Şimdi Ara

Arabanı Eleştirebilir misin? (34. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
793
Cevap
33
Favori
28.711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiat stilo 1.6 tüplü 5kapı hatchback dynamic 2003

    + donanım süper. yagmur, far park sens. cruise. sky cam tavan7 parca vs
    + geniş ic hacim.
    + yol tutuşunu cok seviyorum.
    + ic görünümü de hoşuma gidiyor.
    + ses sistemi süperdir.
    + hareketli arka koltuklarla bagajı veya arka oturma alanını istediginiz gibi ayarlayabiliyorsunuz.


    - bazı malzemeler kolay bulunmuyor. helezon yayını 2 hafta bekledim.
    - kronik beyin arızası 1000 tl
    - kronik klima üfleme yönü motorları arızası eger alırsanız kendiniz takabilirsiniz
    - kronik sky arızaları 2 yılda bir bi yeri sorun cikartir
    - tüple olan uyumsuzlukları.
    - 105 bg civarı motor ama çekmiyor arkadaş cekmiyor.
    - far ampulu icin tampon söküyorsun cok kötü bir durum.
    - 3 adet sigorta kutusu var o kadar elektronik ki kesin bi yerden sensör arızalanıyor
    - frenler arkada sanki hic tutmuyor gibi hep öne yıgılıyor bu durumu sevmiyorum. zınk die durcak.




  • Isuzu D-max çift kabin 2011 2.5 136HP çift kabin pick-up.

    Araın karda buzda çamurda kıçı başı ayrı oynuyor, illa kasada yük olacak, boşken gitmiyor habire pati çekiyor.Sanırım 4x4 modeli satsın diye bu modeli bilerek böyle yapmışlar.

    2.5 motor var ama hızlanması berbat, ufak tefek otomobiller sollayıp geçiyor sinir oluyorum

    100 km hızda devir göstergesi 2000 gösteriyor, o devri geçince hele 3000 devire çıkınca iki kat daha fazla yakıyor.

    2011 model ama ne hız sabitleme var ne yol bilgisayarı var, yokuş kalkış desteği falan hak getire.

    Konfor yerlerde sürünüyor, hele arka koltuklarda giden için uzun yol tam bir işkence, süspansiyon berbat, en ufak bir çukurda yerinizden hoplarsınız.

    Orjinal parçaları çok pahalı, ön fren papuçlarının sıfırına 500 tl diyor servis.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2006 Ford Focus HB MK2 1.6 Benzin+LPG Ghia

    Olumsuz özellikleri

    -Focus MK1'e göre daha sade tasarım
    -Boyasının çabuk atması. Benden önceki sahiplerinden dolayı mıdır bilmiyorum ama kaput ve ön çamurluklardaki boyaların bir kısmı atmış durumda.
    -İzolasyon koymayı unutmuşlar. Allah'tan dizel değil. Yoksa bir de onun tar tar tar sesini dinleyecektik.
    -Kapı içindeki cepleri küçük. Benzinlik peçeteleri için yapmışlar sanırım.
    -Kol dayama geride kalıyor. Bu benden kaynaklı da olabilir. Ciddi şekilde iri biriyim.
    -Göğüs üstündeki lüzumsuz gözün kapağının tırnağı kırık. Kroniktir bu. Peçete sıkıştırdım. Kullanmıyorum orayı.
    -Aux girişinden gelen ses cd'ye göre az ve girişi torpido gözünde olması.
    -Bluetooth yok. Olan modelleri de var ama sayılı ülkede.
    -ESP yok. O yıllardaki insanlarımız ve Koç Otomotiv'den dolayı bu sıkıntı. Opsiyon olduğundan ya kimse alamış opsiyonu ya da Koç ESP'li modeli az ithal etmiş.
    -Yol bilgisayarında anlık yakıt tüketimi yok. Olsa da LPG'den dolayı zaten işe yaramayacaktı.
    -Sony ses sisteminin kirlenen ekran koruma plastiği. Gündüzleri göremiyorum.
    -Hangi akla hizmet sürücü dışındaki cam açma-kapama düğmelerini kapı açma-kapatma kolunun oraya koymuşlar anlamıyorum.
    -Bej rengi koltuk döşemeleri çabuk kirleniyor.
    -Füme (Sanırım magnum gri olarak geçiyor) rengi çabuk kirleniyor. Aslında hiç temizlenmiyor da diyebiliriz.
    -Makyaj aynalarının ışıklarını tavana koyan zihniyeti merak ediyorum. Aynanın kapağı açılınca ışığı kesiyor.
    -Sert süspansiyondan dolayı konfor nispeten düşük.
    -Katlanmayan aynaları. Hayır elektrikli katlanmayan değil manuel olarak da katlanmıyor.
    -Hız sabitleyicinin tuşlarının ışığı yok. Ayrıca ekranda kaça sabitlediğimi göremiyorum.

    Eksiler genelde eften püften şeyler.


    Artı özellikleri

    +Müthiş yol tutuşu
    +Keyifli sürüş karakteri. Dinamik, dengeli bir araba.
    +Hidrolik direksiyondan dolayı etkileyici direksiyon hissi. Dizellerde bu his daha az. Onlarda elektrik desteği var diye biliyorum.
    +Rengi temiz durduğunda çok güzel.
    +Atmosferik olmasına rağmen bana yeten performansı
    +Az yakıt tüketmesi. Tabii ki lpg ile.
    +Krem rengi döşeme ile ferahlığı
    +Sony ses sistemi. Arabayı almadan önce ses sistemini biraz gıdıklarım diyordum kesinlikle gerek yok.
    +Hız sabitleyici, far sensörü, yağmur sensörü, elektrikli koltuk yüksekli ayarı gibi lüzumsuz gibi görünen ama keyifli donanımı.
    +Stop lambalarının tavana yakın olması. O tarz tasarımı çok beğeniyordum. Bozdular şimdi.
    +Konforlu koltukları. Kadifemsi döşemesi çok hoş bir etki yapıyor.
    +Genel olarak mekanik bir otomobil ile elektronik bir otomobilin karışımı gibi. Ne yeni nesil otomobiller gibi çok elektronik çok yapay, ne de eski mekanikler gibi. Tam bir geçiş dönemi otomobili.
    +Uygun yedek parça fiyatı. Yaygın servisi.
    +Dayanıklı bir otomobil. Zırt pırt bir yeri bozulmuyor.

    Biraz fazla gömmüş gibi görünebilirim ama aksine arabamı çok seviyorum. İyi ki almışım diyorum. Aklıma takılan her şeyi eksi olarak yazdım ki bu aracı almayı düşünenler daha çok bilgilensin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atb0788 -- 20 Aralık 2016; 12:18:28 >




  • Araç benim değil ama uzun süre kullandım, Mazda 3 1.5 skyactiv 2015 hb

    - En alt devirlerde bir sorunu yok ama orta devir torku turbo araçlara göre zayıf, uzun rampa çıkışlarında sürekli düşük viteste gidiyor veya vites değiştirip duruyor.
    - Gücüne göre maksimum hızı düşük, 160kmh'den sonra çok isteksizleşiyor.
    - Düzgün asfaltta yol sesi az da olsa dişli asfaltta ve değişik tip kaplamalarda çok yol sesi alıyor
    - Direksiyon daha ağır ve dolu olmalıydı hızlıyken ve virajlarda
    - İlk frenler kuvvetli ama kolay ısınıyor frenler, virajlı yollarda gazlarken freni dikkatli kullanmak lazım
    - Tek dokunuşlu cam sadece sürücü tarafında var, cam düğmeleri aydınlatmasız, kumandadan camları kapama açma, ayna kapama açma yok, kaputu çubuklu, bağımsız arka koltuk harita lambası yok, öne bağlı ışık var
    - Bagaj halısı kalitesiz, koltuklar çok basit hissettiriyor, normal sünger koltuk zaten
    - Şanzıman vites büyütme komutunu geç devreye alıyor.
    - Sunroof opsiyon olarak dahi yok.




  • 2008 Suzuki SX4

    Alalı çok olmadı, yaklaşık 1500km. Bu zaman zarfı içerisinde gördüklerim.

    + iç hacmi yetiyorda artıyor bile (1.70 ben, 1.55 eşim, çoluk çocuk yok)
    + Astra J kadar olmasa da güven veriyor, yol tutuşu yüksekliğine göre gayet yeterli.
    + 8 yıllık bir araç olmasına rağmen konsoldan hiç ses gelmiyor desem yeridir.
    +/- Meraklısı çok, bilgi almak isteyenler oluyor ancak iş satma kısmına gelince zorlanacağımı düşünüyorum.
    + Motor sesi çok az
    - Yol sesi bana fazla gelsi, gerçi lastikler tırt biraz, yazın yeni 4 lastik ile göreceğim.
    - süspansiyonlar beklediğimden daha sert
    - 4 cam otomatiğinde de küçük aydınlatma bulunmaması gece problem
    - direksiyon üzerindeki radyo ve ses tuşlarında aydınlatma bulunmaması akşamları karışıklık yaratabiliyor.
    + arka koltukların tamamen yatması bagajı havuz gibi yapıyor.
    - yetkili servis birçok şehirde bulunmuyor.
    - parça bulma/arama durum henüz yaşamadım ama sıkıntı çıkarabileceğini düşünmekteyim.
    + ortalama benzin tüketimi şu anda 6.7, LPG yok. Bence gayet makul bir değer.
    - Belli bir hıza ulaşınca kapıların otomatik kilitlenme özelliği yok, sürücü tarafından bir tuşa basmak gerekiyor bu işlem için.
    - kapıların hepsini açmak için kumandadan açma tuşuna 2 defa basmak gerekiyor. Birçok araçta böyleymiş ama bu benim için ilk defa olduğu için yadırgadım biraz.
    + kapılar ve bagaj 8 yıllık araç için çok net ve kolay kapanıyor.
    + içeri gelen motor sesinin güzel bir tınısı var, gaza yüklenesi geliyor insanın.
    + yan aynaları bu kadar büyük ilk arabam, bir aralar uno ile ne işkenceler çekmişim.




  • Fiesta trend 2013 1.5 tdci 75hp


    -Arabada atiklik serilik yok
    +Yakıt konusunda oldukça tatminkar
    -130km hızdan sonra araba sizin kontrolünüzde değil.
    +Direksiyonda müzik sistemi kontrolü var
    -Arka park sensörü keşke olsaydı.
    -Ön cam silecekleri çalıştırdığımda,önce silecekler çalışıp 1-2saniye sonra su atması çok saçma.
    +Sizi hız konusunda tahrik eden bir yapısı yok.
    -Süspansiyonlar sert
    -Soğuk havalarda ilk çalıştırmadan sonra 2. vitesten 1.vitese geçişlerde zorlanıyor.Motor ısındıkça sorun kalmıyor.

    Pişmanmıyım?Hayır,daha iyileri hepimizin olur umarım.
  • Bu konu ilk açıldığında bende "benim keratayı bi eleştiriyimde görsün gününü" demiştim kendi kendime ama o an ne iş çıktıysa yazamadım.Şimdi şöyle bir postlara baktım da sizinkilerin durumu gerçekten içler acısı,şikayetlerimi yazsam bana gülerdiniz kesin.Işte postların çoğunluğunu okuyunca benim şikayetim kalmadı .
    Aracım Volvo V60

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elestiremem cunku o bir volkswagen artilari tok kapı sesi yeter😀
  • 2013 Ford Fiesta 1.5 tdci 75 hp Titanium
    -Atiklik namına birşey yok
    -Süspansiyonları sert
    +Yol tutuşu gayet iyi
    +Direksiyon hissiyatı bana göre muhteşem
    +Yakıt cimrisi
    +Ses sistemi gayet yeterli
  • böyle bi konu vardı sanırım
    arabasını eleştirebilen mert insanlar aranıyo filan gibi bişeydi başlığı
  • Vay anasını... Demek herkesin arabası şahin gibi.. Adamda civic var konforlu değil diyor.. Bir şahin kullanıcısı olarak ya ben nediyeyim ?
  • benim araçta da çukurlarda bir takırtı gelmeye başladı. ama aracın içinden geliyor. ya arka koltuk (ki bu ihtimal çok yüksek) ya kapı ya da bagaj kapağından. çıldıracağım valla.
  • Ben arada dedemin 2000 model şahin S' ini kullanırım keyif olsun diye.Konforunu çok seviyorum. O kadar yumuşak ki kendi focusumla 20 ile girmeye kıyamadığım kasisten 50 ile geçmişliğim var takırtı duymadım bile. yumuşakça zıplayarak devam etti. Bayılıyorum o aracın süspansiyon ve koltuk yumuşaklığına.
  • 2013 Ford Focus 1.6 Ti-Vct Powershift

    --Sözde sedan 370 litre bagaj hacmi (az ama) hadi yetti dedik nasıl bir yükleme ağzı vardır.Resmen arkaya doğru tepmek zorunda kalıyorsun.
    -- Araba 125 hp çok güzel ama bu beygiri kullanacam diye niye inat ediyor anlamıyorum. Her fırsatta vites küçültüp aracı 4-5 bin devirde kullanmaya çalışıyor. Buda doğal olarak yakıta yansıyor. 9 litre 2 tonluk 2,4 hilüx üm bukadar yakmıyor.
    --En iyi yol tutuşa sahip araçlardan biri diye övünmek güzel oluyor, korkusuzca viraja girmek güzel oluyor ama sert süspansiyondan başka şekilde sağlanmazmı bu yol tutşu anlamıyorum. Çukurlarda takırtı tukurtu hoş olmuyor.

    Bunlar dışında gerçekten kullanımı çok keyifli bir araç. Herkese tavsiye ederim.
  • BorgaXxX kullanıcısına yanıt
    Ciddi olamazsınız :) Geçen arabamda bir arkadaş vardı. Kendisinde 2004 model opel astra var. Asfalt olmayan bir yola girdim oradaki kasislere çukurlara sert girdim biraz arkadaş şaşırdı. Ben bu hızda buralardan geçemiyorum biraz hızlı geçsem çok şiddetli sarsılıyor vs demişti .. Biran önemsemedim dediğini ama demekki doğruymuş :) Benim aracın içindeki torpido ve diğer plastik aksamlardan çok ses geliyor.
  • Ben torpidoda buz kazıyacağı var mı diye açma tuşuna bastım kapak çatladı. Kapanmamaya başladı.
  • araçtan anlamam

    opel corsa d cosmo 2007

    aracımın muadillerini bulamıyorum. nekadar eder bilmiyorum


    bilen varsa yazıversin
  • AnestezistAdayi kullanıcısına yanıt
    Allah hepimizi güldürsün hocam Bu arada bende aracı kullanırken baya bir gülüyorum, gülmekten ölmesek bari
  • Peugeot 308 (2012)

    -Arka süspansiyon gürültülü ve sert.

    -Direksiyon ağır.

    -Trim sesleri sinir bozucu. (Merak etmeyin bu sorunlar halledilebilir.)

    -Ses sistemi pek iyi değil.

    -Kapıları kapatırken gelen ses.

    +Geriye kalan her noktasını seviyorum.

    Evet hadi başlayım. (e46 3.20)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kavurma verin lan ! -- 20 Aralık 2016; 20:18:20 >
  • Opel astra sedan 2015

    Yüksek yakit tüketimi ( tabi yapan adamin suçu degil. dünyanın en pahali benzini kullanmiyorlar)

    Uzun yolda gurultu yapmasi

    Her bir parcasindan ayri ses cikarmasi. (Vites klima camlar. Gittigim servisin neden olduğunu anlamamasi)

    Daha 15 bin olmadan arizalanmasi ( tabi biraz sans isi)

    Sifir aldığım arabaya hic isinamadim. Tabi aklimda hep mazda 3 varken esimle babamin zorlamasi ile almam da etkili oldu.

    Sanirim ilk ve son opelim olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noldor86 -- 20 Aralık 2016; 20:11:21 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.