Şimdi Ara

arabadan anlayanlar çok acil yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar arabam 1999 hyundai accent 1.5 gls otomatik vites dün birden bire korna sesi kısıldı hiç çalmadı derken arabanın camlarıda kapanmadı sonra yeşil ışık yandı kalkarken farkettimkiğ araba 10 km den çok hızlanmıyordu trafik felç oldu zar zor parkettim tamirciye gittim anlattım sorunu büyük ihtimalle akünün başları paslanmıştır akü problemi gibi duruyo dedi sonra beni aradı ve hiç bi sorun bulamadığını soyledi ben nasıl guvenıyımde o arabayla yola çıkıyım sorun ne olabilir işin ilginç yanıda bu olaylardan sonra sanki hiç bişey lolmamış gibi araba gidiyor hızlanıyor kornada çalıyodu bu nasıl olur anlıyamıyorum arabanın bütün hayati fonksiyonları durmuştu gazı bile kesmişti gösterge yanıp sönüyordu ama yakıttan değildi çunkü gazda benzinde vardı yeterli miktarda bi süre önce amortisör ve arka viraj orta lastikleri değişmişti . değişimden sonra rot ayarı olmasına rağmen arabanın direksiyonu çok hassaslaştı azıcık bi çevirsem ucuyo çevirdiğimden fazla gidiyo ya ben yüksek hızda giderken tekrar öyle olursa takla atarım diye korkuyorum







  • Hocam aracınızla ilgili özel olarak bir bilgim yok ama size 2 hafta kadar önce başıma gelen bir olayı anlatayım.

    Karşı apartmanın garajındaki tempra olduğu gibi güneşin altındaydı ve sıcaklık da bayağı bir fazlaydı. Birden tempranın kornası çalmaya başladı. 15 dk boyunca kesintisiz çaldı tam durdu dedik 5 dk sonra bi daha başladı ve sonra kısılarak sustu, oh be pazar günümüz daha fazla rezil olmayacak dedik, 5 dk sonra bir daha başladı. Sahibine de ulaşamadık gölge tempranın üzerine gelince araç kendiliğinden düzeldi.

    Yani diyeceğim o ki aracınız bakımlı olabilir deyim yerindeyse kız gibi bir araba da olabilir ama netice olarak 12 yılı devirmiş bir araç bu süre zarfında her türlü hava koşuluna maruz kalıyorlar elektronik devrelerdeki yıpranmalar sıcak, yağmur, aşırı soğuk durumlarda kendini belli edebilir sonra durum ortadan kaybolunca düzelme olabilir.

    İyi bir ustayı araştırıp bulmanızı ve aracınızı yaptırmanızı tavsiye ederim.




  • Eğer bu durum tekrarlamazsa sorun yok,ancak tekrarlarsa aracınızın beyni değişecek demektir.
  • Beyni sulanmış senin arabanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn

    Hocam aracınızla ilgili özel olarak bir bilgim yok ama size 2 hafta kadar önce başıma gelen bir olayı anlatayım.

    Karşı apartmanın garajındaki tempra olduğu gibi güneşin altındaydı ve sıcaklık da bayağı bir fazlaydı. Birden tempranın kornası çalmaya başladı. 15 dk boyunca kesintisiz çaldı tam durdu dedik 5 dk sonra bi daha başladı ve sonra kısılarak sustu, oh be pazar günümüz daha fazla rezil olmayacak dedik, 5 dk sonra bir daha başladı. Sahibine de ulaşamadık gölge tempranın üzerine gelince araç kendiliğinden düzeldi.

    Yani diyeceğim o ki aracınız bakımlı olabilir deyim yerindeyse kız gibi bir araba da olabilir ama netice olarak 12 yılı devirmiş bir araç bu süre zarfında her türlü hava koşuluna maruz kalıyorlar elektronik devrelerdeki yıpranmalar sıcak, yağmur, aşırı soğuk durumlarda kendini belli edebilir sonra durum ortadan kaybolunca düzelme olabilir.

    İyi bir ustayı araştırıp bulmanızı ve aracınızı yaptırmanızı tavsiye ederim.


    lost çok bozdu gibi oldu :)

    iyi bir tamirciye götürmkte fayda var. eski bir araç dikkat etmek lazım güvenilemez gerçekten hele otobandayken.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BLooD_STaiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn

    Hocam aracınızla ilgili özel olarak bir bilgim yok ama size 2 hafta kadar önce başıma gelen bir olayı anlatayım.

    Karşı apartmanın garajındaki tempra olduğu gibi güneşin altındaydı ve sıcaklık da bayağı bir fazlaydı. Birden tempranın kornası çalmaya başladı. 15 dk boyunca kesintisiz çaldı tam durdu dedik 5 dk sonra bi daha başladı ve sonra kısılarak sustu, oh be pazar günümüz daha fazla rezil olmayacak dedik, 5 dk sonra bir daha başladı. Sahibine de ulaşamadık gölge tempranın üzerine gelince araç kendiliğinden düzeldi.

    Yani diyeceğim o ki aracınız bakımlı olabilir deyim yerindeyse kız gibi bir araba da olabilir ama netice olarak 12 yılı devirmiş bir araç bu süre zarfında her türlü hava koşuluna maruz kalıyorlar elektronik devrelerdeki yıpranmalar sıcak, yağmur, aşırı soğuk durumlarda kendini belli edebilir sonra durum ortadan kaybolunca düzelme olabilir.

    İyi bir ustayı araştırıp bulmanızı ve aracınızı yaptırmanızı tavsiye ederim.


    lost çok bozdu gibi oldu :)

    iyi bir tamirciye götürmkte fayda var. eski bir araç dikkat etmek lazım güvenilemez gerçekten hele otobandayken.


    Önünü alamadık öyle bozdu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chncnyhn -- 16 Temmuz 2011; 13:32:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autumnnight

    arkadaşlar arabam 1999 hyundai accent 1.5 gls otomatik vites dün birden bire korna sesi kısıldı hiç çalmadı derken arabanın camlarıda kapanmadı sonra yeşil ışık yandı kalkarken farkettimkiğ araba 10 km den çok hızlanmıyordu trafik felç oldu zar zor parkettim tamirciye gittim anlattım sorunu büyük ihtimalle akünün başları paslanmıştır akü problemi gibi duruyo dedi sonra beni aradı ve hiç bi sorun bulamadığını soyledi ben nasıl guvenıyımde o arabayla yola çıkıyım sorun ne olabilir işin ilginç yanıda bu olaylardan sonra sanki hiç bişey lolmamış gibi araba gidiyor hızlanıyor kornada çalıyodu bu nasıl olur anlıyamıyorum arabanın bütün hayati fonksiyonları durmuştu gazı bile kesmişti gösterge yanıp sönüyordu ama yakıttan değildi çunkü gazda benzinde vardı yeterli miktarda bi süre önce amortisör ve arka viraj orta lastikleri değişmişti . değişimden sonra rot ayarı olmasına rağmen arabanın direksiyonu çok hassaslaştı azıcık bi çevirsem ucuyo çevirdiğimden fazla gidiyo ya ben yüksek hızda giderken tekrar öyle olursa takla atarım diye korkuyorum


    arka viraj orta lastikleri ne demek yaa? Hangi parça değişmiş anlayan oldu mu?




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Acil yardim arabadan anlayan ?
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • arka viraj orta lastikleri nedir arkadaş
  • bende tam bilmiyorum ön düzenle alakalı bişey sanırım teşekkürler cevaplar için
  • o ne tuhaf bişi imiş öyle
  • Elektrik sistemi komple kontrol edilmeli. Belki regülatör de sıkıntı vardır,
    Tamamen tahminsel olarak olayı irdelersek :
    Şarj dinamosu araba çalışırken aküyü besler,
    Beslenen aküden değişken devirlerde çalışan şarj dinamosunun ürettiği voltajı regüle (sabitleme) için regülatör elemanı vardır.
    Regülatörde sıkıntı varsa akü doluda olsa araca sağlıklı elektirk dağılımı yapılamaz.
    Diye bir fikir yürüttüm, yanlışım varsa düzeltin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.