Şimdi Ara

APPLE Zentech Servisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar telefonumu daha önce pupa servisine gönderdim ve ekran değişimi yapıldı. Aradan 4 5 ay sonra pilim arızalandığı için servise tekrar gönderdim servis üründe yetkisiz müdahale olduğunu bu yüzden işlem yapamayacaklarını yazıp geri yolladılar. Bende telefonda yetkisiz müdahale olmadığı için tüketici hakem heyetine başvurdum. Sorun şu ki %52 batarya kapasitesinde olan cihazın bataryası geldiğinde %100'dü servise gidip incelettirdim, herhangi bir batarya değişikliği kayıtı olmadığını söylediler. Bu durumda ne yapabilirim tüketici hakem heyetinden haklı çıkarlar mı? Sonuçta telefonun bataryasının değiştiğine dair servis formu yok ama batarya değişikliği yapılmış durumda.

    Not: Telefonun bataryası değişmiş daha ne istiyorsun diyecek arkadaşlar için, ön kamera lensi kaydı ve ekranda ölü piksel daha öncede aynı sorundan ekranım değişmişti. Yeni telefon göndermeleri gerekirken yetkisiz müdahale deyip bataryamı değiştirip yolladılar..







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.