Şimdi Ara

Arabanı Eleştirebilir misin? (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
793
Cevap
33
Favori
28.711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Chevrolet Captiva 2012 model... Bir tek şunları söyleyebilirim. Malûm kış aylarındayız. Sabah aracı çalıştırdığım zaman motor, geç ısınıyor. :) Bir de, şehir içinde yol bilgisayarında 100 km'de 9 litreden aşağısını görmedim. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fiat Linea başka söze gerek varmı :))
  • 2016 opel corsa

    eksileri
    -boş paket olduğu için direksiyonda herhangi bir kaplama yok. direksiyon çok kaygan. otoparkda falan manevra yaparken elinden kayıcak gibi oluyor. bilerek yapsan bu kadar olmaz aga direksiyon o ele yapışması lazım.
    -iç tasarımı beğensemde malzeme kalitesi kötü. kendi kendine çiziliyor. arka kapının hiç olmayacak yerinde çizik var nası oldu bilmiyorum. bagajda plastiklerde çok dandik. bi kere valiz taşımız resmen plastikten parça kopmuş. malzemesi cikletten çıkan oyuncak gibi.
    -2016 model araç arka camlar manuel.full donanımdada manuel.
    -rakipleri turboluyken bu turbosuz ve motor çekmiyor.4 kişi sollamaya çıkamassın.
    -sinyal kolu gerektiğinden yukarda arabayı kullanan arkadaşlarımda aynı şeyi söyledi.
    -kornası yok desem yeridir. kaç kere basmam gerektiğinde çalışmadı. diğer corsalardada böyle. korna çok altta basıyor. birine selam versen küfür ettin zanneder. ya çok basıyor ya hiç basmıyor. tehlikeli durumlarda sağolsun çalışmadı hiçbi zaman. servise gittim, elemanın yanında bastım baya 2 cm içeri sokmama rağmen çalışmıyor. bunda airback var falan dediler. zaten çalışmıycak diye basmıyorum kornaya.
    -kapılar çok gürültülü kitleniyor. evin içindeyim araba dışarda kapı pencere kapalı kapı sesi eve geliyor :)
    -klima antalyada işe yaramıyor. soğutmuyor bu diyip kapatıyoruz çoğu zaman
    -küçük araba ama dönüş çapı çok kötü. captiva bundan daha iyi dönüyor dar alanlarda

    artıları
    -lastikler kötü olmasına rağmen yol tutuşu iyi
    -süspansiyonları kıvamında. hem yol tutuyor hemde konforlu
    -şanzımanı süper olmasada iyi
    -fren pedalı çok hisli.
    -b sekmenti rakipleri arasında en düşük fiyatı almıştık. bunu arka camların manuel olmasına ve tubosuz motoruna bağlıyorum. tabi kapı kilitleri bile fiat ile ortak.
    -direksiyondaki ses açma kapama tuşarı camaroyla aynı :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meshood

    2004 c3 1.4 hdi 92hp

    Deveye sormuşlar neren eğri diye... Citroen c3 cevaplamış nerem doğru ki diye.

    7 yaşındaki kızım bile nefret etti arabadan.

    Arnavut kaldırımı ise yol, arabadakiler o yolu inip yürüyerek geçmek istiyorlar, gezegende tarifi olmayan sesler çıkıyor.

    Motor sesi kucakta çalışıyormuş hissi yaratıyor.

    120yi geçtikten sonra araç yola yapışır derler ya bu tam tersi havalanıyor, hatta 160 sonrası gözleri kapatıp gidebilirsiniz asfaltla temas sıfıra iniyor, manyetik tren yapıcaz diye uğraşıyor japonlar boşuna-citroen yıllar önce yapmış.

    bagaj ses kapağı fena ses yapıyor(izole bant ile 3 tur yeterli oluyor (turkish care)

    Velev ki viraja hızlı girdiniz!! Ahşap parkede koştururken virajı alamayan kedi gibi oluyor.

    Yağmur sensörü depresyonda gibi davranıyor bazen. Bi bakıyorsun güzel çalışıyor, bi bakıyorsun almış sağına rakı-peyniri soluna da bir manita dünya tikinde değil .

    Vites kolu 110cm boya sahip hobbit ırkı için ideal. Biz insanlar için kısa kalmış

    Yani tamam ucuz araba ama insan bir kaç gr kalite arıyor ama yok. Hele şu kaputu havada tutmak için kullanılan demir çubuk yok mu o ne lan. O ne!! Tahta çubuk koyaydınız bari!

    Bir sonraki mesajım beğeni oranına göre 98 model mersedes a160 üzerine olacak. Yalnız dikkat edin mercedes değil mersedes (:





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    1.6 laguna 2

    Kalkışlarda saolsun gayet hantal
    Arkadaki yolcular için havalandırma kanalı olmaması
    Jantların kapak olması(fazla dert ettiğim bi konu değil)
    Kontak anahtarı yerine kartla çalıştırma olması ve o kartların haddinden fazla bozulmaya meyilli olması

    Size katılıyorum
    -anahtar Pert oldu yenisi serviste 600tl anahtarcılar uğraştı yapamadı en son 300e iki tane yaptırmıştım.
    -Döşemeler çabuk eskidi sanki.
    -Direksiyon aşırı yumuşak
    -kapıdaki döşemeler de atmaya başlamıştı
    -sağından solundan çok ses gelmeye başlamıştı
    - son zamanlarda şoför yanindaki koltuk ileri geri gitmez olmustu.
    -Double teyp taktırdım radyo kapağı kapanmaz oldu.
    - vites Topuz'u sizlere ömür
    -geri kalanı guzel arac severdim keratayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    Hakket dur güncelleyeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 1.6 e-hdi 508 yarı otomatik

    -koltuk ısıtma soğutma yok kışın deri üstüne oturmak çok zor
    -yarı otomatik vites geçişlerini hissettiriyor.
    -vites geçişleri 1.5 sn kadar geç kalıyor - astra k'ya kıyasla -
    -arkayı salma eğilimi fazla
    -dip gaz da tıkanıyor, kontrollü hızlanmak gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loley00

    150 lira çok be bir tık sesi için, çok takıldığım bişey değil zaten yaptırmam her herhalde ama cevap için teşkkürler

    Garantisi devam eden fluence ler için yazıyorum, bu parça garantiden değişiyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Respectformuslims

    2012 Doblo

    Araç çekmiyor. Çok hantal.
    Koltuklar rahat değil


    E ARKA CAMA TUĞRAYI YAPIŞTIRMASSANIZ GİTMEZ TABİİ

  • 58emre588 5 kullanıcısına yanıt
    Hocam Jetta'da anahtarın kilidine uzun basılınca aynalar kapanır,yani %80 wv grubu özelliğidir.Ama bluetooth olmaması büyük bi fakirlik :)
  • 2016 Jetta ComfortLine 1.4 DSG

    + İç kapı kaplama kalitesi berbat
    + Trim ses çok fazla (son zamanlarda iyice arttı ki araba daha 17bin km civarında)
    + Bass'larda kapılar çok fazla gacırdamaya başladı
    + Bluetooth yok
    + Elektrikli aynalar yok(benim gibi sokağa bırakıp gidiyorsanız katlanabilir aynalar çok önemli oluyor)
    + Tükekim miktarı fazla, ekonomik bir araç değil. Her gün sokağa çıkan biriyseniz uzak durun
  • Eleştireyim.

    Olmaması.

    Teşekkürler iyi forumlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gOkO

    2000 model Opel vectra 2.0 100. yıl

    -Kronik direksiyon mafsalı sesi((bozuk yolda rahatsız ediyor ama alıştım artık)
    -Sert süspansiyon(bildiğin kütük :D ), ağır direksiyon(ilginçtir seviyorum).
    -Ağır fren pedalı (yeni disk ve balatalar ile %50 düzeldi)
    -2 sene boyunca kafasına göre yanan airbag lambası(sonradan koltuk altı soketler değişti yıllardır sorun yok çok şükür)
    -Ön konsol harika malzeme kalitesine sahipken ön cam havalandırmasının dandik plastiğinin bozuk yollarda veya kalorifer açıldığında çıtırdaması.
    -Kronik alt takım sesi(bazen hiç gelmiyor bazen geliyor, çok rahatsız etmiyor ama ses oluyor, alt takım komple yapıldı çok ilginç :) )
    -Bozuk yollarda az da olsa trim sesi(özellikle tavan sacına sabitlenen silikonların kendini bırakması sonucu tavandan bazen gelen hafif zırıltı, aslında tavan döşemesi sökülünce 5 dakikalık iş ama vaktim olmadı veya önemsemedim)
    -Kontağı çevirince dijital klimanın ilk 3 saniyede çıkardığı robotik sesler.
    -Eşya gözü yok, cidden yok :D
    -Cam açma kapama düğmelerinin vitesin etrafına konumlandırılması(7 yıldır kullanıyorum daha alışamadım)
    -Motorunun nispeten yüksek ısıda çalışması, bilmeyenleri tedirgin ediyor.(110 dereceye kadar sıkıntı yokmuş gerçi benim araç 100 ün üstüne hiç çıkmadı)
    -Yıllardır çok fazla sorun vermemesine rağmen her an sorun verecekmiş gibi hissettirmesi :)
    -Çakıl asfaltta lastik sesi(aslında çok değil ama 2000 model de olsa d sınıfı bir araç için fazla)
    -Alt karter keçesi yağ kaçağı(nihayet 1 hafta önce komple yaptırdım mis gibi oldu)
    -2 ayönce vites topuzu fırladı, evet yanlış duymadınız fırladı :D altındaki yay topuzu neredeyse tavana çarptırıyordu :D
    -Elektrik süpürgesine benzeyen motor sesi :)
    -Limitleri yaşına ve sınıfına göre halen ortalamanın üstünde olmasına rağmen düşük hızlarda sert direksiyon hareketlerinde, özellikle gaza yüklenince önden kayma isteği(ayak gazdan çekilince aniden burun içeri giriyor ama arkanın kopma eğilimi neredeyse yok)
    -Ön cam fitiller bu aralar camları zorluyor, ayrıca ön camların açılma kapanma hızları yavaş.


    Gelelim artılarına:
    +Lpg ye uyumu çok iyi, performans kaybı neredeyse yok(115 bin km dir lpg li)
    +Direksiyon, pedallar ve süspansiyon sürüşe çok duyarlı ve kullanımı zevkli.
    +2.0 litre eski nesil 136ps motor gayet yeterli ve tüketimi oldukça düşük.
    +Şanzıman getrag marka f23 kodlu şanzıman ve bir şaheser diyebilirim.
    +Motor sesi içeriye yüksek devirler hariç neredeyse sızmıyor uzun yolda çok rafine bir araç.
    +Yol tutuşu o yılların teknolojisine rağmen hala çok iyi, sürüşü sportif, yana yatma eğilimi az.
    +Parçaları yaygın ve ucuz
    +İklim kontrollü klima ve koltuk ısıtma çok faydalı.
    +Sanıldığı gibi nazlı bir araç değil bakımını düzgün yaptırdığınızda neredeyse hiç sorun vermiyor.
    +Dış ve iç tasarımı halen iyi, aracı tanımayan birisi 2000 model olduğunu tahmin edemez.
    +fabrika verisi son hızına çok rahat çıkıyor ve yüksek hızlarda çizgisinde sorunsuz gidebiliyor.
    +Koltukları sert dolgulu ama çok çok rahat.Özellikle arka koltukta seyahat etmek çok zevkli.
    +Araç içi çoğunlukla deri ve yumuşak plastik bu sayede 16 yıllık olmasına rağmen bazı parçalar hariç yıpranma çok az ve trim sesi de oldukça az.
    +Senesine göre oldukça iyi donanım.
    +Uzun yol yapıp memleket tabelasını görünce u dönüşü yapıp geri gitme isteği(daha çok yol :) )


    Vectram halen duruyor ve çok memnunum ancak yeni araç almak durumunda kaldım 2011 captiva high.Aracı alalı 2 ayı geçti.Önce olumsuz gördüğüm yönlerini yazayım.

    -Kalın a sütünları(çok kalınlar ve bazı durumlarda aslan gözleyen ceylan gibi kafa hareketleri yapmam gerekiyor)
    -Soyulmaya müsait kapı kolları ve tutamaçları
    -Sadece sürücü tarafı camı tek dokunuşla açma kapama özellikli.Diğerleri bildiğin japon :)
    -Direksiyon kumandalarında ışıklandırma yok :)
    -Orta kol dayama değişik bir gıcırtı yapıyor, bazen yapmıyor.
    -Yol bilgisayarı oldukça ilkel, anlık tüketim yok.
    -Keşke anahtarsız giriş-çalıştırma ve otomatik açılan bagaj kapağı olsaydı.
    -Direksiyonu kocaman ve ince pek hoş değil ama alışınca sıkıntı olmuyor.
    -Dönüş çapı çok fazla, sanki tır sürüyoruz.
    -Soğukken dizel motorun sesi oldukça içeri giriyor.
    -Özellikle d modunda ışıklarda falan beklerken çok titriyor araç.
    -Yakıt çok gibi ama aslında değil.Benim kış ortalamam 11 litre şehir içi 7,5-8 litre şehir dışını geçmedi.2 tonluk, 4x4 ve tork konvertörün dibini kullanan şanzımanlı bir araca göre bence gayet makul.
    -Ön park sensörü yok, en kısa zamanda taktıracağım inşallah.
    -Kaporta sacı çok ince ve kapılar hafif, bu insana güven vermiyor.
    -Aracın yalıtımı fena değil ama tırtıklı asfaltta lastik sesi ve 120 km sonrasu fil kulağı gibi aynalarından dolayı rüzgar sesi gelmekte.
    -Süspansiyon oldukça gergin ancak çalışma aralığı geniş.Sert kasisleri pek sevmiyor.
    -Dizel partikül filtresi ikide bir yanıyordu yazılımla iptal ettirdim yakında kendisinden de kurtulacağım sanırım.


    Gelelim artılarına(hepsini yazamam tabiki)

    +Gemi gibi iç mekan
    +Yüksek tavan, oldukça ferah.
    +Direksiyon, pedallar pamuk gibi
    +Ufak bir yazılımla canavara dönen motor oldukça atik.
    +Sürücü koltuğu elektrikli
    +Donanım zengin(abs-ebd-esp-arp-cc-far-yağmur sensörü-koltuk ısıtma v.s.)
    +Sw tadında bagaj, istendiğinde 6. ve 7. koltuk açılıyor.
    +Arka koltukların sırt ayarı mevcut.
    +Motor ısınmadan sıcak üfleyen ilginç kalorifer sistemi
    +Akıllı dört çeker sistemi çok kullanışlı, bizzat yaylada test ettim, şartlar çok ağır olmadığı sürece keçi gibi, yolda kalma derdi yok gibi.
    +Süspansiyon sesi neredeyse yok
    +Arka süspansiyonun ağırlığa göre aracı düzleştirmesi.
    +Ağır yapıya rağmen yana yatma çok az, yol tutuş oldukça başarılı, esp müdehaleleri yerinde.
    +Arkada şaft tüneli yok, düm düz taban var ve diz mesafesi oldukça iyi.Baş mesafesi gibi bir sıkıntı zaten yok araçta.
    +Uzun yolda 120 ye sabitleyince 2000 devirde oldukça akıcı ve huzurlu bir yolculuk sunuyor.
    +İlk kalkış oldukça iyi, bildiğin yapıştırıyor.
    +Otomatik şanzıman hafif arazi ve karda sorunsuz, uzun yolda sarsıntısız.Ani yüklenmelerde hafif gecikmeli de olsa doğru vitesle araç hızlanıyor.
    +Nispeten kaliteli iç mekan, torpido ve kapı üstleri yumuşakımsı, kapı döşemeleri fena değil.
    +Oldukça bol eşya gözü, geniş torpido ve kolçak altı.
    +Deri döşemeler çok çok kaliteli olmasa da sınıfında iyi kalitede.
    +Yedek parçası bol ve fiyatları uygun sayılır.Bakımları uygun.
    +Neredeyse hiç kronik arızası yok.
    +Dıştan duruşu alımlı ve heybetli
    +Frenleri hissiz ama durma mesafesi fena değil, frenlerde yorulma veya şişme gibi bir durumnla henüz karşılaşmadım.
    +Hafif arazi veya karda kullanımı çok zevkli, esp kapatıldığında şen bir çocuk gibi araçla oynuyorsunuz ayrıca yokuş iniş desteği de harika çalışıyor.
    +Motor ısındıktan sonra, özellikle uzun yolda motor sesi hiç rahatsız etmiyor.
    +Koltuğu en aşağı konuma getirdiğinizde spor bir sedan sürüyormuş hissi veriyor.
    +Araca sonradan takılsa da multimedya sistemi oldukça iyi, bluetooth eşlemesi bir defa yapılıyor ve mikrofon hemen başımın üstünde.Ayrıca telefondaki müzikleri üniteden yönlendirebiliyorum.Navigasyonu çok iyi çalışıyor, ana ünitedeki görüntüyü arka kafalıklara yansıtabildiğimiz gibi arka kafalıklar bağımsız multimedya oynatabiliyor.
    +Ses sistemi vasatın üstü, tüzler biraz sönük ama ses genel anlamda dolgun.İyi ses albilmek için sesi biraz açmak gerekiyor.
    +Geri görüş kamerası gündüz harika geceleri ise yeterli görüş alanı sunabiliyor.




  • egowest kullanıcısına yanıt
    Gül gül öldüm ya Allah da sizi güldürsün gecenin bu saatinde gözümden yaş geldi ya hahhahhhahahahhaha




  • side_effect kullanıcısına yanıt
    Aynı araç aynı model aynı paket araç bizim şirkette car liralık
    Hepsin de Bluetooth var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The_kullanıcı kullanıcısına yanıt
    lastikleri ne yapınca sorun çözüldü hocam hangi marka hangi model
  • Aracım Dacia Lodgy Stepway 2016 7 kişilik

    Olumsuz yanları:
    - Dacia oluşu :)
    - Dışardaki sesi fazlaca alıyor
    - Konfor çok sınırlı
    - İç malzemeleri vasat
    - Görsellik sınırlı
    - Süspansiyon sert (yüklü kullanılma amacında üretilmiş olduğundan diyorlar)

    Olumlu yanları:
    + Bizim gibi büyük aileler için ideal
    + Performansı iyi (1.5 110HP)
    + Fiyatı makul
    + 2. el pazarı var
    + Az yakıyor
    + Cruise kontrol, hill holder gibi özellikleri oluşu beklenmedik :)
  • 2006 sirion 1.0 12 v 69 HP



    +Lari



    Fiyatına göre yüksek donanım 2014 Haziran'da 15 e almıştım



    İyi donanım ABS klima 4 cam otomatik CD çalar elektrikli ayna vs



    Geniş bir hacim c segmenti araclardan daha geniş diz mesafesi



    Kolay park her yere sığiyor



    Yakıtta cimri LPG 2 lira iken 15 2.5 lira iken 20 krs s.ici yakıyor çok ekonomik



    Arabada önde 4



    Arkada 2 adet bardaklik mevcut klima panelinin altında kocaman açık bir göz var tepsi gibi kahvaltı yapabilirsiniz.



    -Leri



    Uzun yolda ve yüksek hızda tedirgin ediyor yandan kamyon falan geçerken ve araba Bossa savurma yapabiliyor.



    Rampalarda 5 ile girip 3 ile çıkarsınız rampalarda zayıf 1.0 olduğu için bence normal



    Ses sistemi çok kötü arkalar da hooorlor yok ben sonradan teybi değiştirip arkaya hooorlor takmistim o sekilde çözdüm.



    Devir saati yok ama bana problem olmadı motorun sesine göre vites atarim.



    Lastikler çok küçük 155 60 13 orjinal ebat.



    Bagaj dar 280 lt ufak yada tek çocukluklarını için yeterli.




  • Mitsubishi L200 2.4 186 BG 4x2 2016 Model : İşyeri aracım
    - Dokunmatik ekranı hissiz aynı yere 2-3 defa basmak gerekiyor
    - Aracın süspansiyonları araziye uygun olması nedeniyle arka koltukta çok sarsıntı hissediliyor.
    - Hill Holder bazen aracı geç bırakıyor
    - Klima performansı, 2.4 motor ve Mitsubishi gibi klima uzmanı bir firmaya yakışmamış yazın istediğim kadar soğutmadı benim eski Hyundai bile bundan daha iyi bir soğutma sağlıyordu :(
    - ESP çok erken devreye giriyor
    - Motorun güçlü olmasından dolayı özellikle yokuşta gaza biraz dokundun mu patinaj, arkasından patinaja müdahale geliyor
    - Yan aynalar fil kulağı gibi, görüş açısından iyi ama yüksek sürat de, rüzgar sesine sebep oluyor.

    + Boyu cüssesi, ve 2.4 Motora göre çok iyi yakıt tüketimi.
    + Yüksek hızlarda güven veren sürüşü
    + Muazzam frenleri, fren pedalına basınca sanki yukarıdan araca basıyorlarmış gibi çok dengeli bir şekilde duruyor.
    + Her türlü güvenlik donanımının olması, özellikle cruize controlün çok rafine çalışması
    + Motorun sessiz çalışması, debriyaj ve gaz pedalının yumuşak olması, frenleme dozajının iyi ayarlanması vb




  • SEAT LEON FR
    Eksileri;
    - Yağmurda, ıslak zeminde gece led far yetersiz.. (Kuru zeminde sıkıntı yok)
    - Spor deri direksiyon derisi çok hassas..
    - Tabiki trim ve eseneme sesleri..

    Bunların dışında çok memnunum iyi ki almışım diyorum her zaman..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emrahgms -- 20 Aralık 2016; 11:33:22 >
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.