde çok suistimal edildiği için bu hale geldi, normalen benim gibi iki sorunla giden bir müşteriye ilk zamanlar olsa veya yurtdışı olsa yeni cihaz verilebilirdi ama ota b... cihaz isteyenler için bu hale geldi.

    Cihaz ayıplı kategorisindedir. Tüketici olarak ücret iadesi yada değişimi yasal haktır. Ki ben istanbulda bile yaşamıyorum. randevu aldığım için gönderdim. Anında sorun çözümü için store dan randevu alıyoruz. çözemeyeceklerse açmasınlar verelim servisi gelsin bir ayda. ben batarya yoksa cihaz değiştirin dedim. Apple store çalışanı mısınız ki? okusanız benim batarya yoksa değiştirin o zaman gelip gidemiyorum dediğimi okumadınız sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cempatik


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    Rezaletlik bir durum yok ortada.
    Bende hem bataryadan hem de ahize sesinin kısıklığından gittim, ahizeyi temizleyip eskisine nazaran iyi halde verip batarya için aynı şeyi söylediler.

    Batarya değişimi için cihaz değişimine gerek yoktur, fakat müşteri memnuniyeti için kimi zaman jest yapabiliyorlar fakat bu her zaman olacak diye bir şey yok.


    Bizde çok suistimal edildiği için bu hale geldi, normalen benim gibi iki sorunla giden bir müşteriye ilk zamanlar olsa veya yurtdışı olsa yeni cihaz verilebilirdi ama ota b... cihaz isteyenler için bu hale geldi.

    Cihaz ayıplı kategorisindedir. Tüketici olarak ücret iadesi yada değişimi yasal haktır. Ki ben istanbulda bile yaşamıyorum. randevu aldığım için gönderdim. Anında sorun çözümü için store dan randevu alıyoruz. çözemeyeceklerse açmasınlar verelim servisi gelsin bir ayda. ben batarya yoksa cihaz değiştirin dedim. Apple store çalışanı mısınız ki? okusanız benim batarya yoksa değiştirin o zaman gelip gidemiyorum dediğimi okumadınız sanırım.

    Okudum, hatta emin olmak için bir kere daha okudum.

    Fakat dediğim gibi cihaz değiştirme gibi bir zorunlulukları yok. Aynı sorunu bende yaşadım, banada git pil gelince ararız dediler kaldı ki yanında başka bir sorunum vardı ve bence hala tam olarak çözülmedi. Bende isterim banada yeni cihaz versinler bekletilmemek için ama böyle bir zorunluluk ne yazıkki yok.




  • Bu tip geri cagirmada bir prosedure uymak zorunda. Daha onceden batarya ile ilgili servise gitmemissin, simdi geri cagirma soz konusu oldugu zaman firsat bu firsat cihazi da sifirlayayim diyorsun.
    Geri cagirmadan once Servise gidip parayla bataryayi degistirenlere, ucret iadesi de yapilacak zaten.

    Apple once davranmis. Normalde olmasi gereken, tum bartaryalari stoklayip, ondan sonra medyaya geri cagirmaya iliskin bilgi sunmaliydi. Yurtdisi forumlarinda da okudugum kadariyla, millet sorunsuzca gidip bataryayi degistirmis. Apple trde batarya stok zamaninda bir sorun oldu herhalde.

    Su da garip, sanki her zaman yasalara harfiyen uyuyormusuz da, isler istedigimiz gibi gitmediginde hemen ticaret kanunu,tuketici kanunu diye agzimizi aciyormusuz gibi bir durum sozkonusu.

    Su olsaydi rezaletti, Apple derdi ki batarya degisimi icin randevu alacaksin, yoksa bakmam. İste o zaman bunun adi rezaletti. E randevusuz da degistirecek zaten? Sunu diyebilirsiniz, elinde batarya yokken neden degisim programi yapiyorsun da beni buraya kadar getiriyorsun? Ama zaten apple trden degil, yurtdisi sitelerden duyurusu yapilmisti. Dolayisiyla, zaman kaybi ergumani burada dogru degil

    Rezaletlik bir sey yok, konu kilit....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Her zaman değişim yapacak değiller hocam pilini değiştirecekler niye bu kadar tepki gösteriyorsunuz ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mmertkk

    Her zaman değişim yapacak değiller hocam pilini değiştirecekler niye bu kadar tepki gösteriyorsunuz ki

    Pil yok ki? ayın bilmem kaçında Türkiye'ye girecekmiş, sonrada sırayla çağıracaklarmış. Tepkim bu yüzden.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Apple Store Ödeme
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ben sorunu ilk olarak 11 ayın 15 i gibi yaşayıp irtibata geçtim. apple destekten recovery modda yeniden kurulum yapmam istendi yaptım. ama sorun geçmedi. 10 - 15 gün sonra tekrar aradım. sorunum gitmedi yazılımsal değil sanırım diyerek, o zaman söylediler bana. cihazınız batarya sorunlu diye. Yani web sayfasından görüpte ah işte bu fırsat diyenlerden değilim. Bana değişim programını Apple söyledi. Zaten cihazınız arızalı seriden, servis yada stora götürün diye. Sorunu yaşasanız bilirdiniz. Şarjınız %50 gece gündüz büyük sıkıntı bu.
    yedek telefon olsa yine idare edebilirsiniz ama nokia 3310 kullanılmıyor ya :)

    Artı dediğiniz gibi pil yoksa neden çağırıyorsunuz. Apple destek niye yönlendiriyor. şuan pil yok desin boşuna uğraşmayalım.
    Artı Apple destek bana söylediğinde TR Apple da değişim programında görünüyordu zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cempatik -- 6 Aralık 2016; 12:13:55 >
  • Kuray K kullanıcısına yanıt
    Haklısınız, inanın ben değişsin de değilim. Batarya yok olunca ararız tavrı ne dir ya? Madem bataryanız yok swap cihaz verin.
    Ki bütün çağrıları inceleyebilirler. Beni apple destek yönlendirdi boşuna zaman israfı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.