Şimdi Ara

Araç tercihinde boya değişen durumu - fiyat ilişkisi, Tavsiye istiyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
1
Favori
222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar herkese,


    W204 kasa C180 1.6 CGI + 7g-tronic bakıyorum. 2012, 2013 modeller.


    Sıfır hata, sıfır tramer olanlar 860 ve üzeri fiyatlarda.


    2, 3 parçası boyalı olan ve küçük tramer kaydına sahip olanlar ise 830-840 civarlarındalar.


    Ben bir araç ile ilgileniyorum. 2 parça değişen, 4 parça falan boyası var. Kaput değişmiş. 4 tane trameri var, en büyüğü 29.000TL. Airbag açma yok, şase, podyelerde işlem yok. Kaportada birkaç parça dışındaki parçalarda değişme veya boya var. Aracın dökük bir görüntüsü yok, kaporta/boya işçilikleri güzel yapılmış. Aracın sahibi son fiyat 730 dedi bana.


    Siz olsanız hangisini terci edersiniz? Hatasız veya hatasıza yakın olup 840 ve üzeri fiyata olanları mı? Yoksa 730'a bu dediğim aracı mı ? (Araçların km'leri birbirlerine yakın).


    Bana 730'a olan daha mantıklı geliyor.




  • Şayet elde imkan varsa kesinlikle sıfır hata olan aracı alırım. Çünkü satarken de bunun faydasını göreceksiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Uzun süre bineceksem kesinlikle hatasız olan.

    Şu konuyu okuyun:

    https://forum.donanimhaber.com/bu-tarz-kazali-boyali-arac-alinir-mi--154663735



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 1 Mart 2023; 18:18:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatasız boyasız denilen arabalarda bile boya, değişen, kesme, biçme, ekleme, çıkarma çıktığını, kimsenin iyi malı da ucuza vermeyeceğini düşünürsek imkanlar dahilinde en temizini almaya gayret edin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatasız, boyasız araba sizde de satana kadar öyle kalacak diye bir garanti yok.. 3 vakte sürte sürte geçiverir alkollü dızonun biri, 5 parçanız gidiverir, ama hatasızdı diye kalırsınız öyle..


    Önemli olan otomobilin monokok iskeletinde işlem olmamasıdır.


    Direkler, kuleler, podye kılıç sacı, ön şasi uzantıları, motor bağlantı kulakları, A-b-c direkleri, bağlantıları ve alt gövde, bagaj havuzu ve tüm kapı kilit karşılıkları.


    Travers ve süspansiyon bağlantıları, alt hasar kontrolü de çok önemli,, çok detay olmasın diye girmiyorum.


    Temiz otomobilde bunlar işlemsiz olur.. gerisi basit kaporta parçasıdır, sökülür takılır boyanır değişir.. herşey satıcı ile anlaştığınız bedele bakar, fiyat meselesine kalır iş. Çok değişeni boyası trameri olan arabaya ona göre ödeme yaparsınız..


    Ama bizim ülkede çok değişeni boyası olan aracın kaynaksızı işlemsizi, ok gibi olanı pek bulunmuyor ayrı konu..





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.