Bugün 1.5 yıllık MacBook M2 Air cihazımı servise bıraktım, hoparlör cızırtı şikayetinden ötürü. Ankara'da yaşadığım için İstanbul'a Apple Store'a bırakma şansım yoktu, bu sebeple Gürgençler Ankamall servisine cihazımı bıraktım. Forumda bu sorunun kronik olduğu ve bu sebepten ötürü cihaz değişimi yaşayan insanlar olduğunu gördüm, Gürgençler ise bana her halükarda hoparlörün değişeceğini cihazın tamir göreceğini beyan ettiler. Bu sebepten ötürü çekincelerim oluştu, çünkü internette Gürgençler ile ilgili pek iyi yorumlar yok. Bu durum ile ilgili tecrübeleri olan arkadaşlar paylaşabilir mi? Eğer bir sorun olacaksa cihazımı iade alıp, İstanbul'a arkadaşım vasıtasıyla götürüp doğrudan Apple'dan destek almak istiyorum.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme