< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Aracımın şase kolunda işlem yapılmış
-
-
Up
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şasi ucunda işlem dedikleri genelde ön taraftaki sasiler için kullanılan bir tabir. Sizin arka tarafta hasar var, bagaj havuzu işlemi ve sasinin ufak düzeltilmiş olması tabi ki değer kaybına neden olur ama çok büyük bi problem değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhatcn -- 1 Aralık 2023; 9:30:37 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim direkt olarak şaside mi işlem var? Peki podyeler?
Verdikleri 35kya 67k değer kaybını iyi görüyordum da tahkime götürüp itiraz etmeli miyim?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YKS2024Hedef15000 -- 1 Aralık 2023; 9:41:39 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ufak bir işlem olduğu aşikar ama sinek de ufak mide bulandırıyor misali. Şahsi ne şekilde işlem görürse görsün Türkiye'deki satış piyasasında ağır hasarlı fiyatı kırılacak araç muamelesi görmesine sebebiyet veriyor maalesef. Değer kaybı konusunda sınırları zorlayabiliyorsanız zorlayın çünkü satarken bu söylediklerim ile karşılaşmanız çok muhtemel.
-
arkadan olması avantaj
önde olsa kimse yüzüne bakmıyor aracın
-
Şase uçlarında genelde vida yerleri oluyor örneğin önde de tampon ve tampon demirinin bağlandığı aslında buralar şase değil ama uç kısmı olmuş oluyor , bazen kaput orjinal oluyor ama expertizde şase ucu işlemli yazıyorlar önemli mi hayır
Sizin bu kazada şase vs hasarlı olsa zaten bir dünya tramer çıkardı ki şaseler ciddi hasarlı olduğunda araç onarım yapılamayacağı için ağır hasara ayrılıyor
Sizde bir sıkıntı yok
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8D107F370 -- 1 Aralık 2023; 11:56:22 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Up
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X