Şimdi Ara

Araç pert olurmu?? (Resimli)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
1
Favori
6.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 47km/s hızla ispark bariyerlerini katlayarak ilerlemiş. Araçta hiçbir airbag açılmamış. Salı günü eksper aracı gelip gördü ve şimdilik tamir işlemi yapılmayacağını, hasar tespiti yapıldıktan sonra pert olup olmayacağı kesinleştikten sonra işlemlere başlanacağını söyledi. %30 oranında bir masraf olursa pert olunacağını duydum sigortada konuşulurken, sizce 15.000 civarında bir masraf çıkar mı? Motora ya da şanzımana bir zarar gelmiş olabilir mi?
     Araç pert olurmu?? (Resimli) Araç pert olurmu?? (Resimli) Araç pert olurmu?? (Resimli) Araç pert olurmu?? (Resimli) Araç pert olurmu?? (Resimli)







  • Pert
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pipisipispis

    Pert
    büyük olasılık pert bu kazada hava yastıkları nasıl açılmamış acaba hyundai ?
  • O darbeye hava yastığı açmaması çok garip. Büyük ihtimalle pert olur.
  • Bu kazada hava yastığı açılmıyorsa boşuna masraf yapmışlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancan_burak

    Bu kazada hava yastığı açılmıyorsa boşuna masraf yapmışlar
    takla atmadan hava yastığı açmayan modellerden sanırım
  • Normalde pert olmaz bence. Tampon degisecek. On panel duzeltilecek. Ivir zivir ufak seyler. Islem tamamdir. Ama perte ayirmak daha karli olabilir saniyorum
  • Evet,airbag acmayan araclara "sensorler orda degil ya"diyerek kilif bulan tayfa konuya bekleniyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Evet,airbag acmayan araclara "sensorler orda degil ya"diyerek kilif bulan tayfa konuya bekleniyor
    Hayatta almam hundayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Evet,airbag acmayan araclara "sensorler orda degil ya"diyerek kilif bulan tayfa konuya bekleniyor

    Eksperle konuştum dava açıp kazanamayan çok dedi. Bu konuda bilgili bir avukat bulup konuşmayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CyberBot

    Hayatta almam hundayı.

    Alıntıları Göster
    Bariyeri katlayarak ilerlemiş. Hava yastığının açılmaması için son derece yeterli bir sebep. Durma mesafesi hava yastığına gerek olmayacak kadar uzunmuş. Zaten darbe de tek bir noktaya geldiği için karşısındaki bariyer ilk anda yeterince kuvvetli bir darbe indirmemiş.
  • accent blue nun haline bak,kendi aracımdan bir kez daha korktum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ForeverY-

    Pert ama sanayide toplanacak ve satılacak

    Burada bir kişi kaza yapmış ve haliyle üzüntülü. Adam resmen ölümden dönmüş ve bizlere soru soruyor. Neden düzgünce cevaplamak yerine 3 tane muahaha! gifi koyuyorsun? Ben konuda komik bir şey göremiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aga baba

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Evet,airbag acmayan araclara "sensorler orda degil ya"diyerek kilif bulan tayfa konuya bekleniyor

    Eksperle konuştum dava açıp kazanamayan çok dedi. Bu konuda bilgili bir avukat bulup konuşmayı düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Öncelikle kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun.

    Fotoğraflara bakınca kaput ve motor değişimi ile hallolabilir gibi duruyor araç. Tabi motor kısmında ne gibi hasar var bilmiyoruz bu sebeple motor kısmında bir hasar yoksa araç pert olmak yerine yaptırılıp verilebilir. Kişisel kanaatim pek pert olur diye beklenmemesi yönünde.

    Aracın hava yastıklarını açıp açmama ve bir markanın güvenlik seviyesi yine tek bir kaza ile tartışma konusu yapılmış. Bu noktada merak ediyorum bir markanın alınabilir güvenlik seviyesinde olmasını sağlayan kriter nedir?

    Tahmin ediyorum ki bu soruya bir çok forumdaş "kaza sonrasında araçtan diğer yolcular ile birlikte canlı ve yara almadan inmek" olarak cevap verecektir.

    Bu noktada markadan bağımsız olarak bu kazada da hava yastığı açılmamış olan araç içindekiler "emniyet kemeri" takılıysa burunları dahi kanamadan çıkmıştır. Çünkü aracın yaşam alanını kazadan etkilenmemiş gözükmektedir. Yani kazaya karışan araçta aslında güvenlik kriterlerimizi karşılayan ve alınabilecek bir güvenlik seviyesi sunan bir araçtır.

    Sormak istediğim kazaya karışan araç Hyundai marka değilde BMW olsaydı ya da Volvo olsaydı yine hava yastığı açılmadı diye güvenlik seviyesi düşük diye mi itham edilecekti. Açıkçası pek sanmıyorum. Belki de mühendislik başarısı denilecekti ya da aracın sağlamlığından bahsedilecekti.

    Sanırım bu noktada çok basitçe hava yastığının neden olduğunu anlatmak konuyu toparlamakta fayda sağlayacaktır.

    Araçlarda kullanılan hava yastığı güvenlik teknolojisinin çıkış amacı sizin "emniyet kemeri" takılı halde iken aracın bir yere çarpması suretiyle ani durması ile geçireceğiniz bir kazada araçtan bağımsız olarak ileri doğru hareket etmenizi engelleyen "emniyet kemerine" yardımcı olarak başınızı direksiyon veya ön taraftaki bir cisme ya da yan hava yastığı ile kapıya çarpmanızı engellemek ve yaralanmayı en aza indirmektir.

    Kaza yapan bu araçta belki de bu derece bir oluşmadığı için aracın hava yastıkları açılmamış olabilir. Söylemekte fayda var bu yazıyı kazaya karışan markayı korumak amaçlı değil konuya daha geniş bakılmasını sağlamak amaçlı yazıyorum. Elbette bir güvenlik zaafı varsa bu durumun kazaya karışan kişilerce yasal zemine taşınması gerekmektedir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackcat_745

    Öncelikle kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun.

    Fotoğraflara bakınca kaput ve motor değişimi ile hallolabilir gibi duruyor araç. Tabi motor kısmında ne gibi hasar var bilmiyoruz bu sebeple motor kısmında bir hasar yoksa araç pert olmak yerine yaptırılıp verilebilir. Kişisel kanaatim pek pert olur diye beklenmemesi yönünde.

    Aracın hava yastıklarını açıp açmama ve bir markanın güvenlik seviyesi yine tek bir kaza ile tartışma konusu yapılmış. Bu noktada merak ediyorum bir markanın alınabilir güvenlik seviyesinde olmasını sağlayan kriter nedir?

    Tahmin ediyorum ki bu soruya bir çok forumdaş "kaza sonrasında araçtan diğer yolcular ile birlikte canlı ve yara almadan inmek" olarak cevap verecektir.

    Bu noktada markadan bağımsız olarak bu kazada da hava yastığı açılmamış olan araç içindekiler "emniyet kemeri" takılıysa burunları dahi kanamadan çıkmıştır. Çünkü aracın yaşam alanını kazadan etkilenmemiş gözükmektedir. Yani kazaya karışan araçta aslında güvenlik kriterlerimizi karşılayan ve alınabilecek bir güvenlik seviyesi sunan bir araçtır.

    Sormak istediğim kazaya karışan araç Hyundai marka değilde BMW olsaydı ya da Volvo olsaydı yine hava yastığı açılmadı diye güvenlik seviyesi düşük diye mi itham edilecekti. Açıkçası pek sanmıyorum. Belki de mühendislik başarısı denilecekti ya da aracın sağlamlığından bahsedilecekti.

    Sanırım bu noktada çok basitçe hava yastığının neden olduğunu anlatmak konuyu toparlamakta fayda sağlayacaktır.

    Araçlarda kullanılan hava yastığı güvenlik teknolojisinin çıkış amacı sizin "emniyet kemeri" takılı halde iken aracın bir yere çarpması suretiyle ani durması ile geçireceğiniz bir kazada araçtan bağımsız olarak ileri doğru hareket etmenizi engelleyen "emniyet kemerine" yardımcı olarak başınızı direksiyon veya ön taraftaki bir cisme ya da yan hava yastığı ile kapıya çarpmanızı engellemek ve yaralanmayı en aza indirmektir.

    Kaza yapan bu araçta belki de bu derece bir oluşmadığı için aracın hava yastıkları açılmamış olabilir. Söylemekte fayda var bu yazıyı kazaya karışan markayı korumak amaçlı değil konuya daha geniş bakılmasını sağlamak amaçlı yazıyorum. Elbette bir güvenlik zaafı varsa bu durumun kazaya karışan kişilerce yasal zemine taşınması gerekmektedir.

    Alıntıları Göster
    ince 4 köşe profil demire çarpmışlar bence içeri kadar sert girmemiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackcat_745

    Öncelikle kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun.

    Fotoğraflara bakınca kaput ve motor değişimi ile hallolabilir gibi duruyor araç. Tabi motor kısmında ne gibi hasar var bilmiyoruz bu sebeple motor kısmında bir hasar yoksa araç pert olmak yerine yaptırılıp verilebilir. Kişisel kanaatim pek pert olur diye beklenmemesi yönünde.

    Aracın hava yastıklarını açıp açmama ve bir markanın güvenlik seviyesi yine tek bir kaza ile tartışma konusu yapılmış. Bu noktada merak ediyorum bir markanın alınabilir güvenlik seviyesinde olmasını sağlayan kriter nedir?

    Tahmin ediyorum ki bu soruya bir çok forumdaş "kaza sonrasında araçtan diğer yolcular ile birlikte canlı ve yara almadan inmek" olarak cevap verecektir.

    Bu noktada markadan bağımsız olarak bu kazada da hava yastığı açılmamış olan araç içindekiler "emniyet kemeri" takılıysa burunları dahi kanamadan çıkmıştır. Çünkü aracın yaşam alanını kazadan etkilenmemiş gözükmektedir. Yani kazaya karışan araçta aslında güvenlik kriterlerimizi karşılayan ve alınabilecek bir güvenlik seviyesi sunan bir araçtır.

    Sormak istediğim kazaya karışan araç Hyundai marka değilde BMW olsaydı ya da Volvo olsaydı yine hava yastığı açılmadı diye güvenlik seviyesi düşük diye mi itham edilecekti. Açıkçası pek sanmıyorum. Belki de mühendislik başarısı denilecekti ya da aracın sağlamlığından bahsedilecekti.

    Sanırım bu noktada çok basitçe hava yastığının neden olduğunu anlatmak konuyu toparlamakta fayda sağlayacaktır.

    Araçlarda kullanılan hava yastığı güvenlik teknolojisinin çıkış amacı sizin "emniyet kemeri" takılı halde iken aracın bir yere çarpması suretiyle ani durması ile geçireceğiniz bir kazada araçtan bağımsız olarak ileri doğru hareket etmenizi engelleyen "emniyet kemerine" yardımcı olarak başınızı direksiyon veya ön taraftaki bir cisme ya da yan hava yastığı ile kapıya çarpmanızı engellemek ve yaralanmayı en aza indirmektir.

    Kaza yapan bu araçta belki de bu derece bir oluşmadığı için aracın hava yastıkları açılmamış olabilir. Söylemekte fayda var bu yazıyı kazaya karışan markayı korumak amaçlı değil konuya daha geniş bakılmasını sağlamak amaçlı yazıyorum. Elbette bir güvenlik zaafı varsa bu durumun kazaya karışan kişilerce yasal zemine taşınması gerekmektedir.


    kazada kullanan kişi çiziksiz atlattı ama çarpmanın şiddetiyle telefonun ekranı falan paramparça oldu. Emniyet kemeri takılıydı. Bu kaza için hava yastıklarının açılmaması bir güvenlik zaafı oluşturmadı ancak yinede açılması lazımdı gibi hissediyorum. Arabanın durumu kesinleştikten sonra Hyundai dan detaylı bir inceleme isteyeceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aga baba

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackcat_745

    Öncelikle kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun.

    Fotoğraflara bakınca kaput ve motor değişimi ile hallolabilir gibi duruyor araç. Tabi motor kısmında ne gibi hasar var bilmiyoruz bu sebeple motor kısmında bir hasar yoksa araç pert olmak yerine yaptırılıp verilebilir. Kişisel kanaatim pek pert olur diye beklenmemesi yönünde.

    Aracın hava yastıklarını açıp açmama ve bir markanın güvenlik seviyesi yine tek bir kaza ile tartışma konusu yapılmış. Bu noktada merak ediyorum bir markanın alınabilir güvenlik seviyesinde olmasını sağlayan kriter nedir?

    Tahmin ediyorum ki bu soruya bir çok forumdaş "kaza sonrasında araçtan diğer yolcular ile birlikte canlı ve yara almadan inmek" olarak cevap verecektir.

    Bu noktada markadan bağımsız olarak bu kazada da hava yastığı açılmamış olan araç içindekiler "emniyet kemeri" takılıysa burunları dahi kanamadan çıkmıştır. Çünkü aracın yaşam alanını kazadan etkilenmemiş gözükmektedir. Yani kazaya karışan araçta aslında güvenlik kriterlerimizi karşılayan ve alınabilecek bir güvenlik seviyesi sunan bir araçtır.

    Sormak istediğim kazaya karışan araç Hyundai marka değilde BMW olsaydı ya da Volvo olsaydı yine hava yastığı açılmadı diye güvenlik seviyesi düşük diye mi itham edilecekti. Açıkçası pek sanmıyorum. Belki de mühendislik başarısı denilecekti ya da aracın sağlamlığından bahsedilecekti.

    Sanırım bu noktada çok basitçe hava yastığının neden olduğunu anlatmak konuyu toparlamakta fayda sağlayacaktır.

    Araçlarda kullanılan hava yastığı güvenlik teknolojisinin çıkış amacı sizin "emniyet kemeri" takılı halde iken aracın bir yere çarpması suretiyle ani durması ile geçireceğiniz bir kazada araçtan bağımsız olarak ileri doğru hareket etmenizi engelleyen "emniyet kemerine" yardımcı olarak başınızı direksiyon veya ön taraftaki bir cisme ya da yan hava yastığı ile kapıya çarpmanızı engellemek ve yaralanmayı en aza indirmektir.

    Kaza yapan bu araçta belki de bu derece bir oluşmadığı için aracın hava yastıkları açılmamış olabilir. Söylemekte fayda var bu yazıyı kazaya karışan markayı korumak amaçlı değil konuya daha geniş bakılmasını sağlamak amaçlı yazıyorum. Elbette bir güvenlik zaafı varsa bu durumun kazaya karışan kişilerce yasal zemine taşınması gerekmektedir.


    kazada kullanan kişi çiziksiz atlattı ama çarpmanın şiddetiyle telefonun ekranı falan paramparça oldu. Emniyet kemeri takılıydı. Bu kaza için hava yastıklarının açılmaması bir güvenlik zaafı oluşturmadı ancak yinede açılması lazımdı gibi hissediyorum. Arabanın durumu kesinleştikten sonra Hyundai dan detaylı bir inceleme isteyeceğim.

    Şayet aklınızda bir soru işareti var ise yani aracın güvenlik zafiyeti oluşturduğunu düşünüyorsanız Hyundai'den talep edeceğiniz inceleme sizi memnun etmeyecektir.

    Bu noktada bir tespit davası açıp konuda bilirkişi olabilecek bir üniversiteden rapor almanız ve şayet alınan raporda bir güvenlik zafiyeti olduğu tespit edilirse de Hyundai'ye tazminat davası açmanızı tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackcat_745

    quote:

    Orijinalden alıntı: aga baba

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackcat_745

    Öncelikle kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun.

    Fotoğraflara bakınca kaput ve motor değişimi ile hallolabilir gibi duruyor araç. Tabi motor kısmında ne gibi hasar var bilmiyoruz bu sebeple motor kısmında bir hasar yoksa araç pert olmak yerine yaptırılıp verilebilir. Kişisel kanaatim pek pert olur diye beklenmemesi yönünde.

    Aracın hava yastıklarını açıp açmama ve bir markanın güvenlik seviyesi yine tek bir kaza ile tartışma konusu yapılmış. Bu noktada merak ediyorum bir markanın alınabilir güvenlik seviyesinde olmasını sağlayan kriter nedir?

    Tahmin ediyorum ki bu soruya bir çok forumdaş "kaza sonrasında araçtan diğer yolcular ile birlikte canlı ve yara almadan inmek" olarak cevap verecektir.

    Bu noktada markadan bağımsız olarak bu kazada da hava yastığı açılmamış olan araç içindekiler "emniyet kemeri" takılıysa burunları dahi kanamadan çıkmıştır. Çünkü aracın yaşam alanını kazadan etkilenmemiş gözükmektedir. Yani kazaya karışan araçta aslında güvenlik kriterlerimizi karşılayan ve alınabilecek bir güvenlik seviyesi sunan bir araçtır.

    Sormak istediğim kazaya karışan araç Hyundai marka değilde BMW olsaydı ya da Volvo olsaydı yine hava yastığı açılmadı diye güvenlik seviyesi düşük diye mi itham edilecekti. Açıkçası pek sanmıyorum. Belki de mühendislik başarısı denilecekti ya da aracın sağlamlığından bahsedilecekti.

    Sanırım bu noktada çok basitçe hava yastığının neden olduğunu anlatmak konuyu toparlamakta fayda sağlayacaktır.

    Araçlarda kullanılan hava yastığı güvenlik teknolojisinin çıkış amacı sizin "emniyet kemeri" takılı halde iken aracın bir yere çarpması suretiyle ani durması ile geçireceğiniz bir kazada araçtan bağımsız olarak ileri doğru hareket etmenizi engelleyen "emniyet kemerine" yardımcı olarak başınızı direksiyon veya ön taraftaki bir cisme ya da yan hava yastığı ile kapıya çarpmanızı engellemek ve yaralanmayı en aza indirmektir.

    Kaza yapan bu araçta belki de bu derece bir oluşmadığı için aracın hava yastıkları açılmamış olabilir. Söylemekte fayda var bu yazıyı kazaya karışan markayı korumak amaçlı değil konuya daha geniş bakılmasını sağlamak amaçlı yazıyorum. Elbette bir güvenlik zaafı varsa bu durumun kazaya karışan kişilerce yasal zemine taşınması gerekmektedir.


    kazada kullanan kişi çiziksiz atlattı ama çarpmanın şiddetiyle telefonun ekranı falan paramparça oldu. Emniyet kemeri takılıydı. Bu kaza için hava yastıklarının açılmaması bir güvenlik zaafı oluşturmadı ancak yinede açılması lazımdı gibi hissediyorum. Arabanın durumu kesinleştikten sonra Hyundai dan detaylı bir inceleme isteyeceğim.

    Şayet aklınızda bir soru işareti var ise yani aracın güvenlik zafiyeti oluşturduğunu düşünüyorsanız Hyundai'den talep edeceğiniz inceleme sizi memnun etmeyecektir.

    Bu noktada bir tespit davası açıp konuda bilirkişi olabilecek bir üniversiteden rapor almanız ve şayet alınan raporda bir güvenlik zafiyeti olduğu tespit edilirse de Hyundai'ye tazminat davası açmanızı tavsiye ederim.

    Alıntıları Göster
    Daha ne olacak da açılacak bu hava yastıkları??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aga baba

    47km/s hızla ispark bariyerlerini katlayarak ilerlemiş. Araçta hiçbir airbag açılmamış. Salı günü eksper aracı gelip gördü ve şimdilik tamir işlemi yapılmayacağını, hasar tespiti yapıldıktan sonra pert olup olmayacağı kesinleştikten sonra işlemlere başlanacağını söyledi. %30 oranında bir masraf olursa pert olunacağını duydum sigortada konuşulurken, sizce 15.000 civarında bir masraf çıkar mı? Motora ya da şanzımana bir zarar gelmiş olabilir mi?
     Araç pert olurmu?? (Resimli) Araç pert olurmu?? (Resimli) Araç pert olurmu?? (Resimli) Araç pert olurmu?? (Resimli) Araç pert olurmu?? (Resimli)

    dostum air ların açılmamasına şaşırdım....tek sorum var motor kendisini aşşagıya bıraktımı? yoksa hala kaza yokmuş gibi sabitmi?
    eger motor aşşagıya bırakmadıysa pert olacagını sanmam.....geçmiş olsun kaza yapana...




  • Aşağı bırakmadı, kazadan sonra çalışır vaziyetteydi ama hareket edermi etmezmiydi bilmiyorum.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.